Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Anduranta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anduranta

    M-am tot gandit. merg mult cu masina.cam 2000 de km pe saptamana. de multe ori cate 300-400 de km fac pauza de 20 de minute si mai fac inca 200-300. oare cat va rezista masina? si aici ma refer la cat poate sa mearga incontinuu motorul fara sa il opresti? haideti sa discutam pe tema asta. ce se poate intampla?
    -fara-

  • #2
    am un prieten care este curier la o firma si face curierat cu un Logan 1.4 , face peste 300 km pe zi si are la bord peste 250 de mii si masina inca merge bine.

    Comment


    • #3
      pai de la un anumit numar de km mersi incontinuu se face uleiul ciorba si se aprinde becul...dar trebuie sa megi mult...mult de tot!
      Oricum e bine cu pauze...!

      Comment


      • #4
        Masina are probleme pana ajunge la temperatura optima, altfel nu vad nici un impediment sa mergi fara oprire, numai soferul sa reziste.

        Comment


        • #5
          Originally posted by marian66v View Post
          Masina are probleme pana ajunge la temperatura optima, altfel nu vad nici un impediment sa mergi fara oprire, numai soferul sa reziste.
          dar daca mergi incontinuu se strica uleiul...nu poti merge 2000 km fara oprire

          Comment


          • #6
            pai ce ulei folosesti?
            pune unul de calitate superioara cu care sa nu ai probleme.

            Comment


            • #7
              de unde scoateti fratilor asta cu uleiul ???? unde scrie ca daca mergi continuu 2000 sau mai multi Km ca uleiul se stica se face ciorba ,pilaf,sarmale,jambon si alte mancaruri??? unde scrie ca trebuie sa te opresti ca uleiul sa se refaca . ai vazut un autocar care face curse regulate spre ..sa spunem viena ..cate opriri face?? iti spun eu 5 opriri a maxim 10 minute si asta ca sa te dezmortesti si eventual sa tragi o mahoarca si ca soferii sa se schimbe intre ei ....
              deci asa cum spunea un antevorbitor singura "problema " este pana ajunge motorul la temperatura optima . uzura motorului si a uleiului este perfect identica cu cea cand faci 2000 de km cu pauza de masa , pauza de shaorma ,pauza de sex, pauza de poza ,pauza de ce vreti voi si de cate ori vreti .A fost chiar o emisiune pe discovery (Fifth Gear )unde prezentau si dezbateau aceast subiect ,marog ,apropiat respectiv uzura uleiului sintetic, semisintetic si mineral in diverse situatii oras autostrada turatii mici sau mari mers cu pauza si fara pauza ......
              Last edited by gopoman; 28 February 2010, 12:39.
              Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

              Comment


              • #8
                Doamne ce rau e sa fii pafarist!
                Daca nu stiai autocarele au circuite de schimb al uleiului in mers!
                Daca ai fi trecut pe la o facultate ca Politehnica in special pe la un curs de hidraulica ai fi aflat ca uleiul si prin agitare isi pierde proprietatile...si prin agitare prelungita isi schimba proprietatile definitiv!
                Uleiul de motor cand este incalzit si agitat in mod constant sufera transormari...ajungand ca in final sa nu-si mai treaba de a lubrifia mototrul ajungandu-se la distrugerea lui! Citeste si cartea masinii ca scrie acolo pt toata lumea.
                Lasa exprimarea de capatu' lu' 14 si pune mana si citeste o carte de hidraulica! Hai ciao
                Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:22.

                Comment


                • #9
                  Daca la doua postari nu ne certam parca nu avem farmec. Fiecare simte cand motorul da semne de oboseala, creste temperatura, zgomotul produs de acesta, asa ca ramane la aprecierea fiecaruia daca se opreste sau nu. Click search, vorba lui Base: ,,Porniri la rece - Dupa pornirea masinii, motorul are nevoie de un interval de timp pentru a atinge parametrii optimi de functionare. În acest interval de timp, combustibilul nu arde in totalitate, ramânând reziduuri de combustibil nearse. Aceste reziduuri contamineza uleiul. Diluarea uleiului cu reziduuri de combustibil nearse, constituie una din contaminarile majore ale uleiului motor.......................................,,,
                  Deci cine este interesat un search scurt, pare destul de documentat.

                  Comment


                  • #10
                    corect...foarte corect
                    Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:23.

                    Comment


                    • #11
                      dupa 300 de km parcursi, motorul nici nu se mai aude, amortizoarele isi fac treaba cand treci peste gropi fara sa te deranjeze, nici un zdranganit, scartait....si multe alte aspecte placute pe care ni le-am fi dorit de cum dam cheie.
                      -fara-

                      Comment


                      • #12
                        corect ..am o exprimare de capatul lu' 14 pt ca acolo locuiesc ...pe bune ...nu am urmat cursurile facultatii de politehnica (sunt licentiat in drept la facultatea de pompieri si licentiat ASE in economie ). Nu cred ca am spus ceva care sa cauzeze un conflict ...a fost o opinie personala vis-a-vis de subiect . Cred totusi ca nu am adus ofense celor prezenti aici .Daca sunt unele persoane care nu sunt in stare sa inteleaga sa accepte o simpla opinie buna sau dobitoaca ...(apropos adrianromascanu poate ai citit si tu cateva cursuri si carti de retorica la viata ta... se fac in cadrul facuitatii de drept )...prefer sa ma retrag si sa nu ma tiganesc ca la capatul lu'14 cu alti colegi .
                        Multumesc oricum pentru sfaturi ..o sa ma apuc sa citesc ...sa ma informez mai mult despre acest subiect dar o rugamite am si eu : ca si tu la randul tau sa incerci sa nu mai manaci litere ca la gimnaziu ...fara suparare ..citat:"sufera transormari...ajungand ca in final sa nu-si mai treaba de a lubrifia " :P
                        deci PACE!!!!
                        cat despre subiect ...performantele uleiurilor ..cele testate la emisiunea sus amintita ,nu au avut de suferit decat in conditii de tempereturi ambiante extreme si in cazul motoarelor supraturate ..,eu pe asta m-am bazat cand am spus ...asta e fiecare cu specializarea sa ...
                        multa bafta tuturor si milioane de scuze pt neplacerile cauzate

                        rog operatorilor sa imi sterga posturile daca sunt in neregula
                        Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

                        Comment


                        • #13
                          )! Tu te-ai luat de mine pentru typos? )) cauta pe google sa vezi ce sunt alea...avocate!
                          Si cand scrii pe laptop si atingi touchpadu sare linia de scris...asa suntem noi inginerii...mai haladiti

                          Hai bafta!
                          Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:25.

                          Comment


                          • #14
                            oki nu am o asemenea parerere despre ingineri ca sunt haladiti ...oricum astfel de expresii nu prea le regasesc in vocabularul personal cat despre cautatul pe "goagal" nu a fost nevoie ca stiu "ce ie alea"
                            important este ca incet incet ne intelegem, incet dar sigur spre victoria finala


                            eu merg pe Pace

                            tot respectul bafta multa
                            Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

                            Comment


                            • #15
                              Bafta...
                              Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:25.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google