Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Test de Siguranta Dacia Mioveni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Chair nu vad legatura rulmentului cu frana. Ai stat langa masina cat l-au schimbat? Mie imi trece prin cap altceva, dar mai bine sa nu mai trag concluzii...

    Comment


    • #47
      rulmentul la masinile cu abs are incarcasat vreo 28 de magneti, pe care zenzorul de abs ii citeste cand roata se invarte. daca acel rulment are joc sau e fisurat, senzorul citeste aiurea, iar abs-ul nu functioneaza, sau functioneaza defectuos. nu se ramane fara frana, dar intr-adevar scrasnesc placutele ca si cand opreste trenu-n gara. aceeasi problema/simtoma a avut-o si loganul unui amic si tot prin inlocuirea rulmentului s-a rezolvat.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #48
        Wow...realizez cate nu stiu! Bine ca te avem,Seba.

        Comment


        • #49
          Pai pana la urma masina ramane sau nu fara frane ? Dana ziceai ca ai ramas fara frane...cum ai oprit masina, sau s-a oprit ea singura ?

          Explicati cum trebuie oameni buni...ca din ce zice Dana inteleg una, si din ce zice Seba inteleg exact invers.

          Comment


          • #50
            Clar, masina era ca o sanie. Frana nu functiona. ABS-ul facea citiri eronate. In loc sa blocheze roata, elibera frana. Dramul de luciditate neacoperit de panica in care intrasem m-a facut sa apas imediat butonul de avarie, am tras cat mai aproape de bordura si din aproape in aproape cu frana de motor, am oprit-o. Nu ma intrebati de ce nu am folosit frana de mana. N-am folosit-o niciodata in mers, deci nefiind o practica obisnuita nu am adoptat aceasta solutie. Dupa ce am oprit masina nici ca mai aveam tupeul sa o repornesc, oricum, cand am facut asta insa, am sesizat ABS-ul ramas aprins in bord. Deci teama e prea putin spus, am tras o sperietura groaznica, mai ales ca aveam masina care rula in fata mea... ! Am rulat spre casa cu viteza melcului cu teama de a nu pati acelasi lucru precum si cu multipla frustrare de a avea asa probleme cu aceasta masina. Copilul meu are o vorba ..."ce sa-i faci , soarta !"....

            Comment


            • #51
              Aiurea rau de tot. Nu stiu ce se poate intampla daca esti pe o autostrada !? La POLO am patit ceva asemanator : dadeam sa ma opresc la stop , aveam 40km/h , si cum am atins frana a intrat ABS-ul, afara fiind vara si uscat, iar masina a inceput sa se duca sanie. Abia la a 3-a apasare in disperare pe pedala s-a oprit (cam la 40cm de ala din fata). L-am intrebat pe un mecanic si a spus ca e posibil sa fi avut o eroare - si cam atat.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Sand'dana View Post
                Copilul meu are o vorba ..."ce sa-i faci , soarta !"....
                Eu as fi zis: ce sa-i faci...dacia !

                ps. e prima oara cand aud asa ceva...dar eu nu as avea emotii sa trag frana de mana, nu ca ar fi prima data cand as opri o dacie in felul asta, am mai patit-o cu 1310-le...da cu aia nu aveam erori de la ABS...

                Comment


                • #53
                  Asta cu rulment pt ABS am auzit-o si eu si trebuie luat in calcul cand se duc rulmentii de care trebuie cumparat. E interesant totusi cum s-a comporat masina din cauza unui rulment. Acuma ce sa facem, asa e cand are multi senzori pe ea. Senzorul nu indica bine, masina se comporta ca atare. Am auzit povesti la ceva BMW care nu pornea de pe loc nici in ruptul capului, defapt avea un bec ars si SUPER COMPUTERUL de bord detecta ceva scurt si nu-l lasa sa pornesca.
                  Oricum Sand'dana te cred ca ai tras o sperietura, felicitari pt cum te-ai descurcat si bafta sa nu se mai intample.

                  Comment


                  • #54
                    Multumesc, Goan! Ei vezi ? tot m-am ales cu ceva din patania asta : cu felicitari
                    Asta asa, ca sa vedem partea buna a lucrurilor, ca deh, bunicuto, ce sa-i faci, ...Dacia ! haz de necaz...

                    si nu stiu daca ceva din attach ajuta la identificarea rulmentului...
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by geoalexus View Post
                      Chiar nu vad legatura rulmentului cu frana. Ai stat langa masina cat l-au schimbat? Mie imi trece prin cap altceva, dar mai bine sa nu mai trag concluzii...
                      Am stat minut cu minut langa ei. De treaba personalul din Apan Braila. Chiar daca ...si asta ar fi subiect pt alt topic, daca nu mi se intampla chestia cu frana...ehe-heee...cine stie cand vedeam ce se intampla sub capota ....
                      saptamana trecuta a fost schimbata volanta, in incercarea de a-i da de capat acelui zgomot la accelerare si ? burduful de la planetara nu a fost montat tocmai "properly" in cutia de viteze, astfel ca, la faza cu frana, deschizand de curiozitate capota sa ma uit ca mâţa in calendar pe acolo, hop! ce vad ? ud leoarca scutul ...baie de ulei ...deci va dati seama ca am stat in service pe toata durata interventiei. Cand imi duc masina in service e ca si cum as interna copilul in spital.

                      Comment


                      • #56
                        nu vreau sa fiu ävocatul diavolului", ca nu-mi sunt dragi astia de la dacia de nici un fel, dar mi se pare foarte ciudat ce-a zis colega Sand'dana, anume ca a ramas fara frane. la logan, cand s-a aprins becul in bord, am avut frana, ce-i drept, stiam de problema rulmentului (colegul virtualmansorin schimbase rulmentul, dar cu unul de alt tip, cu nr diferit de magneti) si mereu la peste 100km/h se aprindea becul, frana pierdea din putere, scrasnea ca mama trenurilor dar masina incetinea la apasarea pedalei. Sand'dana, poate ar trebui sa le ceri niste explicatii la vocea clientului, pt ca daca ai ramas complet fara frane, nu-i normal. acum, sa fac totusi pe avocatul diavolului": daca aveati un bmw de 50000 de euro dar care facea la fel, i-ati fi iertat "greseala", ca doar e masina suprema germana", la care tot romanul viseaza si tot romanul se raporteaza cand isi ia orice alta marca de masina. ia fiti 1 secunda sinceri cu voi si ziceti daca ati fi hulit coaja aia nemteasca la fel ca pe sandel. da' sincer...

                        le: acum am vazut postul tau, se pare ca pe langa problemele masinii, mai ai si "noroc"de niste "Dorei" foarte (in)competenti prin service-uri...
                        Last edited by Seba; 27 May 2011, 23:34.
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #57
                          Seba ! Faci o mare greseala, crede-ma! Nu hulesc nimic aici, pur si simplu spun ceva care mi s-a intamplat cu adevarat. Nu fac anticampanie, nicidecum. Citesc ce se scrie pe aici si postez la randul meu, astfel incat sa stim cu totii cam la ce sa ne asteptam. Nu prea te inteleg. De ce tot faci referire la masini de alte proveniente. NOI, AICI, suntem sanderisti dacioti. Nu-mi compar masina si performantele ei cu nici ale unei alte marci. Nu fi rau si nu mai fi avocatul diavolului ca n-are sens. Nu castigi nik, poate eventual pui pe fuga niscai forumisti si nu cred ca asta e telul unui supermoderator.

                          Si ref VC, stai linistit, am o comunicare destul de frecventa cu ei; am trimis mail inca din seara incidentului.
                          Last edited by Sand'dana; 27 May 2011, 23:43.

                          Comment


                          • #58
                            n-am zis ca nu-i adevarat ce ti s-a intamplat, sa ne intelegem. am zis doar ca nu-i normal ca la o eroare de abs sa ramai fara frane, chiar eram curios ce au zis cei de la vc pe tema asta, pt ca, ma repet, nu asa trebuie sa se izoleze ecu abs in cazul unei erori, ci prin neimplicarea lui in procesul de franare.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #59
                              Mutat aici: Teste EuroNCAP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google