Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Test de Siguranta Dacia Mioveni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca urmariti fimuletul din Teste se precizeaza acolo ca testul a fost realizat la 56Km/h in laborator care este echivalentul a 120KM/h in trafic. Eu zic ca arata bine pt un impact frontal la 120Km/h.

    Comment


    • #17
      De acord cu tine sunt si eu, Goan.

      Comment


      • #18
        eu nu pot sa va impartasesc convingerile. pt ca din pacate am avut accident cu impact la 50km/h si am vazut alte masini, printre care si sandero sau loganuri lovite la 120km/h in trafic si aratau mult mai rau decat aia din poze. plus ca...
        pe site-ul euroncap apare sandero cu 3 stele, front 12p, side 12p. au urcat la 31 de puncte punand inca 2 airbaguri (lateral si cortina) si centuri cu pretensionare. deci punctajul in plus a fost mai mult datorat airbagurilor laterale. loganul in 2005 a luat 9 puncte frontal si 11 lateral, fara nici un fel de airbaguri si fara centuri cu fite. si impactul cu stalpul nu s-a facut, pt ca nu avea airbag cortina, deci si de aici a mai pescuit sandero cateva puncte, desi noi n-o sa pupam airbaguri cortina in romania. punctaj mai mare e de asteptat sa obtina si logan ph2, deoarece s-au operat modificari la structura de rezistenta frontala, aceleasi ca si pe sandero. in schimb, la masinile de 5 stele adevarate, nu 3 reale facute 4 cu pixul pt reclama, laguna are 16 puncte la frontal si 15 la lateral, basca 41 de puncte la protectia copiilor fata de 31 cat au sandero si loganul. uitati-va la cum arata laguna aia din 2007 la 64km/h si comparati-o cu sandero-ul la 54km/h. chiar vi se pare ca asa ar arata sandero dupa o lovitura la 120km/h, cum zic smecherii aia?
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #19
          Originally posted by Goan View Post
          Daca urmariti fimuletul din Teste se precizeaza acolo ca testul a fost realizat la 56Km/h in laborator care este echivalentul a 120KM/h in trafic. Eu zic ca arata bine pt un impact frontal la 120Km/h.
          Eu chiar nu cred ca asa arata dupa ce s-a izbit cu 120 la ora...

          Comment


          • #20
            depinde...daca te lovesti cu 120 la ora de lanul de porumb.... poate arata asa

            Comment


            • #21
              numa sa nu se ascunda un pui de cires in lanul de porumb, sau vreo teava de gaz, ca taia cosmelia in doua...fiecare mai infloreste un pic, dar sa zica dacia ca testul lor in laborator la 54km/h e echivalentul unui impact pe strada la 120...
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #22
                Domn'e eu cred ca sunt tampit sau nu stiu,dar nu inteleg...un impact la 54 km/h e un impact la 54km/h atat in laborator,cat si in strada,trafic,autogara,sau ce va mai vine in minte! Care-i faza cu 120 km/h??? Mi-a scapat mie ceva? Pai nu stiu cum ar arata dupa un impact la 120 km/h,dar in nici un caz asa. Cred ca-mi scapa ceva...

                Comment


                • #23
                  Nici vorba de un impact la 120 Km/h...uitati ce spune Euroncap: "The test speed of 64 km/h represents a car to car collision with each car travelling at around 55 km/h. The difference in speed is due to the energy absorbed by the deformable face. Accident research has shown that this impact speed covers a significant proportion of serious and fatal accidents.

                  Deci, masina testata de ncap loveste acea bariera deformabila, cu 64 Km/h iar forta impactului e aceeasi ca si cum 2 masini, in miscare, s-ar ciocni frontal, ambele masini circuland cu viteza de 55 km/h. Cu alte cuvinte daca eu circul cu 55 Km/h si ma lovesc de o alta masina (aici insa cei de ncap nu specifica dimensiunile si mai ales greutatea masinii cu care te lovesti - una e sa te lovesti cu un Tico de 800 Kg si alta e sa te lovesti cu un camion Roman de 8 tone - forta cinetica e alta) care circula din sens opus tot cu 55 Km/h atunci scorul dat de euroncap pentru o masina iti spune cam ce sanse ai sa scapi sau nu.

                  De ce ncap nu testeaza masini la o viteza mai mare de 64 Km/h ? pai ei afirma ca desi soferii circula adesea cu mai mult de 55 Km/h...viteza de reactie in cazul producerii iminente a unui accident face ca soferul sa franze destul, incat sa se apropie de cei 55 Km/h.

                  Comment


                  • #24
                    daca s-ar testa la 100 km/h s-ar putea sa nu-si mai cumpere lumea masini.
                    -fara-

                    Comment


                    • #25
                      Mersi bunicuto,m-ai luminat.

                      Comment


                      • #26
                        cred ca au presupus ca inainte de orice accident orice persoana calca frana este ceva instinctiv . cum viteza legala in localiate este de 50 la ora este ok testul , iar in afara localitatii daca toti am circula regulamentar fara depasiri aiurea , fara viteza ilegala , fara flasuri pentru ca sunt smecher si ma bag aiurea , cu masini ok din toate punctele de vedere ( cauciucuri in limite normale , frane , numai piese de origine si revizii numai in servisuri autorizate fara nea nelu mesteru in fata blocului ) cred ca acele teste reflecta realiatea unui accident intr-o lume perfecta ( masini bune -drumuri bune fara gropi - soferi care sa circule strict dupa codul rutier )

                        Comment


                        • #27
                          lumea normala are si autostrazi, unde se circula cu 130 legal. la 130 daca franezi brusc, la franele daciilor, in 2 secunde fierbe lichidul si se face pedala ca mamaliga...de la 130 la 50 mananci o paine...nu cred ca intr-o secunda apuci sa reduci simtitor viteza pt a atenua un posibil impact. e pur si simplu un test care simuleaza un accident in oras, circuland cu viteza normala. teste de impact care sa fie valabile in afara localitatilor nu se fac, pt motivul expus de spanu. n-ar mai cumpara nimeni masini daca le-ar vedea cum arata la impact la 130km/h...
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #28
                            Eu nu cred in aceste teste, sunt niste teste standard pe cand in realitate sunt nenumarate situatii. Se merge pe obtinerea de stele comerciale si nu pe imbunatatirea sigurantei in diverse situatii si la fel se intampla in toate domeniile. Daca luam componentele unui calculator sau aparatele foto digitale se bazeaza pe ce vede ochiul, memorii mari sau pixeli multi, in realitate memoriile alea sufera de alzheimer iar pixelii aceea se formeaza prin niste lentile de plastic.

                            Comment


                            • #29
                              Hmm, s-ar putea ca eu n-am inteles corect, dar vrei sa zici ca la 130km/h nu pot sa franez? Adica pot numai ca n-o sa functioneze? :-S
                              "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Seba View Post
                                lumea normala are si autostrazi, unde se circula cu 130 legal. la 130 daca franezi brusc, la franele daciilor, in 2 secunde fierbe lichidul si se face pedala ca mamaliga...de la 130 la 50 mananci o paine...nu cred ca intr-o secunda apuci sa reduci simtitor viteza pt a atenua un posibil impact. e pur si simplu un test care simuleaza un accident in oras, circuland cu viteza normala. teste de impact care sa fie valabile in afara localitatilor nu se fac, pt motivul expus de spanu. n-ar mai cumpara nimeni masini daca le-ar vedea cum arata la impact la 130km/h...
                                Pai coliziuni frontale pe autostrada in ,,lumea normala "nu in Romania ..nu pfrea sunt....De la 130 la 50 ai dre[ptate ,ai timp sa iti faci un set de cruci si sa anunti si pasagerii din spate sa isi puna centura...Cat despre ,,achivalenta"vitezelor laborator -sosea..asta este de rasul curcii...
                                Stelele sunt acordate de o organizatie PRIVATA....,asa ca functie de ,,donatii" apar si stelele pe cer ...Testele se fac exact cum ai spus si tu : in regim de oras..multi nu inteleg asta .Peste viteza legala orice accident iese din sfera de actiuna a producatorului.Daca iti rupi gatul producatorul raspunde (foarte rar) in limita celor 40 km/h .La aceasta viteza Renault isi primeste stelele...nu la 50,60 sau 130.ce spune ,,prese" este una ce se stie in ,,interior "este alta.

                                Corect si la treaba cu impactul cu un camion...Am vazut acum un an prin Voluntari un volvo oprit in cupa(lama) unui buldo-excavator.Masina era armonica pana la jumatate..si era volvo dupa 2004.

                                Originally posted by rouwlee View Post
                                Hmm, s-ar putea ca eu n-am inteles corect, dar vrei sa zici ca la 130km/h nu pot sa franez? Adica pot numai ca n-o sa functioneze? :-S

                                Tu poti frana foarte ushor....apesi pedala si gata .....cu masina este alta problema.EA va hotara cand sa opreasca.
                                Last edited by SERGHEI; 10 August 2009, 13:02. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google