Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Test de Siguranta Dacia Mioveni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test de Siguranta Dacia Mioveni

    Uitati cum arata un Sandero dupa un impact cu o bariera de aluminiu la viteza de 65km/h ! Pe mine ma cam ingrijoreaza, voi ce parere aveti?!
    Articolul intreg pe http://www.libertatea.ro/stire/zob-i...da-247566.html

  • #2
    Arata groaznic ii drept.
    Intrebarea ii cat de SAFE ii la cum arata.
    Vreau sa spun ca probabil specialistii considera ca la impact a suferit s-a comportat bine.
    Usile par in regula, usor de deschis.
    Poate daca am vedea un FIAT sau un Renault in aceleasi conditii ne-ar fi mai usor de analizat.

    Comment


    • #3
      Nu sunt specialist,dar cred ca arata ingrijorator.Mai mult in privinta masinii,costurilor...dar parca si stalpul s-a deformat...asta inseamna ca la 80-90 la ora deja te rupe o asa coliziune.
      In fine,nu stiu...

      Comment


      • #4
        Arata ingrijorator...dar totusi..."lovit de o bariera de aluminu"....titlu din presa romaneasca.....
        In imaginile din articol se vede ca practic este vorba despre un impact frontal la viteza data.
        Bafta!

        Comment


        • #5
          Mie mi se pare ca arata chiar bine...mai bine asa, ca s-a facut masina "margarina" la impact, decat doar sa-i fi sarit vopseaua, iar cel de la volan sa-si fi vazut rinichii, ficatul, splina, inima...actibilduri pe parbriz.
          Fratilor, puteau face astia de la Dacia un Sandero care la 100 Km pe ora impact..sa-i sara doar vopseaua...nu e problema...dar la un asemenea soc...v-ar sari ochii din cap...la propriu

          Comment


          • #6
            Nu am nimic impotriva,atata vreme cat nu e masinutza mea...doar ca e nasol sa vezi frumusete de masina in halul asta. Stiu,in numele stiintei,pt.siguranta noastra s.a.m.d. trebuie sacrificate unele. Ai dreptate bunicuto.

            Comment


            • #7
              Din poza rezulta ca masina nu prea si-a pastrat integritatea ma refer la faptu ca stalpu s-a deformat ce ar face deschiderea usii mai greoaie . Poze cu interioru nu am vazut si tind sa cred ca pedalele s-au miscat la fel si consola centrala .Eu unu prefer ca masina sa se faca tandari si sa disperseze forta impactului decat sa ramana intreaga si sa resimpt in plin lovitura.Totusi acesta a fost doar un test, in conditii reale de trafic cred ca rezultatul ar fi mult mai grav (vezi testul de impact dintre un Q7 si Fiat 500), aici a lovit o bariera de aluminiu la o viteza mica .

              Comment


              • #8
                @adi, problema cu podul pedalier care se deplaseaza si iti rupe picioarele la impact, asta a fost la Logan ph1, nici vorba la Sandero
                Sandero sta chiar bine la impact, singura mica problema intalnita de cei de la ncap era ca, cateva puncte de sudura din stalpul A partea stanga au cedat, atat.
                Eu am preferat Sandero in dauna Logan si pentru acest aspect: despre Sandero stiu ca a luat 4 stele (cu airbag-uri laterale) insa despre Logan ph2, nu stiu acelasi lucru, nefiind testat.

                Comment


                • #9
                  Eu nu sunt prea îngrijorat de cum arată maşina, pentru că ea trebuie să se deformeze relativ puternic ca să poată absoarbi cât mai mult forța de impact. Cum arată o maşină după izbire are numai o importanţă pur psihologică. Important este cum a preluat maşina impactul şi în ce măsură deformările suferite au reuşit să absoarbă şocul, astfel încât persoanele (manechinele în cazul testului) să aibă cât mai puţin de suferit, iar cât de mult au avut de suferit "pasagerii" o ştiu, deocamdată, doar... senzorii.
                  Aveţi postat mai jos filmul testului de coliziune:

                  ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                  Apasa aici
                  Mama proştilor este mereu gravidă!

                  Comment


                  • #10
                    Se pare ca cei de la drive-test.ro, promotor si poate altii, au fost prezenti la crash-testul celor de la dacia
                    Last edited by bunicuta; 15 July 2009, 20:02.

                    Comment


                    • #11
                      Daca as fi implicat intr-un asemenea accident as prefera ca masina sa arate asa decat sa imi dezlipeasca altii organele de pe parbriz cu lama si masina sa aiba doar vopseaua zgariata.
                      Scuzati absenta indelungata. I'm back

                      Comment


                      • #12
                        Corect, colegule sandero 4 ever! Îţi dau dreptate 100%!
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • #13
                          Eu unul prefer sa nu-mi vad masina niciodata asa...
                          oricum, interesant e faptul ca cica au testat un motor diesel Euro 5

                          Comment


                          • #14
                            mda is curios ce or sa zica la final..despte test

                            Comment


                            • #15
                              partea proasta atat la logan cat si la sandero e impactul frontal. nici la euroncap n-au excelat la impact frontal. una din problemele de deformare a stalpului A au fost rezolvate si la logan ph2, care are acelasi bot cu sandero, in schimb au mici hibe la sudurile in puncte. la impact lateral, atat sandero cat si logan stau relativ bine, acolo au scoruri bune. partea interesanta e ca intre airbaguri laterae si lipsa lor diferentele nu sunt mari, asa de bine se comporta structura. punctajul mai mare al lui sandero a fost luat multumita centurilor cu limitator de efort, indisponibile momentan la logan. daca va uitati la un logan lovit in acelasi loc la aproape aceeasi viteza, veti vedea ca s-a comportat cam la fel. nu e de dorit ca la impact sa se deformeze cadrul masinii, sa se deschida usile, etc, lucruri care la logan/sandero se cam intampla. sa nu uitam ca a 4-a stea e la limita punctajului, daciile noastre fiind de fapt mai mult un 3 stele full decat un 4 stele chel . una peste alta, am vazut megane lovit la viteza mai mare si arata mai bine. iar cei dinauntru au iesit pe picioare, usile s-au deschis decent, nu au fost deschise la impact. nu stiu ce vor sa demonstreze cei de la dacia cu testele astea...
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google