Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Test de Siguranta Dacia Mioveni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am impresia ca voi ori glumiti,ori va bateti joc de frane...ce-i drept nu le-am incercat la 130km/h ci doar la 60km/h - in regim de urgenta adica - si am fost placut surprins de eficacitate,si de ABS in special.

    Comment


    • #32
      Baieti, acuma ati cazut si voi in admiratia marcilor straine care "e mai bune ca Dacia". Nu uitati insa ca si Dacia e acum Renault, iar franele sunt Bosch. Absolut identice cu VW, Skoda, Renault, Seat sau ce marca mai vreti voi.
      Andrei N.Popa
      www.andriipopa.rosigpic

      Comment


      • #33
        Am franat eu la 120 km/h pe E85 din cauza unui individ care nu sa asigurat cand a trecut pe banda 2 si miA iesit in fata, am apasat pentru 1 secunda pedala brusc din instinct si am simtit cum sa dus putin taras pe urma a intrat abs atunci am mai ridicat putin piciorul pentru ca masina intrase putin in balans, probabil si din vina mea ca am tras putin dreapta sa nu il pup. Eram singur in masina!

        Comment


        • #34
          A intrat putin in balans pentru ca ai tras un pic de volan, masina are ABS, AFU si regulatorul electronic de franare, astea sunt eficiente in linie dreapta insa pentru evitarea balansului ar fi fost necesar ESP-ul ceea ce nu intalnim la sandero sau logan. Nu mi s-a intamplat pana acum ca intr-o franare sa nu intre ABS-ul din prima, decat pe portiuni foarte alunecoase si inca nu am auzit scartait de cauciucuri indiferent de viteza de deplasare, adica ABS-ul a intrat din prima. Este posibil daca nu ai auzit scartait de cauciucuri cand s-a dus taras, ABS-ul sa fi lucrat si decat sa ai senzatia ca acesta nu lucreaza.

          Comment


          • #35
            Subscriu la cele spuse de Marian,nu mi s-a intamplat nici mie sa nu-mi ABS-ul din prima.Chiar si iarna trecuta cand intr-o dimineata am fost la limita din cauza poleiului,m-a salvat de o tamponare. ABS-ul face toti banii! Si nu stiu cat inseamna,dar ABS-ul de pe sandero si logan ph2 este cu o generatie mai buna,decat ph1. Bosch 8.1 vs 8.0
            Cu toate astea,poti sa ai si ESP sau orice alta combinatie a abecedarului,daca nu ai discernamant! Parerea mea...
            P.S.: un clip de-al nenea Streulea,relevant zic eu:
            Last edited by sanderizer; 11 August 2009, 16:26.

            Comment


            • #36
              Originally posted by manic_user View Post
              [...] autostradă foarte aglomerată pe ambele benzi, eram pe banda a II-a, viteza 120-125 km/h, frână violentă a celui din faţă, frâna mea pe măsură, m-am oprit cam la 5 m de cel din faţă, dar cel din spate, un Logan (fără ABS) m-a lovit. A fost o ciocnire în lanţ, circa 10 maşini implicate [...]
              Asta scriam eu într-un post mai vechi, deci pot afirma că sistemul de frânare al maşinii a fost testat într-o situaţie concretă, reală, că este foarte bun şi îşi face treaba atunci când trebuie.
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #37
                Eu am mai incercat abs si pe asfalt acoperit cu nisip sa vad daca se duce taras si cat. E adevarat cand am privit urmele nu era dus taras decat pe portiuni f mici probabil la viteza aceea nu a intrat din prima dar asta a fost senzatia mea. Am uitat sa precizez masina care mia taiat calea nu avea oglinzi exterioare numa cea din masina..!! X(

                Comment


                • #38
                  Intr-adevar pe drum alunecos exista tendinta de a se bloca rotile, jocul acesta de blocare/deblocare, se aude si din masina, la prima experienta de acest fel am crezut ca s-a intamplat ceva Ca x-ulescu nu avea oglinzi laterale nu are nicio scuza, de multe ori cand este mai aglomerat si cu oglinzi exterioare si tot mai intorc capul sa fiu sigur ca pot schimba banda de mers.

                  Comment


                  • #39
                    App. de franare, am franat odata cu 100km/h brusc, nu a intrat din prima ABS s-a auzit un scartait scurt dupa aceea a intrat ABS apoi iar s-au blocat rotile pt 1 sec. dar cand se blocheaza rotile se simte cum pierde din control masina.

                    Comment


                    • #40
                      acum depinde ince stare e abs-ul. daca e treaz franeaza bine. daca nu franeaza cum vrea. am cea mai mare experienta in franari violente de la 100 de km incolo. concluzia:
                      1.daca masina ruleaza drept indiferent cat de violent calci frana abs-ul intra normal si isi face treaba bine.
                      2. partea proasta e daca te aflii intr-o curba, intr-o depasire, iar masina e in balans in 90% din cazuri una din roti scartaie pana iei piciorul de pe frana(ma refer la situatiile in care franezi de la 120-la 60).
                      ultima data cand am franat violent de la 130(incercand sa il evit pe unu) am lasat niste urme pe asfalt de zici ca nu am abs . si culmea ca doar fata a scartait.

                      p.s. NU PUNETI FRANA VIOLENT PE DRUM CU DENIVELARI MARI.
                      -fara-

                      Comment


                      • #41
                        Sincer Spanu da-mi voie sa fiu sceptic in ceea ce priveste cele spuse de tine.
                        Eu stiam ca Sandero este dotat cu ABS 8.1 + EBD deci nu vad de ce ar sta ABS-ul linistit cand rotile sunt un pic virate sau asfaltul este "saltaret".
                        Daca cele ce spui tu sunt adevarate, atunci trebuie ca Dacia sa specifice:
                        Sistem de franare ABS valabil numai atunci cand mergeti drept.
                        Nu contest faptul ca declansarea ABS este influentata de mai multe date culese insa pana a concluziona ca rotile virate influenteaza ABS-ul este un pic cam exagerat.
                        Faptul ca a franat mai mult pe fata este normal, masina fiind dotata si cu EBD se face tranfer de forta de franare intre puntea fata-spate dar nu si independent pe roata.
                        Referitor la sfatul legat de denivelari este bine stiut faptul ca se recomanda franarea INAINTE de groapa nu si peste groapa.

                        Comment


                        • #42
                          Azi am avut primul scart pe sosea Ce pot spune, impresia mea a fost ca ABS-ul si-a facut treaba. Pentru mine care am mers cu si fara ABS simt o diferenta de franare chiar daca s-a produs scartaitul acela pe sosea, adica zgomotul acela de scartait este de o intensitate mai mica iar franarea este mai eficienta decat fara ABS. Aici vorbesc numai de perioada din franare cat s-a auzit acel scartait.

                          Comment


                          • #43
                            ref. frane/ABS

                            Va confirm ca Dacia Asistenta functioneaza. Si chiar cu promptitudine.
                            M-am "plimbat" ieri dis-de-dimineata cu platforma in drum spre Braila, dar pe un motiv foarte intemeiat: am ramas fara frane in panta(panica maxima ), actionarea pedalei de frana producea doar o haraiala continua dar nicidecum efect de franare, iar martorul ABS s-a intepenit aprins in bord. S-a rezolvat. Diagnosticat: rulment dreapta fata naspet. Inlocuit.

                            Comment


                            • #44
                              Bine ca s-a rezolvat si ai scapat cu bine.
                              Pt mine este interesant ce legatura are rulmentul cu franarea. Franarea cu ABS-ul inteleg, dar nu inteleg de ce daca rulmentul este "naspet" afecteaza franarea (in sensul ca nu mai poti opri masina). Ca suna la rulare, sau ca trage intr-o parte, ca se incalzeste roata inteleg.
                              Last edited by Goan; 27 May 2011, 15:03. Reason: Corectare

                              Comment


                              • #45
                                Chiar interesanta diagnoza....nu vad nici eu legatura.Bine ca ai scapat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google