Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sanderica platinată

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sanderica platinată

    Imi doream să deschid acest thread cu veşti frumoase. Nu a fost să fie.
    Întorcându-mă de la Bâlea Lac, după un week-end minunat, pe A1, la Km 20, în jurul orei 18:30 am fost lovit din spate de un văr Logan.
    Împrejurările: autostradă foarte aglomerată pe ambele benzi, eram pe banda a II-a, viteza 120-125 km/h, frână violentă a celui din faţă, frâna mea pe măsură, m-am oprit cam la 5 m de cel din faţă, dar cel din spate, un Logan (fără ABS) m-a lovit. A fost o ciocnire în lanţ, circa 10 maşini implicate şi a durat 2 ore până am obţinut autorizaţia de reparaţie şi copia după procesul-verbal al vinovatului de la Poliţia Autostrăzii.
    Bagube: spoiler spate spart, suport număr spart, număr înmatriculare îndoit şi cu vopseaua sărită în unele locuri, apărătore noroi dreapta sărită în 2 puncte, 2 senzori de parcare (cei din dreapta) afişează aiurea. Ajuns acasă, am ridicat mocheta şi covorul din portbagaj şi nu am constatat deformări (la prima vedere). Voi face mâine o analiză mai atentă.

    [LE] Afirmam într-un post mai vechi că sunt impresionat de sistemul de frânare al maşinii. Astăzi Sanderica a dovedit că nu m-am înşelat, m-a ajutat la greu. [/LE]
    Last edited by manic_user; 3 November 2008, 00:42.
    Mama proştilor este mereu gravidă!

  • #2

    Imi pare rau. Stiu ce nasol e sentimentul, dar gandeste-te ca e doar un obiect, important e ca nu s-a intamplat ceva mai grav, toata lumea e sanatoasa. Se repara. Sa inteleg ca celelalte 8 masini implicate, au fost in spatele Loganului?

    Comment


    • #3
      Din pacate fac parte din cei care nu se pot gandi la masina ca la un simplu obiect....dar ca om trecut prin asa ceva ii dau dreptate lui Stefan. Bine ca toata lumea e sanatoasa...in rest vorba tiganului " ce se rupe se sudeaza, ce se stramba se-ndrepteaza"...

      Din ceea ce spui sa inteleg ca contactul a avut loc doar pe bara fara a fi atins hayonul stopurile etc.

      SUS MORALUL....
      Bafta!

      Comment


      • #4
        Originally posted by yr-zbg View Post
        Din pacate fac parte din cei care nu se pot gandi la masina ca la un simplu obiect....
        Daca te referi la dragostea pentru masini, si privirea unor exemplare ca pe adevarate bijuterii, sa stii ca fac parte din aceeasi categorie. Iubesc masinile si in general tot ce are la baza un motor cu combustie interna.
        Dar una e sa ai un Mustang din '67 sau un Citroen DS pe care le-as venera si la cea mai mica zgarietura as face infarct, si alta e Sandero-ulul, masina pe care am luat-o pentru day-to-day use, si cu care am plecat de la inceput cu gandul ca va fi zgariata, lovita, maltratata. Asta e traficul in care merg, nu am ce sa-i fac. Poate sa ma mut.
        Last edited by Stefan; 3 November 2008, 12:51.

        Comment


        • #5
          Esti pe aproape...
          Eu am avut o skodita S100...cu care am trecut prin multe si pe care nu a pus mana nici un mecanic timp de 8 ani cat a stat la mine. O stiam pana la ultima piulita....eu am vopsit-o eu am reparat-o absolut totul eu cu manuta mea...si rau am facut.
          Apoi a venit Solenza...pe care o bibileam si inca o mai bibilesc mai mult decat pe nevasta.
          Dar intr-o zi de 1 martie 2005 un copac mi-a amintit ca totusi e o bucata de fier. Desi eu m-am ales doar cu sperietura si o buza sparta....accidentul m-a marcat atat de mult incat am slabit 8kg in 2 saptamani....pt. mine era un dezastru....masinuta mea !!!....
          Din fericire timpul a trecut si desi inca pun f mult suflet incerc sa fiu constient ca e o bucata de fier.
          De aceea recomand tuturor sa gandeasca exact cum ai spus tu...pt. ca stiu cum e altfel.
          Sunt convins ca prima zgarietura pe Sandero va fi motiv de crima pt. mine...dar cel putin la sfaturi stau bine.....
          Bafta!

          Comment


          • #6
            De fapt nu a fost o lovire în lanţ, ci un lanţ întrerupt. Unii au lovit şi au fost loviţi, alţii au lovit sau au fost loviţi, iar alţii au „scăpat”. De parcă aş fi cobit, în momentul în care am frânat violent, m-am uitat în oglinda retrovizoare. Când am auzit scârţâitul roţilor am apucat să-i spun soţiei: „ăsta ne loveşte”.
            De regulă eu nu mă deplasez pe banda a II-a, dar ieri după ce am făcut o depăşire, practic nu am mai putut să întru pe banda I în siguranţă şi am rămas pe banda a II-a, suficient de mult ca să dau de belea.
            Sanderica, împreună cu Mati (Matiz-ul) sunt membri ai familiei noastre, de vreme ce suntem împreună la bine şi la rău.
            Pagubele sunt minore, dar îmi pare rău de ceea ce s-a întâmplat, de parcă eu aş fi fost vinovatul.
            Sfat: nu circulaţi pe autostrada A1 între orele 17:00 şi 19:00, este full. La ora 20:30, când am reuşit să plec, după ce Garcea a făcut constatarea, deja pe A1 se circula omeneşte.
            Mai jos, 3 imagini cu Sanderica cea bolnavă şi alte 3 imagini dinainte de necaz (eu le-am privit "Live" şi mi s-a părut ceva de vis).
            Attached Files
            Mama proştilor este mereu gravidă!

            Comment


            • #7
              se mai intampla. nu se vede asa tare...
              Scuzati absenta indelungata. I'm back

              Comment


              • #8
                Ce pot sa zic...sandilica a scapat ieftin...cat despre peisaje....bestiale.
                Bafta!

                Comment


                • #9
                  Peisajele no comment!!
                  Si eu am fost pupat de un passat din 98 park... in spate, bara nu a fost sparta nici vopseaua sarita, dar a avut chit pe ea de la bara passatlui si a iesit din cleme exact cum se vede in poza 3 postata de tine. Mie nu prea-mi parea rau, k nu era masina mea (masina lu tata) el da bani pe ea si nu ii intelegeam supararea care a durat toata ziua... dar dupa ce a aduso din service am inteles, nu mai e luftul ca cel din fabrica, observi doar dak te uiti atent, dar observi!! Sa ne ajute Dumnezeu sa fie primul si singurul incident, dar cu traficul din ziua de azi este km greu.

                  Comment


                  • #10
                    Astăzi am făcut o evaluare mai atentă a pagubelor. Am scos inclusiv roata de rezervă şi cu o lampă electrică am privit podeaua de jos în sus. Tabla nu este deformată de loc. Suportul roţii de rezervă l-am desprins şi l-am reprins uşor, dar am întâmpinat dificultăţi în scoaterea/reintroducerea roţii de rezervă din/în locaşul ei. Cum până astăzi nu am mai efectuat această operaţie, vă rog să-mi spuneţi dacă şi voi aţi scos şi reintrodus roata cu o oarecare dificultate sau este o problemă a mea, urmare a impactului suferit. Mulţumec anticipat... şi fără incidente!
                    Mama proştilor este mereu gravidă!

                    Comment


                    • #11
                      Chiar nimeni nu a scos până acum roata de rezervă din suportul ei?
                      Mama proştilor este mereu gravidă!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by manic_user View Post
                        Chiar nimeni nu a scos până acum roata de rezervă din suportul ei?
                        Asta este de bine, inseamna ca nu a facut nimeni pana pana acum

                        Comment


                        • #13
                          Nici nu-mi doresc să facă cineva pană.
                          Mă gândeam doar că poate cineva a avut curiozitatea să vadă cum se scoate roata de rezervă.
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • #14
                            Mâine, Sanderica platinată intră în Service. Sper să fie numai de bine. Pe lângă reparaţiile necesare ca urmare a accidentului, vreau să mai adaug câteva accesorii. După spitalizare voi reveni cu amănunte.
                            Mama proştilor este mereu gravidă!

                            Comment


                            • #15
                              Din pacate nu am avut curiozitatea de a incerca sa scot roata. Spet sa scape sandalica cat mai repede si sa arate ca nou. ps. vin si eu cu o mare rugamine daca se poate poti sa-i intrebi pe cei din service daca mai au nevoie de bara lovita si eventual daca se gaseste pe la iei si una de fata tot lovita? Fac cinste binenteles

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google