Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vocea Clientului Intrebari/Raspunsuri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    cu scuze pt off-topic, cam asa e! eu oricum sunt mai ghinionist pentru ca am probleme la directie. de gresala nu cred ca e o gresala pt ca nici la mine nu e pusa si am mai vazut masini la care nu e pusa. eu am dat 7.800 pe masina pt ca am luat-o cu rabla si am avut reducere 600 euro de la uzina.

    Comment


    • #62
      buna tuturor poate ma ajutati voi cu o intrebare ce nu o gaesc pe nicaieri.....vreau sa stiu si eu lista de preturi a accesoriilor pt toata gama,marefer la un kit pt faruri de ceatza sau pt o cotierava multumesc anticipat

      Comment


      • #63
        Cauta aici Dacia Sandero- preturi si coduri accesorii sandero
        Last edited by Oliseh; 20 November 2009, 00:27.

        Comment


        • #64
          ms mult fratioare;)

          dak stau sa ma gandesc bine cam toate accesoriile sunt scumpe sau chiar pot sa zic ff scumpe...asa mai bine ma duc undeva la piese auto si imi fac comanda decat sa ma duc la dealer autorizat......oricum scump.....:|
          Last edited by Totti; 20 November 2009, 18:54. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #65
            Intrebarea mea catre VC:
            Buna ziua,
            Sunt interesat de achizitionarea unui autoturism Dacia Sandero, insa am nevoie de cateva raspunsuri pentru a ma decide asupra versiunii.
            1.Dacia Sandero Prestige 1.6 MPI
            - Are bara stabilizatoare pe fata?
            - Are scut motor metalic?
            - Are amortizoare pe ulei sau pe gaz?
            - Vine cu filtru polen? Daca nu, se poate monta aftermarket, in service autorizat Dacia (pentru a nu pierde garantia)?
            - Cu ce pneuri vine (marca/model)?
            2.Dacia Sandero Laureate 1.6 MPI (aceleasi intrebari)
            - Are bara stabilizatoare pe fata?
            - Are scut motor metalic?
            - Are amortizoare pe ulei sau pe gaz?
            - Vine cu filtru polen? Daca nu, se poate monta aftermarket, in service autorizat Dacia (pentru a nu pierde garantia)?
            - Cu ce pneuri vine (marca/model)?
            3. Cam cand estimati ca va fi introdus motorul pe benzina 1.6 16v 105CP pe Sandero (cel care in prezent se gaseste pe Logan)?
            4. Ce acopera garantia extinsa (Dacia Extenso) fata de cea standard?

            Va multumesc anticipat!
            Vlad XXXXX

            Raspunsul lor:
            Buna ziua,
            Stimate domnule XXXXX ,
            Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.
            In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca ambele versiuni mentionate de dumneavoastra sunt dotate cu urmatorele echipamente :
            1. Ambele versiuni au bara stabilizatoare ;
            2. Ambele versiuni sunt dotate cu scut motor metalic ;
            3. Ambele versiuni sunt echipare cu amortizoare pe ulei ;
            4. Vehiculele Dacia nu vin echipate cu filtru de polen. Momentan pentru gama Sandero nu se poate monta acest acccesoriu in reteaua agreata Dacia.
            5. Nu va putem preciza cu ce tip sau model de anvelope va veni vehiculul dumneavoastra, acest lucru depinzand de lotul de anvelope ce este disponibil in acel moment in liniile de fabricatie.
            Va mai informam ca motorizarea 1.6 16V nu este disponibila la acest moment pe modelul Sandero. Va asiguram ca in momentul lansarii pe piata a unui nou model de motorizare pentru gama Sandero, acest eveniment va fi mediatizat pentru ca publicul larg din Romania sa afle din timp toate informatiile legate de aceasta.
            Piesele ce sunt acoperite de Garantia Extinsa sunt enumerate si precizate in Contractul de Garantie Extinsa, contract ce il veti primi in cazul in care veti opta pentru Garantie Extinsa.
            Ne puteti contacta la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16, la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro. Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400. Va invitam sa vizitati noul nostru site www.dacia-merchandising.ro, de unde puteti comanda online textile personalizate, obiecte de comunicare, jucarii si miniaturi DACIA la preturi foarte avantajoase

            Cu consideratie,
            Agent Servicii Client ,
            Tomescu Mihai Alexandru



            Data raspunsului lor: 08.01.2010

            Comment


            • #66
              Originally posted by vlad1988 View Post
              1. Ambele versiuni au bara stabilizatoare ;

              4. Vehiculele Dacia nu vin echipate cu filtru de polen. Momentan pentru gama Sandero nu se poate monta acest acccesoriu in reteaua agreata Dacia.

              Piesele ce sunt acoperite de Garantia Extinsa sunt enumerate si precizate in Contractul de Garantie Extinsa, contract ce il veti primi in cazul in care veti opta pentru Garantie Extinsa.
              Daaa, sunt convins ca 1.6 -le are bara stabilizatoare - din parti. Cei din dacia service zalau monteaza filtru de polen la recomandarea dacia deci se poate. Eu am garantie extinsa si nu am nici un contract de garantie extinsa, am doar o bucata de plastic (un card) pe care scrie "garantie extinsa (pana la .....etc, etc.).
              Nu te uita dupa astia de la VC, sunt cu neuronii blocati.

              Comment


              • #67
                da din pacate VC nu stie pe ce lume traieste si realitatea e cu totul alta. eu deja am inceput sa ironizez dicutiile telefonice cu ei si imi place cel mai mult cum se bilbiie la telefon cind ii pui in dilema.
                bafta.

                ps eu am contractul dar nu am cardul. la cluj vin foarte greu cardurile alea.

                Comment


                • #68
                  Si eu cred ca sunt cam paraleli cu realitatea, pentru ca am vazut pe net oameni care si-au luat logan prin august 2009, si ziceau ca le-a venit masina cu filtru de polen.
                  Cred ca un client Dacia, tot de pe forum o sa isi culeaga informatiile de baza.
                  In fine, le-am mai dat un ultim mail aseara, si am primit raspunsul acum.

                  Intrebarea mea:
                  As dori sa stiu ce modele/marci de alarme sunt agreate de Dacia pentru un autoturism Sandero, in asa fel incat sa nu se piarda garantia pe partea electrica.

                  Va multumesc anticipat!
                  Vlad XXXXX

                  Raspunsul lor:
                  Buna ziua,
                  Stimate domnule XXXXX,

                  Va multumim pentru mesajul dumneavoastra din data de 22.01.2010.
                  Referitor la solicitarea dumneavoastra va comunicam faptul ca alarmele agreate Dacia sunt produsele COBRA, ASTRA si HORNET.
                  Aceste alarme au fost testate de catre firma DACIA iar montarea lor a fost studiata cu atentie.
                  Instalarea unor alte tipuri de alarme, decat cele recomandate si testate, poate determina incidente ale instalatiei electrice a vehiculului si de aceea producatorul nu isi poate asuma nici o raspundere asupra a ceea ce se poate intimpla in cazul montarii unei altfel de alarme
                  Montarea unei alarme care nu este recomandata de Dacia pe autoturismele din gama Dacia conduce la pierderea garantiei acelor elemente/componente care pot fi afectate ca urmare a montajului, respectiv utilizarii acesteia, dar nu implica pierderea garantiei intregului autoturism.
                  In cazul in care agent-ul autorizat ofera alt produs decat cel omologat de Dacia, il monteaza si intervine asupra cablajului sau a altei componente a vehiculului, acest lucru determina pierderea garantiei pentru sistemul respectiv al autoturismului.
                  Pe viitor, pentru a putea trata solicitarile dumneavoastra, va rugam sa reveniti cu datele dumneavoastra de contact: nume, prenume, adresa, nr.de telefon.
                  Fiind un compartiment de relatii cu clientii, datele de contact ale acestora ne sunt absolut necesare pentru o comunicare eficienta si de calitate.
                  Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400. Va invitam sa vizitati noul nostru site www.dacia-merchandising.ro de unde puteti comanda online textile personalizate, obiecte de comunicare, jucarii si miniaturi DACIA la preturi foarte avantajoase.

                  Cu stima,
                  Analist Servicii Client,
                  Angelica Necsulescu

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by ciomp View Post
                    ps eu am contractul dar nu am cardul. la cluj vin foarte greu cardurile alea.
                    Vezi ca e posibil ca acel card sa fie la dealer...sa nu cumva sa crezi ca te vor suna ei ca le-a ajuns. Mergi tu la ei si intreaba-i daca a venit. Eu unul asa am patit.

                    Comment


                    • #70
                      Salut meseriasi!!!!!!
                      Eu am o intrebare,vreau sa curati motorul dar asa am auzit ca trebuie sa-l scot bateria.Na si amu vine intrebarea:daca eu scot bateria no sa dispara kilometrele ce am mers pina amu de pe calculotor de bord?

                      Comment


                      • #71
                        km totali parcursi nu se sterg, se reseteaza doar consumul, viteza medie ...

                        Comment


                        • #72
                          Am gasit pleoape sandero din fibra de sticla.
                          Cautati pe okazii.ro si scrieti sandero.
                          Va fi primul sau al 2- lea post.

                          Comment


                          • #73
                            Intrebare catre VC:
                            "Conform Directivei Comisiei Europene, incepand cu 1 iunie 2010,
                            reviziile obligatorii si reparatiile autoturismelor aflate in perioada
                            de garantie, se pot efectua si la alte service-uri, nu numai la cele
                            agreate de producator.
                            Va rog sa confirmati daca si producatorul Dacia permite incepand cu
                            1 iunie utilizarea si a altor service-uri pt efectuarea reviziilor
                            obligatorii si reparatiile autoturismelor aflate in perioada de garantie. "
                            Raspuns VC:
                            "Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la efectuarea de revizii/reparatii pentru un autoturism marca Dacia, va comunicam faptul ca pentru acest tip de operatiuni de service, clientul este liber sa se adreseze oricarei unitati service autorizate RAR pentru efectuarea de revizii pentru marca Dacia, insa beneficiul garantiei poate fi pierdut in cazul in care aceste interventii sunt realizate defectuos.

                            Avand in vedere experienta relevanta a retelei autorizate Dacia, precum si faptul ca o revizie efectuata incorect poate antrena neajunsuri importante vehiculului in ansamblul sau, va recomandam ca si pentru acest tip de operatiuni de service sa apelati la un reparator agreat Dacia. In acest caz, nu veti risca nici pierderea beneficiul garantiei, pentru o eventuala revizie efectuata defectuos. "

                            Un raspuns care mie personal mi se pare aiurea. Conform VC , daca un service neagreat de ei efectueaza prost o revizie sau o reparatie = se pierde garantia, iar daca un service agreat de ei efectueaza prost o revizie sau o reparatie = nu se pierde garantia. Unde este deosebirea intre reparatiile proaste efectuate de cele doua service-uri? Numai de la service-uri neagreate, reviziile -reparatiile incorecte pot antrena neajunsuri importante vehiculului in ansamblu, iar de la cele agreate reviziile - reparatiile incorecte nu creeaza nimic autovehiculului?
                            Last edited by bobocul; 2 June 2010, 16:14.

                            Comment


                            • #74
                              Diferenta e la ei in buzunar
                              Asta cu revizii/reparatii facute in alt service decat DACIA ii sora cu pierderea garantiei la partea electrica daca montezi alarma/cd altundeva decat la ei.
                              Daca ei vor sa scoata ca esti de vina, apai esti de vina.

                              Comment


                              • #75
                                Chestia asta l-am intrebat si eu pe inginerul sef de la dacia service Zalau, si mi-a spus ca, si pana acum, nu doar de la 1 iulie, se putea efectua revizia obligatorie (in garantie) la un alt service, doar ca, daca cumva, apar probleme la motor sau cutie de viteze (nu si la caseta de directie, airbag-uri, suspensie, etc...) atunci sunt sanse mari ca uzina care va face controlul sa anuleze garantia, tocmai pentru acest motiv: revizia a fost defectuoasa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google