Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vocea Clientului Intrebari/Raspunsuri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    "[...] In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca planul de revizii se efectueaza in conformitate cu Carnetul de Intretinere al vehiculului dumneavoastra. Document pe care l-ati primit la achizitionarea vehiculului. Va recomandam sa consultati acest document pentru a afla planul de revizii si ceea ce se inlocuieste la fiecare revizie in parte [...]"
    Mama proştilor este mereu gravidă!

    Comment


    • #32
      Pentru maniac_user: Care era totusi intrebarea ?
      Sandero Laureat 1.4 MPI

      Comment


      • #33
        Am solicitat detalii în legătură cu operaţiile care sunt obligaţi cei din Sevice să le execute cu prilejul efectuării reviziei.
        Mama proştilor este mereu gravidă!

        Comment


        • #34
          pai care sunt?

          Comment


          • #35
            Păi cele precizate în carnetul de întreţinere a maşinii, numai că unele sunt ambigue.
            Mama proştilor este mereu gravidă!

            Comment


            • #36
              Intrebare pentru V.C. "Buna ziua! Sunt posesorul unui Sandero Laureat 1,4 din sepembrie 2008.Vreau sa stiu daca DAREX AUTO,dealerul auto, imi poate monta cu ocazia reviziei de 1 an filtrul de polen. Din cate am citit pe forumuri (lhttp://www.clubsandero.ro/filtru_de_polen_sandero-t164.html?p=12451&posted=1) aceasta operatie se poate face prin decuparea unui capac si instalarea elementului filtrant.As dori sa stiu daca nu pierd garantia in conditiile in care montez acest filtru la Service-ul agreat Dacia , Darex."
              Raspuns V.C. "Va multumim pentru mesajul dumneavoastra din data de 07.07.2009.

              Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la montarea pe autoturismul Dacia Sandero pe care-l detineti a reperului filtru de polen, va comunicam faptul ca, in acest moment, se studiaza posibilitatea efectuarii interventiei respective si pe gama de vehicule Dacia Sandero.

              Astfel, va recomandam sa mentineti legatura cu unitatea service autorizata Dacia, Darex Suceava, pentru a putea afla momentul la care se va incepe efectuarea acestui montaj pe gama Sandero."

              Ce parere aveti ? Nu spun nimic despre garantie insa se pare ca vor sa introduca aceasta optiune aftermarket.
              Sandero Laureat 1.4 MPI

              Comment


              • #37
                Intrebare pentru V.C.
                Buna ziua!Ma numesc XXXXXXXXXXXXX si sunt posesor de
                Sandero Laureate, 1,4 din septembrie 2008 si vreau sa va aduc la
                cunostinta ca incep sa fiu nemultumit de calitatea executiei (sau
                proiectarii) unor repere.Concret am observat ca muchia capotei
                motor este cojita pana la tabla in zona stergatorului din fata
                soferului.Analizand problema am observat ca aceasta s-ar putea
                datora frecarii pe care o face bratul stergatorului cu muchia
                capotei motor atunci cand bratul este ridicat( ridicarea bratului
                se face frecvent fie la spalatorie fie atunci cand dorim
                schimbarea lamelei stergatorului datorita uzurii.)Analizand
                problema si la alte masini Sandero existente prn oras am observat
                aceeasi problema , toate avand capota cu vopseaua cazuta in
                acelasi loc.Am observat si pe forumul dedicat marcii sandero ca
                multi alti utilizatori din tara se plang de aceasta
                problema.Intrebarea mea ar fi : Cum se poate rezolva aceasta
                problema tinand cont ca masina este in
                garantia generala de 3 ani iar garantia la vopsea este de 6
                > ani?In cartea de intretinere a masinii operatia de inlocuire a
                lamelelor stergator de geam sunt explicate in 4 pasi. Oricine
                efectueaza aceasta manevra conform manualului va constata aceeasi
                problema.Bratul stergatorului rade muchia capotei eliminand
                vopseaua si grundul.Astept un raspuns avizat pentru remedierea
                situatiei.Cu stima XXXXXXXXXXXXX. As dori ca raspunsul dvs. sa fie sub forma unui mail.(Verba volant, scripta manet).

                Raspuns VC
                Buna ziua,
                Stimate domnule XXXXXXXXXXX,

                Va confirmam primirea mesajului dumneavoastra si va asiguram ca veti primi un raspuns la solicitarea dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

                Cu deosebita stima,
                Valeria Ciobanu
                Agent Servicii Client

                Am sa revin si cu al doilea raspuns de la Vocea clientului de indata ce il primesc si va spun cum se rezolva problema.
                Last edited by sv03tbh; 6 October 2009, 20:35. Reason: Automerged Doublepost
                Sandero Laureat 1.4 MPI

                Comment


                • #38
                  Buna ziua,
                  Stimate domnule XXXXXXXXXXXX,

                  Referitor la solicitarea dumneavoastra, in legatura cu autoturismul DACIA SANDERO LAUREATE 1.4, cu numar de identificare UU1BSDAEF40372XXX, va informam ca incidentul semnalat nu face obiectul tratarii in garantie deoarece nu se datoreaza unui defect de fabricatie.

                  In conformitate cu < Carnetul de Garantie >, garantia contractuala vehicul nou nu acopera deteriorarile cauzate de factori externi.

                  Asadar, aspectul semnalat de dumneavoastra nu face obiectul tratarii in garantie deoarece nu constituie un defect de fabricatie ci se datoreaza unor cauze externe.

                  Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.

                  Cu deosebita stima,
                  Agent Servicii Client,
                  Valeria Ciobanu

                  Cu alte cuvinte daca vrei sa schimbi stergatorul si respecti pas cu pas instructiunile din cartea de intretinere a masinii , roaderea cantului din cauza bratului nu e problema Dacia ci a ta pentru ca ai indraznit sa faci o asemenea operatiune. Sunt hotarat sa nu cedez.Cine ma sustine? Daca e cineva care are aceeasi problema si vrea sa ma sustina in demersul meu il rog sa preia continutul mesajului, partea care se refera la roaderea capotei din cauza bratului si sa-l trimita la Vocea clientului.cu cat mai multe mesaje cu atat mai bine.Normal ar fi dupa mine sa isi recunoasca eroarea si sa ne ofere un alt tip de brat pentru stergatorul de pe parrtea soferului.Nu mai spun de suportarea revopsirii capotei ca totusi e mica zona.
                  Sandero Laureat 1.4 MPI

                  Comment


                  • #39
                    Iata ce am trimis eu astazi, catre VC:

                    "Sunt posesor de Sandero Laureate, 1.6 MPI din septembrie 2008 si va aduc la cunostinta pe aceasta cale ca sunt total nemultumit de poiectarea unor repere.
                    Concret, am observat ca muchia capotei motor este cojita pana la tabla, in zona stergatorului din fata conducatorului auto.
                    Am constatat ca acest fenomen se explica prin frecarea pe care o face bratul stergatorului cu muchia capotei motor atunci cand bratul este ridicat (ridicarea bratului se face frecvent cu ocazia spalarii parbrizului si nu numai).
                    Fiind membru www.clubsandero.ro, cu ocazia intalnirilor cu membri sai, am constatat aceiasi situatie.
                    Fata de cele relatate va rog sa-mi dati un raspuns rezonabil.
                    Nu voi accepta un raspuns de genul: „va informam ca incidentul semnalat nu face obiectul tratarii in garantie deoarece nu se datoreaza unui defect de fabricatie” (raspuns dat deja unor clienti nemultumiti de acest aspect), deoarece, printr-un astfel de raspuns, ma veti obliga, pe de o parte, sa informez presa despre modul cum AUTOMOBILE DACIA S.A. isi trateaza clientii care sesizeaza probleme reale, iar pe de alta parte, membrii www.clubsandero.ro se vor vedea nevoiti de a actiona in instanta AUTOMOBILE DACIA S.A, pentru daunele ce se impun."

                    Sunt convins ca raspunsul va fi tot o abureala si pe cale de consecinta, va trebui sa fim uniti, si in fata presei, si de ce nu, si in fata justitiei, chiar daca ne va costa ceva bani. Important este insa, pana la bani, se ne mobilizam in fata presei.
                    Mama proştilor este mereu gravidă!

                    Comment


                    • #40
                      http://www.urbaniulian.ro/2009/10/13...au-proiectare/. Am apelat si la aceasta solutie , poate... . Nu ma supara defectul de pe cantul capotei , pana la urma e mic spatiul zgariat.Cel mai tare ma deranjeaza atitudinea dacia si refuzul lor de a gasi o solutie.

                      Sesizare Vocea clientului
                      Asteptam de la Dacia un stergator pentru Sandero care atunci cand este ridicat , pentru a se inlocui lamela , bratul sa nu zgarie muchia capotei. Eu inteleg ca pentru Dacia stergatorul functioneaza normal, aici recunosc, ceea ce insa mesterii de la Dacia -Renault nu recunosc este ca, din cauza acestui tip de brat, se zgarie capota. Macar daca treceati in cartea tehnica la capitolul schimbarea stergatoarelor faptul ca acestea nu se ridica de pe pozitie. Dar ati trecut si ati pus si fotografii cu el ridicat! Urmarea muchia capotei zgariate. Cred ca imi veti da poza in toate reprezentantele Dacia din tara ." Pazea cand vine individul nu il lasati sa ridice bratul stergatorului si nici nu cedati rugamintei lui de a arata cum se schimba lamela stergatorului"Pericol de zgariere a muchiei capotei" P.S Din fericire pentru mine si nefericire pentru ei cativa au cedat rugamintei mele si au ridicat cu manuta lor bratul.Rezultatul, previzibil, muchia capotei zgariate. Asta e pe principiul sa moara si capra vecinului.. Raman in continuare interesat de momentul in care veti gasi solutia pentru acest defect de fabricatie.Va rog sa imi comunicati solutia aleasa sau modelul de brat stergator ca sa il pot procura din comert. O data remediez capota pe banii mei a doua oara insa vreau un produs de calitate care sa nu provoace defecte altor componente ale masinii.
                      Astept raspunsul de la ei .
                      Last edited by sv03tbh; 16 October 2009, 17:57. Reason: Automerged Doublepost
                      Sandero Laureat 1.4 MPI

                      Comment


                      • #41
                        Voi trimite si eu o sesizare la VC sa fim mai multi, si poate se rezolva...pana una alta o sa merg si in service sa le expun problema, si sa vedem ce zic si aia.In prima faza eu voi sesiza OPC-ul si apoi mai vedem ce si cum.

                        Comment


                        • #42
                          sfatul meu e sa nu va bazati pe numele de clubsandero, pt ca forumul e neanregistrat, deci legal, in instanta, e fix pixu, wax albina crema puca...amenintarile in care mentionati ca ca sunteti membrii ai forumului si ca va adunati mai multi, chiar le provoaca zambete, daca nu hohote de ras si nu aveti ce le face pe tema asta...daca va uniti mai multi e ok, dar doar unul-doi care sa ameninte in numele unui forum care nu are personalitate juridica, ameninta degeaba, avertismentul e nul de drept.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #43
                            Seba ai dreptate, de aceea eu propun sa facem fiecare cate o reclamatie in nume propriu , prin email adresata catre ANPC Bucuresti, OPC Arges si OPC-ul din fiecare judet in care ne aflam. Ideea este urmatoarea: Daca fiecare OPC si ANPC va intreba DACIA despre aceasta problema poate cei de acolo vor reactiona altfel. De altfel atunci cand sesizarile catre OPC si ANPC cuprind toate datele , ei sunt obligati sa dea curs cererii si sa ne ofere un raspuns. Oricum eu incerc sa popularizez cat mai mult aceasta problema. Am facut diverse comentarii pe forumurile auto, chiar si pe promotor am facut la Sandero o remarca despre bratul stergatorului de pe partea soferului.Orice redactie de auto fie ca este revista sau emisiune tv ar trebui informata , poate fac un articol pe seama asta.Cine poate si doreste sa trimita cate un scurt mesaj catre aceste redactii(pe scurt problema) si linkul acestui forum pentru detalii suplimentare.
                            Last edited by sv03tbh; 18 October 2009, 10:43.
                            Sandero Laureat 1.4 MPI

                            Comment


                            • #44
                              am trimis si eu un mail la vocea clientului


                              Buna ziua

                              Sunt posesorul unui Sandero Laureate, 1.6 MPI cu numarul de identificare UU1BSDAxxxxxxxxxx din septembrie 2008 si va aduc la cunostinta pe aceasta cale ca sunt total nemultumit de poiectarea unui reper, in speta am constatat ca muchia capotei motor este cojita pana la tabla, in zona stergatorului stanga.

                              Am constatat ca acest fenomen se explica prin frecarea pe care o face bratul stergatorului cu muchia capotei motor atunci cand bratul este ridicat (ridicarea bratului se face la schimbarea stergatorului datorita uzurii).
                              Urmarind pasii mentionati in manualul de utilizare achizitionat impreuna cu masina, evitarea acestui lucru este imposibila.
                              Mentionez ca raspunsul dat de o angajata a dumneavoastra unui alt mail trimis conform caruia aceasta decojire se datoreaza unui factor "extern" nu este acceptabil, intrucat am urmat pas cu pas, fara abatere, ghidul din manual.

                              O alta nemultumire a mea se refera la software-ul nou. Mai exact, cand am fost la prima revizie la AUTO MARCU'S, datorita unor probleme la pornirea motorului (tendinta de oprire), a fost resoftat calculatorul de bord, rezolvand aceasta problema, insa de curand a aparut una noua: in mers, cu motorul cald, exista tendinta de scadere a turatiei (din dreptul gradatiei de 750 rpm scade acul pana in jur de 600 rpm).

                              Fata de cele relatate va rog sa-mi dati un raspuns rezonabil.
                              Intrucat cele mentionate fac obiectul garantiei, daca nu primesc o metoda de solutionare sa problemelor mentionate, ma vad nevoie sa ma adresez in prima instanta opc-ului si ulterior presei, poate presiunea externa si publicitatea negativa va da impulsul de solutionare a problemei.

                              Va multumesc



                              raspunsul:


                              Buna ziua,
                              Stimate domnule,

                              Referitor la aspectele prezentate de dumneavoastra, am contactat unitatea service Auto Marcu’s din Bucuresti, respectiv pe dl AMZA CRISTIAN, telefon: 0740 200 087 / 021 255 33 45, care va asteapta in unitatea service, in orice zi doriti dumneavoastra (de luni pana vineri), intre orele 08.30-15.00, in vederea efectuarii unei analize a autoturismului.

                              Precizam ca unitatile service autorizate Dacia sunt abilitate de a realiza constatarea si diagnosticarea functionarii autoturismului si de a stabili masurile de remediere corespunzatoare, in cazul in care acestea se impun. De asemenea, acestea respecta tehnologia de remediere impusa de producator.
                              + alte bla bla bla standard
                              o sa incerc as ajung in service sper luni si sa vad ce zic tipii
                              Last edited by mmarza; 18 October 2009, 16:30.

                              Comment


                              • #45
                                Te rog sa ne tii la curent cu ce se intampla in cazul tau. Oricum vad ca raspunsul in cazul tau e diferit.Daca la tine vor remedia problema inseamna ca la toti vor trebui sa faca acelasi lucru. Bafta!!!
                                Sandero Laureat 1.4 MPI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google