Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vocea Clientului Intrebari/Raspunsuri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am fost azi la marcu's
    tipul a fost foarte amabil, au incercat sa rezolve problemele, si anume:

    pt problema cu variatia de turatie, am stat peste 5 minute cu interfata de diagnoza conectata la masina, si turatia nu a variat prea mult (motorul este setat sa ruleze la 752 rpm cu motorul cald); cel mai putin a avut 742 rpm, deci nu a aparut problema atunci


    pt cealalta problema, cea legata de stergator:
    a constatat care este problema, a incercat sa o rezolve prin mutarea stergatorului cativa mm mai sus, obtinand o IMBUNATATIRE (acum abia mai atinge capota) si nu o rezolvare
    a recunoscut si el ca nu a reusit sa rezolve, si a zis ca o sa semnaleze la uzina ca nu a rezolvat problema

    sugestie: trimiteti mail la uzina similar cu ce am scris eu, sa va trimita si la alte service-uri, sa constate si sa dea feedback inapoi si altii

    o voce nu face nimic, daca sunt mai multe, si nu voci de utilizator, ci de la un service totusi, poate se misca treaba

    Comment


    • #47
      Protectia Consumatorului

      Stimati colegi,

      Va anunt ca am sesizat problema stergatoarelor care ating capota si a celor trei circuite intrerupte de la luneta, in cazul meu la Protectia Consumatorului Iasi.Va voi tine la curent. Cred ca ar fi cazul sa nu ne mai lasam calcati in picioare pe banii nostri.Eventual am putea angaja un jurist pentru acest tip de probleme.

      Comment


      • #48
        Ma bucura faptul ca incepem sa fim solidari. Multumesc pentru suport!
        Totusi ar trebui sa ne mutam cu comentariile pe un alt topic.Acesta sa ramana doar cu intrebari si raspunsuri de la Vocea Clientului. Ce parere aveti? Continuam pe topicul cu STERGATOARE ?
        Last edited by sv03tbh; 20 October 2009, 20:12.
        Sandero Laureat 1.4 MPI

        Comment


        • #49
          Dacia schimbă braţul stergător pentru modelul Sandero.
          Sandero Laureat 1.4 MPI

          Comment


          • #50
            Acelasi lucru l-am remarcat si eu la Sandelul meu, stergatorul stang loveste in capota si zgarie vopseaua ( la mine a ajuns la tabla deja, cu toate ca am evitat foarte mult sa ridic stergatorul - l-am ridicat doar de vro 2 ori pana acum dar fara sa imi dau seama de urmari ), si am fost la dl Amza Cristian de la AMG ( de acolo am cumparat masina ) si mi-a spus ca nu are ce sa ii faca, este defect de fabrica. Oricum mai multe detelii despre toate pb mele le-am postat in "zgomote ciudate" , si intre timp ( mai exact pe 2.11.2009) am depus si eu plangere la OPC Bucuresti. Simt ca o iau razna la cate probleme am cu "jaful" asta de masina pe care am dat 9400 euro si dupa 9 luni cade putin cate putin dar sigur si iremediabil ( din cele spuse de specialistii service-urilor autorizate la care am fost pana acum - 3 la numar, dar cu interventii asupra masinii doar la AMG ).

            Comment


            • #51
              Vezi ca sunt mai mulți care au fost deja chemați în service(inclusiv eu) și li s-a schimbat bratul. Cred ca dacă insiști poți obține si tu brat model nou care nu atinge capota. Mai trimite un mail celor de la VC si nu te lăsa.Bafta!!!
              Sandero Laureat 1.4 MPI

              Comment


              • #52
                Stai relax ca se schimba pe garantie acest brat al stergatorului.

                Comment


                • #53
                  Ok. Mersi mult. Chiar am sa le mai trimit "scrisori amoroase" celor de la Dacia.
                  Inca sunt la inceput de drum si nu vreau sa renunt asa usor.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Daniel Dinutoiu View Post
                    Simt ca o iau razna la cate probleme am cu "jaful" asta de masina pe care am dat 9400 euro si dupa 9 luni cade putin cate putin dar sigur si iremediabil
                    Imi pare rau pt tine, eu am 13500 de km, 1 an si 5 luni si nici cea mai mica problema. Cred ca ai avut ghinion si atata timp cat ai garantie nu vad de ce iti faci atatea probleme. Am asa am o impresie ca te duci in service ca si cum tu esti la dispozitia lor si nu invers, asta din relatarea ta ca ai fost in service la dl x-ulescu, pai numai domn nu il numeam eu pe acel individ. Sincer, am avut si inca am o impresie foarte proasta despre service-urile dacia. Sunt multumiti cei care au facut revizii sau au avut probleme minore dar daca te duci cu probleme grave e de rau sunt prost pregatiti, pusi pe capatuiala, daca nu pacalesc intr-o zi se simt prost si aici nu ma refer ca pacalesc decat clientul dar pacalesc si fabrica, asta este, avea dreptate cand spunea cineva ca de pedepsele care se aplicau in vechime ar trebuii sa ,,beneficieze,, si mecanicii din service-uri.

                    Comment


                    • #55
                      Salut Marian66v, asa este, ma duc in service cand am eu timp si nu cand au ei.
                      Programul de lucru de la servici nu il pot face dupa cum vor ei sau cand au ei chef(cred ca la toti este asa - doar daca nu cumva esti patron!!!).
                      Mai mult de atat, am depus nenumarate plangeri trelefonice si scrise in ultimul timp la VC si la AMG si nimik, mai nou si la OPC si astept raspuns de la ei ( cica in 30 zile lucratoare tb sa solutioneze cazul). Cat despre service-urile dacia asta sunt, unde sa te duci in alta parte?????? De ce sa platesti la service particular daca ai garantie???????? Oricum pregatirea celor de la dacia service ( de la orice service din tara ) este aceeasi = 0 .
                      Am fost la dl x-ulescu, pentru ca, asa cum s-a mai spus in acest site , este omul pe care il recomanda VC de la AMG , iar eu acolo am fost indrumat pentru orice pb de cand am luat masina.
                      Si apropo de revizii. La mine cam asa s-a desfasurat revizia: doi pumni in caucucul stang fata , doi in spate, schimb de ulei la cere, si filtre de asemenea, si in rest totul OKKKKKK!!!, dar nu tu daca sunt in regula placutele de frana, daca mai am ulei in CV(cu toate ca am nenumarate plangeri in ceea ce prvesc zgomotele produse de ea si modul in care reactioneaza cand se schimba vitezele), daca am sau necesita completare la lichidul de racire, ... si multe altele.
                      Si totusi este o masina noua, are 10 luni ( pe 23 impilneste 10 luni ), are 20.010 km ( km cititi azi ) si nu mi se pare normal sa aiba atatea defecte ca asta.
                      Toate bune.

                      Comment


                      • #56
                        Postez si eu ce am scris acum ceva vreme la VC, nu de alta, dar poate intra pe site cei de la dacia (le-am spus sa o faca) si citesc:

                        Astazi am fost cu un prieten (si el posesor de Sandero fabricat prin iulie 2008, Sandero-ul meu e fabricat in iunie 2009 - ambele masini model Laureate) la dealerul local dacia din Zalau, pentru a rezolva problema stergatorului stanga, care loveste capota, stiind de pe forumul www.clubsandero.ro (forum pe care activam si noi) ca dacia a recunoascut in final eroarea de fabricatie, acceptand sa remedieze problema pe garantie.
                        Ideea e ca eram cu masinile parcate afara, iar colegul meu, avea capota ridicata la motor in timp ce un inginer dacia ne explica una alta pe la motor. Intre timp il intreb daca e indicat sa spalam motorul, iar el ne-a aratat calculatorul masinii (care e situat in spatele bateriei) si ne-a spus ca daca spalam motorul o facem pe riscul nostru, existand posibilitatea arderii calculatorului masinii. Mentionez ca, calculatorul masinii colegului meu nu se putea observa cu ochiul liber, fiind acoperit de o carcasa protectoare din plastic.
                        Dupa un timp (cca 30 minute) dupa ce am rezolvat problemele din service (informatii, etc) am ajuns la masini si am deschis si eu capota si am observat ca NU am montat capacul de plastic care protejeaza calculatorul masinii (capacul acela nu exista !). Practic eu pot sa-mi vad calculatorul incapsulat intr-o carcasa de metal (aluminiu?!).
                        Intrebarea e: au uitat cei din fabrica sa monteze acea carcasa de plastic de protectie, sau pur si simplu dacia nu a mai considerat necesara montarea acesteia ?
                        Rapsuns:
                        Stimate domnule xxxxxx,

                        Pentru a avea posibilitatea de a trata si raspunde profesionist solicitarii dumneavoastra, va rugam sa reveniti cu datele de contact ale proprietarului autoturismului (firma, nume, prenume, adresa, telefon) , precum si cu datele de identificare ale autoturismului detinut (serie caroserie, cod VIN, nr. inmatriculare ).

                        Cu deosebita stima,
                        Valeria Ciobanu
                        Agent Servicii Client
                        Ok, nimic in neregula pana aici, avea doamna dreptate, asa ca am trimis alt mail:

                        Buna ziua,

                        cateva date despre autoturism:

                        Dacia Sandero
                        Data fabricatie: 22.05.2009
                        VIN: UU1BSD.....................
                        Carte identitate: ..............
                        Serie fabricatie ..............

                        Persoana de contact: xxxxxxxxTel: 0740xxxxxxx

                        ps. doresc ca raspunsul sa imi fie transmis prin e-mail (ca sa detin un punct de vedere oficial si scris al Dacia SA). Multumesc
                        Faza tare e ca cei de la VC le-au transmis raspunsul celor de la service Zalau, dar au "uitat" sa-mi mai trimita mail-ul. Eu am cerut in scris, tocmai pentru ca daca acel plastic nu mai trebuie montat, sa am o garantie a faptului ca daca mi se strica calculatorul de injectie, sa fiu acoperit, si sa le dau peste nas celor de la Dacia, care m-ar fi putut acuza ca am dat jos acea protectie de plastic, care acopera calculatorul de injectie.
                        Am dat telefon si VC si le-am spus pe sleau ca merg la OPC (ceea ce si intentionez sa fac) daca nu-mi trimit mail (si daca nu-mi vor schimba bratul stergatorului de parbriz) in care sa-mi apara scris negru pe alb, ca acel plastic de protectie nu trebuie montat.
                        Ideea e ca Oliseh il are, poate si altii il au montat.
                        Am vazut in showroom, un Sandero 1.4 Kiss Fm, care nu avea acel capac de protectie, dar m-a socat altceva: calculatorul era montat stramb, in doar 2 suruburi, nu era strans pe carcasa de tabla de dupa baterie, doamne, parca era montat in dorul lelii, plus ca am observat ca bateria era mult mai mica, de doar 50 Ah. Eu pana acum am vazut ca toate bateriile pe 1.4, 1.6, erau de 60 Ah. Se pare ca astia de la dacia mai au putin si la 9000 euro o sa-ti vanda doar volanul si-o centura de siguranta.
                        Pai au scos:
                        - bara stabilizatoare,
                        - reglajul lombar,
                        - carcasa de plastic protectie calculator injectie
                        - baterie mai mica

                        ...si astea sunt doar cele de care stim noi, poate or mai fi si altele
                        Last edited by bunicuta; 17 November 2009, 15:34.

                        Comment


                        • #57
                          sa stii ca nici eu nu am acea protectie. chiar m-am uitat. se pare ca masinile care sunt construite mai recent nu au. bine ca stiu insa de spalare, ca sincer nu m-am gindit si nu mi-a zis nimeni cind mi-a dat masina. chiar tin la cutatenie si as vrea sa pastrez motorul curat. ma gindeam sa ii dau o baie in primavara.ieri insa am fost in service si am constatat ca intr-adevar loganurile au.
                          in rest ce sa zic..nu mai ma laud cu nimic. sper sa nu imi cada fata masinii jos, ca deja am inceput sa schimb caseta..fereasca Dzeu sa ajung si la altele. numai bine.

                          Comment


                          • #58
                            Revin: la nici o ora de cand am vorbit la telefon cu VC, ma suna D-na Valeria Ciobanu in persoana, si imi explica faptul ca referitor la acea protectie (acum am studiat masina lui Oliseh si de fapt, protectia aia nu e de plastic, cum am crezut, e din tabla si are fante de racire in spate), situatia este inca in cercetare, si din acest motiv nu mi-au trimis mail.
                            Maine ma duc la service in legatura cu bratul stergatorului, cei din service mi-au zis ieri ca dacia nu schimba bratul, ca nu e o problema recunoscuta de catre dacia, dar dupa scandalul de azi de la VC, se pare ca sunt "nevoiti" sa-l schimbe.
                            I-am atras atentia d-nei Ciobanu, ca, controlul calitatii in uzina e zero(poate ma exprim in termeni prea duri), ca sunt deficiente in asamblare si finisaje, sper ca a inteles mesajul meu si ca vor lua masuri...pentru noi, cei care avem deja masina e cam tarziu, dar macar cei care vor cumpara sa aiba parte de un produs mai bun.

                            Comment


                            • #59
                              cred ca la o suma modica gasesti la dezmembrari o protectie de aia. vei fi linistit asa.

                              Comment


                              • #60
                                ciomp,
                                1 la mana: nu dau un leu in plus pentru o greseala a dacia, daca au uitat sa monteze protectia aia de tabla, sa mi-o puna ei
                                2 la mana: nu-mi convine ca unii au dat 8950 euro pe masina iar eu am dat tot atat (ba mai mult) si sa nu am protectie calculator injectie, reglaj lombar, bara stabilizatoare....etc. Aici e problema...
                                Adica atunci cand cumparam o dacie jucam la Loto cumva ? care prinde mai multe dotari ala e mai norocos ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google