Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Zgomot metalic motor avans Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    citi km ai?

    Comment


    • #47
      hai ca poate o sa incerc eu maine dimineata... cel mai bine se simte cand bagi piciorul in acceleratie ca un zornait ca o tablita cu 2 bile ...mie dacotecu mi-a zis ca e normal ca masina se incadreaza in nu stiu cati db...vrajeala dn categoria "asa face toate" dar nu e normal...
      Eu sincer nu ma mai agit sa le zic ca le-am vazut reactia "se caca" pe noi....

      Comment


      • #48
        Am sa incerc si eu sa surprind zgomotul.

        Comment


        • #49
          ca zgomot total de fond auto se poate incadra in limitele de zgomot ,dar acel zgomot este o bataie de avans si nu trebuie sa existe in veci la un motor

          spune-i dacotecului asta -Corectiilor facute de ECU care (la sesizarea detonatiilor) daca nu este corect programat nu poate elimina detonatiile prin retragerea avansului si comutarea hartii de benzina

          Comment


          • #50
            Originally posted by BRD View Post
            citi km ai?
            Daca te referi la mine, am doar ~10300 Km in 2 ani 1.4 MPI

            Comment


            • #51
              Originally posted by chitziman View Post
              geoalexus data viitoare cand ne intalnim te iau o tura sa-ti exemplific..
              Ba merg , dar sa treci de 2000 de ture si doar sa schimbi viteza la 5000 !

              Comment


              • #52
                pt bunicuta -eu am 38.000 km mersi in regim de oras si exterior si precum am mai spus la inceput il aveam in tr 5 apoi a aparut in toate treptele
                Zgomotul se sesizeaza bine incepind de pe la 2300rpm accelerind usor pana la 2700 rpm in tr 4 in tr 5 acestea corespud urmatorelor vit: tr 4 de la 50 la 60 in tr 5 de la 80 spre 90

                Comment


                • #53
                  amestec bogat inseamna benzol mai mult decat poate oxida aerul din motor. nu stiu ce-ai citit in carte, dar exprimarea ta (cand cantitatea de aer la un litru de combustibil scade) inseamna 100% amestec bogat. cand ai mai mult de 14.7 parti aer la o parte benzina, atunci avem amestec sarac. cealalta afrmatie, cu scaderea avansului cu cat sarcina e mai mare (gen pedala in podea in tr5 la 1500rpm), cu atat avansul e mai mic si amestecul mai bogat. nu ralanti-ul al rece e singurul caz de amestec bogat, ala era valabil la dacia 1300 pe carburatie. si nici acolo mereu, ca daca-ti aduci aminte, avea pompa de sprit pe carburator, care exact asat facea, cand apasau gazul, dadea benzol suplimentar, la aceeasi cantitate de aer, deci amestec bogat. diferenta consta in faptul ca avansul vacuumatic la carburatie nu stie sa decrementeze avansul, doar sa incrementeze unghiul de avans, de aia alea tacaneau mai mereu la subturare.
                  revenind ecu si la soft, acelasi soft e si pe loganuri. daca alea nu bat toate, cum nici sandero-urile nu bat toate, aproape sigur nu-i chestie de soft (sau daca e, e o calibrare prost facuta, nu softul in sine, ci doar calibrarile de fabrica). adica nu bat astea euro5, dar alea e4 sunt proaste? mai mult de 99.5% sintre motoarele astea nu bat, deci nu e o hiba "clasica". asta inseamna ca trebuie investigat atent, evident de catre cei din service/fabrica si eventual facute recalibrarile, poate inlocuit 1-2 senzori.
                  le: nu se comuta nici o harta in ecu, exista una singura de injectie, una de avans si una de temperatura. unele dintre hartile astea sunt bi-dimensionale, altele tri-dimensionale, dar nu se comuta nici una. tu din ce specificatii de ecu dai citate? ca sigur nu vorbim amandoi de sirius3132...
                  Last edited by Seba; 9 May 2011, 23:05.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #54
                    codurile de pe calculatoarele de injectii sunt diferite si anume pe sandero este calculator cu emisii reduse cu codul 8200 856 659,
                    iar pe logan calculator de injectie cu codul veci care incepe cu 6100........

                    seba ai dreptate vis a vis amestecul carburant
                    amestec bogat la relanti -putin aer la 1l benzina de aceea la pornire ametecul carburant este mai bogat de pina la 10 ori fata de cel ideal 14.7/1
                    amestec saracit in sarcini partiale 15.7kg/1 l benzina
                    Daca scânteia este data prea devreme, presiunea gazelor produce o forta de sens contrar miscarii pistonului care înca nu a terminat faza de compresie. Motorul va functiona anormal, se va supraâncalzi, va produce batai metalice la turatii mici se va opri, consumul de combustibil creste, iar puterea motorului scade
                    La cresterea puterii dezvoltate de motor creste si cantitatea de carburant admisa în cilindrii si, ca urmare, creste temperatura si presiunea de la sfârsitul cursei de comprimare. Viteza de ardere fiind mai mare este necesar ca unghiul de avans sa se reduca. Reglarea automata a unghiului de avans, în functie de sarcina motorului, se face cu ajutorul regulatoarelor vacuumatice sau de ECU.
                    Tare mul asi vrea sa vezi o astfel de masina 1.4 sandero

                    Cum sa pacalesti ECU-ul,oare se merita ; consumi mai putin combustibil "pacalind" ECU-ul
                    Last edited by BRD; 10 May 2011, 21:05. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #55
                      emisii reduse my ass tot e4 are norma de poluare ca si loganul nevesti-mii sau 16volti-ul meu. diferenta care poate sa fie si pt care sa difere codul e ca un calculator foloseste K-Line ca protocol de comunicare (la logan) iar celalalt foloseste CAN (sandero). altfel nu-mi explci cum daca dai jos o harta de injectie de logan si-o compari cu aia de sandero, nu sunt diferente. sau, ma rog, nu sunt semnificative, cel putin nu la harti. intreaba-l pe mesterul doc sau xp, ei cred ca te pot lamuri mai bine, dar eu asa-mia duc aminte, ca hartile sunt aceleasi.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #56
                        fratilor am primit de la dacia acelasi raspuns ca al lui Daniel Dinutoiu

                        pe scurt suntem prosti ca traim si dam banii in tara pe o masina autotona pe care acesti impotenti au stricat-o cu inventiile si inovatiile lor

                        tare mult asi vrea parea numai celor ce au sandero1.4,ceilalti formatori de opinie ar putea duce discutia pe alte meleaguri

                        Iata mai jos mailul pe care l-am trimis azi catre ei

                        Buna.ziua.Acest raspuns vi-l mai trimit si eu de cel putin zece ori si de la alti posesori de sandero 1.4
                        Imi pare rau ca trebuie sa lungim aceasta discutie la nesfirsit ,dar unul din domnii de la Pitesti a inceput discutia cu mine vizind doua puncte si suspectind urmatoarele:
                        1-benzina ca nu este de 95 co -nu a intreprins nici un act pentru a elimina aceasta posibila cauza din discutie si anume sa luam impruna probe de benzina si astfel a lasat problema din acest punct de vedere in aer.
                        Mentionez ca alimentez in continuare de la acelasi furnizor
                        2-masina trece ITP dpdv al noxelor -aici dinsu stia de ce vorbeste si anume -calculatorul de injectie cu norme reduse de poluare din dotarea masinii care este incapabil sa regleze avansul in momentul aparitiilor batailor de avans intre 2200rpm si 2800rpm , in timp ce urcam acea rampa
                        Tin sa va anunt ca la Apan Braila un posesor de sandero 1.4 a fost lasat sa functioneze provizoriu pe durata unei zile intregi cu un calculator de injectie logan 1.4 faza 2-si stupoare masina nu mai face zgomot dar consuma mai mult .Un autoturism cu o masa mai mare (sandero fata de logan )cu un consum mai mare de combustibil duce la o cantitate de noxe mai mare -si iata de aici motivul pt care se foloseste acest tip de calculator cu noxe reduse pentru a trece de fiecare data ITP cum spunea domnul de la dacia cu care am purtat discutia la Iasi
                        Avind in vedere toate acestea voi apela la o terta parte(catedra de motoare termice) si sau atelier (autorizat R.A.R. )ce nu poate fii influentat de dacia -pentru diagnosticare si va voi comunica rezultatul atit pt benzina cit si pentru bataia de avans (acei parametrii impusi de dacia epromului din ECU ). Si ma repet la infinit nu ati raspuns clar si tenic Domnule Director de la Dacia la ce vam rugat si anume
                        ;;;
                        In urma interventiei si analizei facute ieri asupra autoturismului tehnicienii de la Dacia au auzit si identificat corect zgomotul reclamat(extrem de violent la urcarea unei rampe -Bucium-unde motorul pierdea din putere ) si au promis ca vor da un raspuns prin vocea clientului.

                        Pentru ca nici unul din tehnicienii de la Dacia - la intrebarea mea repetata de unde se aude zgomotul(locatia motor) s-au ferit sa-mi raspunda(eu indicindu-le ca ar fi bataie de avans datorita faptului ca acest avans nu se modifica odata cu trecerea de la o sarcina partiala la una tranzitorie) ,am sa va rog ca raspunsul sa fie argumentat d.p.d.v. tehnic;;;

                        ati citit ce se intimpla la club opel daca incerci sa pacalesti epromul din uce?link-ul este mai sus i discutie

                        apropo seba dacia spune ca motorul de 1.4 sandero difera total fata de 1.logan faza doi .Ii crezi?

                        .....................................
                        Last edited by Seba; 18 May 2011, 23:10. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #57
                          seba, nu stiu cate loganuri fac zgomotul asta, dar asta nu ne face pe toti posesorii de sandero 1.4 niste nebuni. deci masina chiar are acest zgomot. pentru cine nu are timp, chef, nervi de investigatii si rezolvari, solutia testata e benzina de peste 98.

                          Comment


                          • #58
                            cat de curand o a vezi de la dacia ca recomanda doar benzina de la 98 in sus ..=))

                            Comment


                            • #59
                              @brd: nu-i cred pe cei de la dacia cu diferenta majora sau chiar totala intre motoare, ca doar k7 sunt ambele. ceea ce difera, e, cred in continuare, protocolul de comunicare.
                              un sfat, de care poti sa tii cont sau nu: pe viitor nu le mai spune celor de la dacia cum tre' sa bata avansul si nu le da exemplu despre cum ar trebui sa "gandeasca" ecu managementul motorului, ca din pasiune, unele chestii le scrii cam pe langa subiect si de aia iti si dau cu flit. ca de exemplu, avansul e mereu in schimbare, mai ales la schimbarea sarcinii motorului, nicidecum constant, cum ai scris tu celor de la dacia. daca e vreunul care se pricepe si iti citeste explicatiile, apoi pe alea cu reglajul si amestecul de acum 2-3 pagini, iti rapsund si ei cu aceeasi moneda. o alta "fenta" e aia cu noxele, la itp noxele se masoara cu masina oprita, deci nu-i cazul sa genereze o harta speciala de ecu doar ca sa iasa noxele, asta de unde-ai scos-o? c-or fi gresit la calibrari in fabrica, da, e posibil, dar c-au facut harta ca sa consume mai putin si sa iasa noxele in sarcina, asta e prea de tot.
                              @chitziman: in afara pretului prea mare, benzina de 98 n-are nici un dezavantaj. ma mir ca dacia nu cheama masinile cu suspiciuni de gestiune a motorului la resoftare...
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #60
                                Seba ti-am respectat parerile dar se pare ca citesti si apoi interpretezi cum vrei tu
                                Seba cauta un 1.4 sandero la tine acasa ca poate au fost pacalici ca noi si pe la voi prin zona ,probeaza-l fa ce teste vrei tu si sper ca te vei convinge

                                Cit despre detalii vis a vis de avans(unde ai citit tu ca am spus ca e constant ci pur si simplu ca nu se regleaza eficient in momentul sarcinilor tranzitorii si de asta apar acele detonatii distructive) ca nu e fix si bla bla bla putem discuta o seara intreaga si da-mi voie sa te consider ,pe tine pe linga subiect atita timp cit efectul reclamat de mine si ceilalti posesori, nu-l poti intelege din discutii.Ti-ar fii usor sa vezi si sa auzi si atunci nu ai mai incerca sa contrezi pe nimeni

                                scuza-ma dar nu incerca sa fii Gica -Contra -daca sunt pe postul asta 5 sau 6 care spun ca au acest zgomot de ce incerci sa ne convingi ca nu este asa?

                                sandana -posteaza si aici problema semnalata de cei de la logan
                                Last edited by BRD; 20 May 2011, 22:18.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google