Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Zgomot metalic motor avans Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu zic ca nu trebuie sa acceptam fatalitatea ci ar trebui sa-i stimulam pe inginerii de la Pitesti prin reclamatii repetate(din partea celor ce sesizeaza aceste zgomote-mai devreme sau mai tarziu acestea se vor face resimtite in toate treptele de viteze) si astfel sa inceapa sa gaseasca solutii pentru aceste detonatii distructive .
    Fiti convinsi ca aceste discutii de pe forum sunt citite si de ei .
    Aceste reclamatii trebuiesc facute si la Renault Franta (eu tocmai le-am trimis acesta reclamatie pe mail)
    Iata mai jos acceptul lor tacit cu privire la existenta acestui zgomot.Nu putem accepta scuza ca este un zgomot constructiv normal atata timp cat acel calculator de injectie are intarziere la reglarea avansului.
    Attached Files
    Last edited by BRD; 9 April 2011, 22:00.

    Comment


    • #17
      @BRD
      e bine ca ai facut un thread dedicat acestei probleme comune tuturor sandero-urilor benzinare, fiecare dintre noi a mai postat nemultumirea pe ici pe colo, eu de ex. am scris in topicul "zgomot ciudat"

      Originally posted by Sand'dana View Post
      Mai baieti,

      Hai sa o spunem pe aia dreapta, chiar daca asemanam acele simptome cu pietricele, zornait, greierasi sau cum ii spun eu rontzait sau zgomotul de la incercarea insistenta de a aprinde o bricheta, problema e comuna si aceeasi. Pentru problema aceasta sandero-ului meu i-au schimbat in luna mai 2010 calculatorul de injectie, dupa care zgomotul s-a diminuat destul de mult, tbuia sa ai o percepere fina DAR de 2 luni a reaparut rontzaiala si chiar mai accentuata. Am fost azi in service, nu mai am ce sa le reprosez lor, cred ca bomba e in curtea DACIA. Consider ca nu-s corecti cu noi, clientii, indiferent ce varianta de Sandero avem , ca e cheala sau mai dotata, nu am primit-o moaca astfel incat sa nu o cautam la dinti!
      Eu mai am 3 ani jumate de platit la ea si vreau sa fiu multumita de investitia facuta mai ales ca e un efort destul mare. Deci am masina relativ noua, am pretentii. Nu veni sa-mi spui ca asta e masina si ca e zgomot functional atata timp cat masina nu a facut asa in primele 7 luni de functionare ! Nu-mi spune ca asa a fost programat softul masinii, in functie de greutatea masinii si de aerodinamica ei, cine a facut softul ala trebe sa gaseasca si solutii. Pentru Logan tot timpul au cate o varianta imbunatatita de soft, de ce n-ar imbunatati si pentru Sandero, mai ales ca exista plangeri, si nu una doua. Saptamana trecuta in service a mai fost un sandero cu aceeasi problema, a venit un specialist de la Pitesti, a analizat...a gasit o sonda care nu functiona corect. Asta mi-au gasit si mie dar cu toata inlocuirea, zgomotul persista !
      Cica sunt factori care declanseaza erori in softul masinii,ref la timpi injectie ...ceea ce face sa "bata avansul", cu toate astea testerul arata ca totul e bine si frumos, dar stiti, ca si la doctor, analize bune, pacient mort....; unul din factori cica ar fi benzina...pai scuzele mele, chiar daca asta ar fi un factor declansator, nu e vina noastra ca soferi ( decat daca punem apa in loc de benzina), ...DACIA ar trebui sa se implice serios si domnii specialisti sa gaseasca solutia pana nu-mi pierd mintile din cauza masinii asteia

      Deci dragilor, care mai aveti problema asta,( bunicuta, Spanu, chitziman si altii) hai sa incercam sa facem front comun si sa facem o sesizare presanta asupra Daciei sa gaseasca neparat solutia eliminarii problemei. Eu nu ma multumesc cu raspunsul primit si nu pot considera in nici un caz ca muzica data mai tare rezolva aceasta nemultumire ( mai ales ca atunci cand dau muzica mai tare se apuca si portierele sa zdrangane!).
      Eu daca as fi specialist in domeniul respectiv, as considera aceasta problema o provocare...Dacia ce-o fi gandind ?
      Am incercat si cu benzinica de 98(de ma rupea la buzunare), a fost o solutie de moment dar a reaparut tzacaneala...deci de care benzina ar trebui sa mai pun ? ce cifra octanica ar trebui sa aiba ? ca doar nu-i avion ! Cu toti nervii pe care stiu ca iar o sa-i am, va trebui sa apelez din nou la VC si service-ul cu care am tinut legatura pana acum...

      Si rog preventiv aici pe cineva care nu simte "schimbari de performanta" sa se abtina de la comentarii, mai ales ca vede ca suntem destul de multi cu aceeasi problema.

      Comment


      • #18
        V-am atasat poza de la fic -eu zic ca este de ajuns pentru a putea incepe o campanie comuna .Ficul complet l-am trimis la Renault Franta ca reclamatie pt ca fara stirea lor l-am fotografiat
        Repet pentru a nu stiu cita oara -loganul faza 1 nu face si credeti-ma alimenteaza de unde alimentam si noi .Nu putem accepta decat varianta ca au facut rabat la calitate pentru a sustine un pret scazut si pentru a trece de la euro 3 la euro 4.
        Apropo stiati ca au facut gesturi comerciale prin oferirea unor produse gen consumabile pt posesorii de autoturisme cu motorizare de 1.2 pt ca acestea nu pornesc la rece dimineata?
        Aceeasi indiferenta si in cazul lor o aplica dar incearca sa-i cumpere financiar -tipic mioritic.

        Comment


        • #19
          Da , sunt mai nesimtit de fel. Totusi am 50.000km cu masina si nu observ schimbari. Posibil sa am acel zgomot de la 0km, dar nici nu o sa ma agit prea mult. Daca totusi au toate aceasta problema , atunci ma uit la dl. SPANU ce are 90.000 km cu ea si totusi se misca fara probleme si 'fara curea de accesorii schimbata'. Apreciez ca exista persoane ce vor ca aceasta masina sa fie una care sa merite banii dati pe ea, dar am ajuns la concluzia , prin propia exprienta, ca nici o masina noua din clasa low-cost nu isi merita banii.

          Comment


          • #20
            ,,,Cica sunt factori care declanseaza erori in softul masinii,ref la timpi injectie ...ceea ce face sa "bata avansul", cu toate astea testerul arata ca totul e bine si frumos, dar stiti, ca si la doctor, analize bune, pacient mort....; unul din factori cica ar fi benzina...pai scuzele mele, chiar daca asta ar fi un factor declansator, nu e vina noastra ca soferi ( decat daca punem apa in loc de benzina), ...DACIA ar trebui sa se implice serios si domnii specialisti sa gaseasca solutia pana nu-mi pierd mintile din cauza masinii asteia ,,,
            Daca ar fii vorba de apa in benzina ar fii simplu ,trebuie montat un filtru de benzina(cum are SN dar sa nu uitam ca loganul nu il are) pe traseul de alimentare care sa opreasca condesul facut in rezervor (desi acesta este din plastic si nu metalic) ,dar nu este de la apa din benzina ci din soft --problema nerezolvata de ei .
            Dacia trebuie sa inteleaga ca problema nu este a noastra ci este problema lor (impotenta de a rezolva o simpla problema tenica ) care in timp va duce la recomandari proaste vis a vis produsul lor

            Comment


            • #21
              Originally posted by BRD View Post
              V-am atasat poza de la fic -eu zic ca este de ajuns pentru a putea incepe o campanie comuna .Ficul complet l-am trimis la Renault Franta ca reclamatie pt ca fara stirea lor l-am fotografiat
              Repet pentru a nu stiu cita oara -loganul faza 1 nu face si credeti-ma alimenteaza de unde alimentam si noi .Nu putem accepta decat varianta ca au facut rabat la calitate pentru a sustine un pret scazut si pentru a trece de la euro 3 la euro 4.
              Apropo stiati ca au facut gesturi comerciale prin oferirea unor produse gen consumabile pt posesorii de autoturisme cu motorizare de 1.2 pt ca acestea nu pornesc la rece dimineata?
              Aceeasi indiferenta si in cazul lor o aplica dar incearca sa-i cumpere financiar -tipic mioritic.
              Eu sunt alaturi de voi.
              Haide-ti sa ne mobilizam.
              Eu am raspunsuri scrise de la ei cum ca sunt zgomote normale, dar s-au facut apoi alte zeci de teste si incercari de remedieri ale zgomotelor - de inlaturare a detonatiilor (pai daca sunt normale de ce pana mea mai faci teste pentru identificarea lor si incercari de inlaturare???).
              La fel si cu casetele. Am raspunsuri scrise de la ei cum ca sunt zgomote normale, specifice modelului, dar apoi mi s-au inlocuit iar acele piese ”bune”, si nu o data ... de 4 ori caseta de directie ... .
              Cat despre Renault .... am sa le trimit si eu si sunt curios ce o sa imi raspunda.

              Comment


              • #22
                @Sand'dana,,,Cica sunt factori care declanseaza erori in softul masinii,ref la timpi injectie ...ceea ce face sa "bata avansul", cu toate astea testerul arata ca totul e bine si frumos, dar stiti, ca si la doctor, analize bune, pacient mort....; unul din factori cica ar fi benzina...pai scuzele mele, chiar daca asta ar fi un factor declansator, nu e vina noastra ca soferi ( decat daca punem apa in loc de benzina), ...DACIA ar trebui sa se implice serios si domnii specialisti sa gaseasca solutia pana nu-mi pierd mintile din cauza masinii asteia ,,,
                Daca ar fii vorba de apa in benzina ar fii simplu ,trebuie montat un filtru de benzina(cum are SN dar sa nu uitam ca loganul nu il are) pe traseul de alimentare care sa opreasca condesul facut in rezervor (desi acesta este din plastic si nu metalic) ,dar nu este de la apa din benzina ci din soft --problema nerezolvata de ei .
                Dacia trebuie sa inteleaga ca problema nu este a noastra ci este problema lor (impotenta de a rezolva o simpla problema tenica ) care in timp va duce la recomandari proaste vis a vis produsul lor

                Daniel Dinutoiu@-sa stii ca raspunsul primit de tinede la VC impreuna cu actele mele le-am trimis atasat in mail catre VC,protectia consumatorului arges si Renault Franta pentru a demonstra ca problema nu este singulara ci generala
                Last edited by BRD; 10 April 2011, 11:58. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Originally posted by geoalexus View Post
                  Da , sunt mai nesimtit de fel. Totusi am 50.000km cu masina si nu observ schimbari. Posibil sa am acel zgomot de la 0km, dar nici nu o sa ma agit prea mult. Daca totusi au toate aceasta problema , atunci ma uit la dl. SPANU ce are 90.000 km cu ea si totusi se misca fara probleme si 'fara curea de accesorii schimbata'. Apreciez ca exista persoane ce vor ca aceasta masina sa fie una care sa merite banii dati pe ea, dar am ajuns la concluzia , prin propia exprienta, ca nici o masina noua din clasa low-cost nu isi merita banii.
                  Si loganul face parte din aceeasi clasa de masini. De ce nu se confrunta cu aceste multe probleme ca cele ale sandalutelor ???

                  Ma intrebam si eu asa ... nu vreti sa petrecem cateva zile de concediu in poarta fabricii ? Noi cei care avem problema cu detonatia si cei cu directia...
                  (mai nou, ma intreb daca masina me are bara stabilizatoare...)

                  Loganistii mai fac cate o regionala, cate o nationala, cate o intalnire preteneasca... Noi ne putem aduna ca macar asa sa avem mai multa forta si putere in a ni se lua in seama nemultumirile (fondate dealtfel).

                  Azi am sunat la VC. Astept sa fiu contactata de persoana care cunoaste istoricul problemelor semnalate pana acum...
                  Last edited by Sand'dana; 27 April 2011, 14:08. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Sand'dana mai nou, ma intreb daca masina me are bara stabilizatoare
                    Daca ma iau dupa data la care te-ai inscris pe club ,nu cred ca ai bara stabilizatoare

                    Comment


                    • #25
                      @sandana: Daca as sti ca ar conta poate as rupe cateva zile de concediu, chiar daca (poate) nu am aceste probleme. Dar stiu ca este apa de ploaie. In schimb , daca vreunul se apuca sa dea in judecata Dacia ( cu dovezi , conform cu legile romane) il voi sustine.

                      Comment


                      • #26
                        daca ai avea rateuri de combustie sau detonatii din cauza avansului, ti s-ar lumina "check engine-ul" din bord. lumineaza? nu. deci n-ai detonatii. ca fapt divers, un senzor bun de detonatie merge pana pe la 3500-4000rpm, dupa aceea, din cauza zgomotelor interne ale motorului, semnalul senzorului e asa de bruiat ca ecu il ignora. harta de avans/injectie nu e din 10 in 10rpm, ci din aproape 1000 in 1000. pt turatii intermediare, se face interpolare liniara. nu pot sa-ti spun de unde si cum am facut rost de documentele din care am citit, dar avansul se regleaza asa de rapid ca fractiunea de secunda cat "tacane" n-o puteti sesiza, de scurta ce e. in 2-3-4 exploziii, ecu a corectat avansul, iar daca nu poate, aprinde martorul obd din tabloul de bord si memoreaza eroarea. cred ca deja orice musca care se baseste in masina vi se pare de domeniul sf si ca masina e de cacat. nu pot sa-mi imaginez cum ati face daca ati avea vreun passat care sa caraie o data in 2000 de ani, cat scandal si-ar auzi pe gratis aia de la floxvagin...
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #27
                          Aceste detonatii dupa cum am aratat si in ficul atasat -ei le denumesc detonatii distructive
                          Aceste zgomote metalice apar la masina mea de mult mai multe ori decit 2,3,4 ori.La accelerare lenta de la 50 la 60 la ora te plictisesti sa le numeri .Sunt dispus la orice proba

                          Comment


                          • #28
                            Seba ....ai sandero ? sa fie eventual benzina si motor de 1.4
                            ti-l dau o tura pe al meu...dupa ce auzi acele muste basinoase, mai discutam ..., ma scuzi, dar tocmai ai provocat un om suparat care tocmai a fost azi din nou in service cu ea pt vesnica problema ....pentru care nu degeaba i-au schimbat deja un calculator de injectie si au mai gasit si o sonda de oxigen care nu functiona si au inlocuit-o si pe aceea ....si cu toate acestea ...rezultatul = zero ... Bunavointa si incercari de eliminare a problemei (care e clar ca e o problema) au existat dar eu inca sper ca se va pune serios in discutie si se vor lua masuri pt. rezolvare. La baza sunt o optimista numai ca de cand au aparut niscai probleme ale masinii (la care inca mai am de platit 3 ani) nervii mei au fost testati si intinsi la maxim. Inca imi doresc sa ajung sa fiu relativ multumita de alegerea mea in privinta masinii.
                            Deocamdata insa sunt ... in asteptare....
                            Last edited by Sand'dana; 29 April 2011, 21:45.

                            Comment


                            • #29
                              Seba -tot respectul pt cunostintele tale dar vizualizeaza frantura din fic-ul de la masina mea pe care l-am fotografiat fara ca ei sa-si dea seama.Acolo ei recunosc tacit ca sunt zgomote distructive



                              asa cum s-a facut rabat la calitate vis a vis montarea barei stabilizatoare tot la fel au facut si cu aceste calculatoare de injectie, senzori detonatie etc .Din soft pot pacali acel senzor si sa-l fac sa transmita date catre ecu numai daca depasesc ipotetic niste valori mult mai mari decat cele ce erau de exemplu la euro 3 1.4 l
                              Faptul face ca tot fic-ul l-am trimis la fabrica si in Franta .

                              Seba -stii ca au ots rosu(scimb motor) la 1.6 saispevolti pe duster ?
                              -nu ti se pare ca dau prea multe rateuri ?
                              -nu mai sunt masinile facute dupa 2008 (faza 2 si sandero) la fel ca loganul tau
                              Primele loganuri erau si sunt de laudat
                              Last edited by BRD; 29 April 2011, 22:02.

                              Comment


                              • #30
                                loganul meu e facut in octombrie 2009. al nevestei in 2008. ala e 1.4mp3 si e si chipuit, de fapt ambele sunt, nici unul nu a clantanit vreodata sau n-a incercat acar sa tacane. la accelerare in tr5 de la 50 la 60, da, rumega ca un magar peitricele, dar ala nu e mers normal, suprasarcina, subturare...repet, nu am auzit logan la care sa tacane avansul si din "minima" mea experienta am mers pot sa zic cu 90% din ele resoftate. si crede-ma ca nici posesorii nu le menajeaza si nici eu. nu pot sa cred ca la logan au pus un motor si-un ecu calumea si la sandero au montat o basian cojita. chiar nu pot sa cred asta, sunt aceleasi motoare, aceleasi cutii de viteze, aceleasi ecu-uri. de ce la sandero nu ar fi bune?
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google