Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Zgomot metalic motor avans Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Seba daca ai un amic cu sandero 1.4 roaga-l sa-ti dea voie sa faci o proba .Pe celalalt forum este un logan faza 2 cu aceeasi problema .
    Istoria se repeta la Dacia. Din 1972 cind au inceput fabricatia modelului 1300 si pana in 2000, interventii asupra berlinei au avut loc an de an si calitatea a lasat de dorit cu trecerea anilor .Asta se va intimpla si acum. Vor face rabat la orice lucru care le-ar aduce economie,ex :
    -la tacheti cu role s-a renuntat pt ca fabricarea lor ,costa enorm fata de cei montati la noile modele
    -bara stabilizatoare si bbs-uri -la modelele pt cehi au bara stabilizatoare
    -monograme si exemplele pot continua
    Este clar ca nu te pot convinge din cuvinte dar gindestete de ce reprezentanta a acceptat la inceput ca se aude bataia de avans (incercand inlocuire sonda oxigen,rescriere de softuri ,verificarea curelei de distributie) si brusc dupa ce a venit echipa mobila(fantastica) Dacia (teste de 6 ore) -zgomotul nu se aude zic ei si fug inainte sa le cer socoteala .V.C. transmite clientilor ca se lucreaza pt eliminarea acestui inconvenient .
    Repet sunt dispus la orice proba -zgomotul se aude dar ecu nu inregistreaza avarii- si cunosc acest zgomot de la berlina cand in studentie imi manca sufletul reglind delcoul ,curatind si schimbind platini etc

    Comment


    • #32
      discutabila treaba, cine ce aude si de la ce se aude. eu stiu una si buna, cand rateurile sau detonatiile depasesc nivelul considerat "safe" de catre ecu injectie, se aprinde martorul, ca sa te atentioneze ca ceva nu e in regula. atata timp catecu nu are o problema in a merge in regim de detonatie, ocazional, problema s-ar putea sa nu fie asa mare cum o vedem noi. si eu la inceput auzeam tot felul de zgomote la logan, apoi m-am convins ca de fapt zgomotele vin din niste surse care mie mi-au scapat din vedere si ca de fapt nu-i o problema a masinii. trebuie sa recunosc, cu detonatiile n-am avut treaba la nici unul din cele 4 loganuri si sper sa nici nu am vreodata.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #33
        http://www.*********.ro/Zgomot-metal...l#entry2971130


        Ce sunt alea detonatii distructive ?-denumite de cei de la dacia in ficul de la masina mea cat a stat la dealer
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Pt SEBA http://www.loganclub.ro/forum/mici_z...=tacane+avansu

          este vorba de fix acelasi zgomot care la acei flacai apare dupa remapare

          Comment


          • #35
            tre' sa ma recunosc "invins". eu am remapare, cum am spus, atat la 1.4 cat si la 1.6 si nu tacane nici in subturare. detonatie distructiva e detonatia care depaseste un anumit nivel de zgomot, tradus in semnal electric prin valoarea aceea de 60 si care poate ajunge in limite normale pana la 100, dupa cum scrie in fisa. detonatia in general, e frontul de flacara multipla sau care are viteza de propagare mult peste viteza normala, cauzand astfel incalzirea si uzura mai rapida a motorului, in unele cazuri putand merge pana la distrugerea pistoanelor, a bielelor, a cuzinetilor, etc.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #36
              merci
              ma bucur ca m-ai inteles si ca atare cind zgomotul se va acutiza voi nmai deschide un o.r.

              crezi ca asta ar fi cauza - un senzor de detonatie mai nesimtit (fabricat intentionat pt trecerea la euro 4) nu ar trimite catre ecu informatii adevarate ,asta pentru a nu se aprinde in fiecare zi check engine .bineinteles coroborat cu o alta harta de injectie conforma normei de poluare.
              Last edited by BRD; 2 May 2011, 22:53.

              Comment


              • #37
                zgomot metalic

                In regimul sarcinilor partiale(motoarele noastre functioneaza intre 20-80% din timp) cind amestecul carburant ajuns in camera de ardere este saracit (adica cand cantitatea de aer la un litru de carburan scade )ecu nu poate sa micsoreze avansul si astfel da scinteia inainte ca pistonul sa ajunga in punctul mort superior =>ZGOMOT METALIC
                Acesta este motivul aparitiilor acestor zgomote =>solutie MIOVENI micsorarea intevalelor(un pas cit de mic) de citire a turatiilor

                Comment


                • #38
                  cazul descris de tine se numeste amestec bogat, iar scanteia se da mai mereu inainte ca pistonul sa ajunga la pms, exceptie cazul de subturare grosolana. la peste 4000rpm, ai avans de 45 de grade la scanteie.
                  senzorul de detonatie e acelasi tip, acelasi producator, la e3 cat si la e4. cred ca si la e5. doar daca e defect, se manifesta cum spui tu.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #39
                    La intalnirea duminicala a ClubSandero Galati am facut proba de drum cei 3 sanderisti prezenti la intalneala, ne-am plimbat pe rand in fiecare sanda. A mea era singura de 1.4, celelalte de 1.6, ambele benzina. Concluzie: desi si ei au sesizat ceva zgomote mai pronuntate in anumite plaje de viteza, totusi si-au facut cruce si au multumit ca ei nu au zgomotul (evident!) al sandalei mele in accelerare. Pot spune ca zgomotele masinilor lor sunt functionale, normale si comune cu ale tutulol sandalutelor.
                    Io's mai ghinionista

                    Comment


                    • #40
                      pt Seba
                      Gheoghe Fratila l-ea denumit sarcini partiale in cartea sa --Gheorghe Frățilă, Mariana Frățilă, S. Samoilă Automobile, Editura Didactică și Pedagogică, București, 2007
                      si acestea sunt sarcinile din timpul fuctionarii motorului dupa ce am lasat motorul sa se incalzeasca si am plecat din parcare
                      ,,cazul descris de tine se numeste amestec bogat,,-acesta se intilneste numai la pornire
                      si cu siguranta m-am exprimat gresit cind am spus de scinteie in momentul atingerii pms de catre piston -----exista un avans de aparitie a scinteii pina ajunge pistonul in pms de acest lucreu spuneam ca softul euro4 de pe sandero nu-l poate realiza in acel moment apare bataia de avans

                      Sand'dana-nu-ti pierde speranta -si la ei mai devreme sau mai tirziu va apare acelasi zgomot -crede-ma
                      Last edited by BRD; 8 May 2011, 21:58.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by BRD View Post

                        Sand'dana-nu-ti pierde speranta -si la ei mai devreme sau mai tirziu va apare acelasi zgomot -crede-ma
                        Exista vreo metoda ce dovedeste acest lucru in afara de acel zgomot metalic? Eu nu-mi pot da seama daca exista sau nu.

                        Comment


                        • #42
                          NU si capra vecinului

                          Originally posted by BRD View Post
                          Sand'dana-nu-ti pierde speranta -si la ei mai devreme sau mai tirziu va apare acelasi zgomot -crede-ma
                          Nici nu-mi doresc sa moara si capra vecinului, Doamne fereste !
                          Nu stiu cat de mai tarziu ar fi sa apara, ca de ex unul dintre ei are primul sandero aparut in GL Nu ca ar fi lipsit de probleme, a avut altele, dar nu pe parte de motor.

                          @geoalexus >> da, sa faci comparatie conducand un alt sandel cu problema respectiva ...
                          ai mei colegi galateni au sesizat imediat zgomotul sandalutei mele...
                          Last edited by Sand'dana; 9 May 2011, 10:24.

                          Comment


                          • #43
                            Corectiilor facute de ECU care (la sesizarea detonatiilor) daca nu este corect programat nu poate elimina detonatiile prin retragerea avansului si comutarea hartii de benzina

                            Comment


                            • #44
                              geoalexus data viitoare cand ne intalnim te iau o tura sa-ti exemplific..

                              Comment


                              • #45
                                Care aveti un aparat foto/video cu sonor mai performant...inregistrati careva...ca-s curios si eu cum se aud zgomotele alea...eu simt un rontait in tr. 5 cand accelerez...in rest nu-mi dau seama.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google