Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Zgomot metalic motor avans Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    rog pm-uri

    Intr-o prima faza am sa-i rog pe cei interesati sa fie parte a acestei scrisori, sa-mi trimita PM cu id-urile de mess, pentru o comunicare mai facila/fluenta.

    @sanderizer ....am facut ...si? si ce? mafia e mare.... si apoi ...deja cred ca toate opiniile noastre de pe aici sunt foarte monitorizate si luate asa ,,,mura-n gura, de aceea cer id-urile de mess...

    Comment


    • #77
      ok.iti trimit adrea de mail...................

      Comment


      • #78
        Originally posted by BRD View Post
        geoalexus-simplu de pe volanta se citeste cu ajutorul unui senzor turatia motorului (parametru ce este luat in calcul de ecu cind se face amestecul de carburant)



        trebuiesc batuti la cap eu,tocmai le-am trimis in franta email si promit ca nu voi inceta sa-i deranjez,cit despre actiuni singulare in instanta nu cred ca vor avea un efect

        propun ca cel mai bun scriitor dintre noi sa intocmeasca o scrisoare descisa catre dacia ,renault franta si opc arges semnata de toti ,si prin aceasta sa demonstram ca problema este cu adevarat la mai multe masini odata

        sandana scrii tu ? bineinteles te ajut si eu(nu de alta dar sub imperiul nervilor s-ar putea s-o ....si s-o ......si prin aceasta sa devin un pic incoerent) si cred ca si ceilalti

        seba iti multumim pentru ajutor -si nu e o gluma ,serios (cu toate ca ne-am mai contrat)
        K.
        hai sa ne aupucam de treaba.

        Originally posted by Sand'dana View Post
        Intr-o prima faza am sa-i rog pe cei interesati sa fie parte a acestei scrisori, sa-mi trimita PM cu id-urile de mess, pentru o comunicare mai facila/fluenta.

        @sanderizer ....am facut ...si? si ce? mafia e mare.... si apoi ...deja cred ca toate opiniile noastre de pe aici sunt foarte monitorizate si luate asa ,,,mura-n gura, de aceea cer id-urile de mess...
        id-ul meu il ai parca ... dar iti mai trimit un pm cu el.
        Last edited by Daniel Dinutoiu; 25 May 2011, 09:07. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #79
          Eu de cand mi-am montat GPL (acum 2 saptamani) nu mai am acest zgomot. Pana atunci se auzea exact ca la Dacia 1300.

          Comment


          • #80
            Sa fie asta singura solutie ?
            Cam ce costuri presupune ?

            Comment


            • #81
              nu-i singura solutie, evident prima si cea mai usoara solutie e sa vi se resofteze calculatoarele cu o harta de avans mai putin agresiva. daca in cazul colegului apophis s-a rezolvat prin montarea gpl-ului, inseamna ca ecu gpl a alterat in timp avansul ecu benzina si de aici disparitia zgomotului. sunt curios daca la un reset de ecu va aparea pt scurt timp, inseamna ca avansul e prost setat, evident.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #82
                seba-cred(sunt sigur) ca aceste resetari au fost facute cu siguranta la toate interventiile(experimente) pe care le-au suferit aceste autoturisme(in reprezentanta) si zgomotul reapare .imi pare rau ca nu ai ocazia sa-l auzi.

                sunt curios sa vad ce se va intimpla mai tirziu cu ceilalti ce vor sesiza acest zgomot

                vreti sa nu se auda ?-alimentati numai cu co 98;99;alto 101carera 100-va frige la buzunare
                Last edited by BRD; 1 June 2011, 22:51.

                Comment


                • #83
                  daca la benzina de 98 nu se aude, e cara treaba, dar ramane totusi intrebarea de ce la lighean nu se aude? sau, ma rog, sunt cazuri izolate...si mai ciudat e ca nu se aprinde becul din bord, cum ar trebui. pana la urma, s-ar putea sa aibe dreptate aia de la dacia, daca nu-s detonatii distructive, lasat-le si pe ele sa traiasca...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #84
                    As fi curioasa care dintre cei care scriu pe aici lucreaza exact in domeniu asa incat ar fi in masura sa-si dea cu parerea in privinta unor posibile defecte de care se face vinovat Producatorul. A gresi e omeneste, dar a remedia e cam obligatoriu. Deci pana una alta eu astept raspunsul specialistilor, nu diverse pareri in comparatie cu ...alte variante de Dacia.

                    Comment


                    • #85
                      Nu mai exista nici un specialist ! Totul e la ghici , exact cum ai precizat si tu ti-au schimbat volanta pe motiv ca era urmatoarea intr-o insiruire de posibile defecte. Eu inteleg foarte bine aceasta stare, se numeste lipsa de calificare si documentare. Si nu ma mai mira nimic: cazul cu echipa Timisoara in care acei oameni protesteaza (atentie: legal) de o saptamana pentru o echipa de fotbal ( nu am nimic cu sportul acela , dar pentru mine nu inseamna nimic) iar cand vine vorba de un miting impotriva jegurilor de la guvernare nu se intampla decat un dans al pinguinului. Asta e tara , asta de masina produsa in aceasta tara.

                      Comment


                      • #86
                        seba (crede si nu cerceta) iti raspund eu de ce nu se aude

                        -1 difera calculatoarele de injectie-poti tu sa intrebi pe cine vrei din dacia si nu iti va raspunde pe acest subiect
                        -2 difera harta de injectie fiind una mai agresiva la sandero pt a muta din loc un hirb mai gru decit loganul (100kg) dar sa se mentina acelesi performante de demaraj ,consum etc
                        -3 in conceptia lor (celor de la dacia )-pe care mi-au transmis-o face off este ca motoarele sunt diferite

                        Comment


                        • #87
                          @sand'dana: in cazul asta, v-as sugera sa va cautati un specialist in critica literara, pt ca inginerii care testeaza ecu-uri vorbesc prostii, experienta lor se rezuma la a compara sandero cu logan...
                          @brd: ultimul meu post pe subiectul asta: o benzina cu cifra octanica superioara suporta avans marit, de aia nu tacane, nu ca harta de injectie difera. daca ar diferi harta de injectie in sensul ca pe acceleratie s-ar baga mai multa benzina, ca sa aibe motorul putere, ar lucre in regim imbogatit, caz in care n-ar detona. daca harta de avans e mai agresiva, risti sa intri in regim de detonatie, lucru care se poate compensa prin amestec bogat, dar care "smecherie"nu te ajuta daca benzina e de proasta calitate. de aia la co98 nu tacane, pt ca aia are cel putin co95, pe cand co95 nu stim cat are co real. daca ar fi cum zici tu, ca difera harta de injectie, aia de au calibrat ecu sunt cel putin cretini daca cred ca fara benzina si doar din avans marit suplinesc ei din performantele motorului diferenta de masa dintre cele doua masini (care, btw, nu-i de 100kg decat intre 1.2 si 1.6_16v). daca detonatiile ar fi distructive, macar la unul din cele n sandero-uri cu probleme s-ar aprinde becul in bord, da? deci, daca exista detonatii, ori nu sunt considerate periculoase, ori toti senzorii de detonatie sunt praf, ori calibrarile ecu-urilor sunt facute pe genunchi, ori regimul de detonatie e suficient de scurt cat ecu sa nu considere asta un pericol. inca ceva, o ultima chestiune: daca avansul e prost, extrem de prost, iar amestecul e la fel de "varza", motorul ala nici cu 5 catalizatoare n-ar trece testul de emisii. exista o stransa legatura intre avansul aprinderii, raportul aer/benzina si procentul de CO, NO si HC degajat prin arderea combustibilului. asta tot un inginer de motoare termice te poate lamuri, ca nu poti amesteca aerul cu benzina dupa bunul plac si apoi din avans sa obtii cai multi si emisii reduse.
                          deci, insista la dacia cu problema, ca e serioasa. daca ai detonatii clare si nu se aprinde becul, nu-i in regula.
                          Last edited by Seba; 3 June 2011, 20:26.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #88
                            seba sunt de acord cu tine ca benzina de 95 nu are co 95,dar de ce mama drac.... loganul sotiei tale tot cu 95 merge(daca am inteles eu bine) si nu tacane ,unde ar putea fii diferenta.

                            cu 98 nu se aude datorita faptului ca este mai rezistenta la autoaprinderi sau aprinderi secundare


                            cit despre avantaje si dezavantaje vis-a vis motoare cu ardere interna si parametrii lor de functionare stim amindoi ca legea compensatiei functioneaza in acest caz

                            eu cred ca avansul este strins legat de harta -si aici spun ca avansul nu este corelat corect cu amstecul carburant in momentul aparitiilor acelor detonatii


                            iar daca n loganuri fac si nu se aprinde avarie motor nu te intrebi ca undeva sistemul este masluit la absolut toate?
                            Last edited by BRD; 3 June 2011, 23:07.

                            Comment


                            • #89
                              nu stiu daca mai cititi presa...se pare ca sindicatul transportatorilor a facut o reclamatie la ANPC referitor la cifra octanica...dar sincer cum merg lucrurile in tara asta..

                              Comment


                              • #90
                                avrie motor se aprinde numai in momentul in care se indeplineste urmatoarea conditie -detonatia sa apara in acelasi moment cu amestecul stoichiometric-dar acest locru la sandero nu se intimpla

                                consider ca motorul meu functioneaza cu un avans marit si amestec bogat(duce la depuneri de calamina in camera de ardere ce ar putea cauza si ele medii de propagare a unor aprinderi necontrolate) de carbutant de asta bate avansul cu 95

                                citat


                                Amestecul Carburant Motorul arde un amestec de aer si benzina dar intr-o anumita proportie. Daca amestecul are multcombustibil si putin aer se spune ca este bogat iar daca are mult aer si putin combustibil se spuneca este sarac.S-a descoperit experimental ca amestecul ideal , adica proportia ideala de aer si benzina este de14,7:1. Adica 14,7 gr de aer la 1 gr de benzina. Proportia de 14,7 la 1 este o proportie intremasele celor doua componente ale amestecului carburant.La o analiza mai atenta ne putem pune insa intrebarea : 14,7:1 este amestecul ideal pentru aobtine ce ? ; a obtine puterea maxima dintr-un motor , a obtine economia maxima la consumul decombustibil sau a obtine emisia minima de noxe.Daca ati raspuns : emisii minime , ati ghicit.Un amestec 14,7 la 1 va produce prin ardere cea mai mica cantitate de emisii toxice ,hidrocarburi si monoxid de carbon. Un amestec mai sarac ( deci peste 14,7 la 1 ) va produce maiputin monoxid si mai multe hidrocarburi. Un amestec mai bogat ( deci sub 14,7 la 1 ) va producemai mult monoxid si mai putine hidrocarburi.Amestecurile sarace vor avea ca efect realizarea unei economii de combustibil , perfect normaldaca ne gindim ca la aceeasi cantitate de aer avem o cantitate mai mica de combustibil , dar marele dezavantaj este ca puterea dezvoltata de motor scade si ea intr-o mare masura.Pentru a dezvolta o buna acceleratie motorul unei masini are nevoie de un amestec bogat 13:1sau chiar mai mic de atit.Sonda Lambda emite o tensiune in functie de continutul de oxigen din mediul in care masoara.Rolul ei este de a furniza pentru ECU informatii despre cum sint gazele din esapament . Infunctie de acesta informatie este reglat amestecul carburant din admisia motorului. Amesteculbogat are ca efect depunerea de reziduuri in motor iar amestecul sarac cauzeaza supraincalzireamotorului.Ceasurile indicatoare AFR ( air/fuel ratio ) pur si simplu afiseaza informatia pe care o primesc dela o sonda Lambda. De regula functioneaza in combinatie cu o sonda Lambda de banda largacare are o caracteristica liniara de variatie a tensiunii in functie de continutul de oxigen dingazele arse.Sondele Lambda de banda ingusta ( cum se monteaza de regula pe masinile de serie ) emit intre 0si 1 volt ( 1 pentru amestec bogat si zero pentru amestec sarac ) dar au acuratete numai in jurulraportului de 14,7 : 1. De exemplu un amestec 12:1 va fi vazut ca un amestec foarte bogat dar si11:1 va fi vazut la fel. Similar un amestec 16:1 va aparea ca un amestec foarte sarac dar si unamestec 19:1 va aparea la fel.
                                Last edited by BRD; 3 June 2011, 23:48.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google