Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pe cand si pe la noi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    daca ai cash 11800 trebuia sa te gandesti la un ford fiesta, la skoda fabia, chiar si un clio, sau aveai alternativa sa iei cu mercedes c22o sh.(desi nu sunt de acord cu masinile sh). o sa fi dezamagit de sandero. eu unul sunt. si nu neaparat de masina cat de serviciile pe care le ofera Dacia post vanzare.


    Cumparam masini noi cu linistea ca sunt in garantie, dar cand ajungi la service nu stiu sau nu vor sa le repare.
    Last edited by Spanu; 27 September 2010, 16:47.
    -fara-

    Comment


    • #77
      daca nu ai ce face cu banii ia-ti un sandero. vei fi dezamagit de masina, nu merita! reorienteaza-te! parerea mea.

      Comment


      • #78
        ..deci.. pana la urma este vreun posesor de 1.5 DCI 85 cai?

        Comment


        • #79
          Teoretic, DA
          Practic, nu prea intra pe forum

          Comment


          • #80
            pacat.. azi ma duc sa mi comand o clima plus 1.5 dci cu 85 de cai.. si pe langa problemele citite vroiam sa stiu daca motorizarea diesel aduce ceva belele/avantaje in plus

            Comment


            • #81
              Pt asta poti citi pe LoganClub.
              In fond aceeasi motorizare 1.5 dci 85 HP este si pe Logan si pe Sandero.
              Din cate am auzit eu sunt destul de ok, mare grija cu ce motorina alimentezi, sa nu ai probleme cu injectoarele

              Comment


              • #82
                stiu ca e aceeasi motorizare ... numai ca eram curios cum se comporta sandelu' cu motoru' asta.. mai zgomotos in habitaclu.. mai ... detalii de logan am fost f multumit [am la serviciu] si de aceea am luat motorizarea asta (si sandero vreau ca e mai dragut la design)

                Comment


                • #83
                  @Goan, Spanu si Iorgovan: Daca aveam 11.800 euro in mana, ii dadeam avans si luam un Primera, ca e visul meu

                  Am cam 3500 euro plus 3 vouchere. Inca nu am luat masina pentru ca firma la care lucreaza sotia a trecut de pe reprezentanta pe SRL in vara si nu avea inca 3 luni de salariu. Masina o luam pe numele ei, ca ea are salariul cum trebuie in acte, la mine la munca e mai...romaneste. Saptamana asta isi primeste adeverintele si tot ce mai trebuie, direct la dealer apoi, ca ma asteapta- dupa care mi-a zis ca dureaza cam o luna procesarea dosarelor cu vouchere la ministerul mediului, parca. Oricum, masina vine mai repede, mi-a promis omul ca pot merge zilnic sa fac ture cu ea pana cand se incheie toate formalitatile si o iau acasa
                  Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                  Comment


                  • #84
                    Ok, atunci sa ai noroc de ea si milioane de KM fara probleme !

                    Comment


                    • #85
                      nu era mai ieftina varianta cu clima plus? parerea mea e ca are minimul de confort .. si faci si o economie de cateva sute de euro

                      Comment


                      • #86
                        legat de nissan...am mers marti cu un TIDA pe ruta sibiu-bucuresti si retur. motor 1.6 105 cp. masina incapatoare, motor ireprosabil. dar sa stii ca la cei 70 000 km cat avea troncanea prin bord la fel ca a mea(greierasi la greu). omul spunea ca a avut probleme de ordin electronic cu ea(senzor pedala acceleratie ars) si ceva cu directia. schimbarea treptei de viteza producea un zgomot ciudat(la sandero nu se aude cand schimbi treapta). una peste alta...la banii care s-au dat pe ea(si nu putini) ma asteptam la mai mult. insa am ramas placut impresionat de silentiozitatea masinii la trecerea peste denivelari(linii tramvai, gropi, piatra cubica). pur si simplu nu simteai decat trepidatiile provocate de gropi fara niciun alt sunet deranjant.
                        -fara-

                        Comment


                        • #87
                          In ce hal de draci am ajuns!! Nu de la masina, de la forum. Ma mananca sa scriu cat mai detaliat si cand sa dau submit ma trezesc ca nu mai sunt logat si pierd tot ce am scris. Iar rabdarea nu ma caracterizeaza.

                          Revenind, cat mai rapid ca sa nu ma trezesc in situatia descrisa mai sus: am nevoie de aer conditionat vara, din cauza unei probleme de sanatate nu suport caldura prea ridicata; am 1.86m si 96 kg, imi trebuie cat mai multe posibilitati de reglare a pozitiei de sofat, mai ales ca majoritatea drumurilor sunt lungi, de la 500 km in sus; climaplus nu mai exista decat pe stocuri la vreun dealer, daca au cumparat ca sa expuna; benzinarele de la Dacia mi se par cumplit de lipsite de suflet si foarte lacome, nu o spun dupa ureche ci dupa ce am condus multe masini cu motorizari diferite (d ex cu Symbol de 1.4 75 cai trec zburand pe langa Logan sau Sandero de 1.6, iar consumul mediu -nu mixt- sta la 6.6). Cat despre Nissan, nu stiu ce face Tiida, dar de cate ori ma urc intr-o Primera am orgasm..
                          Last edited by gogumester; 18 October 2010, 10:13. Reason: Automerged Doublepost
                          Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by gogumester View Post
                            d ex cu Symbol de 1.4 75 cai trec zburand pe langa Logan sau Sandero de 1.6
                            Evident, ca treci ca vantul, doar Sybol e o coaja de masina, adica are cu vreo 200 Kg mai putin decat Sandero-ul meu care are 1138 Kg. De aici rezulta si diferenta de consum.

                            1138 Kg / 75 CP = 15,1733 Kg / 1 CP
                            960 Kg / 75 CP = 12,800 Kg / 1 CP


                            ps. ma insel eu, sau Symbolul vechi (poate si asta nou) au aripile fata din material compozit ? (plastic ?!)
                            Last edited by bunicuta; 18 October 2010, 15:15.

                            Comment


                            • #89
                              Mai mult decat adevarat, buni. Aripile fata sunt din plastic. Iar acolo unde e tabla, nu are aceeasi grosime precum blindajul de la Dacia. Dar eu vorbesc de urcat la deal (o fi pleonasm, nu zic NU) cu mine la volan si alte 4 persoane, din care numai surioara are 110 kg. Si am trecut fara efort pe langa Sandero 1.6 MPI, desi am vazut ca ala, in fata mea, isi luase o portie serioasa de demaraj pe o portiune dreapta. Si era singur in masina. Am fost la test-drive pe un Sandero Laureate de 1.6 si mi s-a parut ca merge bine, dar asta pe cei cca 2 km de drum drept, ca se temea omul sa facem mai mult. Din cate am inteles, aceste masini ei le cumpara, le folosesc in scop de marketing, dupa care le vand la un pret fireste mult sub valoarea lor, intrucat rodajul e facut cu N soferi. Si dealerii ies in pierdere. Asta poate explica si de ce nu se gasesc prea multe variante de motorizare/echipare disponibile pentru teste.
                              Revenind, nu vreau sa intru acum in polemica, probabil ca sunt multi posesori de benzinare foarte multumiti de masinile lor. Iar eu, sincer sa fiu, nici macar nu am testat cele doua motoare cu 16 supape. Oricum la Sandero e doar cel de 1.2, dar mi-e mila sa il chinui la drum lung, eu daca fac Suceava-Constanta am nevoie sa ajung in maxim 7 ore plus 30 min pentru o cafea si pudrat nasul. Ca sa pot face asta, un 1.2 ar trebui sa il solicit cam mult si e pacat.
                              Peste toate acestea, decizia e luata. Laureate 1.5 dCi, 85 hp. Imediat ce o am, pun poze, filme si impresii (nu duc lipsa de ultima categorie)
                              Last edited by gogumester; 18 October 2010, 18:55.
                              Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                              Comment


                              • #90
                                la cat te a dus masina? leasing sau cash?
                                10x

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google