Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pe cand si pe la noi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ........
    @need for speed: pentru un pusti de nici 23 de ani am condus destule masini si sincer foarte putine au personalitatea lancerului. mai au mult europenii pana ajung japonezii din urma. sunt masini pe care dimineata le poate conduce tatal de 50 de ani pana la servici cu aceeasi placere cu care seara le conduce fiul de 20 ani sa "agate" la discoteca. masinile europene mi se par "batrane" si "triste", fiind subjugate succesului si pargmatismului germanelor. parca abia la generatiile care apar de la inceputul lui 2009 au mai aparut cateva mai vesele, alaturandu-se seatului, peugeotului sai citroenului. am fost foarte dezamagit de schimbarea fordului de la masina tanara si "mai speciala" care erea focus 1 la cea doar calitativa si batraneasca poate chiar golf-uita a focusului 2 si chiar a noului 2 facelift; totusi cred ca este vorba de gusturi fiindca vad ca au succes foarte mare.

    PS: scuze de cacofonia de mai sus
    PS2: scuze dar am tinut editorul deschis peste cele 10min si n-am mai putut edita postul anterior

    Comment


    • #32
      incep sa ma indoiesc de superioritatea japonezelor cand scrii de problemele ce le ai dupa 2 ani...zic asta pt ca eu in 2 ani de zile si 54000km n-am avut un surub desfacut la logan, nu am schimbat decat filtrele, uleiul si vitezele la 6000rpm . dar sincer, sa ai probleme la caseta de directie (vezi noul accent) si sa ti se spuna ca masina nu a fost gandita pt romania, parca-ti vine sa le zici "da vinde-le'n ma-ta atunci numa' in japonia, daca nu esti in stare sa faci masina sa tina la drumurile noastre". aici clar e vina dealerului, numai daca nu cumva si mitsubishi cunoaste problem dar se face ca nu stie, atunci e mai grav decat un senzor de turatie de la dacia sau o sonda de marsarier, sau un injector. ma gandesc ca totusi sunt cateva cazuri izolate si in general mitsu sunt masini bune. nu pot sa cred altceva, deocamdata. din auzite ce ai spus mai sus e doar o intamplare nefericita. dar te pune totusi pe ganduri...
      ma rog...am deviat destul de la subiect, hai sa revenim la topic. adi, sper sa se rezolve problemele masinii si daca chiar nu o mai vrei sau nu ajungi la concluzia ca e efortul prea mare ca s-o tii, marit-o fara remuscari. nu pot sa-ti zic ce sa-ti iei in schimb, ca n-am cum si eu ma tot uit si nu gasesc nimic calumea sau daca e calumea, nu mi-o permit
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #33
        merci
        daca o dau, sigur urmatoarea e sandero; chiar imi place masina. poate doar aparitia multor probleme gen "asa face toate" ma poate face sa ma razgandesc; plus ca asa cum am mai spus in ultima vreme am avut experiente destul de placute cu logan.

        de data asta o sa se rezolve fiindca sunt hotarat sa ma infig rau de tot in ei; o sa las masina mai mult in service si pentru niste reparatii de tinichigerie(mi-a spart bara spate o femeie in grecia, in ziua in care si-au luat parintii mei masina cand plecam din fata de la cobalcescu mi-am zgariat bandoul si ambele usi de pe dreapta intr-un gardulet de 50 cm din fier pe care nu l-am vazut si ma mai gandesc daca schimb si parbrizul in care au sarit 2 pietre lasand ciobituri destul de vizibile).

        Comment


        • #34
          numai ghinion ai avut cu masina asta..scapa de ea.

          Comment


          • #35
            Cam multe probleme pentru o masina japoneza de 2 ani. Daca tot iti face probleme mai bine marit-o.
            Mie mi se pare mai usor de intretinut Dacia Sandero decat alte masini straine.
            Tinand cont ca dau aproape 10000 Euro pe Dacia Sandero Laureate 1.6 90 CP, as putea sa imi iau si un Renault Megane Sedan nou, dar prefer Dacia Sandero.

            Comment


            • #36
              am trimis ieri un mail catre importator explicandu-le micile mele probleme la masina si dupa-masa am primit un telefon de la sef service M-Car Metalurgiei care mi-a propus o intalnire intr-o dimineata pentru a se verifica masina impreuna cu un reprezentant al importatorului si inca unul de la M-Car. Din cate stiu seful de service M-Car Metalurgiei are tot un Lancer Clasic si il cheama Florin; el este cel care mi-a dat explicatia cum ca masina ar fi construita pentru drumuri din Japonia si nu din Romania. In conditiile astea la ce sa ma astept? poate sa schimb service-ul pe viitor smile.gif

              Astept cu nerabdare ziua respectiva si ma rog sa nu am parte de un moment Murphy fiindca ieri parca nu s-a mai manifestat asa urat relantiul la rece.

              @ need for speed: chiar dc am avut ghinioane, ma bucur ca au fost numai din acelea mici. stii cum se zice: "fierul se indreapta, dar osul..."

              Comment


              • #37
                aici iti dau dreptate..daca se rezolva problemele atunci e bine, dar daca vei fi purtat dintr-un service in altul atunci mai bine o vinzi..

                Comment


                • #38
                  domnilor, mai vorbim inca de mitsubishi? era vorba de sandro dizal la inceput, nu?
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #39
                    Motorizarile diesel pe Sandero vor fi disponibile la sfarsitul lunii martie - inceputul lunii aprilie 2009. I-am intrebat pe cei de la Dacia si acesta a fost raspunsul primit.

                    Comment


                    • #40
                      Ar fi bine numai sa se tina de cuvant. Desi imi vine cam greu sa cred ca vor lansa 3 motorizari intr-o luna.
                      Ma refer la cele 2 Diesel si la cel pe Benzina de 1.2 16V

                      Comment


                      • #41
                        Da, cam asa se pare ca va fi.
                        Am auzit si eu ca vor intra variantele Diesel si Benzinarul de 1.2 16V in lista de motorizari Sandero undeva prin martie-aprilie.
                        Cred ca asteapta terminarea Salonului Auto de la Geneva si apoi vor fi disponibile, cine stie.

                        Comment


                        • #42
                          Bine ar fi sa le bage cat mai repede.Asa poate ar mai creste vanzarile Dacia

                          Comment


                          • #43
                            Eu unul sunt decis: ori Sandero prin remat cu motor de 1.2 ori alta marca, nici nu ma gandesc sa-mi iau cu motor de 1.4
                            Daca ar mai scadea euro (nici o sansa) m-as arunca la un Clio 3 1.2 full options la vreo 9700 euro (cu reducerile de acum) - dar la cat e acum cursul valutar, nu se merita investitia.

                            Comment


                            • #44
                              ia-ti dizal!!!
                              -fara-

                              Comment


                              • #45
                                la 7-8 mii de Km pe an, nu merita diesel, mi-as scoate diferenta de bani dupa vreo 7 ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google