Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pe cand si pe la noi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    s-a inventat portbagajul de pavilion. de ce e musai sa cari inauntru? ca daca bagi schiurile, mai stau din parti 4 oameni in sandero. aici avantajul e la logan...ideea e pt ce folosesti masina, ai nevoie sau n-ai nevoie de 4 locuri si portbagaj mare sau ti-s destul 2 locuri si folosesti spatiul din spate. una peste alta, nu peste mult timp ar trebui sa apara dizalul si pe sandero in romania, atunci poate se vor vinde mai multe, dar la pret o sa intre in concurenta cu masinile straine si sa fiu sincer, eu n-as da mai mult de 10000 pe un logan/sandero prestige, fie el motorizat cu mama dizalelor commonrail...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      parca lumea isi ia masina pentru carat tevi, lazi.... daca vrei asa ceva iti iei o utilitara. Sandero are spatiu mai mic decat loganul. Dotarile la variantele prestige sunt prea putin importante care sa conteze in achizitionarea lor, cel putin din punctul meu de vedere.

      Comment


      • #18
        need foor speed aici iti dau dreptate. eu unul cred ca ce are laureate este ok, nu stiu daca se merita sa achizitionezi prestige.
        nu prea imi place culoare bordului la prestige, dar imi plac capacele de roti de pe varianta sandero adica cea cheala.
        eu unul le-as prefera pe acelea decat unele din plastic
        parerea mea este ca cine isi ia prestige isi ia ca sa se faleasca.

        Comment


        • #19
          eu cred ca cei care totusi isi iau varianta respectiva nu isi dau seama ce putin castiga in plus comparativ cu suma data. Din cate stiu se ofera jante de aliaj, volan,schimbator din piele, geamuri electrice spate, martor centura, mp3 si cam atat Macar daca erau jante de 16", sau 17"; un mp3 bun, toata masina din piele..

          Comment


          • #20
            De acord cu tine. Dar mai sunt si unii care is mult prea falosi, prea mareti si faca asta doar sa arata ca ei sunt unici si ca nimeni nu mai e ca ei, iar pt ei conteaza cele mici detali enumerate de tine mai sus.

            Comment


            • #21
              daca era dotarile enumerate mai sus (tot in piele) era prea scumpa si ziceau uni ca de ce o masina ieftina e imbracata in piele,ca deh e DACIA.Poate cu timpul nu o sa mai criticam atat de mult aceasta marca DACIA care pt noi e o masina nu buna ci foarte buna.

              Comment


              • #22
                multi crtitica pentru ca nu au banii necesari sa o cumpere...se multumesc cu un SH si repede se scot spunand ca ei nu ar lua Dacia niciodata.

                Comment


                • #23
                  eu tot cred ca e vorba de conceptia fiecaruia, sau de cat de tare se lasa influentat de ce in jurul sau; nu cred ca tine de invideie, de a avea bani sau nu pentru o masina. eu de exemplu am criticat destula vreme dacia dupa ce a fost luata de Renault; asta desi am avut o supernova superba de care si acum imi e dor. dupa SN am luat un focus sh cu care am avut ceva probleme. in acea perioada detestam loganul, nu pt ca e Dacie, ci pt ca citeam o groaza de probleme d'ale lor pe forumuri. aveam bani sa iau, dar mi-erea frica sa nu nimeresc vr'una ruginita de noua. apoi mi-am luat Lancerul de care nu sunt extrem de multumit. intre timp am mai condus de la servici Logan, si pe al prietenei mele un prestige 1.5 si de cand si-au luat ai mei Sandero ma tot bate un gand sa las japoneza pt franceza.

                  Comment


                  • #24
                    nu esti multumit de lancer??eu nu am avut posibiliatea sa ma dau cu un lancer. dar daca as avea acum15 000 de euro lancer x mi-as lua!
                    -fara-

                    Comment


                    • #25
                      nu-l confunda cu lancer evo, ca nu-i tot ala lancer x iti iei cu 16000 de fapt, ca toate culorile sunt metalizate si costa 380 de euro, iar proiectoarele de ceata costa 250 de euro. la dotari ai airbaguri cortina si centuri pretensionate fata in plus fata de logan/sandero si un display multifunctional...nu vorbim de design, unde loganul/sandero nu exista, comoparativ cu mitsubishi-ul. ca performante, motorul de 1.5 109CP nu e vreo referinta in materie.

                      @adictoma: tu ai lancerul clasic, nu? ala e totusi mai ieftin si ai cred dotari in plus la 15000 fata de lancer-ul x. ma gandesc ca fata de logan/sandero nu se pune problema...doar designul mai clasic ce-l poti reprosa masinii. sau !? mitsu sunt destul de fiabile din cate stiu...
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #26
                        @seba: verul meu e tester de masini in bucuresti. a condus toate masinile posibile si imposibile si i-a ramas gandul numai la lancer X. iti dai seama cand o sa apara evo X.
                        daca un specialist iti recomanda lancer X plus ca designul e bestial.
                        -fara-

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Seba View Post
                          nu-l confunda cu lancer evo, ca nu-i tot ala lancer x iti iei cu 16000 de fapt, ca toate culorile sunt metalizate si costa 380 de euro, iar proiectoarele de ceata costa 250 de euro. la dotari ai airbaguri cortina si centuri pretensionate fata in plus fata de logan/sandero si un display multifunctional...nu vorbim de design, unde loganul/sandero nu exista, comoparativ cu mitsubishi-ul. ca performante, motorul de 1.5 109CP nu e vreo referinta in materie.

                          @adictoma: tu ai lancerul clasic, nu? ala e totusi mai ieftin si ai cred dotari in plus la 15000 fata de lancer-ul x. ma gandesc ca fata de logan/sandero nu se pune problema...doar designul mai clasic ce-l poti reprosa masinii. sau !? mitsu sunt destul de fiabile din cate stiu...
                          ca raport pret/dotari nu are concurenta. cand l-am luat eu acum un an erea 14000euro, acum e 13000euro. dotarile standard, asa cum este al meu la acel pret sunt:
                          -6 srs airbag(2 cortina)
                          -jante aliaj
                          -4 geamuri electrice cu impuls la comenzile soferului
                          -aer conditionat automat(un fel de climatronic)
                          -volan, schimbator piele
                          -1.6 16v 98cp
                          -abs

                          stabilitatea este comparabila cu cea a focusului care sta cel mai bine in clasa sa pe sosea datorita suspensiei independente spate. nu sunt multumit de cateva probleme care au aparut dupa abia un an, plus preturile ridicate la manopera si piese. am scris intr-un alt post ca revizia de 20000 m-a costat 10 mil.

                          ca si finisari este peste lancerul X, dar ca design si platforma este cam invechit. imi place foarte mult masina, dar nu cred ca am nevoie de belele la o astfel de masina.

                          cu logan/sandero nu poate fi comparat. renault mai are mult pana sa ajunga la nivelul mitsubishi. tintesc un alt public si mentalitatile sunt foarte diferite.exemplul cu pretul in functie de culoarea aleasa este elocvent.de altfel, daca te uiti la dotarile standard pentru modelele peste clasa mica mitsubishi, subaru, honda, mazda sunt 4 geamuri electrice. Pana cand si la Daewoo cielo avea 4 sau nici un geam electric. Dupa parerea mea asta inseamna ca isi respecta clientul si nu ii umfla pretul cu ideea ca trebuie sa plateasca pentru inca 2 geamuri electrice.

                          Comment


                          • #28
                            eu nu as da un Lancer pe o dacie...nici peste 1000 de milioane de ani dacia si in general "europenele" nu vor ajunge la nivelul "japonezelor"..asta e si va ramane parerea mea cat traiesc. Am prieten care are Mitsubishi Space Runner de 7 ani si in afara de ulei si gaz +benzina nu a schimbat nimic...si acum e ca noua si are 170 000km.

                            Comment


                            • #29
                              lancerul classic este recunoscuta ca o masina extrem de fiabila. mitsubishi de la o vreme sunt masini f fiabile. dar trebuie sa recunosc ca ma descurajeaza aparitia unor probleme destul de serioase dupa un an jumate(23000km). si mai rau este ca service-urile nu prea vor sa recunoasca prezenta acestor probleme, nu mai spun de remedierea lor. o masina careia ii troncane coloana de directie fier-pe-fier in linie dreapta la o denivelare mai brusca gen sina de tramvai nu are solutie in romania dupa M-car; explicatia lor este ca aceste masini sunt facute pentru drumuri din japonia, nu din romania. Pe DriverX, un alt user de pe acest forum, de vreo 2 luni il plimba cu masina sa rezolve o problema la relanti; a ajuns si la service in bucuresti(macar astia au recunoscut ca e o problema); mie dimineata cand e frig afara imi sta cel putin 10 minute relantiu la 1500-200rotatii; nu prea e normal. in conditiile in care dau 1000ron pe o revizie, ma gandesc, atunci cand va iesi din service si imi va mai "crapa" ceva la ea, cat o sa ma coste? o sa-mi permit sa o repar? desi sunt foarte tanar, iar acum un an si ceva cand am luat-o ma interesa foarte mult imaginea pe care o are masina mea, acum deja ma gandesc ca sunt alte lucruri mai importante decat moftul de a avea mitsubishi. nu traim in niste vremuri in care sa ne permitem sa platim astfel de mofturi; cel putin nu eu !

                              Comment


                              • #30
                                intretinerea e scumpa, piesele trebuie asteptate...depinde si de modele. Sunt convins ca si ei fac diferente la fabricare in functie de tara in care vand produsul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google