Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pe cand si pe la noi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe cand si pe la noi?

    Am vazut ca in Frata e disponibila, dar la noi nu. Pe cand va fi disponibila si la noi?
    Scuzati absenta indelungata. I'm back

  • #2
    Dupa cum "merge" Dacia eu cred ca prin Iunie-Iulie anul acesta daca nu chiar in iarna. Sincer eu mi-as fi dorit un Sandel Diesel insa oprind fabrica mai bine de 1 luna mi-am dat seama ca preconizarile "Toamna 2008" se amana asa ca am luat un benzinache. Cineva spunea ca Sandero Diesel va aparea atunci cand vanzarile benzinache vor scadea. Greu de spus pe cand si Diesel la noi...

    Comment


    • #3
      Daca Sandel diselache va aparea cand vanzarile benzinarelor va scadea, pai atunci ar trebui sa existe diesel pe piata incepand de IERI. Cu criza asta o sa vedeti ce reduceri vor fi la autovehicule, si presimt ca si in randul angajatilor dacia. Pe de alta parte, pretul mare al unui Sandero 1.4 Laureate + airbag-uri laterale e de 9150 euro, in timp ce un Logan ph2 1.4 Laureate+ABS+Airbag-uri laterale e de 8550 euro, ca sa nu mai vorbim ca la Logan sunt si promotii (gen ABS gratuit), plus de asta romanii prefera berlinele, asa ca, Sandero e un semi-esec datorita pretului, iar odata cu criza asta, va fi un esec total.

      Comment


      • #4
        Eu nu consider Sandero un esec.
        Dupa mine Sandero si Logan sunt doua produse Dacia care au target-uri diferite. Logan este masina de familie in schimb Sandero este masina jucausa pt tineri. La fel cum si MCV-ul isi are targetul lui si Sandero si-l are pe al sau. Oricum nu cred ca Dacia a fabricat modelel sale ca fiecare sa se vanda in aceeasi masura. Nu cred ca se vinde atata Logan cat Pick-up sau cat MCV sau invers. Ideea de a avea si un Hatchback si un Pick-Up si un Sedan si un SW este de a incerca sa multumeasca pe toti si de a atrage noi clienti. Sunt multi care nu si-au luat Sedan pana nu a aparut MCV si etc etc etc.
        Deci, repet, consider ca Sandero nu este un esec.

        Comment


        • #5
          Sandero este un esec la nivelul vanzarilor, daca va uitati la varsta celor care si-au cumparat un Logan in dauna unui Sandero pe loganclub.ro o sa vezi ca foarte multi sunt tineri.

          Comment


          • #6
            daca aveau motorizarile de pe logan, cel putin un diesel si 1.6_16v in oferta, nu se mai vindea un singur logan. rupea sandero tot. asa, cu dotari mai putine si pret mai mare, nu prea vad sa aiba vanzari masive, cel putin nu la noi...
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              CHiar acum am vrut sa zic, ca pe Sandero trebuia pus 1.6 16v, si atunci il cumparau mult mai multi tineri.
              Cand deschizi capota, dai de un motor:
              Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

              Comment


              • #8
                sau blanari
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  eu nu am vazut in oras mai mult de 10 bucati, pe cand logan 2 sunt o gramada... Eu as fi optat pentru un 1.6 16v chiar daca mai costa cu 1000 de euro in plus.

                  Comment


                  • #10
                    Logan ph 2 e putin fortat , ca design desigur...au introdus elemente preluate de pe Sandero pt a da un aspect mai "dulce" masinii.Nu stiu daca s-a uitat cineva atent la partea din fata a unui Logan 2...vedeti cum sta si masca aia acolo si spolierul ala cracanat aiurea...ca nuca in perete.Nici aspectul farurilor nu e de laudat.Personal ,prefer Loganul 1 ca exterior.La Sandero e altceva ,toate sunt la locul lor , iar fata e chiar foarte reusita.Spatele arata mai ciudat si asta din cauza faptului ca e inalta,am vazut una lasata , cu suspensie modificata si dadea exceptional chiar si din spate.La capitolul motorizari intr-adevar un diesel sau un benzinar mai puternic ar face din ea un punct de atractie...

                    Comment


                    • #11
                      Sa speram ca anul asta vom vedea si noi pe piata si pe strazile noastre motorizarea Diesel la Sandero

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bunicuta View Post
                        Sandero este un esec la nivelul vanzarilor, daca va uitati la varsta celor care si-au cumparat un Logan in dauna unui Sandero pe loganclub.ro o sa vezi ca foarte multi sunt tineri.
                        ...pentru ca majoritatea tinerilor sunt pusti care abia au pus mana pe carnet si isi iau prima masina pe banii parintilor, care au nevoie de o masina mare sa ia porcul de la tara; spun asta fiindca practic doar asta este diferenta intre cele doua masini: dimensiunea.

                        Comment


                        • #13
                          NU numai marimea este diferenta. Mai sunt si designul, dotarile.

                          Comment


                          • #14
                            uimeste-ne cu ce dotari majore ai tu in plus la sandero prestige 1.6mpi fata de un logan prestige 1.6_16v, care e mai ieftin pretul iti garantez ca e motivul principal pt care lumea isi cumpara mai mult logan decat sandero. pt ca romanul vrea masina cu portbagaj si cat mai ieftina. si cand se uita omul la dotari, ii iese o masina mai mica si cu motorizare mai slaba mai scumpa decat aia mare si mai puternica; asa stie dacia sa-si promoveze produsele...nu e vina masinii. designul e clar peste logan, dar cam atat, in rest e aceeasi masina, un pic mai mica si cu portbagajul redus. ai bancheta fractionabila si centuri cu limitare de efort in plus, restul e can-can si la romani conteaza si 10 euro dati mai putin pt mai mult.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              bine punctat; mai ales la partea cu bancheta, care dupa parerea mea e unul dintre cele mai importante "detalii mici" la o masina. sunt curios cum isi cara romanu' schiurile sau o teava mai lunga de 1.5 metri in loganul cel incapator! nu o sa poata. in schimb in micul sandero, o sa poata foarte lejer. plus ca la logan a ramas mirajul motorului diesel de care romanu' s-a indragostit auzind cat de putin consuma el; sau vw golf-ul ori skoda diesel a vecinului.


                              nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post!
                              Last edited by Seba; 20th February 2009, 11:26.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google