Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pe cand si pe la noi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Putin mai sus scrie... circa 11850 euro costa masina, pe care o voi plati in rate, cu 3 cupoane remat plus 3500 eur avans.
    Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

    Comment


    • #92
      la RCI leasing? pe mine m au dezamagit ca si circuit al hartiilor/atitudine/...etc

      Comment


      • #93
        Nu, nu leasing. Am eu ceva impotriva acestei solutii cand iei masina pe persoana fizica. E vorba de un credit, dealerul din Suceava iti da posibilitatea sa iti alegi ce banca vrei. Garantia pe masina, in rest toate bune. Am ales BRD pentru ca au o relatie buna aici si se misca repede cu actele. Oricum am de gand sa trag o serie de rambursari anticipate si sa inchei cat mai repede treaba.
        Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

        Comment


        • #94
          am inteles.. rambursari fericite

          Comment


          • #95
            Originally posted by gogumester View Post
            Mai mult decat adevarat, buni. Aripile fata sunt din plastic. Iar acolo unde e tabla, nu are aceeasi grosime precum blindajul de la Dacia. Dar eu vorbesc de urcat la deal (o fi pleonasm, nu zic NU) cu mine la volan si alte 4 persoane, din care numai surioara are 110 kg. Si am trecut fara efort pe langa Sandero 1.6 MPI, desi am vazut ca ala, in fata mea, isi luase o portie serioasa de demaraj pe o portiune dreapta. Si era singur in masina. Am fost la test-drive pe un Sandero Laureate de 1.6 si mi s-a parut ca merge bine, dar asta pe cei cca 2 km de drum drept, ca se temea omul sa facem mai mult. Din cate am inteles, aceste masini ei le cumpara, le folosesc in scop de marketing, dupa care le vand la un pret fireste mult sub valoarea lor, intrucat rodajul e facut cu N soferi. Si dealerii ies in pierdere. Asta poate explica si de ce nu se gasesc prea multe variante de motorizare/echipare disponibile pentru teste.
            Revenind, nu vreau sa intru acum in polemica, probabil ca sunt multi posesori de benzinare foarte multumiti de masinile lor. Iar eu, sincer sa fiu, nici macar nu am testat cele doua motoare cu 16 supape. Oricum la Sandero e doar cel de 1.2, dar mi-e mila sa il chinui la drum lung, eu daca fac Suceava-Constanta am nevoie sa ajung in maxim 7 ore plus 30 min pentru o cafea si pudrat nasul. Ca sa pot face asta, un 1.2 ar trebui sa il solicit cam mult si e pacat.
            Peste toate acestea, decizia e luata. Laureate 1.5 dCi, 85 hp. Imediat ce o am, pun poze, filme si impresii (nu duc lipsa de ultima categorie)
            Stai linistit ca nu este asa.Chiar daca este mai grea ,are ceva cai in plus si inainte de toate conteaza ,,variabila" dintre volan si scaun.

            Majoritatea soferilor nu cunosc cum sta treaba cu turele,cuplu...retrogradare..etc ..ei dau 1-2-3-4-5 si gata ...Cand incepe motorul sa tremure atunci schimba in jos..

            Comment


            • #96
              As vrea sa stiu si eu mai multe despre cum sta treaba cu turele.
              Poate ne dai mai multe detalii pe Turatii si turatii...

              Comment


              • #97
                Teapa de zile mari am luat. Azi am mers sa bat palma si... nu se poate. Din cauza viitoarei treceri pe euro5, nu mai exista nici macar un sandero diesel disponibil in programul Rabla sau altfel. Ar fi totusi un nou motor dci de 90 cai, din spusele dealerului, dar fara cupoane remat. Si cu vreo 400 euro mai scump. Masina trebuie sa imi iau acum, asa ca ma vad fortat sa iau benzinar, desi imi doream altceva. Voi stiti ceva de noile schimbari?
                Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                Comment


                • #98
                  Da, au zis ei ceva Toate modelele Dacia vor avea motorizari Euro 5 pina la 1 ianuarie 2011
                  Acuma doar 1.2 16V si diesel-urile de pe Duster sunt Euro 5

                  Comment


                  • #99
                    La vocea clientului am aflat ceva dragut, poate va intereseaza. Va mai fi disponibila o motorizare 1.6 de 85 cai (benzina) pentru varianta de echipare Orange.
                    Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                    Comment


                    • Probabil ca este vorba despre varianta 1.6 8V Euro 5
                      Oare cat mai trag de 8V-ul asta. Deci e bun, ca s-a amortizat productia lui si are intretinere mai ieftina...

                      Comment


                      • @gogumester.. eu am comandat dieselul.. si pana in 20.11 a zis ca vine.. tu de ce nu faci asa? oricum acum cred ca e destul de tarziu eu am comandat o sapt trecuta la inceput

                        Comment


                        • Atat la dealer cat si la Vocea Clientului mi s-a spus ca nu este posibil. Sincer sa fiu, cred ca dealerul nu m-ar fi mintit aiurea, era in interesul lui sa imi vanda o masina cu aproape 3000 euro mai scumpa. Asta la momentul cand am ajuns eu la Darex. Poate tu ai dat comanda cu cateva zile inainte. Oricum, te invidiez. Eu, din motive enumerate anterior, trebuie sa imi iau acum masina si ma vad nevoit sa merg pe 1.6 MPI, oricat de nesuferita mi se pare aceasta motorizare.
                          Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                          Comment


                          • Chiar nesuferita nu cred ca e motorizarea 1.6 MPI
                            -Are cu ceva mai multi caluti (ce-i drept la RPM mai mare ca si la Diesel)
                            -Are intretinerea,reviziile si consumabilele mai ieftine ca si la Diesel
                            -Pretul de achizitie este mai mic ca si la Diesel
                            -Motorul 1.6 MPI este destul de reusit (se zice ca e mai reusit ca si 1.4-le)
                            Si daca nu faci cel putin 30.000 KM/an se zice ca nu merita sa-ti iei Diesel

                            Comment


                            • O parere personala, incomplet fundamentata intrucat nu am condus inca mii de km cu aceasta varianta de motorizare, e ca in cazul 1.6 MPI vorbim de un motor suficient de marisor ca cilindree, cu un consum rezonabil spre mare, dar cu un randament mai scazut decat asteptarile date de primele doua trasaturi. In rest, nu il voi critica fara sa il probez personal macar 5000 km dupa iesirea din rodaj.
                              Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                              Comment


                              • masina nu are rodajul facut? acum 3 ani am achizitionat o masina noua si dealerul mi a spus ca e rodata pe banc.. numai sa nu exagerez cu turatiile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google