Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

0.9 TCe 90 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    "Tare curios sunt unde vor fi in 10 ani, daca vor continua in ritmul asta."
    Vor trece de 15 mii Euro cu Stepway si Duster va ajunge la peste 20 000 E.
    :-)

    Sa nu ma intelegeti gresit insa simt ca in ultimii ani Dacia a cam crescut preturile. Adica incepe sa fie o diferenta tot mai mare intre costul de fabricatie si pretul cu care se cumpara din reprezentanta. Ceva nu e OK. Au aparut si pe net informatiile astea.

    Insa cat timp este cerere nu va scadea pretul.

    Personal cred ca 12 mii Euro o Dacia Stepway este prea mult. Este totusi o masina de numai 4 m si clasa mica.

    Eu am dat acum 4 ani 5500 E si 3 vouchere. Aproape jumate. Aceiasi dimensiuni de masina, AC, inchidere centralizata, bluettoth la CD etc etc. Bineinteles ca nu e stepway insa tot 4x2 este. Sandero e bun ca a doua masina, de frecat prin oras se poate repara mai ieftin insa si asta e discutabil. Ca dupa iesirea din garantie pretul la consumabile si la principale piese uzuale este este cam la fel ca la Renault sau chiar Peugeot.

    In fine iar o sa-mi sara toti in cap :-)


    Din ultimele masini straine ieftine aparute imi place mult noul Fiat Tipo. La banii aia merita mai mult decat Pg 301, Skoda Rapid sau nu stiu ce Chevrolet ieftin.

    Comment


    • #62
      Nu stiu ce sa zic, eu ma astept ca astfel de manevre sa rasufle relativ de repede, dar in cei 3-4 ani de la lansarea acestei generatii nu m-am lovit de astfel de informatii. Pot fi multi factori: motorul de generatie noua (cercetare + dezvoltare), cruise control + limitator, MediaNav-ul, tabla am inteles ca nu mai este luata de la Mital Galati de cand cu Dusterele ruginite din fabrica, plus alte cine stie cate modificari mecanice care nu se vad. De asemenea nu trebuie uitate cresterile salariale, grevele, investitiile lor interne care in general se transforma tot in costuri de productie, etc. Mi-ar placea totusi sa vad o astfel de analiza, nu ca ar mai conta acum. Dar daca in 5 ani inca voi fi multumit de acest Stepway, voi lua in calcul si un Duster.

      Fiat Tipo este superb si un adevarat rival la acest pret, chiar daca nu are toate dotarile de pe Stepway. M-au dat inapoi teama de costuri de intretinere (revizii, piese de schimb - am spus, n-am vrut batai de cap) si faptul ca deja eram inscris in programul Rabla cand l-am descoperit. Ma intriga totusi pretul la un asa aspect. Mi-e teama sa nu fie mai mult aspectul de el.

      Comment


      • #63
        Originally posted by dvlsc View Post
        la fel si un maner pentru portbagaj.
        La ce maner te referi? Ai unu unde bagi mana ca sa ridici de el - e practic, ca apesi pe buton si deschizi haionul usor si unu de care tragi ca sa inchizi haionul.

        Comment


        • #64
          Mă întreb la motoarele astea tot mai mici cu se decurca la vale în frână de motor

          Comment


          • #65
            Originally posted by Crs. Sandel View Post
            La ce maner te referi? Ai unu unde bagi mana ca sa ridici de el - e practic, ca apesi pe buton si deschizi haionul usor si unu de care tragi ca sa inchizi haionul.
            Ma refer la faptul ca butonul ar fi putut sa fie cumva combinat cu manerul, sau macar sa fi fost pozitionat ceva mai jos. Asa cum este acum mi se pare destul de incomod; eu apas pe buton, apoi deschid portbagajul - doua miscari. Cel interior este chiar ok.
            Nu-i bai, dar e ceva ce se poate imbunatati in generatiile urmatoare destul de ieftin, mai ales ca Logan-ul nu are nici macar acel spatiu in care poti introduce mana.
            Last edited by dvlsc; 22nd September 2016, 22:44.

            Comment


            • #66
              la Sandero 1 se aduna murdarie in decupajul barii de sus unde ar trebui sa pui mana sa ridici de haion, nu stiu cum e la Sandero 2.

              Comment


              • #67
                dvlsc, am inteles la ce te referi.

                Eu apas butonul cu degetul mare si celalte 4 degete intra in acel spatiu, dupa care trag de haion in sus. Totul dintr-o miscare.

                ascomp, e la fel si la Sandero 2. Daca ai degetele groase, atingi si bara. Ai degete mai subtiri, cum le am eu, nu ai nicio treaba cu mizeria de pe bara

                Comment


                • #68
                  Si eu pot dintr-o miscare, dar putin mai "intins"

                  Comment


                  • #69
                    Poate daca dam cu piciorul pe sub bara spate se ridica singur hayonul ca la astea noi :-)

                    Comment


                    • #70
                      S-ar putea totusi sa mearga dand un picior in bara spate.
                      Last edited by dvlsc; 23rd September 2016, 23:37.

                      Comment


                      • #71
                        Acuma pe bune. Sandero chiar e o masina buna la banii astia. Am de 4 ani asa ceva si sunt foarte multumit. Problema e alta. Daca conduci o masina straina mai ca lumea. O sa vezi diferenta de feeling. Si te vei obisnui cu binele. Insa masina aia costa mai mult decat dublu decat un Sandero.

                        Insa Sandero e o masina buna mai ales de oras, de drumuri mai scurte sau mai rele.

                        Comment


                        • #72
                          E buna si pt drumuri lungi (600 km). 5 persoane si bagaje o groaza, ce-i drept, cei 4 pasageri au stat mai inghesuiti, dar la nevoie s-a putut.
                          Si s-a descurcat de minune cu doar 75 cp si 1149 cm3

                          Comment


                          • #73
                            Am fost si eu anul trecut Resita-Budapesta si retur, pana la aeropot, 2 adulti si 2 copii, a fost ok, mers cu 140 pe autostrada, nu consuma mult. Zgomotul motorului ma enerveaza la 1.2 si slaba etansare fonica.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by tibitim2000 View Post
                              Mă întreb la motoarele astea tot mai mici cu se decurca la vale în frână de motor
                              Chiar foarte bine eu am unul si sunt foarte multumit de el.
                              Danut

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google