Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

0.9 TCe 90 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mari prosti producatorii astia de masini care au implementat pe toate masinile S&S ( grupul VAG un exemplu ). Idioti astia de la Renault ( care sunt printre singurii producatori care produc motoare ) sa puna asa ceva pe motoarele lor...
    Bine ca iti fura ochii un crom pus in grila
    Alta zi, alt idiot

    Comment


    • #47
      Degeaba incerci sa faci teoria chibritului..Stii cum e, mie imi place berea tie vinul..Inventia nu-i o mare smecherie,asta e clar!Pe termen lung nu-ti aduce mari economii.A fost pusa de nevoie la Renault dar si la restul.
      In oras folosesc Eco..incerc sa vad care-s beneficiile.
      Last edited by MAK112; 7 May 2016, 00:52.
      NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

      Comment


      • #48
        Ar trebui facut un bilant financiar sa zicem dupa 10 ani de folosire a masinii: cat combustibil a economisit si probleme tehnice, piese schimbate au fost datorita acestor porniri dese. Asta este teoretic.

        Eu cred ca daca ai un motor cu consum mic nu este logic si necesar sa se tot opreasca prin oras. Sunt multe strategii de marketing acum care sa ia ochii potentialilor cumparatori.

        Ma bucur ca Sandero care il am nu are start stop.

        Comment


        • #49
          Lasa ca ai SS pe noua masina,nu?
          NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

          Comment


          • #50
            Da are, este performanta, se poate dezactiva insa pana la oprirea motorului dupa aia uita dezactivarea . Este printre cele mai Eco masini diesel din Europa la motor de 1,6 BlueHdi are emisiile 86 g/km. Euro 6. La ce bun sa se mai opreasca si motorul cateva secunde la semafor?

            Comment


            • #51
              Originally posted by ascomp View Post
              Cred ca o baterie de Stop&Start e mai scumpa de 500 lei. E simplu: faci economie de cativa litrii de combustibil in schimb uzezi si fortezi toate piesele in miscare a masinii.
              Nu faci nicio economie de carburant, care inseamna "bani castigati". Insa, acesti bani castigati ii dai pe baterie, care nu mai costa 2-300 lei, ci 5-600 lei si pe piesele care se uzeaza mai repede, cum ai zis si tu. Deci, nicio afacere. Afacere pentru mediu, ca este mai putin poluat, dar insignifiant pentru ca avem consumatorii industriali care polueaza imens + masinile non-euro pana la euro 3, inclusiv.

              Comment


              • #52
                Ascomp..n.a inventant Peugeot "mersul pe bicicleta" sa zic asa..Multi dau valori numai sa dea bine..vezi cazul Vw..Fiecare isi lauda ce are
                Sa revenim la cazul de fata..Motorizare ok..pana acum din ce am tot citit.Eu am avut circa 10.000 km.Se misca ok..
                NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                Comment


                • #53
                  Noi vorbeam de start & stop ca e un mare kk. Mai bine fara. Pun pariu ca in viitor va disparea.

                  Comment


                  • #54
                    Rusii nu cred ca au asa ceva! La ei nu se stie de euro6
                    NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                    Comment


                    • #55
                      La rusi ca si la americani pretul combustibilului e aproximativ jumate ca la noi. Aia sunt smecheri iar noi europenii suntem fraieri. Se numeste politica externa.

                      Comment


                      • #56
                        La rusi, unele masini noi nu au nici servodirectie. Desi in restul Europei servodirectia de la marca respectiva e standard. Deci...
                        Alta zi, alt idiot

                        Comment


                        • #57
                          Deci..da si tu un exemplu..link ceva..
                          NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                          Comment


                          • #58
                            Salut. De prin iunie sunt si eu membru al acestui club - cu sau fara cont aici



                            Configuratia este Stepway standard, 0.9TCe si m-a constat ~9000 euro prin programul Rabla.

                            Masina a iesit din rodaj in primele doua saptamani, iar pana acum am adunat ~7000km.
                            Ce imi place:
                            - Motorul are ceva mai multa vlaga la viteze sub 100Km/h decat cel de 1.2, chiar daca pe acesta din urma nu l-am condus decat cateva zile. La peste 100-120 km/h nu stiu daca este o diferenta considerabila.
                            - Consum mixt in acesti 7000 km este 6.0l/100, facuti in Bucuresti (in mare parte in mod ECO si S&S), Bucuresti - Afumati, cateva drumuri Bucuresti - Targoviste, un drum pana la mare si unul pana la Predeal. Viteza o schimb in intervalul 2500-3000, si mai rar trec de 3500.

                            Ce nu imi place:
                            - Motorul de aer conditionat nu functioneaza uniform, iar cand porneste mai tare iti taie acceleratia pentru o fractiune de secunda. La un asa motor mic, se simte ca o gatuire. M-am obisnuit in timp, dar speram sa nu fie nevoie.
                            - Acul turometrului (si uneori al vitezometrului - mi s-a intamplat o data) fluctueaza la ralanti, pana se incalzeste motorul (~1 minut). Auzisem de asta, nu stiu daca este o problema, am sa intreb cand merg in revizie, la termen.

                            Ce ar mai merge imbunatatit:
                            - Directia: la viteze peste 100km/h pe drumuri mai denivelate (ex. in depasiri, cand asfaltul este lasat din cauza caldurii) te cam tii de volan.
                            - Acceleratia ar putea fi ceva mai lina. Nici dupa 7000 km nu m-am obisnuit suficient, tot mai smuceste de sub bine la plecarea de la semafor.
                            - Trepideaza, intr-adevar, la ralanti, dar nu suficient cat sa ma deranjeze.
                            - Motorul este parca ceva mai zgomotos, dar nu deranjant, cu toate ca uneori vrei cat mai multa liniste.
                            - Lumina in torpedou nu era un lux, la fel si un maner pentru portbagaj.
                            - Media-Nav-ului ii lipseste functia de cautare a melodiei. Cand vrei sa asculti una anume, asta este o problema.

                            Per total, sunt multumit, stiam ce cumpar, am facut trei drive-teste si m-am documentat aprox jumatate de an inainte sa fac achizitia. Am garantie 4 ani, timp in care stau destul de linistit. Ce va fi dupa am sa vad atunci.

                            Comment


                            • #59
                              Sa iti traiasca masina si sa ai noroc la ea.

                              insa asa cum spun eu mereu la Stepway si pretul este bun, cu o mie si ceva de Euro in plus luai un Peugeot 301 sau Clio.

                              Iara o sa-mi sara oamenii in cap insa imi place asta :-)

                              Comment


                              • #60
                                Multumesc!
                                Problema cu "daca mai puneai x000 euro" este ca poate fi spusa indiferent de ce masina ai luat si cat ai dat pe ea M-am gandit si eu la Clio, dar nu stiu daca ar fi meritat diferenta de bani; din ce am mai citit, parerile sunt impartite. In plus, am vrut o masina nu doar ieftina la pret ci si ieftina la intretinere, iar mai ieftin decat Dacia nu stiu daca gasesti.

                                Mai mult decat atat, mi-a placut mai mult aspectul Stepway.

                                M-a surprins foarte placut Dacia cu aceasta noua generatie. Tare curios sunt unde vor fi in 10 ani, daca vor continua in ritmul asta.
                                Last edited by dvlsc; 16 September 2016, 09:59. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google