Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

0.9 TCe 90 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    * nici o poza pe forum cu noul Sandero?

    Comment


    • #17
      Aseara am facut un Drive test cu Sandero Laureate 0.9 TCe, si sincer am fost foarte multumit de cum merge.
      Abia astept sa dau comanda de unul cu motorizarea asta. Ramane sa ma mai gandesc ce optionale pun.
      O sa revin cu mai multe detalii si poze dupa achizitie.
      Last edited by angelblack; 20 June 2013, 13:52.

      Comment


      • #18
        Pai eu zic ca regulatorul/limitatorul de viteza ar fi prima optiune ce as alege-o.

        Comment


        • #19
          M-am gandit si eu la regulatorul/limitatorul de viteza, dar totodata as vrea si Media Nav + harta europei si ii ridic pretul prea mult.

          Cred ca o sa optez pentru masina produsa in Decembrie 2012, in functie si de ce optionale are adaugate.
          Last edited by angelblack; 20 June 2013, 14:59. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Dupa mine media nav nu merita. L-am butonat si eu, dar prefer un gps ce il pun in parbriz la care pot sa ii pun hartile updatate cand vreau si se misca mai bine decat medianav-ul.

            Sunt cartograf si iti spun ca e o diferenta intre receptorul gps de pe media-nav si de la un gps dedicat.

            Comment


            • #21
              In ce consta aceasta diferenta?

              Comment


              • #22
                Consta in receptorul gps care pe un gps dedicat e mult mai bun ca pe un media-nav. Si cu un gps dedicat poti pune ce harti vrei tu(mai multi producatori: teleatlas, navteq si altele) pe cand la media-nav poti pune doar ce da producatorul aparatului si alea sunt cum sunt.

                Comment


                • #23
                  Motorul asta se va uza mai repede decat batranele 1.4 care au fost foarte reusite. Este un motor de turatie ceea ce inseamna uzura.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by bogdan_cj View Post
                    Consta in receptorul gps care pe un gps dedicat e mult mai bun ca pe un media-nav. Si cu un gps dedicat poti pune ce harti vrei tu(mai multi producatori: teleatlas, navteq si altele) pe cand la media-nav poti pune doar ce da producatorul aparatului si alea sunt cum sunt.
                    Asa este. Am un PDA Asus de vreo 8 ani cand nu avea aproape nimeni asa ceva, am si antena externa care o pun pe masina, ii pot shimba varianta de IGO ii pot cauta toate hartile de care am nevoie, si POI-urile. Cunosc pe cineva care are un Opel cu navigatie integrata, m-am chinuit o zi sa-i fac rost de harti gratis insa degeaba, toate sunt protejate si pe bani.

                    Insa multi se simt mai bine sa aiba un mic ecran integrat pe masina....

                    Comment


                    • #25
                      Cam slaba activitatea pe aici.
                      Sa inteleg ca nu prea avem posesori de Sandero cu motorizare 0.9 TCe?

                      Comment


                      • #26
                        Probabil ca tu, avand la profil si 0.9-le. Daca da, ai putea sa ne impartasesti niste impresii? Pe mine ma bate gandul foarte serios ca la anul sa iau un logan 0.9tce. Am facut drivetest vreo 80km, dar as vrea impresii de la posesorii care au ceva km cu masina.

                        Comment


                        • #27
                          Eu conduc in prezent o masina cu motorizarea 0.9 TCe, dar este Renault Clio IV Estate varianta Expression. Am facut pana acum aproape 2000 KM si este OK ca si motor.

                          Comment


                          • #28
                            Nu sunt fan motoare in 3 cilindrii. Oare cat de zgomotoasa este 0.9 TCe -ul? Comparativ cu 1.4 sau 1.2 benzina.

                            Comment


                            • #29
                              Am facu test drive cu Sandero 2, 0.9.Detin Sandero 2, 1.2.
                              0.9 este mult mai silentios decat 1.2. La 3500 rotatii, motorul se auzea relativ Ok, in schimb la 1.2 acelasi zgomot e undeva pe la 2 500 rotii/minut

                              Comment


                              • #30
                                La motorul 1.2 zgomotul mai mare ca de rezonanta este pe 2800-3000 rotatii. La turatia asta parca vibreaza motorul sau evacuarea.

                                Eu am redus cam la jumate acest zgomot in cabina cu batator acustic + izolat perete foc + ulei de calitate.

                                PS poate si in rodaj era zgomotul mai mare acuma dupa 7000 km s-a mai rodat masina e OK e ca la orice masina straina pe benzina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google