Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.6 MPI merita ? (in dauna celui de 1.4 MPI)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da rampa vroiam sa spun. Scuze pt greseala
    Last edited by angelblack; 15 February 2009, 22:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      panta o urci cu spatele si se transforma in rampa.... sper ca acum sunt multumiti profesorii de limba romana
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #63
        [OFF TOPIC] Ne aflăm pe o porţiune de teren cu suprafaţa înclinată faţă de orizontală, adică pe o pantă.
        Putem coborî pe acea suprafaţă? Desigur!
        Putem urca pe acea suprafaţă? Bineînţeles!
        Nu coborâm jos şi nu urcăm sus, dar putem urca sau coborî o pantă.
        Asta lingvistic vorbind[/OFF TOPIC]
        Last edited by manic_user; 16 February 2009, 14:11.
        Mama proştilor este mereu gravidă!

        Comment


        • #64
          ia incercati sa vedeti care urca cu spatele mai repede un dci sau un mpi =))
          -fara-

          Comment


          • #65
            daca si asta e important atunci am ajuns sa fim din nou.."niste copii". Golf 4 1.6 16v are 101 CP. Mi-e greu sa cred ca Dacia la aceeasi motorizare va avea 105 CP.

            Comment


            • #66
              Dacia la aceeasi motorizare 1.6 16V are 105 CP.
              Exemplu: Logan Prestige are doar motorizre 1.6 16V 105 CP.
              Dacia ar putea avea chiar si 110 CP la aceeai motorizare, bineninteles daca cei de la Dacia/Renault vor schimba motorul de 1.6 16V 105 CP cu noul motor 1.6 16V 110 CP

              Comment


              • #67
                Bun ca are si dacia la aceeasi motorizare cativa cai in plus fata de vw.
                1.4
                sigpic

                Comment


                • #68
                  o fi si vw-ul vreun benchmark in materie de motoare =)) ia vedeti cum suna 1.4_16v de la vw, 75CP...da, 75...cu 16 valve cu tot. sau 1.8 90CP nu mai criticati motoarele renault, ca stau foarte bine comparativ cu altii mai "titrati"; bmw 316 101CP...ma refer la motorul de 1600cmc_16v, nu 316-le nou cu motor de 1.8 si 125CP. pana una-alta clio s1600 are 180CP din 1600cmc, vw pt asta are nevoie de 1.8_16v si turbo, ca sa scoata 150 de cai.
                  va rog sa nu incepeti cu tedeiurile, ca si acolo renault le dadea clasa pana sa treaca vw la commonrail. ei din 1.9tdi au scos 90 d ecai, de-abia scoteau 130 de cai storsi pana la ultima picatura din pompe-duze, cand renault avea 1.9dci de 120 de cai la prima strigare...
                  Last edited by Seba; 17 February 2009, 04:03.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #69
                    Ma bucur pentru renault.
                    1.4
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      si eu postul era pt needforspeed cu motoarele lui etalon de la volkswagen
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #71
                        Mai nou vad ca renault a inceput de ceva timp sa scoata motoare puternice, ecologice si cu consum mic de combustibil

                        Comment


                        • #72
                          Sunt oameni care spun ca doar vw are motoare bune, dar renault a ajuns sa produca motoare chiar mai bune.
                          1.4
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            revenind la vs-ul initial......

                            am condus acum 2 saptamani sandero-ul laureate de 1.4(masina avea 800km) al tatalui meu pe traseul bucuresti - baile govora; conditiile de drum bune, trafic lejer, temperatura-de primavara , 4 persoane in masina. Am fost cam dezamagit de demaraje si accelerari mai bruste; nu am un condus sportiv dar parca e nevoie de mai mult - si asta fara ac.

                            pe mine ma tot bate gandul, fortat de perioada prin care trecem acum, sa-mi vand masina(mitsubishi lancer 1.6 16v 98cp) si sa-mi iau un sandero fiindca imi place foarte mult nivelul calitatii la care a ajuns dacia cu sandero si logan phase2. costurile de intretinere sunt mai mici si raman bani si pentru alte lucruri mai importante decat masina.

                            pana acum am fost adeptul benzinarelor dar la sandero ma bate gandul de un diesel fiindca mi se par prea puturoase MPI-urile; nu inteleg de ce trage asa greu 1.4; prima mea masina a fost o super nova clima care si cu ac pornit si 5 persoane in masina tragea mult mai bine cu acelasi motor. nu mai spun de lancer si fostul focus fiindca deja devin prea ...........

                            ideea este ca e diferenta prea mare de pret pentru DCi si nu as vrea sa dau banii astia in conditiile in care mai mult de 20000km pe an nu fac.

                            1.6 16v nu se stie daca o sa vina, 1.2 16 v nu ma prea tenteaza, 1.4 e prea slab, 1.5 DCi nu se merita dpdv financiar raportat la nevoile mele.

                            Ramane 1.6-le de acum care vreau sa stiu:
                            -consumul in bucuresti(stiu ca e topic separat - nu dati cu parul)
                            -demaraj mai bun/ mai slab decat 1.4? sunt totusi 16cp in plus!!!!!! ar trebui sa se simta - altii dau milioane sa scoata atatia cai din tunning si evacuari la alte masini si sunt multumiti de rezultate
                            -pedalele se simt la fel ca la cel de 1.4? - tot la fel de sus tine? - mi se pare ca nu se apasa/ ridica lin nici acceleratia si nici ambreiajul.
                            -schimbatorul vibreaza si are acelasi joc ca la 1.4?
                            -sa astept 1.6 16v?

                            Astept raspuns de la persoane care au condus ambele motorizari, doar pe sandero, nu pe logan(pe vechiul logan le-am condus si eu pe ambele si am o idee)!
                            Last edited by adictoma; 23 April 2009, 09:53.

                            Comment


                            • #74
                              intre masinile cu 1.4 si 1.6mpi nu e diferenta la condus decat in felul in care trage motorul. pedalele, volanul, masina pe drum, viraje, se comporta identic la iteze identice. schimbatorul tremura ocqazional, bineanteles si la 1.6 diferenta de cai e de vreo 13-14 in favoarea 1.6 (care se simt atat pe demaraj cat si pe reprize, functionarea a/c-ului taie din putere, dar senzatia nu e chiar asa apasatoare ca la 1.4), pt ca ala de fapt n-are 90 de cai decat cu chiptuning. real are 87-88, restul de 2 cai sunt facuti de dacia pe hartie cu pixul ca da mai bine la vanzari. 16v nu stiu cand si daca va veni pe sandero, dar ma gandesc ca va veni si ala, trebuie sa vina...
                              daca te hotarasti sa-ti iei 1.6, sa nu te astepti totusi sa-ti rupa gatul cu reprizele sau sprinturile impresionante. comparativ cu loganul, dpdv al sprinturilor si al reprizelor, sandero se comporta identic. acelasi motor, aceeasi cutie, aceleasi roti, aceeasi greutate a masinii, poate chiar un pic mai mare la sandero (culmea, la dacia masina mica e mai grea decat aia mare dar cu un Cx de 0,35 fata de 0,36 cat are loganul).
                              daca ai mers cu logan 1.6, te poti astepta linistit la aceeasi senzatie si acelasi consum si la sandero.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #75
                                Masina trage bine cam dupa 5000 de km. Diferenta de putere intre 1000 de km si 5000 de km este sesizabila.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google