Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.6 MPI merita ? (in dauna celui de 1.4 MPI)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 MPI merita ? (in dauna celui de 1.4 MPI)

    Initial am zis ca daca iau Sandero merg pe motorul de 1.4 MPI dar dupa ce am mai citit una alta pe Logan Club, si desi nu sunt un vitezoman (conduc responsabil, zic eu) parca hmm, as merge pe varianta 1.6 MPI.
    Problema mare e ca nu am condus nici un Logan pana acum sa-mi fac o idee, iar acum e prea tarziu sa merg la dealer sa fac test cu Logan, astept Sandero si voi face un drive test cu ambele motorizari.
    Ideea e ca voi folosi masina si prin oras (Zalau) care desi e aglomerat totusi, e mic, si asta compenseaza la consumul de carburant (am inteles ca cel de 1.6 nu prea e economicos prin oras), dar voi merge si extra urban, unde de obicei imi conduc masinuta din semnatura cu 90-110 maxim (foarte foarte rar ajung la 130, si asta doar cand e nevoie), deci in principiu ma gandesc ca mi-ar ajunge motorul de 1.4, dar am vazut ca unii se plang ca motorul nu prea trage, adica nu te prea poti baza pe el cand ai de facut depasiri mai din scurt, mai ales cand sunt in masina si 2-3 pasageri.
    Voi ce ziceti, care ar merita mai mult (va rog sa aveti in vedere si consumul de carburant, nu doar puterea motorului)
    ps. pe hartie, diferenta de consum dintre cele 2 motoare nu e mare, dar in realitate stim ca nu e asa, mai ales in oras.
    Multumesc.
    Last edited by bunicuta; 29th May 2008, 21:05.

  • #2
    Depinde de multe lucruri.
    Motorul 1,4 nu este mare lucru. Dacă nu mergi repede, e OK.
    Pe de altă parte motoarele mai mari totdeauna au rezerve mai mari, în caz că se iveşte o urgenţă (de exemplu o depăsire mai strâmtă). Pe termen lung motoarele mai mari rezistă mai bine, sunt exploatate mai puţin ca un motor mic. Toate avantajele au şi costuri: consum uşor mai mare, şi la toate taxele, asigurări, etc. ţi se calulează cilindree mai mare.

    Cântereşte bine, şi alege, cum ţi se pare că va fi mai bine.

    Dacă te gândeşti la performanţe, motorul nu este decisiv. Degeaba ai motor puternic, dacă maşina nu are stabilitate şi frână pe măsură. În linie dreaptă toate merg bine, dar gândeşte-te la curbe şi alte situaţii de limită.

    Nu am condus 1.6 16v, dar se zice că motorul ştie mai mult, cât pot suspensiile şi frânele.

    Comment


    • #3
      Dintre cele 2, eu as merge pe 1,4 MPi, pentru consumul mai mic (in realitate e in de 9-10 l/100 km, urban), pe cand 1,6 MPi consuma un pic mai mult de 10 l/100 km in oras si diferenta de putere nu e majora, ba chiar nu se simte.
      Cel mai bine iti vei da seama si dupa un drive-test, unde poti vedea performantele fiecaruia si totodata si consumul.
      sigpic

      Comment


      • #4
        am mers cu 1.6 si se cam simte diferenta de putere intre cele doua ....nu mare dar e ...poate din cauza ca acel logan era invatat cu tapalagi
        1.4 MPI 13

        Comment


        • #5
          desi nu am o experienta foarte mare in condus ( doar de 2-3 ani am carnetul ) pot spune ca m-am documentat cat de cat in legatura cu loganul.

          momentan detin un mcv 1.6

          diferenta intre un motor 1.6 si 1.4 fie el de logan sau solenza este destul de simtitoare. am avut placearea sa conduc o berlina logan 1.4 si spre surprinderea mea trage mai greu ( simtitor ) conducandu-l doar in oras. accentul s-a pus la plecare de la semafor si in anumite pante. desi masina nu era incarcata decat cu 3 oameni ( inclusiv eu ) fara bagaje diferenta s-a simtit.

          vecinul cu pricina (masina) a facut un circuit pe transfagarasan impreuna cu sotia si 2 copii + bagaje iar mersul motorului nu prea l-a imbucurat la plecarea din rampa, serpentine... etc. acelasi lucru l-a patit si un prieten cu un logan 1.5 motorina ( oricum toata lumea stie ca dizelul e mai puturos decat benzenu )

          acum stau si ma gandesc oare care o fi dif intre un motor 1.6 si 1.6 16v daca o aparea la sandero ( dar si cel de la logan )

          legat de mersu cu 90-120/130 - multi pun problema pe consum sau pe ulei ( cum ca o dai pe ulei la viteze mai mari ). respectand normele de circulatie viteza de rulaj pe autostrada o stabilesc in functie de nr de turatii : 4000. 4000 de turatii mi se par suficiente la rulaj pe o sacara de max 7000 de turatii ( deci undeva pe la mijloc ). un 'loc' destul de ok pt a rula masinuta fara a implica cosum extra de carburat si nici de ulei in timp , atata timp cat accelerarile nu se fac bruste ci in voia motorului.

          desi masina o am de fix un an , cu motor 1.6 mcv pot da urmatoarele date de referinta :

          120 km/h - 3500 rot/min
          140 km/h - 4000 rot/min
          160 km/h - 4500(+) rot /min ( 1 singura incercare )

          ( nu ma pot pronunta exact asupra directie vantului )

          max 140 dar am incercat acum 2 saptamani pe a1 spre bucuresti 160 din pura curiozitate si pot spune ca motorul se simte bine - 0 trepidatii fata de un mcv dizel.

          conditiile de rulaj : 4 persoane ( inclusiv eu ) cu portbagajul plin , in jur de 200-300 de kg (material de camping )

          toata treaba merge si se simte cu atat mai bine ( la un motor mai mare din aceasi gama ) cu cat stabilesti viteza de croaziera in afara localitatii la 120-130/140 ( in depasiri )

          sfatul meu - motor 1.6 - mai bine implici extra costuri pt un motor mai bun si mai puternic ( din gama logan/sandero ) decat sa-ti para rau mai tarziu. consumul urbam si extra este dat jumatate de motor si jumatate de felul de a conduce. de ex : intr-un drum liber spre pitesti cu masina incarcatat mers 80- 100 lm treapta 5 , constant , am avut placerea sa am un consum si de 6 - 6.5


          sper sa va fi fost de ajutor
          numai bine si dum bun ;)

          Comment


          • #6
            Diferenta nu e foarte mare , am condus ambele motorizari pe logan ,pana in 120 -130 nu stii cu care motor mergi, dupa poate se simte ceva la viteza maxima...dar simti sigur la consum si taxe ...mai mari cert.Cel de 1.4 e destul de vioi daca stii sa-l exploatezi...asa ca ...parerea mea mergi pe 1.4 fara frica .

            Comment


            • #7
              Pentru cei care nu iubesc viteza mai mare de 110-120 km/h, diferenta dintre cele 2 motorizari o face doar (sa nu radeti!)... AC-ul. Vara, cand folosesti AC-ul, motorul de 1.6 iti ofera o rezerva de putere in plus, care te ajuta mult in depasiri. Motiv pentru care am ales motorul de 1.6.
              Last edited by manic_user; 26th September 2008, 21:18. Reason: Greseli gramaticale
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #8
                Nu pe bune,vorbesti serios?La ce iti trebuie rezerva de putere cand conduci o asemenea masina.E adevarat ca trebuie sa o calci mai serios,dar tot pe acolo e pana la urma.Singurul considerent sunt banii!Daca ii ai,ii dai(si cand o cumperi si dupa).Daca nu-i ai,nu-i dai!
                Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                Comment


                • #9
                  Deplaseaza-te cu 110-120 km/h si activeaza AC-ul. Astept sa-mi spui ce vei constata. Nu te sfatuiesc sa faci experimentul aflandu-te intr-o depasire.
                  Acest post nu este un flame!
                  Mama proştilor este mereu gravidă!

                  Comment


                  • #10
                    Da' nu pot sa activez aerul conditionat inainte sa ajung la 120 si dupa aia sa efectuez depasirea?Sa ma scutesc de o oarecare decelerare?Si asa pot sa calc pedala mai bine inainte sa efectuez depasirea...si nici nu ma impusc in picior singur in experimente nefaste!Am inteles ce ai vrut sa spui,dar la masini ca astea e vorba de bani si atat,asa cum am mai spus si mai sus.Tu ai dat ca ai,eu n-am dat ca n-am...taxele e mai mari la a ta!
                    Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                    Comment


                    • #11
                      V-am explicat mai sus, diferente majore nu sunt intre cele 2 motoare, diferentele sunt discrete si ele pot sa depinda de mai multi factori. Daca era un 1.6 16 valve...era altceva .Nu cred ca merita sa dai acei bani in plus pt 1.6 si nici sa ai tot timpul taxe mai mari si chiar si consum un pic mai mare.Eu as fi vrut 16 valve ,dar din pacate nu exista inca in oferta asa ca am luat 1.4. Asta e parerea mea si e bazata direct pe experimente si teste.

                      Chiar credeti ca 1,5 sec. la demaraj de la 0-100 km/h le simte oricine?

                      AC-ul il simt ambele motoare oricum,senzatia e similara,dar pentru cine merge omeneste e mai mult decat OK.
                      Last edited by Seba; 30th September 2008, 17:04.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt de acord ca nu sunt diferente semnificative intre cele 2 motorizari. Eu am vrut doar sa subliniez ca diferenta de 15 CP dintre cele 2 motoare, compenseaza in buna masura folosirea AC-ul. Pentru ca stim cu totii, nu-i asa, ca AC-ul "suge" din puterea oricarui motor.
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • #13
                          Mai exact, vrea sa zica faptul ca 1,6 cu aer conditionat merge ca un 1,4 fara aer conditionat cuplat. Eu zic ca merge putin mai bine de atat. Cel putin la viteze mari.

                          Comment


                          • #14
                            Merita ???

                            Salut, am o intrebare care ma chinuie de ceva vreme.... Merita sa-mi iau o sandalutza cu motor de 1.6 ????
                            Daca au mai aparut probleme la cei care deja le au,sfaturi....orice sunt binevenite...
                            Multumesc anticipat

                            Comment


                            • #15
                              Cam asa ceva , 1.6 cu aer merge aproximativ ca 1.4 fara aer cuplat,daca mai are si 3 oameni in masina e la fel...Nu merita 1.6 numai daca e cu 16 valve , atunci e altceva.Si la oras 1.6 consuma cam mult,daca mai e si rece afara te omoara.Nici cel de 1.4 nu sta foarte bine la consum urban, raportat la anii 2008,dar totusi e cilindree mica si consumul e relativ multumitor (cel in oras desigur).Pana la urma totul tine de mentalitatea cumparatorului, daca ai bani de 1.6 si de taxele aferente lui , cumpara 1.6,daca nu ,mergi cu toata increderea pe 1.4 si daca stii sa il conduci - nu te va dezamagi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google