Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.6 MPI merita ? (in dauna celui de 1.4 MPI)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vezi,exact ce-ti spuneam si eu cu altitudinea ...referitor la benzina-turbodiesel.Poti lua cu incredere 1.6

    Comment


    • #47
      O sa va tin la curent cu felul cum se comporta Sandero 1.6 MPI

      Comment


      • #48
        Am 1.6 Laureate din noiembrie, optionale airbaguri laterale si culoarea gris platine, (inainte am avut un renault talbot pt cunoscatori, masina din '84, in doua portiere), imi place tinuta de drum, acceleratia, rezerva de putere pentru depasiri. Merg mult extraurban, asa ca viteza de croaziera e 110-120, iar maxim 170-180. Drive carefully.
        Vinee!!!!

        Comment


        • #49
          Eu am masina (Laureate 1,4) de la sfirsitul lui iulie, am facut 17.000 km, am fost in Praga si cam prin toata tara. Merg si prin oras, dar mai mult in afara, intre Iasi si Buzau ori Iasi si Constanta, de regula. La 12o-130 masina trage fara probleme, poate e o idee mai lenta decit cealalta, dar asta se poate suplini folosind benzina 98. Nu imi pare rau ca nu am luat cu motor de 1,6, asa cum intentionam initial. Mare diferenta chiar nu e. Poate la consum si la costuri de intretinere. In rest, in Romania nu ai conditii de viteza mare, asa ca nu vad rostul.

          Comment


          • #50
            ai dreptate intr-un fel,dar cand ai nevoie de rezerva de putere in DEPASIRI te mai gandesti la 1,6

            Comment


            • #51
              acum depinde si unde o folosesti foarte mult. daca o folosesti in oras poti sa iti iei un 1.4 sau un 1.2 16V care va aparea in curand.

              Comment


              • #52
                nu inteleg ideea asta cu depasirile.Aici depinde de ambii soferi, de viteza de rulare inainte de depasire...bla...1.6 MPI e mai scump cu 1000 si ceva de euro. Eu cu acei 1000 de euro pe motorul de 1.4MPI il pot ridica la 87 CP si as avea aceeasi putere, poate acelasi consum dar taxe mai reduse. Eu as fi preferat un 1.6 16v...ma gandesc ca daca tot dai un ban in plus sa fii sigur ca merita.Ar fi bine sa nu se mai compare aceste motoare cu cele diesel pentru ca nu are rost..sunt total diferite.

                Comment


                • #53
                  1.6 MPI este mai scump decât 1.4 MPI cu fix 400 euro. Cine are banii ăştia şi vrea un plus de putere îşi ia 1.6 MPI, cine nu, nu.
                  Mama proştilor este mereu gravidă!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Seba View Post
                    am patit-o si eu, au patit-o si altii. in panta, daca nu stai cu motorul sus in ture mereu, te ineaca tractorasul.
                    revenind la topic, daca faci multe drumuri in afara localitatilor si ai de urcat pante, faci depasiri dese, atunci se merita 1.6mpi, altfel, pt mers in oras, nu are rost. e bun si 1.4mpi
                    cum se urca in panta ? si daca e panta la ce-ti trebuie motor turat :|

                    Comment


                    • #55
                      ii explicam lui angelblack ca nu-i cum credea el, vis-a-vis de capacitatea unui diesel de a urca pante. cateva posturi mai devreme el spunea ca 1.6 face treaba mai buna in panta decat un diesel. nu face, decat daca mergi cu benzinarul sus in ture sa dispui de caii aia mai multi, altfel trece dizalul de polizor de nici nu-l vezi. incearca sa urci o panta la 2000-2500rpm si sa te tii dupa un logan diesel, de exemplu, o sa intelegi exact ceea ce am spus in acel post.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #56
                        Asta ii spuneam si eu ca dieselul turbo trage mai bine la altitudine decat un benzinar aspirat, are cuplu mai mare la turatie mai joasa ( in cazul capacitatilor cilindrice parecum apropiate, adica nu benzina 3000 cmc si diesel 1.5).Clar Loganul diesel trage mai bine la deal si decat 1.4 mpi si decat 1.6 mpi, lucru pe care l-am verificat si eu de mai multe ori.Benzinarul trebuie urcat mult in ture prin retrogradare de treapta si ... talpa, in timp ce dieselul , care da cuplu mare la turatii joase trage mai bine ,de multe ori si uiti sa schimbi treapta.Deci in concluzie la deal mai linistit urci cu un td , daca ai benzina trebuie sa o calci sa ii sara pistoanele ca sa beneficiezi de toti caii aia trecuti in carte.Cuplul unui motor e o mare smecherie , asta da feelingul de a conduce , el te trage in scaun si da senzatia de putere chiar daca uneori masina nu are foarte multi cai , de aceea e mai placut la condus un diesel...in fine treaba si de gust personal.

                        Comment


                        • #57
                          Cred ca toata lumea este lamurita ca un diesel este mai bun decat un benzinar. Cum ramane cu 1.4 MPI sau 1.6MPI? Concluzia din cate am observat eu este urmatoarea..1.4 MPI pentru oras, 1.6 In afara orasului.

                          Comment


                          • #58
                            Se pare ca mai avem de asteptat in ceeaa ce priveste aparitia motorizarii de 1.6 16V 105 CP sau 1.6 16V 133 CP, care intradevar ar fi super pentru Sandero.
                            Cred ca intai or sa apara cel pe benzina de 1.2 16V 75 CP eco2 si cele doua diesel 1.5 DCI 70 CP eco2 si 1.5 DCI 85 CP eco2

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Seba View Post
                              ii explicam lui angelblack ca nu-i cum credea el, vis-a-vis de capacitatea unui diesel de a urca pante. cateva posturi mai devreme el spunea ca 1.6 face treaba mai buna in panta decat un diesel. nu face, decat daca mergi cu benzinarul sus in ture sa dispui de caii aia mai multi, altfel trece dizalul de polizor de nici nu-l vezi. incearca sa urci o panta la 2000-2500rpm si sa te tii dupa un logan diesel, de exemplu, o sa intelegi exact ceea ce am spus in acel post.
                              revin pana te vei corecta. cum urci o panta ?? daca e panta nu se coboara pe ea ? :|

                              Comment


                              • #60
                                ...vroia sa spuna o rampa...

                                Sau ca romanul: "la deal" frate.

                                Nu asta conteaza aici, nu suntem toti analisti lingvistici...
                                Last edited by bestdodo; 15 February 2009, 22:34. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google