Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.6 MPI merita ? (in dauna celui de 1.4 MPI)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    fratilor nu stiu despre voi dar dar eu am un sandel 1.6 si merge struna ....si despre consum ce sa zic e bine pentru cum merg eu..(mai schimb si la 5000 seara cand fac curse ) eu sincer recomand 1.6 . motorul abia dupa 3000 se simte cum trage (incercati)

    Comment


    • #32
      Eu intentionez sa imi achizitionez un Sandero 1.6 Laureate cu aproape toate optionalele incluse, mai exact fara jenti di aliaj si geamuri electrice spate. Mi se pare cea mai buna alegere ca raport pret dotari, si motorizare, mai ales pentru iesiri in afara orasului si pt drumuri lungi. Daca ar fi fost disponibil si pentru Sandero motorul de 1.6 16V 105 CP nu as fi ezitat sa aleg motorizarea de 1.6 16V 105 CP, dar asa o sa ma multumesc si cu motorizarea de 1.6 90 CP.
      Mi se pare OK si motorul de 1.2 16V si cel de 1.4 dar mi se par mai potrivite pt oras.
      Sunt curios insa cum va arata Noua DACIA SUV. Uni spun ca e urata, alti ca e frumoasa, acum ramane de vazut.
      Din surse oficiale stiu ca nu se va lansa anul acesta pentru ca sunt intarzieri la proiect.

      Cat priveste consumul eu cred ca depinde foarte mult si de sofer, de felul cum conduce fiecare. Aceeasi masina poate sa indice consumuri diferite in functie de pers care o conduc.
      De exemplu un Logan 1.6MPI Full Option din prima serie indica pe computerul de bord un consum extra urban de 5.5% cu 5 pers la bord, iar consumul urban a ajuns la maxim 8,5-9%.
      Last edited by angelblack; 8 February 2009, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Salutare! Am Sandero Laureate 1.6 si singurul meu regret este ca nu e 16V . Sunt multumit, merg destul de mult in extraurban si acolo e o placere sa simti motorul mai puternic.Sfatul meu: pt 1-2 litri diferenta la consum, nu merita sa ai motor mic pe Sandero. Traieste pe motor mare!
        Vinee!!!!

        Comment


        • #34
          Da ai dreptate, Sandero 1.6 MPI 90 CP chiar merita. mie mi se pare ok.

          Sandero pot spune ca are si o tenta putin sportiva. Se preteaza foarte bine la un condus sportiv, mai ales cu motorul de 1.6. Diferenta de consum intre 1.4 si 1.6 este nesimnificativa.
          Last edited by angelblack; 8 February 2009, 00:08. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Imi vine sa rad cand vad ce afirmatii faceti , Traieste pe motor mare... ce mare e 1.6 de pe Sandero....

            Abia la cel cu 16 valve faci clar diferenta,acolo da sau la dci-ul de pe Logan care datorita cuplului mare te face sa te simti bine....in rest mici diferente si de performanta ..si de consum.

            Abia la cel cu 16 valve faci clar diferenta,acolo da sau la dci-ul de pe Logan care datorita cuplului mare te face sa te simti bine....in rest mici diferente si de performanta ..si de consum.

            Si nici macar nu are 90 de cai, poate 87 sau mai jos,rotunjirea asta e politica de fabrica.

            Oricum 1.6 mpi e un motor fiabil , e ok, daca iti place poti sa-l iei fara nici o retinere

            Ideea e ca si cel de 1.4 trage bine daca stii sa-l duci in ture acolo unde ii place,dar departe de a o numi masina sportiva.Ambele motoare sunt suficiente pentru ce ofera masina in configuratia de fabrica , suspensie,roti, gume, etc.Motorul puternic cere si alte laturi imbunatatite,asa ca in opiniea mea pentru noi cei care am cumparat masina cu ganduri caznice , sa merge de colo pana colo decent, e ok orice motorizare.Fiecare cu ideile lui...
            Last edited by bestdodo; 8 February 2009, 00:28. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              "vecinul cu pricina (masina) a facut un circuit pe transfagarasan impreuna cu sotia si 2 copii + bagaje iar mersul motorului nu prea l-a imbucurat la plecarea din rampa, serpentine... etc. acelasi lucru l-a patit si un prieten cu un logan 1.5 motorina ( oricum toata lumea stie ca dizelul e mai puturos decat benzenu )"
              Eu am mers pe transfagarasan cu un Matiz si cu 5 pers in masina inclusiv eu si putin bagaj si vreau sa zic ca nu am avut nici o problema, sa comportat super masinuta. Depinde cum conduce fiecare.
              Sa nu uitam ca, condusul pe un traseu montan (mai ales transfagarasan) nu se compara cu condusul prin oras. Stiu pe cineva care in momentul in care a trebuit sa mearga cu masina pe un drum de tara de genul unui taseu montan, fiind pentru primadata pus in situtia sa urce pe un drum de tara dintr-o comuna aflata la poalele muntilor, a avut ceva probleme la urcare, si abia abia a iesit, nestiind cum sa atace pantele pe care le avea de urcat si nestiind ce treapta de viteze sa foloseasca.
              Referitor la Transfagarasan si motoare diesel, nu trebuie sa uitam faptul ca motoarelor diesel nu le prieste aerul rarefiat si trag mult mai greu la altitudini ridicate unde este aerul foarte rarefiat.
              Am un prieten care a urcat cu Opel Astra Classic 1.7 DTCI 90 CP pe Transfagarasan fiind 4 pers in masina si avand si ceva bagaje, si sincer a fost cam dezamagit de performantele masini, si de felul cum tragea. Citez "Abia am urcat cu treapta 1 si trageam de ea ca de un cal mort, insa la coborare nu au mai fost probleme. Asa ca este de asteptat ca un Logan cu un motor de 1.5 DCI sa urce greu pe Transfagarasan.
              Referitor la motoarele diesel sa nu uitam ca ele sunt setate pt un consum mic ceea ce implica si pomparea un debit mic de motorina in injectoare.

              Comment


              • #37
                Corect legat de aer rarefiat,dar si benzina va simti la fel lipsa de oxigen.Eu nu spun ca nu e bun 1.6, e un pic mai tare ca 1.4 , dar acest lucru nu il vei simti ca diferenta categorica...De ex eu cand am urcat in 1.6 16 v la un prieten , am calcat-o sa vad ce stie si...zambet ,masina se simtea ca trage, prompta in accelerare,trage liniar,ai rezerve de putere si la viteze mai mari.Si referitor la diesel , am mers si cu unu desta .Logan binetanteles, unul de 70 de cai nu 85 .Sper sa nu dezamagesc pe nimeni de pe aici,dar la deal depaseste benzenurile de 1.4 1.6 categoric...are cuplu frate, l-am condus si dupa ce l-a chipat colegu si n-am cuvinte.Nu stiu la cati cai a urcat ,oricum pana in 90 da face pipi pe benzenurile noastre, nu glumesc inca sunt socat.

                Am si un Ford Escort 1.8 TD de 90 de caluti, trage super si asta , e vechi deja , cu toate astea cand trec in Sandero desi nu am atata cuplu imi place mai mult....e mai nou,mai finut ,e o alegere buna cred.
                Last edited by bestdodo; 8 February 2009, 00:49. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Astept sa vad cum se va comporta Sandero 1.6 MPI in rodaj, pe Transfagarasan. Acesta este primul traseu pe care vreau sa il fac pe munte cu Sandero. O sa vin cu detalii dupa excursie.

                  Comment


                  • #39
                    =)) e inchis transfagarasanul
                    -fara-

                    Comment


                    • #40
                      Stiu ca e inchis Transfagarasanul. Dar sti faza cu inchiderea Transfagarasanului?
                      Transfagarasanul nu-i niciodata inchis, dar ca sa mai stopeze traficul de lemne, ei spun ca este inchis Transfagarasanul. Cel putin asa mi sa spus.

                      Comment


                      • #41
                        angelblack, daca la tine un turbodiesel simte mai acut cresterea altitudinii decat un benzinar aspirat, da-mi voie sa-ti zic ca te inseli amarnic... tocmai acolo sus unde benzinarul devine astmatic, dizalul urca voios. pun pariu cu tine pe ce vrei tu ca un logan dizal de-ala mic, de 65 de cai, iti va pune probleme mari la toti aia 87 de cai (90 facuti de dacia pe hartie) ai lui 1.6mpi. am patit-o si eu, au patit-o si altii. in panta, daca nu stai cu motorul sus in ture mereu, te ineaca tractorasul.
                        revenind la topic, daca faci multe drumuri in afara localitatilor si ai de urcat pante, faci depasiri dese, atunci se merita 1.6mpi, altfel, pt mers in oras, nu are rost. e bun si 1.4mpi
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #42
                          1.6 MPI este bun daca mergi mai mult in afara te ajuta mai mult la depasiri , 1.4 este ideal daca vrei o masina cu un consum mai mic si costuri mai mici ( ma refer la impozit , taxa de prima inmatriculare care este mai mica la 1.4 decat la 1.6, RCA etc)

                          Comment


                          • #43
                            eu o vreau mai mult pentru extra urban, si pot spune ca am si trasee de deal si munte ude 1.4 se descurca mai greut decat 1.6

                            Comment


                            • #44
                              si 1,4 se descurca destul de bine la urcat dealuri.
                              zilnic urc MESESUL in zalau cu sandelul si cu 4 in masina si singur dar pot sa spun ca isi face treaba mai bine decat fosta masina DACIA NOVA 1,6

                              Comment


                              • #45
                                si mie mi se pare ok si motorul de 1.4 pentru sandero, dar imi place mai mult motorizarea de 1.6. Mi se pare ca se preteaza mai bine la un condus mai sportiv, putin mai agresiv.
                                Poate ca mai e si chestia, ca vreau si altceva in afara de 1.4, tinand cont ca pe actuala dacia a tatalui meu am un motor de 1.4 pe care sincer nu l-a da pentru un motor de 1.4 de pe logan.
                                Cu dacia tatalui meu am ajuns mereu la destinatie fara probleme indiferent de anotimmp si conditii de drum

                                Vreau mai mult de la o masina si de aceea aleg Dacia Sandero 1.6 MPI Laureate cu airbag-uri laterale, vopsea metalizata si Radio CD MP3 Player ca optionale
                                Last edited by angelblack; 8 February 2009, 21:31. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google