Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sa-i dai talpa sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    adevarul e ca nu avem drumuri unde sa-i dam talpa...daca drumul permite, da, da-i talpa, dar sa nu omori pe nimeni daca gresesti si iesi de pe drum. si pe cat posibil, nu pocni pe altii.
    referitor la "stii cu volanul, iesi din rahat", e o scuza puerila ca sa-i dai blana. personal am cateva sute de mii de km cu volanul si un rahat de denivelare intr-o curba m-a aruncat in sant. degeaba am intrat in derapaj controlat, ca se terminase asfaltul. si pe iarba mai controlezi pe bunica din balon, o masina care face de 3 ori balans din cur, e 95% pierduta. si nu-s vreun pilot de raliu, dar nici handicapat nu cred ca-s cu volanul...oricat de bun ai fi, poate aparea o chestie pe care n-ai cum s-o prevezi si nu mai ai ce-i face...pana la urma tot ce se intampla in lumea asta se supune catorva legi ale fizicii, printre care, forta de frecare. cand pe asta ai rupt-o, adio mama...asa ca, blana se da cand permite drumul, cand esti singur pe drum si singur in masina. sa nu se inteleaga ca le caut scuze celor care merg cu 50 in afara localitatii desi drumul permite 150. dar un 100-110 de bun simt pe o sosea europeana zec ca se poate. iar 100-110 e chiar o viteza care "place" masinilor astea de 75-100CP. si e relativ "safe" viteza respectiva, nici nu consumi mult...
    Last edited by Seba; 31 July 2009, 13:09.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #62
      Cred că întrebarea de origine era pusă din punct de vedere tehnic şi nu al securităţii de deplasare.
      În fond despre ce vorbim aici, vorbim de maşini, de pe alte site-uri, care "pot" 200 km/h sau mai mult? Categoric nu!
      Dar vorbim despre talpă, dar talpa cui? A unei maşini care producătorul ne spune că nu poate mai mult de 174 Km/h (ptr. 1.6 MPI), iar eu nu am reuşit să o aduc mai mult de 170 km/h pe GPS. Am o maşină dotată cu airbag-uri laterale, deci care conform normelor Euro NCAP îmi oferă 4 stele de securitate. Să fim serioşi, nici un accident nu seamănă cu altul. Am 4 stele, dar pentru accidentul "ideal". În privinţa experienţei, sunt de acord, ea te învaţă permanent ceva, dar niciodată totul. Conduc din anul 1982, în perioada de glorie a taximetriei bucureștene particulare (1990-1994), parcurgeam zilnic în jur de 150-200 km pe zi, deci experienţă ar exista. Dar experienţa, nu te poate pune la adăpost decât într-o foarte mică măsură. De ce, simplu, pentru că vita care participă la trafic alături de mine, eu fiind altă vită, putem genera, în principiu, accidente de neimaginat.
      Citeam mai sus un coleg, care ne vorbea de corectitudinea lui, care se deplasa legal pe un drum european cu 110 km/h şi altul îi făcea şicane, deci colegul respectiv habar nu are că viteza legală este pe drumurile expres sau pe cele nationale europene (E) este de 100km/h.
      În nişte ani buni de şofat, nu am avut niciun accident care să îmi fie imputat, de ce oare, pentru că sunt un şofer tare, nu colegilor, doar pentru că am avut şi un pic de şansă, vita din mine nu s-a întâlnit cu vita cealaltă.
      Afirmam undeva pe acest forum, că viteza nu produce accidente şi îmi menţin părerea. Viteza doar potenţează producerea unor accidente, dar nu le produce, la fel ca şi oboseala, neatenţia etc.
      Deci, revenind on topic, d.p.d.v. al maşinii, îi putem da talpa, conform recomandărilor productorului, atâta vreme cât respectăm normele de întreţinere şi exploatare, recomandate de același producător.
      Mama proştilor este mereu gravidă!

      Comment


      • #63
        Colegul stie care este viteza legala pe DN2 , si cand a spus 110km/h s-a referit la cat indica vitezometrul masinii , in conditiile in care se stie ca exista o oarecare eroare, sa-i zicem asa, intre ceea ce afiseaza vitezometrul si viteza reala.Data viitoare, fara expresii de genul : "habar nu are" pentru ca de fapt are habar...! Sa ne referim doar la fapte si impresii personale fara sa atentam la cate stie unul sau altul.
        Sandero Laureat 1.4 MPI

        Comment


        • #64
          Dacă colegul ştie despe vitezele legale, atunci cu atât mai mult să lase ciocul mic şi să nu se mai simtă ofensat că unul mai "tare în cioc" (nu mai folosesc cuvântul "vită" din motive lesne de înţeles) l-a "făcut", având potenţa de a încălca viteza legală mai cu sârg, decât el, băiat cuminte.
          Mama proştilor este mereu gravidă!

          Comment


          • #65
            Da, se anunta canicula Am scris despre atatea dar mai putin despre talpa. Sunt sigur ca motorul ar merge bine si cu talpa dar eu unul nu incurajez asa ceva, orice motor are un regim de mers optim si dupa cum am vazut la sandero este undeva la 110-120 km/h, cel mai bine ar fi sa mergem pana in aceasta viteza.

            Comment


            • #66
              Eu merg pe urmatoare expresie care am auzit-o la toti soferii cu experienta si anume "Adaptarea vitezei la conditiile de drum ", degeaba ne certam noi care este ceea mai buna/sigura viteza pentru ca nici un drum nu se aseamana cu altu.De exemplu daca traficul este aglomerat/vizibilitate scazuta/drumul plin de gropi etc si te aflii pe un drum pe care limita este de 100 km/h asta nu inseamna ca trebuie sa mergi cu atat la fel si in localitate daca sunt animale , copii in apropierea spatiului carosabil este bine sa mergi mai incet.Al doilea exemplu daca te aflii pe un drum cu trafic redus nu cred ca strica sa mergi mai tare (prin mai tare ma refer +30-40 km/h in afara localitatii si +20-30Km/h in localitate )
              Nu am cuprins toate scenariile , dar sper ca mesajul meu sa fie inteles.
              Last edited by adi007; 31 July 2009, 20:44.

              Comment


              • #67
                Ma distreaza cum se transforma postul intr-unul de siguranta rutiera.
                1. Poti sa dai talpa, daca o faci in treapta a II-a sau a III-a, pana la 5000-5500 rpm si o tii asa maxim 1 km (pentru curatarea depunerilor);
                2. Poti sa-i dai talpa pentru viteza, daca nu ai mila de suspensii, planetare si alte componente ale sistemului de directie. Oricum o faci pe proprie raspundere, partea mai najpa e ca daca faci o boacana, mai iei si pe altii cu tine. Ce castigi? Ajungi cumva primul la inviere?
                Nu merita sa risti pe drumurile noastre. Am fost acum 2 saptamani in Ungaria. Mergeam in coloana cu 110 km/h si aveam senzatia ca stau pe loc (fiica-mea a dormit tun si la dus si la intors). Am fost in weekend-ul asta la Pestera Ursilor (intre Beius si Stei, in jud Bihor), iar la 90 km/h simteam ca pot sparge nuci doar tinandu-le in gura. Nu spun asta ca sa-i laud pe unguri, dar conteaza enorm pe ce drum mergi, ori la noi unde mama zmeilor ati vazut drum mai lung de 50 de km facut ca la carte? Nici macar autostrazile noastre nu suporta cei 130 de km legali! Fiti seriosi baieti si luati-o mai moale cu blana. NU CONTEAZA EXPERIENTA DACA ITI IESE IN FATA O DENIVELARE PE CARE NU O POTI EVITA!!!
                Andrei N.Popa
                www.andriipopa.rosigpic

                Comment


                • #68
                  Mare adevar ai grait...

                  Comment


                  • #69
                    duceti-va pe transfagarasan si datii TALPAAA! eu am fost ieri si mi-am strambat toate jentile...(cred) ca acum nu mai am directie buna. tre sa ma duc la echilibrat.
                    -fara-

                    Comment


                    • #70
                      Cred ca te referi la drumul dintre Curtea de Arges si Balea Lac. Intr-adevar, e varza.

                      Comment


                      • #71
                        Ca dealtfel orice drum din Romanica noastra draga... pacat ca platim impozite si taxe de drum. Atunci vom progresa cand vom incepe sa intrebam pe cei de la drumuri "unde sunt banii din taxele pe care le platim?". Daca ii luam si de gat, poate ca vom avea si drumuri.
                        Andrei N.Popa
                        www.andriipopa.rosigpic

                        Comment


                        • #72
                          Nu mai generalizati..

                          Stiu ca suna fabulos poate chiar fantastic, dar avem si drumuri in Romania. Sunt portiuni in nordul Romaniei unde se merge tare bine.

                          Vreti exemple?

                          Incercati sa faceti un Cluj-Napoca - Bistrita - Gura Humorului - Suceava. Sau un Gura-Humorului - Iasi ori Bacau - Bucuresti. Deja am spus portiuni de drum de cate 200 de km, unele chiar mai mult. Iar domnul din Radauti sunt sigur ca mai poate completa lista.. Sunt drumuri europene care isi merita numele, exceptand doua, maxim 3 denivelari.

                          E o splendoare sa mergi pe aici, prin partea asta. Va recomand traversarea Pasului Tihuta sau Pasul Mestecanis. Peisaje de-a dreptul magnifice, serpentine (ceva in genul in genul Transfagarasnu), dar curbele sunt foarte largi, soseaua are doua benzi pe sens, iar drumul.. ireprosabil. E o splendoare!

                          Si ca sa revin la topic.. eu zic ca am ajuns cu totii la o concluzie:

                          Mergi cu viteza acolo unde se poate, acolo unde nimeni nu depinde de actiunile tale
                          Last edited by A|eX; 4 August 2009, 12:33.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by A|eX View Post

                            ... eu zic ca am ajuns cu totii la o concluzie:

                            Mergi cu viteza acolo unde se poate, acolo unde nimeni nu depinde de actiunile tale
                            Foarte corect! Daca vreti liniute mergeti la concursurile organizate. Macar acolo sunt niste norme minime de siguranta pentru ceilalti.
                            Andrei N.Popa
                            www.andriipopa.rosigpic

                            Comment


                            • #74
                              Deci, NU, nu e bine sa-i dai talpa...


                              ps. azi am mers intr-a 3-a cu vreo 110 Km/h si eram pe la 5800-6000 ture (suna dumnezeieste motorul dupa 5000 de ture), am mers doar pe o portiune de vreo 500 m si drumul era complet liber

                              Comment


                              • #75
                                Cand ii dau talpa, motorul are un sunet placut intre 4000-5000 daca trece nu`mi mai place si de la un timp cand il tin cateva secunde turat intra un miros de incins, asta nu sa intamplat cand ii dadeam talpa la inceput

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google