Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sa-i dai talpa sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ma bucur ca sunt si altii de acord cu mine...
    N-am zis ca nu aveti experienta in condus...dar sunt convins ca nu toti au experienta....si am sugerat ca aceste subiecte "sensibile" sa fie musai insotite de atentionari de genu "nu recomand"..."am calcat-o sa vad ce poate dar am in spate 15 ani de soferie"...ma rog....ceva care sa atraga atentia asupra faptului ca viteza nu iarta.
    M-am bagat in discutie doar din cauza acelui motto cu "viteza NU ucide"....
    Eu mi-am inceput soferia in 97 cu skoda S100...si dacia 1100...apoi 1300, apoi solenza si acum sandero....si ma rog ocazional tot felul de masini.
    Deci macar astia mai cu experienta care stim cam ce se poate intampla daca...ar trebui sa atragem atentia...
    Bafta!

    Comment


    • #47
      Si eu acum ceva timp am spus acelasi lucru, chiar am avut unele divergente, am venit chiar cu dovezi in ceea ce priveste distanta parcursa la franare in functie de viteza de deplasare. Mi-am dat seama ca nu poti influenta pe nimeni cu nimic, fiecare face tot ceea ce crede, indiferent de ceea ce ii spui. Se ajung la adevarate tragedii si atunci isi dau seama in ce cosmar au intrat. Nu sunt impotriva sa-ti testezi masina pe un drum unde este posibil asa ceva dar asta sa nu devina o obisnuinta. Majoritatea o fac cand sunt cu cei mai buni prieteni, pt a arata partenerei cat de puternic este in motorul masinii, in speranta ca este vazut de x-ulescu sau pentru a arata celorlalti cine este cel mai tare de pe sosea. Cu toate ca se simte depasit de situatie si ii tremura chilotii pe el continua sa accelereze pentru a nu se face de ras. Asta este conceptia celor tineri si nu numai a lor. Tot pe considerentele de sus se fac si depasirile aiurea, in curbe fara vizibilitate, cand din fata vin alte masini sau pe timpul noptii cand vizibilitatea este foarte redusa. Pacat de oamenii care mor nevinovati.

      Comment


      • #48
        Uoofff la ce atmosfera trista a dus postul meu..

        Sunt de acord cu voi si va dau dreptate.

        Cand spuneam ca viteza NU ucice, impactul DA! ma refeream la faptul ca poti merge cu viteza atunci cand soseaua iti permite, cand te simti in stare, cand ai experienta necesara de a controla masina la respectiva viteza si cand "mediul" este propice.

        Cu totii am mers cu viteze mari si nu am patit nimic pentru ca am stiut unde si cand se poate apasa pedala mai tare.

        Nimeni nu a murit cand a mers "tare", tragediile s-au intamplat in momentul in care masina s-a oprit intr-un stalp, copac, gard, casa, masina etc. Incheierea mea era tocmai o atentionare si sugera ca trebuie sa mergi cu o viteza adecvata astfel incat sa poti controla situatiile neprevazatoare.

        @aviatorul: Intr-adevar, fraza e interpretabila si cineva care nu o aprofundeaza ramane cu impresia lasata de tine. Ma bucur ca ai atras atentia, e mai mult decat o completare necesara care sta foarte bine acolo.

        Oricum, ceea ce vroiam eu sa evidentiez a fost faptul ca masina merge, trage bine, atinge 160 - pentru curiosi - asa ca nu mai trebuie sa incercati si voi. A fost in special pentru scepticii care desconsidera Dacia Renault si au ramas cu sechele de la "vechea Dacia".

        Spor!

        Comment


        • #49
          mie mi se pare mult mai simplu: cind te afli la volan nu ai dreptul sa fii cinic si nici nesimtit. responsabilitatea si bunul simt se masoara, cred eu, prin infrinarea pornirilor de barbatusi teribilisti, indiferetn de experienta la volan si prin respectarea legislatiei. Care ne poate prea de mutle ori restrictiva si asa si e, dar e clar ca ne fereste, de regula, de mari accidente. Eu era sa o patesc pentru ca in Roman a trecut unul cu vreo 70-80 la ora pe culoarea galbena a semaforului (asa a vazut el) si eu, care am intrat in itnersectie pe verde am intrat in el cu vreo 30-maximum 40km / h. El s-a rasturnat si conduce un sandero, eu un ford fiesta. DAca se intimpla invers si ma lovea el cu viteza aia, era urit de tot, mai ales ca in spate, partea dreapta mai era si sotia mea, gravida atunci in luna a 8-a. Asa ca ma repet: la volan e curata imbecilitate sa fortezi legea. Ce cistigi? Un minut-doua? Dar ce poti pierde. Si,d e regula, la viteza se avinta cei fara experienta. E ca peste tot: cind pui prima oara mina pe o chitara, incerci sa cinti cu ea pe la spate, peste cap etc. Nu asta insemna sa fii bun. LA fel, sofer bun e cel care ajunge intreg la tinta si nu cauzeaza nici un accident. Sa mergi cu viteza legala nu e nici o rusine. Calatorii cit mai linistite va doresc! (Nu mai corectez mesajul, e lung si tre' sa fug)

          Comment


          • #50
            Intrebarea mea este: La ce ne trebuie viteza? Doar sa ne dam mari sau chiar ne foloseste la ceva? In Romania nici nu avem strazi unde sa ii dam blana. Deci chiar e nevoie sa dam blana pentru a ajunge la destinatie cu 15 minute mai repede, stiind ca am riscat mult sau mai bine ajungem mai tarziu, dar am mers cat de cat in siguranta?
            Scuzati absenta indelungata. I'm back

            Comment


            • #51
              Un Ford Model T, ştia să alerge, prin anii '20 cu 62-74 km/h, ce dezastru pentru cutumele de atunci, ce drumuri neadecvate şi reguli de circulaţie aproape "zero"! Eu zic că nu viteza şi drumurile sunt problema esenţială, ci NESIMŢIREA din noi!
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #52
                Personal sustin ca si viteza este unul din factorii esentiali din care rezulta accidente pe soselele patriei dar cum a punctat foarte bine manic_user "ci NESIMTIREA din noi"duce la teribilismul unora care dovedesc ca ei sunt maestrii volanului si stapanii rotilor inclusiv a celei de rezerva.Deci poti sa-i dai talpa cat te tine chiloteii dar sa nu uitam ca sunt si alti participanti in trafic si trebuie sa-i respectam.

                Comment


                • #53
                  de ce se intampla accidente? pentru ca se executa depasiri aiurea..
                  de ce se executa depasiri aiurea? pentru ca unii merg prea incet..
                  morala?
                  accidentele nu se intampla din cauza vitezei...ci din cauza celor care merg incet si ii incurca pe cei care circula cu viteza.

                  personal il respect pe unul care circula cu viteza decat pe unu care merge timorat, stresat si cu 40 km/h.
                  -fara-

                  Comment


                  • #54
                    Hm, ce facem intram in depasiri aiurea cu buna stiinta numai ca cel din fata merge incet ? Dar daca cel care vine din fata este unul cu un tir care are alte preocupari, mai putin sa sofeze tot asa intram ? Asta inseamna sa omori oameni cu buna stiinta. Vreau sa cred ca ceea ce spui nu este adevarat si o faci numai asa sa animam forumul, altfel este grav, mai devreme sau mai tarziu vei intalnii unul la fel ca tine si atunci finalul va fi tragic. Nu sunt un sfant adica mai iau un 70 in localitate sau un 110 in afara dar niciodata nu am periclitat viata cuiva. Am vazut prea multe accidente pe viu cu morti sau raniti, pieton cu capul zdrobit, oameni urland de durere si asta numai pentru ca erau in locul unde se afla un nebun. Greseli facem cu totii dar de la greseala si pana la intentie este cale lunga, sincer pentru intentie eu as trata un astfel de om ca pe un infractor de drept comun.

                    Comment


                    • #55
                      imi sustin punctul de vedere! unul care stie cu volanul va stii ce sa faca in situatii critice.
                      fie ca le cauzeaza el fie ca le cauzeaza altii, si datorita experientei stie cum sa faca in asa fel sa evite un accident.
                      -fara-

                      Comment


                      • #56
                        Nu am mania contrazisului si de aceea inchei discutia pe aceasta tema, fiecare face cum crede de cuviinta dar, nici cea mai a dracu experienta nu te scoate din orice accident. Acum cateva luni am dat exemplu unui campion roaman la raliu, care din spusele pasagerului din dreapta a evitat pe unul intrat intr-o depasire aiurea, chiar il imbarbata pe acesta sa nu-si faca probleme si pana la urma cu toata experienta si indemanarea, accidentul i-a fost fatal.

                        Comment


                        • #57
                          Pt. Spanu: omule...nu vreau sa te contrazic....dar sunt convins ca peste 20 de ani cand o sa ai varsta lui marian o sa te contrazici singur. Consider ca pt. cei care gandesc ca tine experienta sofatului nu e suficienta...mai e nevoie si de experienta vietii...

                          Iar faza cu campionul roman e reala...
                          Bafta!

                          Comment


                          • #58
                            ce am zis eu si ce intelegeti voi.
                            @marian: "fiecare om face cum crede de cuvinta" eu nu am zis ca fac...eu m-am referit la ceilalti participanti la trafic, cu care ma intalnesc. prefer unu care stie cat sa apese piciorul pe acceleratie si cand pe frana. spre deosebire de unu care iese din scoala de soferi si nu stie care sunt cele 2 pedale.

                            vreti sa spuneti ca unu care si-a luat ieri carnetul e mai bun decat plotul ala de raliu?!
                            hai sa fim obiectivi: accidentele se intampla in 70% din cazuri cand cele 2 cauze se cumuleaza: lipsa de experienta si viteza.

                            nimeni nu face depasiri aiurea de dragul adrenalinei. depasirea o incepi in siguranta...sfarsitul s-ar putea sa iti creasca pulsul. si vei fi nevoit sa il depasesti pe cel din fata pentru ca pe un drum drept in afara localitatii el merge cu 50-60 de iti aduci aminte toate injuraturile pe care le stii
                            Last edited by Spanu; 31 July 2009, 10:29.
                            -fara-

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Spanu View Post
                              de ce se intampla accidente? pentru ca se executa depasiri aiurea..
                              de ce se executa depasiri aiurea? pentru ca unii merg prea incet..
                              morala?
                              accidentele nu se intampla din cauza vitezei...ci din cauza celor care merg incet si ii incurca pe cei care circula cu viteza.

                              personal il respect pe unul care circula cu viteza decat pe unu care merge timorat, stresat si cu 40 km/h.
                              Deci accidentele sunt provocate de aia care sunt depasiti aiurea, nu de cei care depasesc??

                              On topic: Daca masina are reviziile facute la timp si i s-a pus ulei de calitate, poti sa-i dai linistit talpa.

                              Comment


                              • #60
                                Totul se reduce la BUNUL SIMT! Daca exista , atunci se va respecta viteza si participantii la trafic , indiferent de statut:incepator, femeie,pensionar, etc. Daca nu, vom avea parte de nesimtiti care ne vor pune viata in primejdie pentru ca vor sa ajunga cu 5 minute mai repede sa bea o bere cu amicii.Sunt impotriva celor care se deplaseaza cu viteza mai mare decat cea legala in localitate(desi recunosc ca in unele cazuri e mica).Ma supara nesimtirea unora care desi e linie continua te bliteaza din spate sa le faci loc sa te depaseasca , tu urmand sa iesi cu partea dreapta de pe carosabil, sau in cazul in care ma deplasez cu 110km/h pe drum european sa fiu blitzat de unul care vine tare cu 130-150km/h sa-i fac loc in conditiile in care ar putea sa ma depaseasca prin stanga pentru ca nu este linie continua, insa el tine mortis ca eu sa ma dau pe banda 1.
                                Sandero Laureat 1.4 MPI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google