Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sa-i dai talpa sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai Seba..de unde chestia asta cu rasturnatul mai usor decat Loganul ??Eu o consider mult mai stabila decat loganul in viraje si la manevre bruste ale volanului chiar daca nu are bara stabilizatoare.Are aceeasi garda la sol ..pt ca are aceeasi platforma ..Cand faceti afirmatii de genul asta dati si exemple.A,si evitati exemplele cu varsta pana in 25 de ani si care sunt la prima masina..Auzi,Sandero se rastoarna mult mai usor....!!!!! Pai de aceea este DN 1 plin pe margine de Sandero rasturnate...sunt pe camp precum porumbul.Cand nu stii sa conduci te rastorni si din pat ...ca sa nu mai spunem de masini..Asta este partea proasta ,viteza,lipsa de experienta si avem pretentia sa stam si lipiti de sosea...Deja vad ca se discuta de tuning la Logan,ce dracu sa mai scoti din ea ,5-6 cai putere ..ce sa faci cu ei ca multi nu stiu ce sa faca cu cei 90 de pseudo-cai ??!!

    Sa revin la subiect :varianta cu ,,masina cum o inveti asa o ai " am auzit-o inca din anii 80 ..nu are o explicatie stiintifica dar se pare ca este valabila.!!!!
    Last edited by SERGHEI; 20 December 2008, 20:33.

    Comment


    • #17
      garda la sol e mai mare la sandero decat la logan, puntea spate e mai usoara si are tendinta sa topaie pe virajele cu denivelari mai tare decat o face loganul, de aici am zis ca e mai instabila. si asta am constatat la drive test cu sandero, nu vorbesc din auzite sau din poze. userul mareom (de pe loganclub) iti poate confirma, la fel tweety, care azi mi-a spus si el ca la testele facute de uzina, sandero topaie de "cur" pe viraje. exact ceea ce spuneam si eu acum 6 luni, cand dupa drive test cu sandero mi-am luat logan. inca o chestie in dezavantajul lui sandero e ca e mai scurt intre axe, ampatamentul e cu cativa cm mai mic decat la lgan in conditiile in care masina e ceva mai "cocotata", cu suspensii ceva mai moi si mai usoara de spate. toate astea tie-ti lasa impresia de stabilitate superioara?
      cat despre "cum o inveti" parca am mai explicat cum functioneaza un ecu cu logica fuzzy, ce "invata" stilul de condus al soferului. si se adapteaza din mers la schimbarile de stil, dar nu instant. ia da jos borna plus a bateriei de pe un sandero "lenes" pt 15 minute si reconecteaz-o, sa vezi ce sprintena devine masina. cat despre "invatatul" daciei 1300 pe carburator, vreau sa vad si eu jiglorul sau delcoul cu memorie =))
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #18
        Mai Seba,invatatul masinii nu tine numai de calculator.Mai conteaza si cata calamina ai depus pe supape in primii 1000-2000 km,pe galeria de evacuare..etc. La asta se refera invatatul pt ca daca mergi subturata ca ,,este noua " nu faci altceva decat sa incarci motorul cu calamina si funingini...si gata nu va mai avea ,,vioata" in ea pana la primul RK.Nu uita ca Dacia 1300 (condusa de mine cand tu aveai sase ani iar altii erau inca in tati ) beneficia de acelasi tratament ..,,talpa" .De aceea a mea mergea cu 140 fara sa fiarba iar a vecinului fierbea in 3 minute la 120 km/h.Fara suparare dar se pare ca avea ,,jiglere inteligente cu comanda program".Acum si talpa se da cu cap ,nu se da ,,talpa" cu ea intr-a IV-a la 2000 de ture si astepti sa zboare..


        PS -mersul co o masina la ,,drive-test" este irelevant ..hai sa intrebam oameni care au ceva km in trafic.

        Comment


        • #19
          eu am pus mana pe o dacia 1300 din '78 care n-a vazut mai mult de 80-90km/h pana s-o iau eu, cand a fist invatata brusc cu 120-130. si n-a fiert, n-a luat-o dracu. tragea bine pt motoru ala.
          hai sa-i intrebam si pe altii de stabilitatea sandero-ului, dar care au condus si logan cel putin la fel de mult dar asta nefiind topic de logan vs sandero, nu as continua discutia aici.
          la partea cu calamina ai dreptate, mai ales daca te referi la benzinare cu carburatie sau injectie monopunct. mpi-urile merg un pic mai curat. si dupa 10-15 minute de mers turat, calamina aia se arde si e eliminata din motor, ceea ce duce la cresterea performantelor. e normal, ca sa zic asa, mie cel putin, asa mi se pare logic sa se intample.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #20
            Originally posted by Seba View Post
            garda la sol e mai mare la sandero decat la logan, puntea spate e mai usoara si are tendinta sa topaie pe virajele cu denivelari mai tare decat o face loganul, de aici am zis ca e mai instabila. si asta am constatat la drive test cu sandero, nu vorbesc din auzite sau din poze. userul mareom (de pe loganclub) iti poate confirma, la fel tweety, care azi mi-a spus si el ca la testele facute de uzina, sandero topaie de "cur" pe viraje. exact ceea ce spuneam si eu acum 6 luni, cand dupa drive test cu sandero mi-am luat logan. inca o chestie in dezavantajul lui sandero e ca e mai scurt intre axe, ampatamentul e cu cativa cm mai mic decat la lgan in conditiile in care masina e ceva mai "cocotata", cu suspensii ceva mai moi si mai usoara de spate. toate astea tie-ti lasa impresia de stabilitate superioara?
            cat despre "cum o inveti" parca am mai explicat cum functioneaza un ecu cu logica fuzzy, ce "invata" stilul de condus al soferului. si se adapteaza din mers la schimbarile de stil, dar nu instant. ia da jos borna plus a bateriei de pe un sandero "lenes" pt 15 minute si reconecteaz-o, sa vezi ce sprintena devine masina. cat despre "invatatul" daciei 1300 pe carburator, vreau sa vad si eu jiglorul sau delcoul cu memorie =))
            Seba, poate ma lamuresti (eu am sandero si nu am incercat logan). Spui ca suspensiile pe spate sunt mai moi la Sandero? Eu credeam ca cei del la Dacia, pentru a face economie, au folosit aceeasi platforma si aceleasi amortizoare, si , in concluzie, la Sandero, care are spatele mai usor, sa se simta mai tare (adica invesul a ceea ce afirmi tu). Care e faza pana la urma?

            Comment


            • #21
              hadetii pe topicul de logan versus sandeo pt chestiile astea...dar ca sa raspund, nu stiu exact tocmai ca e aceeasi platforma nu are cum sa fie nici sandero mai stabil. daca nu ma insel, sandero e mai grea decat loganul in versiunea echivalenta de echipare, dar dacia nu ne-a spus repartitia greutatii intre punti. inclin sa cred ca spatele e totusi un pic mai greu la sandero, probabil de aia se balanseaza o idee mai tare. oricum ne dam cu parerea subiectiv, inca n-am apucat un sandero sa-l alerg pe circuit. loganul cu suspensii stock l-am alergat, e "decent" pt cat de cocotat e si ala. la sandero la drive test mi s-a parut mai moale, nu zic ca e musai mai moale, mi s-a parut probabil din repartitia greutatii.
              acum sa revenim la topic, adica daca poti merge cu peste 3000rpm fara sa strici motorul
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #22
                Folosesc peste 3000 rpm la schimbarea vitezelor pt schimbarea treaptelor a 2-a si a 3-a, ajung undeva la 3500-4000 rpm, motorul se aude perfect. La drum intins este greu de gasit o portiune de citiva km pe care poti merge cu peste 120km/h si oricum este periculos, dar in principiu nu cred sa fie o problema pentru motor mersul cu peste 3000 rpm.
                PS greutatea proprie a masinii pe spate (nu in portbagaj) iti da stabilitate. Masina nu a fost conceputa pentru raliu, au imbinat un pic din viteza adica suspensii tari cu garda de sol inalta pentru scumpele noastre gropi.

                Comment


                • #23
                  garda mare mai nou vad ca au toate masinile noi pt romania. pachetul "drumuri grele" la care culmea, la renault nu poti renunta cand cumperi masina
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    eu mi-am facut resoftare si numai dupa 3000 schimb se aude bine, merge bine si mi se pare ca trage si mai bine dupa 3000.nu trebuie sa va ingrijorati ca se aude mai tare motorul dupa 3000(asa zice si nevastamea) e normal e benzina merge la turatii.
                    Last edited by Seba; 6 April 2009, 10:34.

                    Comment


                    • #25
                      talpa pe euro85 spre focsani la 140 km si putin peste 3600 ture, a trecut pe langa mine un matiz cu numere de bucuresti ca am ramas ca la dentist . m-a ajuns a stat un pic langa mine si dupa aia aplecat . de uimire am uitat sa mai bag piciorul in ea. masina merge brici sunt putin cam agresiv cu ea dar la limita bunului simt si daca soseaua permite talpa cat te duce " pipotica "

                      Comment


                      • #26
                        esti sigur ca era Matiz?

                        Comment


                        • #27
                          eram cu sotia , era simbata si mergeam la focsani ca sa-si cumpere pantofi . credema ca ea era cu un ochi pe kilometraj si cu un altu la sosea , daca termina cu "oracaitu " cred ca mai bagam si eu talpa . a fost pentru prima data cand am prins sosea si 140 .

                          Comment


                          • #28

                            Comment


                            • #29
                              tataieb12 Te cred n privinta matizului am patit ceva asemanator unde mai pui ca la volan era o Doamna/Domnisoara

                              Comment


                              • #30
                                voi sunteti speriati ca ala a venit la 130 si apoi s-a dus. dar v-ati intrebat cat s-a mai dus? pana pe la 150-160, maxim... sa se duca, daca aia e viteza lor de croaziera
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google