Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sa-i dai talpa sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa-i dai talpa sau nu?

    Am auzit un sfat ca motoarele nu sunt de sticla... personal cred lucrul asta dar parca imi e mila sa ii "rup ochii".
    Nu stiu ce parere aveti voi dar vreau sa va intreb daca e bine sa mai incerci masina la niste sprinturi din cand in cand sau mai des.
    Totusi ideea e ca am avut o solenza si cand mi-a venit masina i-a venit masina si unui prieten in aceeasi zi. El a trecut-o prin toate focurile insa eu am avut grija de ea. In final dupa 4 ani el a schimbat planetare, pivoti, pompa benzina si bascula iar eu doar planetare totusi a lui fugea si mergea mai bine in schimb a mea e parca era o baba de 80 de ani. Acum ma intreb daca masina pe care mi-am luat-o si vreau sa o tin 5-6 ani daca am sa o conduc sportiv va avea de suferit sau nu.

    Pe scurt e oare bine sa conduci sportiv sau sa conduci moseste?
    Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

  • #2
    depinde de situatie
    Daca mergi incet cu ea,cu timpu se depunde calamina pe injectoare ,dar ma indoiesc ca daca ii dai o saptamana numa 6000 rpm nu isi revine,plus ca masina se adapteaza stilului de condus

    Comment


    • #3
      Si pe mine m-ar interesa un raspuns...
      Din cate am auzit este bine sa ii mai dai "in gura" din cand in cand...nu stiu exact cate turatii...sau cand...

      Comment


      • #4
        domnilor, am mai spus nu o data...daca roducatorul a facut motorul sa aibe 75/90 de cai la 5500rpm, chiar credeti ca ala nu merge cu 4500? ce sa se strice la el? sunt loganuri cu 100000km cu chiptuning, schimbat la 7000rpm, s-au dat oamenii la raliuri cu ele si nu au schimbat planetare si/sau ambreiaje, sau piese din motor. reveniti-va, scrie dacia pe amsina, dar nu mai sunt motoarele de pe 1300. ocazional, cum zicea si xp, e bine sa-i dai cate 10-15 minute un 4500-5000rpm sa se arda toate depunerile din motor/evacuare/catalizator, apoi puteti merge iar normal la 3000-3500rpm.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          3000-3500???
          Pai surzesc - nici n-aud muzica la turatiile alea. Eu merg in jurul a 2500 rpm.

          Comment


          • #6
            si 1.4le nici nu e asa zgomotos

            Comment


            • #7
              Am aproape 4000 km parcurşi. De pe la 3500 km am observat că motorul îmi cere schimbarea vitezei pe la 2700 rot/min (sau cel puţin aşa simt eu). Cât despre zgomot, într-adevăr, în oraş este puţin cam naşpa atunci când circuli bară la bară, dar în rest este OK.
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #8
                Acum se mai pune o intrebare... de cand pot sa devin mai sportiv cu ea (personal abea astept) dar am numai 4000km parcursi. As putea oare sa vad ce poate fara sa-mi para rau dupa aceea?
                Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

                Comment


                • #9
                  Este momentul perfect sa o blanesti serios. Si chiar nu glumesc. Spor, si ochii in patru cand faci asta !

                  Comment


                  • #10
                    si grija pe viraje, ca se rastoarna ceva mai usor decat loganul, care e o idee mai joasa si are suspensiile ceva mai rigide, se aseaza mai bine decat sandelul pe strada...si tot degeaba poti sa-i dai talpa, dar ia-o progresiv. apropo, tapla inseamna schimbat la 5500-6000, nu la 4000-4500 cum cred multi dar cu grija si fara sa te uiti la consum
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by manic_user View Post
                      Am aproape 4000 km parcurşi. De pe la 3500 km am observat că motorul îmi cere schimbarea vitezei pe la 2700 rot/min (sau cel puţin aşa simt eu). Cât despre zgomot, într-adevăr, în oraş este puţin cam naşpa atunci când circuli bară la bară, dar în rest este OK.
                      dupa 2700 motorul incepe sa fie mai zgomots,si are perioada daca bagi picioru in ea are ezitare,dupa 3500 incepe sa traga cum trebuie ...gandeste ca abia la 5500 rpm motorul dezvolta puterea maxima.

                      Comment


                      • #12
                        Cristi, ai dreptate, e zgomotos la vreo 3000 rpm devine foarte zgomotos.
                        Scuzati absenta indelungata. I'm back

                        Comment


                        • #13
                          bun, blanareala ii place.dar cum ramane cu plecarile mai violente?au vreun efect negativ asupra masinii?(cu exceptia gumelor).ma gandesc la transmisie.

                          Comment


                          • #14
                            Eu i-am dat 1,2,3 si 4 in jur de 5000 RPM azi in afara...alta treaba cum merge.Atunci simti cum trage cu adevarat.Eu am ~4500 km.

                            Comment


                            • #15
                              dragii mei nu are nimic masina daca o calci, eu am inceput deja sa fac liniute cu baietii seara si numai la 5500 6000 schimb si la 90 cai e super tare eu sunt foarte multumit , am facut seaturi ibiza corse mitsubishi pajero nisan pathfinder si multe altele care nu credeam vreodata si inca merge si nu are nici o problema asa ca nu va fie frica sa incercati ca nu e de sticla merge si inca bine

                              Bine bine, dar aici nu e mess si nici mirc asa ca scrie corect
                              Last edited by Stefan; 20 December 2008, 16:46.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google