Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sa-i dai talpa sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by tataieb12 View Post
    talpa pe euro85 spre focsani la 140 km si putin peste 3600 ture, a trecut pe langa mine un matiz cu numere de bucuresti ca am ramas ca la dentist . m-a ajuns a stat un pic langa mine si dupa aia aplecat . de uimire am uitat sa mai bag piciorul in ea. masina merge brici sunt putin cam agresiv cu ea dar la limita bunului simt si daca soseaua permite talpa cat te duce " pipotica "
    lasa ca pe mine m-a "sfidat" cun Tico de nu-mi venea sa cred. ce-i drept, nici eu nu mergeam decat cu 110-120, dar ala mic era asa de suparat

    Comment


    • #32
      N-ati bagat piciorul cum trebuie in ea

      Comment


      • #33
        matizul e masina usoara si cu alta distributie a vitezelor
        cu 100 la ora mergi intr-a 4-a fara sa o supraturezi
        am condus un matiz, si daca pleaca un matiz si un sandero de la un stop, intotdeauna matizul e primul
        dar daca pe o sosea bate un vant mai puternic din lateral, trebuie sa tii volanul stramb sa nu te arunce in alta directie

        Comment


        • #34
          Cineva trebuia sa se duca din Buzau in Bucuresti cu un matiz... dar s a intors pt ca batea vantul foarte puternic din lateral si ii era frica. LA volan Femeie ... cu o experienta de ~15 ani in condus.

          Comment


          • #35
            Originally posted by tataieb12 View Post
            eram cu sotia , era simbata si mergeam la focsani ca sa-si cumpere pantofi . credema ca ea era cu un ochi pe kilometraj si cu un altu la sosea , daca termina cu "oracaitu " cred ca mai bagam si eu talpa . a fost pentru prima data cand am prins sosea si 140 .
            Sunt si sotiile bune la ceva, GPS, detector de radar, nu te ia somnul la volan, etc

            Comment


            • #36
              foarte bine zici marian66v

              Comment


              • #37
                sunt bune de aruncat pe geam!!!
                -fara-

                Comment


                • #38
                  @mmarza: matizul e primul pe 50m, dupa care, ia uita-te la speificatiile tehnice, sa vezi care pe care
                  si cu sandero poti merge cu a 4-a cu 100 fara sa supraturezi. 3800rpm nu inseamna supraturat. daca matizul are cutia mai "lunga" pe treptele 4 si 5, nu-l avantajeaza la demaraj.
                  referitor la vantul din lateral, ia vedeti cu sandero sau logan cum sta treaba la vant lateral; facem hora cu astia cu tico si matiz
                  @spanu: tu de ce te-ai insurat, dom'le, daca nu e buna? =))
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #39
                    Imi place ca topicul "Sa-i dai talpa sau nu?" se amesteca cu casnicia.
                    Trebuie sa facem altele:
                    "Sa-i dai talpa sau nu casniciei ?"
                    "Cand stiu daca merg subturat in casnicie ?"
                    "Este 3500cpm supraturat in casnicie ?" (CPM-Cuvinte Pe Minut)

                    Comment


                    • #40
                      Am fost si eu la Brasov weekendul trecut,sa vizitez castelul Bran...Am prins 140 km/h,m-am luat la trante cu un Fiat , ne-am depasit reciproc,intr-un final l-am lasat in urma.A fost chiar bine,pacat ca nu am mai avut unde sa-i dau mai tare ca putea lejer. Next time maybe...

                      @Goan:"Este 3500cpm supraturat in casnicie ?" (CPM-Cuvinte Pe Minut) - da,cu muuuuuult!!! La mine normal inseamna cam 150-200 cph (da,h=ora).Rodajul l-am facut demult,de aia

                      Comment


                      • #41
                        se poate totusi sa revenim la topic?
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #42
                          Revenind la topic: nu prea am ocazia sa-i dau talpa,dar sambata trecuta am fost pana in Sf.Gheorghe (da,la Moby Dick,Holograf si Boney M) .
                          I-am dat in treapta 4 pana la 5000rpm,viteza era de 140km/h. Am avut 3 pasageri,unul din ei sofer la randul lui - nu i-a venit sa creada
                          Din pacate nu am mai avut unde sa-i dau mai mult - nefiind soseaua potrivita,dar mi-ar fi placut.

                          Comment


                          • #43
                            Eu am atins si 160 km/h cu Sandelul meu (1.6 90 cp), in oras pe o portiune de vreo 3 km drum drept pe la 3 noaptea. Si inca mai mergea, dar nu mai aveam unde, urma o curba cam stransa. I-am dat blana mai tare intr-a 3-a si a 4-a pana pe la maxim 5000, 5300 rpm. Nu am fost prea atent la turometru si la viteza asta se intelege. Am 6300 de km, facuti din august 2008

                            Sandelul meu e norocos pentru ca il conduc si eu.. si tata. Tata schimba pana in 3000 rpm ... eu mai tot timpul doar peste 3000 rpm.

                            Si asa cred ca e cel mai bine. Nu e indicat nici sa-i dai blana tot timpul... dar nici sa mergi ca o bunicuta. Recomandabil este sa mergi "alternativ".

                            Cat despre liniute ca am citit intr-un post anterior.. eu am "facut" pana acum un Mercedes clasa E din 89' cu cutie automata, tot felul de Golfuri cu motor de 1.6 si 1.8 pana in 110 cp si un Peuget 206 hdi (care m-a luat la 50 de m, dar l-am "batut" pe distanta mai mare). M-am mai luat si cu Audi A4 150 cp, intr-a 3-a eram "bot la bot" pana a inceput sa-i intre in functiune turbina si atunci am ramas taaaaare in spate.

                            In concluzie, masina merge daca apesi pedala cu cap.

                            Tin sa mai precizez ca am inceput sa merg asa.. mai sportiv doar dupa 5000 km si niciodata nu am ajuns (pana acum) la 6000 rpm..


                            Oricum,
                            Viteza NU ucide! Impactul DA!
                            Last edited by A|eX; 26 July 2009, 14:30.

                            Comment


                            • #44
                              Nu pot sa nu fiu off-topic.
                              Viteza nu ucide...impactul DA.
                              Bai fratilor...cati dintre cei care va laudati cu viteze peste 140km/h aveti macar 50-60mii de km pe soselele patriei?...sunteti constienti de riscurile inutile pe care vi le asumati?...si mai ales de riscurile la care ii supuneti pe altii?
                              V-ati gandit cum reactioneaza un incepator care e transpirat tot ca trebuie sa schimbe viteza cand veniti voi cu 150 din spate?
                              Sincer...discutiile astea imi par teribiliste si produc acel efect de turma..."hai sa incerc si eu".
                              Nu zic ca eu sunt sfant....dar barem mai bagati si voi..."nu recomand"..."atentie la trafic"...etc...
                              NU "viteza nu ucide"...pt ca de la o anumita viteza in anumite conditii impactul devine iminent.
                              Deci va rog...nu mai incurajati "liniute" si "top speed-uri"....nu avem sosele...si nu avem cultura in ceea ce priveste traficul.
                              Daca mergi pe autostrada cu 160 nu trebuie sa iti fie frica de ceea ce faci tu...dar din pacate la noi, trebuie sa iti fie frica ca unu schimba banda fara sa se asigure.
                              In plus consider ca pt gradul de siguranta oferit de sandero orice accident la viteze peste 140 se soldeaza categoric cu decese oricat sange rece ai avea si oricat de bine ai stapani masina.

                              Am incercat un edit dar au trecut deja 10min...

                              ".....si inca ceva inainte de a sarii "meseriasii" cu gura pe mine...am peste 100mii km la volan, peste 100 de ore la mansa unui avion si mi-am vazut moartea cu ochii in accidente si la volan si cu avionul....deci zic eu ca stiu ce vorbesc cand ma refer la cat sange rece trebuie sa ai "atunci" in clipa aia...si la cum reactionezi. Dupa aceea...la rece...iti dai seama ca era mai bine asa...sau ca daca...si daca ...si daca...etc. Si inca ceva...nu am avut nici un accident din vina mea."
                              Last edited by yr-zbg; 28 July 2009, 13:23. Reason: Automerged Doublepost
                              Bafta!

                              Comment


                              • #45
                                @Aviatorul: iti dau dreptate 100%. Nu am 100 de ore de zbor,doar vreo 3,dar de condus,conduc de vreo 11 ani,zilnic. Am condus si rabla de D1310,dar si bmw seria3...km-i cine mai numara? Iti dau dreptate...daca te uiti la stirile de la ora 5,vezi o groaza de accidente oribile. Diferenta e ca aprox. 90% din acele accidente le fac pustanii fara experienta cu permisul de vreo 2 luni,cu cateva amenzi la activ deja - desigur,pt depasirea vitezei legale - cu bolizi de zeci de mii de euroi luati din banii lu' tata. Mai grav e ca de obicei ei scapa cu rani usoare in schimb mor altii nevinovati! Daca as avea un cuvant de spus in intocmirea noului cod rutier, as ridica limita de varsta la cat.B la 20 de ani si as limita dreptul de a conduce masini la,sa zic vreo 1400cmc pt. vreo 3 ani...DAR! Imi place sa cred ca stiu ce pot,ce poate masina si ma limitez la atat.Mentalitatea asta m-a ferit pana acum de accidente - de orice fel - si m-a scos din cateva situatii neplacute.
                                Am vrut sa-ti spun astea,ca sa nu generalizam.Cred ca e important si aspectul asta.Numai bine!
                                P.S. - nu fac liniute
                                Last edited by sanderizer; 28 July 2009, 14:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google