Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Suzuki SX4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mi am luat Dacia... Daca Ai Cumparat Ia-ti Alta

    este LIBER oricine sa spuna ce crede (vrea, doreste) intr un cadru ordonat, civilizat si bun simt.
    Last edited by raduiancu; 28 January 2011, 12:10. Reason: Automerged Doublepost
    La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

    Comment


    • #47
      Pe 2 februarie se implinesc 2 luni de cand am adus-o acasa!

      Avem 3800 km impreuna, ne intelegem bine si foarte bine. O singura treaba ar fi deocamdata ciudata: la temperaturi mai mici de -15 grade (avem deseori pe aici), cam scartaie din incheieturi la mersul pe teren accidentat pana cand se incalzeste, iar in bord se aud zgomotele facute de diverse chestii electrice cand cuplez consumatori. Asta tot pana se incalzeste. Asta e, traiesc in zona gerurilor. In rest..toate bune, am facut si cateva drumuri mai lungi, gen Suceava-Bacau-Moinesti-Targu Ocna- Onesti- Focsani-Constanta si retur. La 150 km/h consumul a crescut pana la 6.9(cca 10 km facuti la viteza aia si vorbesc de AVG, nu consum instant), dar a revenit la 6.6 dupa ce m-am intors la viteze mai cuminti, gen 120). Mi-a placut ca sta bine la viteze mari, desi e cocotata sus si nu are forme tocmai aerodinamice.
      Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

      Comment


      • #48
        Scartaielile si zgomotele pe care le descrii,le am si eu.Tot asa,sunt frecvent -15 si la mine.Cu electricele nu am probleme,cupleaza normal.Dar la rece afara,am un greieras enervant prin bord undeva...cred ca e vreun cablu sau alta piesa care se contracta la rece.

        Comment


        • #49
          Nu am probleme cu echipamentul. Cupleaza totul ca un ceas elvetian. Doar ca aud clicuri in momentul in care cupleaza. Totul pana intra caldura bine in masina, ca dupa aia merge perfect
          Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

          Comment


          • #50
            Nu stiu cum naiba le fac astia , dar si la skoda fabia de la munca a mea se aud relee pe sub bord la orice miscare a oricarui buton. Iar pana se incalzeste cupleaza si decupleaza relee de zici ca poate iei foc. Si masina are abia 2800 km. Iar ce sa mai zic , dai 12000 de euro pe ea , si daca sunt -10 grade afara pana ajung la munca abia daca incepe sa bage aer cald. Am inghetat de frig in ea in fiecare dimineata si am un traseu lung , din berceni pana in floreasca(40 min/12km). La Sandero in 5 min e cald si bine.

            Comment


            • #51
              Ca o parere personala, Fabia e una din cele mai slabe masini, comparabila chiar cu Noul Spark. O magaoaie mare si grea, urcata pe un motor subdimensionat si suprasolicitat. La SX-ul meu, dupa ce am plecat de pe loc dureaza cam 1 minut pana se incalzeste.
              Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

              Comment


              • #52
                curios.. nici la masinile cu sirocou nu se incalzeste intr un minut....

                Comment


                • #53
                  La pornire, motorul are cca 1500 ture, ca acolo il tine CB-ul cand e rece. Dupa ce plec de pe loc, am grija sa nu il duc la peste 2700-2800 pana nu e incalzit. Se incalzste repede motorul, iar caldura bagata in masina- fie ea prin scirocco, ”clima bizonica” sau simpla ventilatie- tot de la temperatura motorului, transmisa in lichidul de racire, isi trage ”seva”. Daca motorul e cald, ai caldura si in masina, indiferent de cate optionale destepte ai sau nu in dotare.
                  La o privire mai atenta, se observa ca am scris dupa ce plec de pe loc.. Hai sa nu fim ironici doar de dragul de a zice ceva.
                  Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                  Comment


                  • #54
                    asa o tinem si noi o ora pornita si la 59 sec dupa ce plecam de pe loc o sa fie f cald in interior

                    nu te supara.. vroiam doar sa ti transmit ca cam toate masinile se incalzesc la fel de repede [benzina mai repede ca dieselul]

                    PS sirocolul are injector si pompa de alimentare separat de instalatia masinii si incalzeste muuult mai repede

                    Comment


                    • #55
                      Bun, pricepuram si asta. Omul se plangea ca in 12 km, pe care ii face in 40 min, nu se incalzeste Fabia. Si asta e rau. Dar, daca ne uitam in urma, observam ca de fapt vorbim despre niste zgomote pe care le aud in SX4 la (foarte) rece. Zgomote care dispar cand se incalzeste masina. Si din moment ce threadul e despre Sandero vs SX4, ma gandeam ca putem face o comparatie. Ma simt in stare sa vorbesc despre masina mea, despre sandero mai putin ca...de, nu a vrut Darex sa-mi vanda una. Cu SX-ul meu am 4000 km facuti de pe 2 dec (deci in 2 luni) si deja imi pot da seama ce inseamna la el functionare normala si ce e ciudat. Zgomotele astea eu nu m-am priceput sa le clasific, si tocmai de aia am pomenit de ele.
                      Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                      Comment


                      • #56
                        22 feb 2011

                        Ne indreptam spre varsta de 3 luni. Media consumului 6.7, dupa 4500 si inca ceva km facuti fara vreo resetare de CB.
                        Last edited by gogumester; 23 February 2011, 13:24.
                        Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                        Comment


                        • #57
                          Azi am facut revizia de 15.000 si m-a costat 5,5 milioane. Mi s-a parut cam mult. Imi poate spune cineva cat a platit prima revizie la Sandero, indiferent daca a fost facuta la un an sau la 15/10 mii km?
                          Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                          Comment


                          • #58
                            Exagerat de mult. Undeva la 300-350 prima revizie.
                            ps.dar ce ti-au pus la masina pe langa ulei-filtru si filtru de aer ?
                            verifica aici leagt de verificare/revizii http://www.clubsandero.ro/revizii_sa...3926#post23926

                            Comment


                            • #59
                              eu am 14800 km si am sunat in Bv la EuroMotor (dealer dacia) sa mi fac programare si mi a spus ca ma costa ~530 ron .. asa ca tot pe acolo sunt costurile

                              Comment


                              • #60
                                @Oliseh- filtru de aer, filtru de ulei, filtru de polen, 4L de ulei si manopera..
                                Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google