Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Suzuki SX4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Stepway este o varianta de echipare a Sandero. Diferentele sunt la partea estetica, la caroserie si la unele dotari ce tin de confort. Din cate stiu eu, la partea mecanica difera doar suspensiile, care asigura pozitia mai inalta si un rulaj ceva mai bland pe teren usor denivelat.

    Ambreiajul e la fel pe toate modelele. Dar nu e o problema. Si eu am fost la inceput suparat pe el, dar piciorul se obisnuieste repede. Plus ca unii colegi de forum spun ca si l-au reglat deja mai jos.
    Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

    Comment


    • #17
      George, eu unul, posesor de Sandero, ma bucur nespus ca nu cumperi dacie...nu as mai recomanda nimanui sa ia dacie, prea multe probleme (in special cu finisajele).

      Comment


      • #18
        @Bunicuta
        sa iau mesajul in serios sau e gluma?

        Comment


        • #19
          Acuma tu poti sa faci ce vrei, dar Bunicuta a mai zis ceva de recomandare si prin alte locuri

          Recomandari sau pariuri

          Recomandari, pariuri si promisiuni
          Last edited by Goan; 11 November 2010, 16:43. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            George, tie ti se pare ca am glumit ? Din contra...


            @ Goan, ti-as fi dat rep power, pentru postul de mai sus, dar nu ma lasa sisteml, ca se pare ca ultima data tot tie ti-am dat

            Comment


            • #21
              Cred ca ai lasat dezamagirea sa te copleseasca, Buni.. Intr-adevar, Dacia nu ofera foarte mult, dar luata la ”cost pe gram” e o oferta decenta. Vei vedea ca atunci cand cauti spatiu, performanta, aspect si altele- ofertele care sa fie cu adevarat multumitoare sunt peste 15.000 euro. Eu am dat comanda de al meu SX4 si urmeaza sa il primesc, dar pentru 12.750 euro crede-ma ca ma simt deja frustrat. Cel care ar fi fost bun de tot costa 15.500. Si pe forumul lor am gasit posesori ai variantei respective cu nemultumiri berechet. Hai sa fim sinceri- e mai ok sa ai nemultumiri dupa ce ai cheltuit suma X decat dupa ce ai dat aproape dublul. Macar cand iei Dacia stii cat de cat la ce sa te astepti. E o masina low-cost si nici nu isi da aere ca ar fi mai mult. Am vazut la mai multi pe forum o exprimare care imi place si o consider foarte potrivita: Dacia e o masina onesta. Iti da satisfactii de toti banii. Si daca nu ar fi existat Dacia, foarte putine variante ar fi fost disponibile pentru noi, romanii, in afara de SH-uri, la banii respectivi.
              Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

              Comment


              • #22
                gogumester ai facut o alegere foarte buna sprer sa ai si putin noroc sa te ocoleasca belelele. nu toate SX4 au probleme. dar bine zici e rau sa ai probleme tehnice care nici la Dacia 1310 nu erau.
                fiecare isi alege masina functie de banii lui. din pacate pentru fanii Sandero eu spun ca e o masina frumusica doar la exterior dupa ce ai intrat si ai condus-o s-a desumflat balonul.
                cel putin asa a fost la mine

                Comment


                • #23
                  Dupa multe peripetii si acte peste acte, ieri a venit acasa si frumoasa mea, direct de la vecinii unguri din fabrica. Am luat-o de la dealer cu cauciucurile de vara pe care i le pun cei de la fabrica si, desi in Suceava era polei si pe alocuri zapada, s-a comportat foarte bine pana acasa, circa 3 km. Arata bine, merge bine, dar are si minusuri fata de sandero. Am avut surprinderea sa vad ca afisajul CB nu poate fi manevrat din mers, in sensul ca se comuta intre functii apasand butoanele alea de pe afisajul de bord, care cam sunt blocate de volan. Scrie si in manual: stand pe loc alegi ce functie vrei sa fie afisata si cu ea mergi. Asta e aiurea tare, ma obisnuisem la Symbol sa pot comuta rapid apasand maneta stergatoarelor. Ma mai nemultumesc roata de rezerva de dimensiuni cretinoidiene, lipsa trusei aleia la care te obliga legea, lipsa proiectoarelor de ceata (asta din urma e doar la varianta mea de echipare, dar nu vazusem pe hartie ca nu sunt trecute). Momentan astea sunt constatarile.
                  Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                  Comment


                  • #24
                    o sa gasim minusuri si la rolls.. eu sunt convins.. si asta din 2 motive.. masinile nu s perfecte.. si 2.. suntem carcotasi pana la cer

                    drumuri fara incidente iti urez si sa te bucuri de noua masina

                    Comment


                    • #25
                      poze... vrem pozeeee!
                      -fara-

                      Comment


                      • #26
                        Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

                        Comment


                        • #27
                          Tocmai am facut o plimbare de 150 km, maine dimineata fac niste poze si le postez.

                          M-am scapat si am mai facut inca 152 km azi. Uite o poza cu bordul, cu masina voi face pe lumina


                          In caz ca nu se observa traduc: 302 km rulati in total, consum mediu 6.3L/100km
                          Sunt multumit, intrucat masina e in rodaj, am inteles ca dupa primele mii de km se mai lasa. Motorul e de 1.5 VVT, 16 valve.

                          Alta incercare cu poza:
                          Last edited by gogumester; 4 December 2010, 21:09. Reason: Automerged Doublepost
                          Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                          Comment


                          • #28
                            @gogumster, mai baga noutati la SX4 cum se comporta pe zapada, alte impresii, drumuri si calatorii.
                            cum se comporta ambreajul, schimbatorul de viteze, cutia de viteze, cum sta masina pe sosea in curbe etc.
                            are demaraj sau e puturoasa?

                            Comment


                            • #29
                              In momentul de fata am terminat rodajul, am 1200 km in bord. Cartea ei zice ca primii 960 sunt echivalenti cu perioada de rodaj. Pe zapada nu am avut probleme, nici pe gheata. Nu stiu daca mi-a intrat de 2 ori ABS pana in prezent. Surprinzator pentru mine a fost ca la cei 20 cm pe care sta cocotata e foarte stabila in orice situatie. In ultimele zile, de cand s-a incalzit si e asfalt curat prin judet am luat si cateva curbe cu viteze de 100-110 km/h si a stat bine, dar mentionez ca nu au fost curbe chiar incredibil de stranse. Cine cunoaste DN17 Suceava-Vatra Dornei in zona Ilisesti- Paltinoasa stie despre ce e vorba.

                              Dupa ce am inceput sa o calc peste 3000 ture, scapat de stresul rodajului, am fost surprins sa vad ca e mai sportiva decat o simtisem initial. O nemultumire am legat de cum au fost gandite treptele de viteza, sunt lungi fata de ce imi place mie, dar e ok daca vrei demaraj adunat in forta. Dupa 3200-3300 de ture simti cum se schimba radical comportamentul, e furioasa rau. Imi place ca nu face galagie la turatii mari, azi m-am trezit ca mergeam cu 90 km/h in treapta a 3-a fara sa se streseze fata tatii. In rest am adunat si niste nemultumiri: vizibilitatea spre stanga e slaba tare din cauza stalpului lateral din fata, cel in forma de A, iar in curbe la stanga strang putin din fese; stergatoarele isi fac treaba bine la cat de mare e parbrizul, dar am in dreapta sus o portiune care e mereu murdara; dimensiunile cauciucurilor nu sunt tocmai comune si mi-a fost destul de greu sa o incalt pentru iarna, noroc ca am gasit niste Pirelli abia folosite SH, asa ca am luat 4 la pretul unui singur cauciuc nou
                              Ce pot sa mai zic.. consumul imi sta acum undeva la 6.6L/100km, suspensiile sunt faine, ma ajuta mult pe drumurile din oras, care-s pline de denivelari de la santierele de peste vara, plus ca la parcat ma bag oriunde, bordurile nu le mai iau in seama.
                              Am deja experienta bunicica pe ea, dar nu stiu ce va intereseaza. Raspund cu placere la orice intrebari.
                              Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                              Comment


                              • #30
                                pozeee interior si exterior
                                ps.la drum bun si bani de benzen

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google