Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Suzuki SX4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @gogumester, sa ai parte de masina...mie imi place mult mai ales la interior...
    ps. in 2009 cand am luat Sandero prin rabla (atunci era doar 1 tichet in program) cei de la dealerul Suzuki din Oradea, mi-au facut o oferta de SX4 pe la vreo 10.500 euro tva inclus....ceea ce era cam mult la vremea aia, tinand cont ca am luat Sandero cu 7700 euro. E diferenta mare intre SX4 si Sandero, dar si diferenta de bani era semnificativa.

    Singurele griji in legatura cu Suzuki sunt piesele, daca pica ceva la masina, o sa ai de asteptat pana vin pe comanda.

    Comment


    • #32
      @Oli: nu am avut timp sa-i fac poze, dar se apropie sarbatorile si prind o zi libera.. bag poze, ca imi place sa o laud

      @Buni: De la fabrica din Ungaria masina a ajuns in 4 zile. Piesele au motiv sa faca mai mult pe drum? Oricum, eu sper sa nu fie cazul de comandat piese prea devreme.

      Dupa ce am dat tichetele, tot vreo 10 mii a fost si a mea. Am platit avansul si acum urmeaza sa platesc prima rata (factura e de 600 lei, ca in primele 6 luni casco e gratis)
      Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

      Comment


      • #33
        Gogule s-o stapanesti sanatos !!!
        Cum sa nu fii multumit de ea cand ai la motor de 1,5 112cp; la 1,6- 120 de cp iar la Dacie la 1,6 85 de cp?
        Restul e ...

        Comment


        • #34
          @gogumster, cum are ambreajul, tine sus sau jos? e incomod sau usor de manevrat?
          schimbatorul de viteze se misca usor sau agata ceva?
          cutia de viteze cum e etajata? are demaraj sau e puturoasa?
          ai dus-o pe drumuri pietruite sa vezi cum se comporta?

          Comment


          • #35
            Originally posted by george_07 View Post
            cutia de viteze cum e etajata? are demaraj sau e puturoasa?
            Vezi ca a scris omul ce si cum:

            "O nemultumire am legat de cum au fost gandite treptele de viteza, sunt lungi fata de ce imi place mie, dar e ok daca vrei demaraj adunat in forta. Dupa 3200-3300 de ture simti cum se schimba radical comportamentul, e furioasa rau"

            Comment


            • #36
              @George
              Ambreiajul prinde destul de jos, cam la 2 cm de podea, schimbatorul are cursa scurta si precisa - astea doua eu ma obisnuisem sa le gasesc la masini sport, m-am bucurat ca le are si SX4. Cum am mai spus si a subliniat si bunicuta, treptele sunt lungute, probabil ca sa poti profita de cuplu (145Nm) si putere (112 cai), care amandoua vin nitel dupa 3000 de ture. Am fost cu ea pe drumuri accidentate, inclusiv pietruite pe la tara, ca sa nu mai vorbesc de parcarea de la bloc compusa din cratere si damburi. E confortabil, nu te scutura prea tare.
              Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

              Comment


              • #37
                SX4
                Putere maximă 112 / 6.000 (CP / rpm)
                Cuplu maxim 145 / 4.400 (Nm / rpm)

                Acuma e evident de ce trage atat de bine dupa 3000, abia la 4400 ai cuplul maxim.

                Si ca sa vedem diferenta dintre Renault(Dacia) si Sukuzi:
                Motor Renault(Dacia) 1.2 16V || 75 Cp || 1149cc || 135g/km euro 5
                Motor Suzuki 1.5 16V || 112 Cp || 1490cc || 139g/km euro 5

                Ce ziceti, mai au de invatat francezii pana sa fie capabili sa construiasca motoare ecologice si avansate dpdv tehnologic ? LOL
                Last edited by bunicuta; 22 December 2010, 11:15.

                Comment


                • #38
                  Ai gasit comparatie
                  De ce nu o compari cu Renault Clio de exemplu la aceeasi capacitate cilindrica.
                  Clio 1.6 16v 128CP / 1598 / 155g/km Euro 5
                  SX4 1.6 16v 120CP / 1586 / 143g/km Euro 5

                  PS.Prima masina Renault se numea Voiturette 1CV si a iesit pe strada la 24.12.1898
                  Sandero R2

                  Comment


                  • #39
                    Draga "bunicuta" cum poti tu sa compari 2 masini cu motorizari diferite?Te intreb ca sa nu fiu off-topic de tot...Si acum sa revin la ce vroiam sa-ti transmit...Ai putea te rog..daca esti tu dragut sa nu ne mai poluezi cu parerile tale despre sandero?ce vina avem noi ca te-au vazut aia de la reprezentanta cu ciunga in par si ti-au dat masina stricata?E stricata...REPAR-O...nu vrei schimb-o da-o dracu...da' scuteste-ne ca la orice thread trebuie sa comentezi ceva de rau de sandero...de ce ti-ai mai luat dacie?de ce nu ti-ai luat alta masina? lasa-ne pe noi cu "cazanele" noastre si vezi-ti tu de cazanul tau...Multumesc pentru atentie..o zi buna!
                    Sandero RS

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by GGI78 View Post
                      Ai gasit comparatie
                      Da omule, adica 1.5 al lui SX are 341 cc in plus fata de 1.2 al Sandero si totusi japonezii au reusit 139 g/km in schimb motorasul Reno nu e chiar atat de ecologic pe cat doresc sa-l promoveze francezii (euro 4 - avea 139 g/km, au trebuit sa-l aduca la euro 5 si l-au adus la 135g/km - adica limita maxima pentru a fi admis ca euro 5 la cilindeea sa)
                      Comparatia mi se pare extrem de buna, pentru eu am vizat doar Co2-ul nu altceva.
                      Aaaa, daca 1.5 avea 180g/km atunci comparatia chiar nu-si avea rostul, insa cand un motor cu o cilindree "mare" bate la curul gol un motor "mult mai mic" la emisiile CO2...atunci da, comparatia are sens (4 g in plus pentru 1.5 dovedeste ca e mai green decat porcaria aia de 1.2)


                      @DYA91...ti-am explicat mai sus cum pot sa le compar. Referitor la masina mea Sandero, merge perfect, nu e stricata (e doar fabricata prost - adica e o chinezarie) - te rog citeste mai cu atentie posturile mele..sau mai bine nu le mai citi deloc, ca vad ca nu prea intelegi sensul afirmatiilor.

                      Originally posted by DYA91 View Post
                      ce vina avem noi ca te-au vazut aia de la reprezentanta cu ciunga in par si ti-au dat masina stricata?!
                      Mda, comentariu de golan din Ferentari...
                      Last edited by bunicuta; 22 December 2010, 16:16. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        Spre deosebire de tine nu am user cu nume de femeie(respectiv nume de rude de sex feminin) si sa fiu barbat...sunt o EA!Cand o sa te muti in Bucuresti si o sa treci prin Ferentari..daca mai iesi de acolo...o sa vezi ca limbajul meu este foarte finut si gingas
                        Sandero RS

                        Comment


                        • #42
                          OFF TOPIC

                          am incercat sa-ti trimit mesaj privat, sa nu poluam threadul, dar fie ai casuta plina ,fie le-ai dezactivat asa ca-ti raspund tot aici.

                          Am spus "golan de Ferentari" nu la intamplare...se vede ca esti nou(a) pe forum, dar am spus cu alte ocazii aici, ca am locuit 7 ani in Bucale, si stiu ce fel de oameni sunt pe acolo.
                          Pana una alta eu nu am jignit pe nimeni (am apreciat extrem de neagativ si ironic un produs pe care si eu la randul meu il detin - poate era mai bine daca criticam Dacia, fara sa fi avut dacie niciodata ?), iar referitor la nick-ul meu...nu pot sa spun decat: LOL
                          Last edited by crististreulea; 22 December 2010, 22:38.

                          Comment


                          • #43
                            Hai sa revenim la masini, ca ele ne-au adus la convietuirea pe acest forum. Eu marturisesc ca am vazut din prima unde bate bunicuta cu comparatia respectiva, si cred ca era limpede din moment ce in afara de capacitati cilindrice, putere si cuplu a pus acolo nivelul de noxe, ambele motoare fiind Euro5. Trebuie sa recunoastem ca te-ai astepta ca motorul cu cilindree mai mica, putere mai mica si cuplu mai mic sa aiba si emisii de CO2 mai mici, dar nu este asa. Se vede clar.

                            Trebuie sa recunosc ca de cand am SX4 tot trec prin oras pe langa cate un Stepway si incerc sa merg paralel cu el, sa incerc o comparatie la dimensiuni (in special inaltimea). Dupa parerea mea, Stepway arata mult mai bine la exterior decat Sx-ul meu, dar in rest ramane dedesubt. Arata fain de tot Noxianele pe Sandero, dar ar fi aratat si mai bine daca erau de 16 inch, cum am vazut ca s-ar vinde prin unele tari. La interior comparatia e inutila, confortul e clar de partea Suzuki. La dotari si la partea mecanica nu ma bag, sunt suficienti colegi mai bine pregatiti decat mine.
                            Si daca tot zice Buni de treburi montate nepotrivit, uite o chestie: la toate variantele de SX4 exista o nealiniere foarte vizibila intre ceea ce Dacia numeste consola centrala si blocul masiv pe care il formeaza plasticul ce incorporeaza frana de mana, schimbatorul si compartimentele de depozitare. Nu stiu daca e o eroare de proiectare a japonezilor, dar e vizibil si a fost remarcat faptul de toti posesorii de SX4 de pe forumul lor.
                            Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by gogumester View Post
                              la toate variantele de SX4 exista o nealiniere foarte vizibila intre ceea ce Dacia numeste consola centrala si blocul masiv pe care il formeaza plasticul ce incorporeaza frana de mana, schimbatorul si compartimentele de depozitare.
                              Si la Sandero si Logan Ph2 (la toate !!!) e o chestie de genul - o sa fac poze, sa vezi ce si cum...(la Logan Ph1 - culmea e ca eroarea asta nu exista)

                              Comment


                              • #45
                                Intr-adevar, tehnologia de pe motoarele lui SX4 e mai noua si japonezii chiar au reusit sa le eficientizeze, bravo lor. MPI-urile noastre sunt demult depasite, dar le-am luat pentru ca stim ca au fost fiabilizate si pentru ca au cun raport calitate-pret imbatabil, nu-i asa?

                                Pentru cei care arunca cu pietre in Bunicuta : cata vreme omul foloseste un limbaj civilizat, are tot dreptul sa aduca critici, suntem pe un forum si fiecare isi spune parerea, ca e pro sau contra. Se numeste generic democratie, nu-i asa Dya 91?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google