Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Dacia Sandero vs alte masini din clasa ei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    la finisaje nu sunt diferente, doar la gradul de dotari. asta pt ca statistic, in afara de cei cativa care vor aia si aialalta pe masina, marea majoritate a romanilor cumparatori de dacia isi cumpara modele cu putine dotari. si cum majoritatea dicteaza si ofertele de masini/dotari se fac pe baza unor studii de piata extrem de riguroase (iar renault chiar sta bine la chestia asta), rezultatul dorintelor publicului romanesc il vedem foarte bine in ofertele din show-room-uri.
    la fel se intampla si la renault megane(unde sigura motorizare benzinara la noi e 1.6_16v, pe cand la nemti exosta 1.8 sau 2.0), renault clio, iar modus si twingo nici macar nu apar in oferta de romania (pt ca s-au vandut cateva masini din modelele respective in cativa ani, pe cand celelalte modele se vand cu miile). simplu.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #32
      sa fie real faptul ca afara pleaca masini altfel facute?..ne impresoara iar acel miraj?..eu chiar voiam un 1,2 si era cit p'aci sa plec in germania asta primavara...eheheee
      istoria asta...oricum principiul "lasa bai sa merge'asa" mie mi s-a adeverit la masina pe care o posed.
      oricum nu ar mai fi fermecatoare zic eu si geniala cum zice un coleg daca ar fi altfel.
      Last edited by ciomp; 16 November 2009, 19:50.

      Comment


      • #33
        Este fermacatoare si geniala dar lipseste cu desavarsire . Inca nu ai spus ce masina ti-ai cumpara la costul si metrajul lui sandero, de fapt nici nu este timpul trecut, il poti vinde si iti iei alta marca, poate un chevrolet spark .

        Comment


        • #34
          am mai spus ca daca o vind pe bucati o dau dublu, la ce preturi vad ca se vehiculeaza la componente. alaltaieri am schimbat un bec de spot de ceata. mecanicul mi-a spus ca e 125 ron unul la service. oricum piata geme de oferte, doar calitatea scade vazind cu ochii cam peste tot. diferentele fata de alte marci insa cu siguranta vor sa apara din partea tehnica. eu m-am lamurit. sa vedem peste 2 ani cum se comporta masinile autohtone ce le-am cuprarat. ma refer in speta la cele fabricate in 2009 mai "usoare".
          Last edited by ciomp; 18 November 2009, 11:58. Reason: corectare

          Comment


          • #35
            Pentru prieteni un site: http://www.ouestfrance-auto.com/actu...ilite_2992.htm

            Totusi sunt 7,39 % dintre cumparatorii dacia care au probleme, sa speram ca anul viitor vor fi mai putini
            Last edited by marian66v; 5 January 2010, 22:26. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              acum daca te uiti si ce probleme au, o sa descoperi ca e vorba de scartaitul stergatoarelor, reglajul ambreiajului, click-ul de marsarier, sensor pozitie motor (care se curata), motoras reglare ralanti si alte besini din astea. daca te uitai la lexus acum 3 ani, vedeai placute de frana lipite de discuri intr-un test unde loganul cu tamburi pe spate invata lexusul cum se franeaza la coborarea de pe munte, 3 zile in continuu fara probleme. uita-te la hyundai sa vezi acolo casete de directie si telescoape, polo cu injectoare si catalizatoare busite din cauza ca s-a folosit benzina de 98 si alte aberatii de prin service-uri. singurele probleme reale ce le vad la logan sunt plasticele si eventual sistemul de injectie la dizale. in rest, astea mai noi, ph2 si sandero ce-s mai "petarde" la fiabilitate din cauza casetelort de directie.
              zic si eu, nu dati cu parul
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #37
                in afara de problemele deja cunoscute si mult discutate (printre care cea mai nasola e cea legata de caseta) eu zic ca in mare nu avem ce sa reprosam. bine putem fi si circotasi si sa ne legam de tot felul de maruntisuri.

                Comment


                • #38
                  Chevrolet lanseaza Sail pentru a se bate cu Sandero pe pietele emergente
                  Sunt curios daca intr-adevar le iese.
                  Ramane de vazut ce pret si ce dotari are.

                  Comment


                  • #39
                    Eu zic sa discutam aici sandero vs Golf 4, mai ales ca, in cazul meu, mi-am luat o teapa mare cu un golf 4.
                    unde as putea sa ma interesez cati km reali are?

                    o alta problema pe care am remarcat-o e faptul ca e foarte "moala". Ai impresia ca sasiul e facut din plastic. Nu iti ofera rigiditatea si siguranta pe care ti-o ofera Sandero.
                    -fara-

                    Comment


                    • #40
                      Sandero vs Golf 4...

                      Legat de km reali, cei de la reprezentanta vw te pot ajuta. Dar sa te tii bine in caz ca kilometrajul din bord nu corespunde cu realitatea.

                      1. Motoarele pe benzina de pe Sandero dau clasa la motoarele pe benzina de la vag(mari consumatoare de ulei inca de tinere).
                      2. Alt avantaj la Sandero e intretinerea putin mai ieftina si aici nu ma refer la revizii si la alte piese ce pot pica, are electronica mult mai putina fapt pentru care e si mai fiabila. La G4 pica sondele lambda si egr-urile intr-o veselie.
                      3. Chiar daca Golf 4 e net superioara dpdv al confortului cu scaune mai comode si o pozitie in scaun mai buna, nici Sandero nu e foarte departe de confortul Golf-ului 4.

                      Si daca ar fi sa aleg intr un Golf 4 cu 150.000km(reali sau nu) sau un Sandero cu 40.000km de exemplu as alege Sandero. Am avut si masina sh cu multi km si eu m-am fript destul, dar poate n-am avut eu norocul sa dau peste una buna. In prima saptamana cand am luat Sandero-ul ma minunam cum de nu se aprinde check-engine-ul in mers, avand sechele de la fosta Skoda Fabia unde in 4 ani am bagat 3600e in ea.
                      Last edited by bogdan_cj; 7 November 2013, 17:47.

                      Comment


                      • #41
                        Nu e corect sa compari Sandero cu Golf. Sandero e clasa mica (cea mai mare din clasa mica) iar Golf e compacta. Difera dimensiunile si dotarile.

                        Comment


                        • #42
                          Da, stiu ca sunt total alte clase, dar daca Spanu a zis sa facem o comparatie eu mi-am spus parerea.

                          Comment


                          • #43
                            sandero2 vs fabia

                            Golful e comparabil cu Megane, iar la capitolul asta...sunt placut surprins de Megane3. Pe la mine la servici e mare moda Megane3 si Laguna3 SH. Chiar un coleg si-a luat un M3 la 150k Km pe care l am condus in mai multe randuri. Foarte, foarte multumit de prestatia masinii.
                            Bun...legat de compartie. Sandero2 vs Fabia. Am avut ocazia sa le analizez in tandem pentru multe zile.
                            In afara de faptul ca Fabia inca mai are un pic de textil pe usa, Sandero2 bate detasat la toate capitolele. Pret, dotari, potenta motrica, spatiu, volum, portbagaj, jante, garda sol (asta s-ar putea sa intre usor in detrimentul stabilitatii) tot tot tot.

                            Comment


                            • #44
                              Am avut Fabia timp de 4 ani si nu as mai vrea degraba. A fost ok, dar din putine puncte de vedere.

                              Comment


                              • #45
                                Fabia e cam urata.

                                Problema e simpla: masinile sunt niste fiare, niste piese mecanice. Deci cu cat sunt mai putin folosite si uzate cu atat mai bine. Preferabile sa fie noi.

                                Cu cat am dat pe Sandero asta nou puteam sa-mi iau u masina de 3-4 de dincolo. Insa am vrut masina noua chiar daca e mai modesta insa sa fie noua. Alegerea mea. Cu toate ca unii colegi nu au fost de acord cu asta. :-)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google