Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ce alternative are Sandero 1.5 dci 90 CP?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bogdan, mie imi merg stergatoarele si luneta...facem schimb ? eu sunt de acord...

    Comment


    • #32
      si cand iti scartaie, o sa faci opelul de c@c@t, cum ai facut cu dacia? pt ca inevitabil, va scartai si ala...o sa-i dai foc? sauvei fi mai multumit, pt ca ai scartaieli de 13000 de euro, nu de 8000...scartaieli germane, nu frantuzesti...
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #33
        Evident, eu sunt consecvent Seba in tot ceea ce fac.

        Comment


        • #34
          @Bunicuta: Cand ajung prin zalau si voi fi cu opelul te voi invita la un test drive sa vezi ca si germanii fac masini neadevarate, mitul ala cu masini nemtesti fiind trecut de mult timp. Daca ai impresia ca in corsa ai plastice mai calumea si scaune mai bune, te inseli amarnic. Plasticul de pe usi e la fel ca la sandero, in unele locuri chiar mai nefinisat si sa nu mai zic de insonorizare care la diesel parca nu ar fi(la benzina nu stiu cum e).

          Comment


          • #35
            Deci sa inteleg ca ti-ai luat sau te-ai hotarat la Corsa ? Raspuns final ?

            Comment


            • #36
              La sfarsitul lunii octombrie - inceputul nov. as dori sa fac comanda, dupa ce scap de masina mea veche (inca e la mecanic). Corsa 1.4, Sandero 1.5 dci sau Duster 1.6 chel...inca nimic nu e batut in cuie. Stiu ca sunt clase diferite dar sunt foarte apropiate la pret, 8-9500 euro cu tichete. Avand in vedere relatarile lui Bogdan_cj, nu mai sunt asa de sigur ca opelul e cea mai buna alegere. Nu-mi trebuie directie cu rapoarte sensibile la viteze cum e la corsa, si nici alte fite, imi plac masinile simple si sincere. Astfel majoritatea dezavantajelor la dacia prezinta un plus pt mine.
              Asa cum v-am zis, dotarile nu ma intereseaza, mai bine prefer o motorizare mai decenta, dar vad ca nu se poate!
              Motoarele mai bune sunt disponibile numai la nivele de echipare mai mari. Eu inteleg foarte bine ca producatorul si dealerul castiga cel mai mult la dotari, dar nu sunt dispus sa arunc 7-800 eur pt. o clima, pe care nu o sa folosesc niciodata, doar ca sa am un avantaj la revanzare pe placul cumparatorului.
              Designul exterior e important, motiv pt. care mi-as dori un Duster. Adevarul e ca nu mi-l permit acum, si credit nu vreau.

              Sandero si Corsa benzina sunt conveniabile financiar, dieselul e foarte scump. Cu mici eforturi mi-as putea permite Sandero Smile dci, dar la acel pret de aprox. 9200-9500 Eur cu tichete cu tot deja pot sa-mi cumpar Dusterul mult visat, fara dotari. Sandero dci ar fi alegerea mult mai rationala, dar daca il iau, mi-e teama ca timp de 5 ani de fiecare data cand voi trece pe langa un Duster o sa am regrete... si vor fi cam multe pe strazi...

              E clar, dupa inima mea aleg Dusterul, nu mai stau mult pe ganduri. Consider ca banii investiti intr-o masina sunt cea mai proasta investitie, atunci macar sa fiu fericit cu alegerea mea.

              Incep sa regandesc un pic situatia mea:

              Sandero benzina imi permit fara eforturi. Sandero diesel sau Duster benzina numai cu eforturi.
              Corsa iese din calcul ca nu se evidentieaza cu nimic conform criteriilor mele si e un pic mai scump decat Sandero.

              Scenariu 1: omul vostru vine pe forum si de da mare ca vrea un TOP Sandero dci, dar isi cumpara pana la urma varianta de baza, fara dotari:

              Voi face un testdrive si cu Sandero 1.2 benzina ca sunt foarte curios ce stie. Am citit ca este cea mai ieftina la intretinere, mai ieftina decat dci-ul daca ne uitam si la pretul reviziilor, consumabilelor etc. Nu cred ca e ceva pentru mine, dar vreau sa ma conving personal ca unii zic ca e submotorizat, altii zic ca nu-i. Putine sanse sa-mi placa.... Totusi daca imi convine, aleg cea mai ieftina varianta si in 2-3 ani sper sa devina a doua masina, de oras.

              Scenariu 2: omul vostru vine pe forum, se da mare ca vrea TOP Sandero, dar avand un comportament tipic romanesc cumpara o masina peste puterile sale financiare dintr-o clasa superioara cu motorizarea de baza:

              Daca nu-mi convine 1.2 16V, voi incerca sa negociez cat mai mult la Duster la mai multi dealeri din tara ca sa obtin cel mai bun pret. Am auzit ca anul trecut pe la sfarsitul programului rabla tichetele s-au dat mai ieftin (800 lei) la reprezentanta. Asa ca nu-i nici o graba.

              Scenariu 3: Omul vostru vine pe forum, se prezinta ca vrea o masina noua, insa tot timpul este nehotarat, are cam bani putini, si la urma urmei se razgandeste si nu-si cumpara nimic:

              Daca nu reusesc sa prind avantajul rabla, la anul imi iau Duster dci. Sau un alt SH.

              Sau o combinatie a celor 3...
              Sincer, niciodata n-a fost asa de greu sa aleg masina SH...

              Comment


              • #37
                Gata Bogdan..facem schimb de masini intr-un drive test....refuz sa cred ca, Corsa tau e la fel de nefinisat ca si Sandero. Goan eu ? nu bre, nu vreau Corsa...eu vreau Saab

                ps. nu niciodata nu am crezut in mitul masinilor nemtesti, ba culmea e ca nu sunt fan VW, Opel..etc. dar Bogdane, te vei ingrozi cand vei auzi cum scartaie scaunul soferului in Sandelul meu...astept sa vina frigul sa merg sa-mi schimbe armatura sezutului si atunci o sa vad cum izolez scheletul e metal de acea armatura - ca de acolo e scartaitul ala oribil

                Comment


                • #38
                  @Wantuu:prin vara erau pe autovit 1-2 Duster 1,6 basic castigate la nu-stiu-ce tombola la 8500E...Daca iti doresti neaparat Duster este si asta o varianta.

                  Multa bafta in alegerea masinii!

                  Comment


                  • #39
                    @Wantuu: Mergi la turda la dacia ca sunt mult mai calumea ca astia de pe feleac si cu ei chiar poti negocia. Astia de pe feleac sunt mari hoti atat in reprezentanta cat si in service. Nu ti-i recomand.

                    Comment


                    • #40
                      si ia-ti un duster chel, ca de ala iti ajung banii, apoi vii si ne intrebi cum sa-i pui clima, servo, proiectoare de ceata, etc. s-au mai vazut cazuri, nenumarate. nu-mi trebuie nimic, doar sa fie masina, apoi vreau alba, vreau un cui in talpa, vreau un cos in frunte
                      grija mare ce-ti doresti. mai bine starngi din cur la inceput si astepti 2-3 luni sa mai pui bani de-un aer conditionat, ca dupa aia te costa cat n-are dracul si vesnic vei fi nemultumit, atat de masina cat si de propria alegere.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #41
                        Vad ca te gandesti si la diesel, in prezent ai masina? Cati km faci pe an? Daca faci sub 20k nu merita diesel, daca nu crezi fa pe hartie.Eu am 1,2-ul si sunt multumit pana acum(o am de 2 ani).

                        Comment


                        • #42
                          Da, si eu sunt de acord ca decat un duster chel care nu e 4x4 in varianta aia mai bine un sandero smile, chiar si stepeway.

                          Comment


                          • #43
                            4x4 adevarat cu sasiu, reductor si bari sudate din teava am deja, deci nu-mi trebuie neaparat inca o masina 4x4. Doar ca are un consum de 9l/100 km si v-max de 110 km/h.

                            Pana acum am avut multe SH-uri, unele cu clima sau chiar climatronic. Nu zic ca nu-i un lucru bun, dar eu personal nu suport aerul conditionat. De multe ori am racit, si nu din cauza ca nu stiam cum sa manevrez instalatia. In oras nu am folosit-o, iar in afara am setat 22-23 grade, si cu 1-2 km inainte de destinatia am oprit clima ca sa evit socurile de temperatura. Degeaba... cam putine au problema asta, dar sa stiti ca sunt.

                            Benzina sau diesel? Sunt la limita privind rentabilitatea cu 20.000 km pe an, dar as prefera dieselul datorita cuplului mai mare. La pret de Sandero diesel deja se gaseste Duster benzina.

                            Azi dupaamiaza incerc sa fac un testdrive cu Sandero 1.2. Revin cu impresiile.

                            Tocmai am sunat la reprezentanta si am aflat ca in Cluj nu exista ninci Sandero si nici Logan cu motor de 1.2 pt. testdrive Si astia vor sa mai vanda masini
                            Last edited by Wantuu; 23 September 2011, 13:20. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              Ti-am zis. Suna la Turda ca aia sunt mai oameni ca astia de pe feleac.

                              Comment


                              • #45
                                Ok,ce s-a mai intamplat? Ai facut testul? Impresii?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google