Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ce alternative are Sandero 1.5 dci 90 CP?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca tu crezi ca 105cp <90cp, problema ta. vezi ca pe cronometru, dialul nu sta la fel de bine ca benzinarul exploatat corespunzator, senzatia aia de cuplu e inselatoare la dizal. normal, benzinarul papa mai mult. dar 3 lirtii diferenta sunt poate in oras, in afara, la 120km/h sa zicem, nici dizalul nu bea 4%. iar la 90km/h, benzinarul nu trece nici el de 5-5.5%. pana la urma, daca it place sa schimbi rar vitezele, sa nu duci motorul in 5000rpm, ia dizal, e foarte confortabil. nu-ti lua masina dupa cat consuma, sau cat ai putea economisi, ca apoi sa-ti para rau. nu-ti place turatia mare si consumul marit, clar, n-ai ce sa te uiti la benzinar.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      > daca tu crezi ca 105cp <90cp, problema ta.

      Nu stiu sigur, nu cunosc modelul, tocmai din acest motiv sunt pe forumul de cunoscatori. Asa cum v-am zis, am avut ceva experienta pana acum cu masini si tind sa cred ca dieselul are flexibilitate mai buna de la 80-120 km/h.

      In plus, se poate pune un chip la diesel relativ ieftin, la benzinare sau in general la motoare aspirate nu se renteaza nici o interventie.

      Despre consum producatorul da urmatoarele date:

      Urban (l/100km): 1.6 16V - 9,51 litri; 1.5 dci 90CP - 5,0 litri;
      Extra-urban (l/100km) 1.6 16V - 5,51 litri; 1.5 dci 90CP - 3,7 litri;

      Din nou, nu stiu sigur, dar cred ca in realitate ciclul urban va fi cu 2 litrii mai mare in ambele cazuri, iar extraurbanul cu 1 litri.

      Date interesante despre Sandero de pe spritmonitor-ul german:
      Numar masini/ Motor/ Consum minim/ medie/ maxim
      23/ Diesel/ 4,13/ 5,17 / 6,38
      146/ Benzin/ 4,31/ 7,02 / 10,11
      24/ LPG/ 6,43/ 8,45 / 11,03


      > nu-ti lua masina dupa cat consuma, sau cat ai putea economisi, ca apoi sa-ti para rau

      As dori un compromis bun intre raportul consum-putere, iar dieselul mi se pare mai potrivit din acest punct de vedere. In plus K9K e un motor fiabil care s-a pus pe multe modele Nissan si Renault, incl. Suzuki Jimny, deci piesele in mod normal ar trebui sa fie mai ieftine decat pt. un TDI/DTI/JTD etc. din cauza numarului extrem de mare de productie.

      Acum, ca sa verific teoria mea, va intreb, cat costa:
      - o turbina dci
      - o pompa morotina dci
      - un injector dci

      Nu as dori sa fiu off-topic ca v-am intrebat despre consum/piese dar cred ca totusi conteaza informatiile astea cand iti alegi o masina pe 5 ani...

      In afara de forum citesc si in alte parte si incet cu incetul incepe sa se contureze masina potrivita pt. mine:
      Renault Clio 3 cu motor 1.5 dci 85 CP din 2007-2008 cu 45-66.000 km pe bord, cu clima, la aprox. 5-6000 Eur, varianta 3 usi preferata de mine.
      Stiu ca nu e o masina noua, poate sa aiba tot feluri de probleme posibile, dar putin probabil ca in 5 ani va fi nevoie sa investesc 4-5000 Eur in reparatii.

      Clio 3 SH cu rulaj putin e o alternativa buna la Sandero sa nu? Ce parere aveti?

      Comment


      • #18
        In afara de tabla galvanizata(care din cate stiu e si la sandero, dar nu toata caroseria), nu e nici o diferenta. Probabil ca unele finisaje.

        Comment


        • #19
          "Stiu ca nu e o masina noua, poate sa aiba tot feluri de probleme posibile, dar putin probabil ca in 5 ani va fi nevoie sa investesc 4-5000 Eur in reparatii"

          Mi se pare mie, sau cautai o masina noua?
          Vad ca tot la SH ai ajuns...

          Comment


          • #20
            mie clio de 2-3 ani mi se pare o masina peste sandero din orice punct de vedere, iar adevarul e ca nu bagi 4000 de euro in a in 5 ani. in general, masina frantuzeasca, desi mai putin fiabila decat super-masina hitlerista, nu se strica la un rulaj normal de diferenta de bani la pretul de nou, deci renteaza mai bine decat marca cu legende din popor ca dureaza la infinit. aiurea.
            eu am logan 16v si mixt, urban 60% extra 40% imi ia 8.5-9%. nu vrei sa stii la ce turatie schimb vitezele, evident, nu 100% din timp, dar isi ia zilnic 6500rpm si uzual 4000rpm vara intr-adevar, ia cam 9.5-10 in oras, bara la bara, cu a/c pornit tot timpul. timisoara cred ca e, ca si trafic, asemanatoare cu clujul.
            acum sincer, la cati km fac, mi-ar fi rentat un dizal prin prisma consumului si pt ca e mai comod la condus, insa datorita service-urilor pline de pompe si injectoare moarte, turbine descentrate si egr-uri blocate, am preferat sa drom linistit, dar pe bani mai multi. probabil ca un dizal chipuit la 110-115cpm ma face la demaraj, reprize... ocazional merg cu ea la competitii pt amatori si "palmaresul"nu pot sa zic ca-i chiar rau, totusi, la 40000km, merge fara zgomote, fara fum, fara sa sacadeze, compresia e buna, doar bucsele cam cedeaza din cauza suspensiilor sport; in rest, benzina si lichid de parbriz poate gresesc, dar cred ca un dizal ar fi cedat psihic dupa 16km de circuit in tr2 la 6000-6500rpm.mie nu-mi place, s-a nascut tractor si tractor va muri, indiferent de cat de putin o sa consume si cate sute de mii de newtonimetrii are cuplu, de la 2000 la 2001rpm. ii recunosc avantajele, la motoare mari, dar am vazut la destui dezavantajele cat sa nu-mi trebuiasca. in plus, sunt aproape convins ca nici motorul dizal nu m-ar suporta cu stilul meu de a infunda pedala in podea
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #21
              Ce este "dizal"? Inventam cuvinte?!

              Comment


              • #22
                Diferenta intre clio si sandero e ca, clio e foarte inghesuit(am fost, stiu cat de nasol se sta in el). Acum legat de masinile nemtesti vs. frantuzesti, dupa mine mitul masinii nemtesti a cam apus. Am avut si nu e chiar asa cum cred unii si mai putem lua exemplu de pe vwforum 1.9tdi-uri cu turbine praf si injectoare defecte. Eu daca as fi in locul initiatorului as lua sandero nou in ideea ca, cativa ani nu va fi nevoie de schimbat distributie si alte prostii ce pot pica la un sh. Am avut fabia 1.2 si nu era luna in care sa nu bag bani in ea.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Mishoo View Post
                  Ce este "dizal"? Inventam cuvinte?!
                  nu, e o ironie la adresa unor semialfabetizati. nu neaparat de pe forumul acesta. daca urmareai posturile mele ai fi observat ca folosesc si forma corecta "diesel". asa, dizal/tractor si polizor sunt variantele de alint pt MAC si MAS-NA
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    Am gasit o oferta foarte buna la Opel Corsa 1.4 benzina 100 CP, au reduceri substantiale, sper sa fac comanda luna viitoare. Dealerul Dacia nu e destul de flexibil in ceea ce priveste preturile si am impresia ca nici nu sunt bagat in seama. La Sandero Smile este o reducere de numai 800 eur, si asa prea scump, parerea mea.

                    Comment


                    • #25
                      La un buget de aproximativ 11000 de euro ai masini care depasesc la toate categoriile DACIA, atat timp cat nu vrei un diesel.
                      De exemplu: Opel Astra clasic 3, Chevrolet Cruze 1.6, Fluence sau Megane, Hyundai i30, am vazut intr-un pliant Suzuki SX4 la 9950 euro cu TVA si 3 prime de casare incluze.
                      Daca faci parte din una din aceste categorii profesionale vei beneficia de discount-uri bune la Opel.

                      Comment


                      • #26
                        Sandero este o masina care are si probleme. Dar pana la urma care nu are? Trebuie sa-ti iei masina dupa posibilitatile financiare de intretinere dupa momentul achizitiei. Foarte multi se gandesc la ea sa fie fatoasa sa sparga gura targului, dar la prima problema mai serioasa n-au bani de intretinere.

                        O Dacie are garantie 3 ani daca este noua. Un lucru bun, mi-am schimbat stergatoarele, volanul, farul patat, curatat praful de la saboti, oglinda laterala.

                        Am fost duminica la Tiriac Auto Rulate. Am vazut un Sandero Laureate 1.4 din 2009 gri metalizat foarte misto si ingrijit. La exterior vreo 2 adancituri insesizabile, in rest impecabil. Interiorul curat, nu se fumase in masina ca m-am uitat la scrumiera. Masina avea 21.000 km si vroiau pe ea 5750 euro. Sigur poti negocia o scadere de 250 - 350 Euro. Daca o iei pe firma, in leasing, iti scoti TVA deci masina nu mai este 5500 ci 4500. Rata iti ajunge la 550 lei/luna cu TVA inclus ceea ce spun ca este bine.

                        Daca nu are cartea de service o poti face, si astfel beneficiezi de garantie pana la sfarsitul perioadei de 3 ani. Poti afla istoricul masinii de la dealer. In concluzie Sandero este o masina buna in clasa ei.

                        Comment


                        • #27
                          E si Sandero o alternativa buna mai ales la pret de intretinere. Cel putin eu in 6000 km nu am avut nici o problema si masina merge foarte ok atata timp cat ma duce din A in B fara problema si revizia m-a costat 350 lei. La Opel Corsa D revizia costa cam 650 ron, 300 fiind filtrul de motorina. Casco e cam 600 euro si are probleme destule printre care unele foarte idioate care la sandero nu le-am vazut si anume: luneta nu merge din cauza la nu stiu ce cheder tampit si opel nu face nimic in privinta asta si majoritatea posesorilor au in spate spray antiaburire, usile din fata se deregleaza destul de tare si scartaie ingrozitor, mecanism de stergatoare blocat si sunt multi patiti cu problema aceasta si lista poate continua.

                          Noi pe forum oricum ne dam fiecare cu parerea, alegearea ramand initatorului topicului.

                          Comment


                          • #28
                            ia sapa mataluta pe forum....sa vezi cate probleme is si la noi..si nerezolvate..

                            Comment


                            • #29
                              De acord cu tine Chiti, dar Bogdan spunea ca si alte masini au bubele lor. Diferenta mare este pretul (de achizitie si de intretinere), ce sa ne mai codim atata, la dotarile Daciei nu gasesti altceva la banii astia.

                              Comment


                              • #30
                                Orice masina are bubele ei, dar pentru un opel care a fost 13500 euro nou nu ma asteptam sa nu imi mearga stergatoarele, luneta si sa scartaie in draci.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google