Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ce alternative are Sandero 1.5 dci 90 CP?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce alternative are Sandero 1.5 dci 90 CP?

    Salutare, ma bucur ca v-am gasit pe net si sper sa-mi puteti raspunde la intrebarile mele.

    Incet cu incetul dupa ce am detinut peste 12 masini folosite am ajuns la concluzia ca o masina noua mai ieftina are costuri mai mici pe termen lung. Iar un factor important este prima de casare oferit de stat cred ca pana in noiembrie. Nu as dori sa cheltuiesc mai mult de 10-11 k pe masina impreuna cu tichetele rabla.

    Intrucat nu dispun de foarte multi bani si as prefera o masina diesel din cauza consumului cu performante acceptabile am ajuns la Sandero 1.5 dci de 90 CP. Dusterul imi place mai mult, dar nu prea se incadreaza la pret.

    Pretul de lista de 11600 Eur + vopsea metalizata la Sandero dci mi se pare f.mult, avand in vedere ca Dusterul 4x2 diesel costa 13450 Eur, adica cu doar 1850 Eur mai mult.In privinta dotarilor nu sunt pretentios, clima nu-mi trebuie, nici BC, si nu as da bani nici pt. ornamente de plastic vopsite cu spray gri...

    Eventual m-ar conveni si un Sandero 1.6 16V, dar la diesel imi place flexibilitatea datorita cuplului mai mare. Dustrul chel 1.6 16V 4x2 la 11150 ma pune si el pe ganduri....dar e mai grea si consumul e cam mare.

    Am cautat pe net ofertele altor producatori, dar masina noua sub 10k nu prea am gasit, iar diesel deloc. (Aygo si Spark sunt prea mici)

    Iata intrebarile mele:

    - Care sunt rivalii lui Sandero dci si la ce pret (in afara de Logan care nu-mi place)?
    - A incercat cineva Sandero 1.6 16V si daca da, cum merge?
    - Care este motorul mai performant - 1.6 16V sau 1.5 dci 90CP? In urma experientei mele tind sa spun ca ar fi dci-ul...
    - Momentan exista ceva reduceri la Dacia in afara celor pt. motoare de 1.2...?
    - Dealerul mai poate sa-mi ofere reduceri suplimentare? Eventual as putea sa obtin tichetele (sau doar o parte din ele) de la dealer pe gratis?

  • #2
    mda..nu stiu de restu de o singura chestie de asigura ...ca nu osa vezi tichetele alea pe gratis..in cel mai fericcit caz le cumperi de la ei...dar ca un mic sfat citeste bine forumul inainte de achizitie ..pune in balans cam ce probleme ar putea apare...si modul in care esti tratat in service.. bafta!!!

    Comment


    • #3
      Poti sa cumperi tichete de la ei direct,dar sa-ti dea tichete gratis nici vorba,eventual poate iti vor face vreo reducere prin programe gen Dacia Avantaj.
      Motorul 1.5dci 90CP este destul de nou in gama de motoare Dacia, el inlocuind vechiul 1.5dci 85CP.Posesorii de logan cu acest motor se declara multumiti de motor, dar motoarele diesel de renault sunt cunoscute prin marile probleme la sistemul de injectie Delphi.
      Acest motor nu se poate achizitiona numai pe varianta Smile care are toate dotarile(clima,CB, oglinzi electrice,etc)Un 1.6 16v se poate achizitiona la fel, doar pe aceasta varianta de echipare.
      O alta varianta de dci ar fi un renault clio yahoo 1.5dci 75Cp este 11150E(si are dotari bunicele).
      Sau tot pe un motor de 1.5dci 75Cp Sandero Play cu 9950E(nu are clima, dar se poate pune optional).
      Un duster 1.5dci 90Cp 4x2 Ambience este 13450E(nu are clima, dar se poate pune optional)
      Last edited by megyes raul; 3 September 2011, 16:32.

      Comment


      • #4
        Originally posted by chitziman View Post
        .dar ca un mic sfat citeste bine forumul inainte de achizitie ..pune in balans cam ce probleme ar putea apare...si modul in care esti tratat in service..
        Pentru asta ai primit de la mine +1 reputatie...exact asta vroiam sa spun si eu...

        Wantuu, citeste ce scrie pe forum cu atentie..si apoi...fugi...fugi si uita de dacia...

        Comment


        • #5
          Salut si bun venit pe forum,Wantuu!

          La o masina mica precum Sandero cred ca este rentabil si un motor pe benzina,diesel-ul se merita cand faci un nr mare de km pe an (cca 40.000 km/an).

          Pe 02.09 o cunostinta si-a cumparat VW Polo 1,4(85 CP),culoare alba cu 9500 E + 3 vouchere(1450 RON/bucata).Zic ca merita a fi luata in calcul...

          In 2 ani de cand am masina in afara de revizii n-am fost la service,iar la revizii atitudinea si preturile au fost OK(ma refer la reprezentanta de pe Bd.Nicolae Grigorescu),dar totusi fii atent la recomandarile colegilor patiti cu service-urile...vorba aia:exceptiile confirma regula.

          Ti-as recomanda sa arunci un ochi si pe Suzuki Swift 1,2(94 CP) la 10600E.

          Multa bafta!

          Comment


          • #6
            Ooo e bestiala Suzuki Swift si in Cj parca au dealer si service...(din ce am mai stat eu pe forumuri auto, pe forumul suzuki si mazda era lumea in proportia cea mai mare multumita de masini - putine probleme tehnice)
            Mai arunca o privire si inspre Chevrolet...vad ca mai nou obtin pe banda rulanta 5 stele la testele Ncap...nu 3 stelute cate are dacia

            Comment


            • #7
              Verifica si noul Opel Astra (mie imi place la nebunie) la 10600 cu TVA si 3 tichete. Chiar e oferta buna.

              Comment


              • #8
                Nu exista alternative la Sandero vis-a-vis de pret. Sandero varianta Prestige costa 7500+3 vouchere si are cam tot ce are o masina normala full(nu vb de BMW, Audi, etc ci de masini pana in 20.000).Variante ca Astra, Polo, etc sunt masini cu aproape aceleasi dotari care pleaca de la 10.000+3 vouchere varianta standard.Adica Sandero full e cu vreo 5.000 de euro mai ieftin decat concurenta cu aceleasi dotari. In plus la Sandero poti sa platesti 10 ani rate ceea ce face ca rata/luna sa fie usor de platit...la Prestige doar cu vouchere platesc 600 cu tot cu Casco care e 150 de lei lunar.Concurenta are variante de finantare pe 3-4-5 ani maxim ceea ce face ca la pret egal rata sa fie dubla si mai greu de platit.Asta e parerea mea.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru sfaturi, le voi lua in considerare. Mai am aproape 2 luni ca sa iau o decizie: masina noua sau iarasi una folosita...

                  Opel Corsa porneste de la 10.500, Astra Classic (H) de la 12300...
                  Si o oferta interesanta de la Toyota: Yaris cu clima la 8000 Eur, tichele le dau ei pe gratis. Numai ca mi-e teama de motorul de 1.0 cmc 3 cilindrii si nu-mi place designul.
                  Dotarile nu ma intereseaza, dar nu as dori motor de baza la nici un model..

                  Va povestesc despre masinile detinute de mine pana acum, la care caut alternativa unei masini noi:

                  Ford Sierra 2.0 i, 1991 - prima mea masina, in fiecare luna pica ceva scump la ea, dar nici grija nu am avut de ea.
                  Astra G 1.7 DTI 2001 75 CP - 120.000 km - performante slabe, consum super de 4.5 l/100 km, probleme cu debitmetrul in fiecare an, ulei in lichidul de racire, scaun sofer rupt
                  BMW 525i 24V 192 CP - 1991 - 300.000 km - cea mai buna masina detinuta de mine, insa cu un consum de 16l/100 km iarna in oras, 10l extraurban mers normal...si probleme cu rugina.
                  Octavia 1.6 i 101 CP 2001 - 190.000 km - tinuta de dreum oribila, performante slabute, consum mare de 8,5 extraurban (!)
                  VW Polo 1.4 TDI 69 CP 2006 - 25.000 km - era aproape noua, dar performantele m-au dezamagit + am 186 cm si nu am reusit sa gasesc pozitie optima de condus din cauza consolei centrale, consum 5,1 l/100km
                  BMW 316i 220.000 km, 1994 - masina mea actuala, are putina rugina si probleme electrice, insa motorul e super, consum 7,5 l extraurban, 13 in oras.
                  ARO cu motorizare Toyota - masina actuala
                  + mai multe masini pe carburator

                  In familie am avut si un caz mai putin fericit cu un diesesl CR modern: 2 injectoare picate, cost reparatie 2600 lei. Dupa ce iti cumperi o masina folosita, in primul an vei avea urmatoarele cheltuieli daca vrei s-o tii in stare tehnica buna:

                  - schimbat distributia - 200 Eur
                  - Schimb de ulei + filtre + filtru pollen - 100 Eur
                  - schimbat placute de frane 100 Eur, eventual si discuri la inca 150 Eur
                  - schimbat amortizoare - 250 Eur
                  - schimbat rotule, buci - 150 Eur
                  - schimbat senzor de temperatura/termostat/sonda lambda - 150 Eur
                  - iti cumperi cauciucuri noi sau sh cu jante care iti plac inainte de iarna si inca un set in primavara 300-400 Eur
                  - diverse maruntisuri, plastice etc. - 100 Eur
                  - eventual si a toba de esapament la inca 100 Eur
                  - schimbat acumlator 100 Eur
                  - daca ai clima, verificat si reincarcat tot sistemul

                  Deci cand iti iei o masina SH mai pui lejer vreo 1000 Eur la pretul de achizitie ca sa fii multumit de masina. Adica ajungi la 6-7000 Euro si ai o masina cu un rulaj de aprox. 150.000 km. Dupa un an sau doi nu-ti mai place masina si o vinzi sub pretul de achizitie si esti super multumit ca n-a picat turbina sau injectorul la un diesel sau n-a cedat pompa de benzina...credeti-ma ca m-am saturat sa umblu dupa piese sau mecanici...
                  Sunt pasionat de masini, imi place condusul sportiv si mereu caut perfectiunea tehnica ce nu am reusit sa gasesc pana acum la nici o masina folosita. In schimb cei care si-au luat masini noi, pana in 80-120.000 km nu au nici o grija.

                  Sandero imi place ca si aspect, plasticele sunt aproape la nivelul unui Astra G, deci acceptabile. Motorizarea noua de 1.5 dci 90 CP sau 1.6 16V (desi invechit deja) il fac atractiv din punctul meu de vedere, dar ma indoiesc ca merita > 10k Euro.

                  Off topic: Am primit oferta cu Sandero Orange 1.2 16 V, cu tichete + reducere cu totul m-ar costa 7.000 Eur. Se pare o oferta imbatabila. Voi face un test-drive, dar din cate am citit, motorul e cam slab. Ati prefera 1.6 MPI fata de 1.2 16V? Dupa datele din catalog 1.6 MPI nu prea se justifica...

                  Comment


                  • #10
                    eu zic sa compari masini din aceeasi clasa: astra vs sandero n-are sens, astra e compacta, sandro e mica.sau sandero vs duster (asta e suv compact) masinile echivalente ar fi: fabia, 207, polo, c3, clio, fiesta, aveo. cand le faci echivalarea de dotar/motorizarii, dacia iese cu 2-3000 de euro mai ieftina. eu n-as musca momeala 5 stele aveo, pt ca punctajul e apropiat de sandero cu airbaguri laterale, aveo a primit bonus pt esp, martor centura (lucruri care la impact nu te ajuta cu absolut nimic, led-ul din bord neabsorbind mai bine socurile). despre motoare, dci85/90cp nu apare in lista cu pompe/injectoare picate, sau daca e acolo, e foarte rar intalnit., in schimb dci70 e recordmanul renault in domeniu de pompe si injectoare delphi care se strica. dintre motorizarile pe benzina, 1.6_85cp l-as strege de pe lista. la ce putere si consum are, nu merita. nu zic sa-ti iei dacie, dar nici sa fugi de ei de parca restul lumii ar fi perfecti, ca nu-s.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #11
                      Frumos postul tau,Wantuu!

                      Intr-o situatie asematoare cu a ta am fost si eu.In 20 de ani am schimbat 14 masini,dar niciuna nu a fost o km.Sandero a fost cumparata ca urmare a unei decizii de ultima ora dupa ce ani la rand m-am cam saturat de imbunatatit masinile achizitionate s/h.Din pacate,la orice masina cumparata am investit ca s-o aduc intr-o stare impecabila,deci mai tot timpul a trebuit sa investesc.

                      Initial am cautat o masina s/h cu multe optionale pentru sotia incepatoare in ale sofatului,dar la alegerea ei am optat pentru Sandero nou,dar fara optionale.

                      Din pacate nu-ti ofera un feeling deosebit,plasticele sunt dure si nu au o textura fina,masina doar te duce din punctul A in punctul B,dar dpdv financiar nu te solicita:in 2 ani(18.000 km) in afara de revizii nu am avut cheltuieli.

                      Sper sa faci alegerea potrivita,multa bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Am vazut ca scriai de concurenti la sandero. Unul din ei e Corsa D, masina care o am in familie si NU ti-o recomand. Intretinere foarte scumpa(e 1.3 cdti 75cai) si o gramada de problemute care nu ma asteptam sa apara la o masina de 14.000 euro. Pot sa iti zic ca daca iti iei sandero cei de pe feleac de la reprezentanta sunt ok si cei de la turda din service sunt foarte ok. Si Sandero e cel mai mare din clasa sa; am avut inainte fabia si e diferenta la spatiul interior, cat si la portbagaj.

                        Am vazut la tine in profil ca ai fabia de 1.2. Daca e asa inseamna ca stii vesnicele probleme ale masinii, probleme care la sandero nu o sa le prea ai. Daca doresti sa vezi mai bine sandero eu te las sa il vezi pe al meu indeaproape, plastice si alte minuni.
                        Last edited by bogdan_cj; 5 September 2011, 11:56.

                        Comment


                        • #13
                          Felicitari pentru alegere! Adica masina noua in loc de s/h!
                          Ti-a luat ceva timp sa-ti dai seama cati bani pierzi cu o masina s/h in primii ani.

                          Acum, despre Sandero, daca citesti cu atentie forumul, la peste 300.000 de Sandero vandute (asta era anul trecut), probleme mari au... cateva zeci. Adica un procent infim.
                          Restul suntem posesori mai mult sau mai putin multumiti dar fara mari probleme tehnice.
                          Daca vrei condus sportiv, nu ai sanse cu Sandero cum nu ai nici cu Suzuky Swift (motor de turatie, se simte bine la peste 5000 Rpm dar devine foarte galagios). Plus ca la inaltimea ta, vei sta probabil pe bancheta in conserva aia.
                          Motorasul de 1.2 pe Sandero este strict pentru oras. Pe autostrada sau DN-uri, la turatii mari, devine extrem de zgomotos. Plus ca daca vrei sa faci o depasire cu masina plina, trebuie sa te gandesti de doua ori inainte (dupa care probabil te vei razgandi)

                          In cazul meu, in 3 ani, nu am ajuns la service decat pentru revizii si celebrul stergator care atingea capota la primele modele plus schimbarea volanului care s-a cojit un pic (rezolvate in garantie).
                          In cele 4 service-uri pe care le-am vizitat, comportamentul fata de client a fost impecabil - cred ca tine foarte mult si de client - plus ca am venit cu consumabilele mele, am stat langa masina, s-a facut tot ce am cerut si cu costuri mult mai mici decat la alte marci.

                          Despre interior, feeling-ul pe care ti-l ofera plasticele il consider irelevant - singurele momente in care le ating sunt cele in care... sterg praful. Daca vrei sa atingi ceva placut prin masina... ia o pasagera cu tine!

                          Un plus pentru Sandero, suspensiile si garda la sol mare. Asta inseamna ca nu ramai cu ea in zapada de 15-20cm (vezi Swift si Polo), poti sa circuli lejer pe drumuri forestiere (are scut pt motor nu trebuie sa-l cumperi optional) si daca ai chef, poti cara un sifonier de la Ikea de peste 2m cu bancheta si scaunul pasager rabatate.

                          Daca nu faci decat ocazional drumuri lungi, motorul diesel nu merita diferenta de pret. Si nici cuplul nu este uimitor. Plus ca are si costuri de intretinere mai mari. Cel mai sigur ar fi un 1.6 16v care este oarecum sportiv.

                          Sa nu uitam ca la masina noua ai nevoie si de CASCO iar cele mai mici preturi sunt pt. Dacia.
                          Compara rata la Casco pentru Sandero 1.6 si pentru Astra, Polo, Suzuky, Clio cu motorizari similare.
                          Vei avea o surpriza! Mare!

                          Inca ceva, fa un efort si ia si AC (ca clima nu se poate numi). Mai bine renunti la vopseaua metalizata si dai cei 300 de euro pt. AC. O sa vezi ca merita!

                          Comment


                          • #14
                            ..daca faci multi km motorul de 1.5 dci e renumit pentru anduranta.. e peste chevrolet/suzuki sau altele .. azi dimineata am facut 18k si masina merge impecabil. intr-adevar nu e audi.. dar nici nu costa ca unul..

                            Comment


                            • #15
                              Bogdan_cj> multumesc pt. posibilitatea oferita de tine, daca iau decizia finala si va fi cazul, te voi contacta.

                              UrsBrun> inca nu sunt pe deplin convins ca merita sa renunt la confortul SH-urilor gen Focus 1.6 TDCI, Megane 1.5 dci, etc...numai ca stiu si eu cum e cu dieseluri folosite...e ca si ruleta ruseacsa...daca ai noroc, o sa ai parte de compania unei masini bune si fara probleme, daca nu, atunci mai pui vreo 2-3000 Eur pt. reparatii...

                              Problema este, ca orice masina iti alegi, trebuie sa faci compromisuri. Idela ar fi sa ai 3 masini:
                              - una mica si cu consum extrem de redus pentru oras
                              - una mai sportiva pt. drumuri lungi care sa-ti ofere senzatia de a conduce
                              - o masina de teren 4x4 adevarat cu reductor si diferentiale blocabile

                              Apoi performante cu consum scazut exista (orice masina cu diesel modern si peste 110 CP), dar fie pretul de achizitie - la masini noi, fie costurile de intretinere - la SH sunt mari.

                              Sandero dci ar fi un compromis bun, adica cu deficiente la fiecare capitol, insa o alegere cu care se poate trai.

                              11600 pt. Sandero dci 90 CP Smile mi se pare prea mult, cu toate ca din cate am aflat nu are alternative diesel noi, ci doar SH-uri.

                              Sandero 1.6 16V are un pret cu 1500 eur mai mic fata de top-diesel, ceea ce conteaza mult pentru mine. Numai ca dci-ul e mai placut la drum intans cu reprize mai bune, iar consumul cu vreo 3 litri mai putin. Din 1500 Eur imi pot lua aprox 1150 l motorina care face dieselul rentabil cu un avantaj de consum de 3l/100 km fata de benzinar abia dupa primii 35-40000 km - in cazul meu dupa 2 ani...

                              Eu prefer performantele mai bune, chiar daca consumul e cu 1-2 l mai mult.
                              Daca 1.6 16V ar fi mai performant decat dci-ul, si n-ar fi motor de generatie veche, nici nu as sta pe ganduri...

                              ...ce greu-i alegerea asta...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google