Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Amanta mea

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai decat sa i-o dau sotiei si sa o vad facuta praf...mai bine o vand!
    -fara-

    Comment


    • Originally posted by Spanu View Post
      pai decat sa i-o dau sotiei si sa o vad facuta praf...mai bine o vand!


      Cateodata nu ma pot abtine sa nu rad - nu mai fi si tu asa pesimist; lasa ca poate si ea are nevoie de masina, ce esti asa rau.

      Comment


      • legat de pret:
        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


        doar cateva exemple...iar legat de nr. de km nu stii daca sunt reali!!! plus ca daca stau sa adun sistem audio second 400 E, eleron second 50 E, volan piele, schimbator piele, ornamente stepway, insonorizata, si muuulte alte chestii pretul e decent.

        preturi din afara: tinand cond ca nu sunt inmatriculate:



        Last edited by Spanu; 3 December 2012, 13:47.
        -fara-

        Comment


        • Spanule, ai dat jos vreodata bara fata jos? Mie acolo langa far bara e putin iesita in afara si nu stiu cum sa o asez. In dialogys nu apare exact care-i treaba pacolo. Te intreb pe tine ca tu tot ai mai mesterit la sandel.

          Numai bine.

          Comment


          • Pot sa raspund eu

            Acolo sub bara ai o clema de plastic si aia se rupe si nu ai ce sa ii faci. trebuie schimbata si parca este undeva la aprox 50 lei in reprezentanta.

            Si la mine este putin departata bara dar cu aia chiar nu imi bat capul.

            Comment


            • Ai vreun cod de piesa sau un nume?

              Comment


              • habar nu am

                Comment


                • De piesa asta zici? http://www.bestautovest.ro/presor-ar...a-sandero.html

                  Asta conform dialogys e prinsa intr-un nit, dar nu apare si de ce e prinsa, bara sau aripa.

                  Comment


                  • am dat bara de mai multe ori jos, de aceea am luftul ala in ambele parti. bara e prinsa de aripa prin acea piesa de plastic, care sincer cred ca e nituita de aripa. ca sa o schimbi iti trebuie ceva rabdare, cunostinte si sculele necesare. ideea e ca bara la sandero se da jos mult mai greu fata de logan. cred ca e munca naibi sa o dai jos si sa o pui ca din fabrica.

                    pe mine ma enerveaza altceva:
                    cand deschizi usa la sofer, daca te uiti pe langa balamale se vede crapatura dintre far si aripa...ceea ce inseamna ca pe acolo intra curentul...motiv pentru care in masina nu te mai intelegi dupa 120 km/h. cine a gasit vreo rezolvare in acest sens?

                    eu m-am gandit ori sa pun niste garnituri de termopan autoadezive intre far si aripa, ori sa bag silicon "ca innecatu" pana se umple spatiul ala. de cand merg des pe autostrada am innebunit legat de suieratul care se aude in masina.
                    am incercat chedere intre usile din fata si cele din spate, am incercat garnituri termopan lipite pe usi, am aplicat Aluband pe pedalier in partea din fata a masinii, am dat cu vopsea cauciucata pe partea exterioara a podelei, am pus un strat de fonomin pe podea din portbagaj pana sub bord, am pus paravanturi pe usile din fata, intradevar bati acum in componentele masinii si zici ca e tanc, nu mai zbarnaie, nu mai suna a gol dar totusi nu te intelegi in masina dupa 120 km/h. si nu din cauza motorului pe care nu il mai aud la cata pasla am pus si sub capota si pe peretele antifoc, ci din cauza vajaitului.
                    -fara-

                    Comment


                    • spanule, uita-te la mine la jurnal si o sa vezi ca am pus izopren acolo de jos pana sus si am scapat de vajaieli(si la noul logan e la fel). Izoprenul e cel mai bun acolo ca nu retine apa. Eu mai aud doar motorul pe la pedalier, ca vajaielile le-am eliminat asa. Daca pui garnitur in fata langa far nu o s reziste la as curent, am incercat.
                      O saltea de izopren e 20ron si iti ajunge. Si treguie pus pana sus la chederul tip jgheab ce dirijeaza aerul pe langa usa, acolo unde e si ornamentul ala de plastic langa parbriz. Si daca tot dai jos contraaripa izoleaza cu silion negru in zona unde se prinde jos cu surubui ca in aripa o sa ai namol si pe acolo intra. Eu am pus silicon negru.
                      Last edited by bogdan_cj; 3 December 2012, 20:08.

                      Comment


                      • Antifonare

                        Si pentru ca nu am mai scris nimic, desi am mai facut cate ceva, sa va relatez ultima isprava.
                        Se incepe cu un set de STP (5 foi de 75x40 cm) in valoare de 42 Euro, niste folie pee de 3 mm, cateva beri, un tub de ceara pentru cavitati si multa incredere.

                        Practic am antifonat toate usile si am pus folie pee pe fetele de usi(deoarece nu am reusit sa gasesc STP SPL04), iar peste tot pe unde a ramas tabla goala, am pulverizat ceara pentru cavitati, iar in masina s-a lasat o liniste deplina.

                        Pentru cei care vor sa incerce acelasi tratament va recomand:

                        inzestrati-va cu mult calm, cu multe tigari, cu un repertoriu bogat, pentru ca veti avea nevoie sa le urati "de bine" inginerilor care au proiectat usile, cu multi plasturi pentru taieturi, zgarieturi, lovituri... si nu in ultimul rand cu mult timp.

                        iti ia cam 3 ore la o usa.

                        In rest rezultatul e peste asteptari.

                        Urmeaza sa ma ocup si de montantii fata si ceva prin portbagaj pe unde mai vibreaza tabla.
                        Attached Files
                        -fara-

                        Comment


                        • Daca tot ai avut date jos fetele de usa ti-as fi recomandat sa imbraci tijele din usi in varnis termocontractibil ca de la o vreme o sa zdrangane. La mine zdranganeau in fata. Oricum si mica antifonare ce am facut-o e o diferenta enorma. E o placere sa mergi acum cu masina. Si da...oricat de tehnic as fi m-am taiat la 3 degete cand am scos o clema de la manerul exterior al usii. Asa de bine e gandit.

                          Si legat de motantii fata uita-te la mine la jurnal daca nu te-ai uitat pana acum sa vezi ce gaura tehnologica vine din fabrica. Gaura ce ar trebui astupata ca intra si pe acolo zgomot. Si eu la portbagaj am pus mocheta pe interiorul hayonului(poze tot in jurnal), dar asta mai mult de pitici pe creier.

                          Comment


                          • super lucrarea. Ar fi bine sa incerci sa refaci stratul de mastic intre garnitura de portiera si portiera (masticul ala negru de pe muchia "panoului"). Poti folosi un silicon transparent sau poti sa-ti iei chiar mastic d'ala (la reprezentanta au la rola). Spor la mai multe imbunatatiri

                            Originally posted by bogdan_cj View Post
                            spanule, uita-te la mine la jurnal si o sa vezi ca am pus izopren acolo de jos pana sus si am scapat de vajaieli(si la noul logan e la fel). Izoprenul e cel mai bun acolo ca nu retine apa. Eu mai aud doar motorul pe la pedalier, ca vajaielile le-am eliminat asa. Daca pui garnitur in fata langa far nu o s reziste la as curent, am incercat.
                            O saltea de izopren e 20ron si iti ajunge. Si treguie pus pana sus la chederul tip jgheab ce dirijeaza aerul pe langa usa, acolo unde e si ornamentul ala de plastic langa parbriz. Si daca tot dai jos contraaripa izoleaza cu silion negru in zona unde se prinde jos cu surubui ca in aripa o sa ai namol si pe acolo intra. Eu am pus silicon negru.
                            te contrazic cu namolul. nu intra pe acolo decat o cantitate mica. mizeria de acolo are 2 surse mai mari si una mai mica:
                            1. protectia pasajului de roata (adica plasticul ala mare din interiorul aripii). mare parte din cantitate intra pe sus pe langa amortizor, daca bagi mana deasupra arcului o sa ai un pumn de noroi intarit. asta se scurge peste protectie si se acumuleaza in partea de jos a aripii.
                            2. protectia asta nu etanseaza pana in marginea aripii pentru a nu aparea vibratii, exista un spatiu de cca 3/4mm de jur imprejurul ei
                            3. intra mizerie pe sus pe la "baia parbriz". este indeajuns sa treaca de grilaj si scurgere cateva frunze si s-a obturat scurgerea din partea inferioara a aripii.

                            daca dupa fiecare spalare se da cu furtunul cu apa exact in "buza" aripii in interior o sa ramaneti surprinsi cat noroi curge de acolo. in plus, o limpezire temeinica in fantele de scurgere de jos vor scoate mizeria din interiorul aripii (pui podul palmei intre usa si prag, evident lipit de usa si prag, in dreptul scurgerii de la aripa si bagi apa cu presiune prin partea exterioara. mizeria se scurge atat pe deasupra palmei cat si pe sub prag. de asemenea baga furtunul deasupra arcului, sa ajungi exact aproape de capatul amortizorului.daca faci chestia asta dupa fiecare drum parcurs pe drumuri mai proaste sau dupa ploaie nu o sa ai niciodata mizerie acolo)

                            in partea din spate, noroi se acumuleaza (si sare iarna) deasupra gurii de umplere cu carburant. daca bagi mana deasupra lor o sa gasesti noroi intarit. solutia? furtun cu apa, maneci suflecate, si cat mai sus ajuns cu apa.
                            Last edited by chroma; 2 July 2013, 23:45. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • am uitat sa mentionez un lucru: cand inchid sau deschid masina trebuie sa fiu atent la semnalizari,deoarece nu se mai aude aproape deloc zgomotul produs de inchiderea centralizata.
                              -fara-

                              Comment


                              • alte imbunatatiri:
                                am cumparat si montat chedere de logan 2 si duster (se monteaza pe usile spate in locul unde usa din fata se petrece peste usa din spate). am atasat o poza dar nu cu masina mea.

                                azi am achizitionat un set de jante din aliaj de logan/sandero 2. sunt "aproape" noi. avand in vedere ca au fost rulate doar 50 de km. de la reprezentanta pana acasa. nu au niciun defect. imi plac la nebunie si abia astept sa se incalzeasca ca sa pot sa le montez pe masina cu anvelopele de vara.

                                pentru cei care detin logan/sandero 2 cu jante aliaj: prezoanele de la jantele de tabla se potrivesc pe cele de aliaj? am rugamintea pentru cei care au jante de aliaj si rezerva de tabla, sa ne comunice daca au primit si un set de 4 prezoane.
                                Attached Files
                                -fara-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google