Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Alba ca Zapada si cei 75 de Pitici :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Inele aeratoare cromate.

    Azi au venit cele 4 inele cromate pt aeratoare. Sunt de Lodgy.
    Se asorteaza cu butoanele de la radio-cd, inelele de la vitezometru/tahometru si cu viitoarele 3 butoane de Lodgy (aeroterma, aer cald/rece, dirijare aer) care le voi lua cand le voi gasi.

    Astept pareri cum e mai frumos cu inele satinate sau cromate?

    Nu stiu daca am filtru de polen o sa ma uit daca stiu unde. Jantele au fost aproape 6 mil cu transportul Atlassib platit de mine si sunt o marca nemteasca am uitat cum e pe net.
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Filtrul de polen e la picioarele pasagerului in stanga, in spatele locului pe unde vine aer la picioare.

      Comment


      • #33
        Uite niste poze si tutorialul unde trebuie sa tai. Sincer se merita sa îl pui, nu mai ai atâta praf în habitaclu, sa nu mai zicem de eventualele frunze care intra prin aeroterma si scot sunete ciudate.

        De câte ori ţi s-a întâmplat să înjuri praful depus pe bord? Şi asta după nici o săptămână de când ai fost la spălătorie? Când te-ai urcat ...


        @ pauly> Acele valori le schimbi din uch cu ajutorul unei interfețe de diagnoza ODB II și un laptop pe care sa ai DDT2000 cu baza de date pentru Sandero.

        P.S. Succes cu pozitia magica
        Attached Files
        Last edited by gaby_laz; 12 October 2012, 15:20.

        Comment


        • #34
          Este mai bine sa schimbi filtrul origunal dacia cu cel aftermarket? am scos filtrul asta ...s i mi se pare cam subtire si nu prea eficient contra prafului.
          @gaby_laz stiu am nevoie de ddt2000 si cablu si un laptop(sau pc, eu am umblat prin ddt2000 cu pc-ul scos afara) dar unde mai exact in ddt2000. Acum fiind frig nu prea mai am placerea sa mai scot pc-ul afara. O sa fac rost de un laptop si o sa umblu mai manuntit pe acolo. Dar ca idee cum i se spune la setarea cu stergatoarele.

          Comment


          • #35
            Filtrul de polen se schimba in acelasi interval ca si reviziile de km. Depinde in schimb si prin ce mediu mergi cu masina (daca mergi cu ea pe camp se va infunda foarte repede ). Cat despre calitatea acestora... ficare producator are standarde de executie, acesta poate fi o calitate mai mica sau mai mare (oricum se imbaxesc lafel), exista filtre de carbon si filtre de hartie, e normal ca cel de carbon sa aiba o filtrare mai buna dar deja incepem sa poluma topicul omului.

            Atașat aveți o poza in care este încadrat cu rosu unde puteți modifica timpi de la ștergătoare iar cu negru aveti încadrat de la câți km\h sa se încuie singura masina. Din acest meniu se mai pot modifica timpi de la: plafoniera, degivrare, semnalizare (timpi si tonalitatea sunetului), avertizare viteza excesiva, avertizare centura.

            Atentie! Pentru unele din optiunile mai sus enumerate trebuiesc trase cabluri suplimentare.

            Scuze de offtopic.
            Attached Files
            Last edited by gaby_laz; 12 October 2012, 18:37.

            Comment


            • #36
              Azi am pus cotiera Autospeed si cele 4 ornamente/autocolante usi stalpi. A trebuit sa vopsesc cu spray negru dunga dintre cele 2 usi ca se vedea vreo 3 mm alb. De fapt ca in tutorialul de Logan. A iesit fara nici o bula de aer pt. ca inainte am dat zona cu solutie apa-sapun iar la sfarsit am uscat cu feonul.

              Chiar nimeni nu isi da cu parerea despre cele 4 inele aeratoare de Lodgy puse?

              Comment


              • #37
                Originally posted by ascomp View Post
                Chiar nimeni nu isi da cu parerea despre cele 4 inele aeratoare de Lodgy puse?
                salut,
                in primul rand sa stapanesti sanatos masina, si fara incindente.
                mie imi plac lucrurile simple. inele alea cromate nu imi plac, deoarece incarci numarul de culori al bordului. ce e mai mult de doua culori e mult...
                chestia aia de pe volan mi se pare hidoasa. am vazut aici pe forum (sau pe loganclub) cum cineva si-a imbracat in piele volanul aproape ca cel "factory made". foarte frumos arata. costuri mici.
                in rest, imi place cum arata masina !

                Comment


                • #38
                  ascomp, sa stapanesti sanatos fara probleme si evenimente masinuta!

                  Intr-adevar, inelele cromate se potrivesc cu butoanele cromate de pe player, arata OK, dar husa de pe volan nu prea da bine.

                  Si vorba lui hash84, ce e mai mult de 2 culori este deja prea mult...

                  Numai bine!

                  Comment


                  • #39
                    Mie imi plac acele inele de aerator, incearca sa iei si maciulia de schimbator de la prestige.
                    Foarte ok procedura prin care ai pus autocolantul pe stalp, nu multi o folosesc pentru ca daca e si dai prea multa caldura se strange autocolantul daca dai prea putina nu se lipeste cum trebuie. Eu in loc sa vopsesc taiam mai mare autocolantul pentru usile din spate sa acopere si partea aia.

                    Ce planuri de viitor mai ai?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by gaby_laz View Post
                      Mie imi plac acele inele de aerator, incearca sa iei si maciulia de schimbator de la prestige.
                      Foarte ok procedura prin care ai pus autocolantul pe stalp, nu multi o folosesc pentru ca daca e si dai prea multa caldura se strange autocolantul daca dai prea putina nu se lipeste cum trebuie. Eu in loc sa vopsesc taiam mai mare autocolantul pentru usile din spate sa acopere si partea aia.

                      Ce planuri de viitor mai ai?
                      Ma bucur ca totusi ii plac cuiva aeratoarele nichelate.

                      Mie de la inceput aeratoarele satinate mi s-au parut prea grosolane parca sunt de la o jucarie. La fel si plansa de bord centrala/verticala (consola centrala) mi se pare un dezastru estetic. Inca nu am o idee buna cum sa o modific. Inelele nichelate sunt foarte elegante pe real.


                      Luni ma duc la vopsitor sa fac oglinzile albe.

                      Ar mai merge folie neagra si in spate pe stalpul dintre a 2-a usa si tabla din spate portbagaj. Ar mai merge si pe coltul de la oglinda retrovizoare acolo unde alte masini au geam si plastic negru in forma de triunghi.

                      Originally posted by Azzzuro View Post
                      ascomp, sa stapanesti sanatos fara probleme si evenimente masinuta!

                      Intr-adevar, inelele cromate se potrivesc cu butoanele cromate de pe player, arata OK, dar husa de pe volan nu prea da bine.

                      Si vorba lui hash84, ce e mai mult de 2 culori este deja prea mult...

                      Numai bine!
                      Normal ca toate chestiile de design sunt chestii de gust si nu prea se discuta.

                      Insa referitor ca 2culori sunt deja prea mult aici am retineri. De exemplu interirul de la utimul Rolls-Royce are cel butin 5 culori incepand cu 2 culori de lemn si ajungand la tot felul de nichelate. Si nu arata chiciuristic mai ales ca e Rolls.

                      Eu cred ca trebuie respectata regula de design la asortare culori: culorile care sa le asortezi sa plece din aceiasi culoare de baza.
                      Alb, gri, crom, negru se incadreaza. Bejul ala de la bord nu merge decat cu negrul dar asa a venit masina nu am ce face.

                      Mijlocul volanul nu-mi place inelul ala satinat si scrisul ala stupid Dacia in aceiasi culoare cu volanul - mi-as pune mijlocul de la noile Dacii: inel cromat si sigla mica Dacia insa banuiesc ca nu se poate numai daca schimb volanul.
                      Last edited by ascomp; 13 October 2012, 19:50. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        Gusturile nu se discuta, dar mie chiar imi plac acele inele de la aeratoare... Imi place mai ales faptul ca nu mai au acele mici 'canale' ce le au cele de Sandero 1.
                        Acum ar trebui sa gasesti si o maciulie de schimbator cu cap cromat(ca la Lodgy) si eventual manerele de deschidere usi din interior cromate... Tocmai am studiat un Lodgy Ambience in cartier, cu toate optiunile(MediaNav, A/C, scaune incalzite etc) si vreau sa zic ca arata super bine cu toate ornamentele nichelate(aeratoare, consola in care intra MediaNav, maciulia schimbator si manerele usi), insa se vad toate amprentele pe ele...
                        Pentru acea emblema de pe volan nu trebuie sa schimbi volanul, ci doar airbag-ul sofer.
                        ps: cat au costat aeratoarele, a trebuit sa le schimbi cu totul sau doar inelele din jurul lor?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by megyes raul View Post
                          Gusturile nu se discuta, dar mie chiar imi plac acele inele de la aeratoare... Imi place mai ales faptul ca nu mai au acele mici 'canale' ce le au cele de Sandero 1.
                          Acum ar trebui sa gasesti si o maciulie de schimbator cu cap cromat(ca la Lodgy) si eventual manerele de deschidere usi din interior cromate... Tocmai am studiat un Lodgy Ambience in cartier, cu toate optiunile(MediaNav, A/C, scaune incalzite etc) si vreau sa zic ca arata super bine cu toate ornamentele nichelate(aeratoare, consola in care intra MediaNav, maciulia schimbator si manerele usi), insa se vad toate amprentele pe ele...
                          Pentru acea emblema de pe volan nu trebuie sa schimbi volanul, ci doar airbag-ul sofer.
                          ps: cat au costat aeratoarele, a trebuit sa le schimbi cu totul sau doar inelele din jurul lor?
                          40 lei + 8 lei Posta - numai inelele de la aeratoare (4 buc) - se schimba f usor.

                          Comment


                          • #43
                            Daca ar fi sa fac o schimbare as inlocui consola si inelele cu ce e la Duster http://0-100.hotnews.ro/2009/12/14/d...-elemente-noi/ dar nu stiu nici de unde poti cumpara asa ceva nici cine sa mi le monteze si atunci stau calm

                            Comment


                            • #44
                              Piesele le cumperi de la dealer sau de la unii oameni din uzina si montajul e floare la ureche.

                              Comment


                              • #45
                                La Duster interiorul e pe negru eu vreau sa trec pe cromat insa nu stiu ce sa fac cu consola centrala. Singura idee care imi place pana acuma e varianta de bord de la Sandero Brazilia - negru si gri.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google