Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Alba ca Zapada si cei 75 de Pitici :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alba ca Zapada si cei 75 de Pitici :-)

    Ziua zero

    Luni seara pe cand imi duceam copiii la bazin am trecut pe langa dealerul Dacia din Resita si ghici ce: in curtea interioara era tanti Sandero alba tocmai venita cu fisele de hartie in geam.

    A doua zi dimineata m-au sunat sa vin sa o iau la pranz. S-au miscat repede au facut repede numerele rosii. Bineinteles la un pret dublu de 210 lei dar asta este. I-am tot batut la cap sa-mi dea presuri sau altceva si cica: "presurile sunt in masina". Niste presuri de 30 lei de kk nu originale. Dar in fine :-))

    Masina era OK am verificat tot nu am ce sa reprosez.

    Bineinteles ca m-am dus cu manometru la cauciucuri - aveau aproape 3 bari (asa se transporta- stiam smecheria) si i-am pus sa le desumfle la cat trebuie.

    Cred ca dealerul Dacia/Renault s-a pus intentionat langa 2 benzinarii pentru ca masina nu avea mai mult de 2 l de benzina in ea dar 100 de m a mers.

    Impresii:

    Albul Glacier prinde bine pe Sandero il face mare si elegant. Radio-Cd-ul e fain, mi se pare de calitate se conecteaza bine la telefon prin bluetooth, microfonul e in tavan langa plafoniera.

    Tinuta de drum e buna am vazut ca are si bielete/bara antiruliu gropile nu se simt asa sensibil ca la Peugeotul 307 pe care il mai avem.

    Motorul de 1.2 16V benzina e cam puturos urca cam incet in turatii demarajul e mai mare la turatii mari de peste 3000. Mi s-a spus ca 1000 km sa nu trec de 3500 ture ca e rodajul. La Peugeot mi se spusese ca rodajul a fost facut mecanic in fabrica. In fine.
    Comportamentul motorului de 1.2 e complet diferit de unul diesel turbo. E cu totul alt stil de condus.
    Pedala de ambreiaj e f moale si prinde sus - stiam asta toti se plang de asta - franele sunt OK.

    Per ansamblu e o masina OK, frumusica un pic pt. gagici - cel putin pe alb.
    Attached Files
    Last edited by ascomp; 10 October 2012, 10:37.

  • #2
    E frumoasa. Multi km fara incidente si sa te bucuri de ea.

    Comment


    • #3
      Multumesc de urare Bogdan.

      Ziua unu

      Prezentat la ora 8 la vulcanizare (tocmai isi beau aia cafeaua :-)) si pus jante Al si pe tabla pus cauciucuri de iarna.
      Pus ornament cromat pe esapament si ornamente praguri cu inscriptionare Dacia.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Mie jantele nu imi plac, dar gusturile nu se discuta. Ziceai de cotiera in ceva post. Cele de la autospeed replica cu originalul sunt f ok. Am si eu una de un an si nu scartaie, vine perfect intre scaune si a fost 60 ron.
        Daca te rog poti pune niste poze cu interiorul? stiu cum arata dar vreau sa vad cd-playerul cum arata. Mersi si inca odata multi km fara nici o problema(exceptand bolile din fabricatie

        Comment


        • #5
          Jantele nu sunt f frumoase nici f urate. Am avut o ocazie sa le cumpar cu 5 mil toate 4, sunt ca si noi, si nu m-am putut abtine sa nu le iau. O sa pun ceva pe mijloc (sigla mica cu Dacia sau altceva) ca sa mai scoata din monotonie.

          In schimb ca sa compensez o sa pun jantele de la 307: O.Z. 35th Anniversary cu 20 si ceva de spite fiecare.

          Am facut acuma la repezeala cateva poze cu interiorul insa inca nu am apucat sa pun cotiera (tot Autospeed), nu am primit inca inelele cromate pt aeratoare (ca la Lodgy) si inca nu am apucat sa fac rost de cele 3 butoane tip nou pt aeroterma, dirijare aer si aer cald/rece.

          Interiorul e relativ frumusel am gasit azi la Dedeman husa volan din piele naturala cu 40 lei (era oferta) care e fix gri-ul din a 2-a culoare a bordului.

          Radio cd-ul e f fain merge brici inclusiv cu telefonul.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            zi-mi te rog despre casetofon. are si iesire pentru subwoofer? ne poti informa in legatura cu acest aspect?
            -fara-

            Comment


            • #7
              Din cate stiu eu nu are iesire de subwoofer. Problema e ca eu am cautat de mi s-a acrit un cd-player ca asta sa imi pun si nu am gasit nicaieri, de fapt am gasit la reprezentanta cu niste scoruri uriase.

              Se pare ca au inceput sa apara pe okazii dar la 300 ron si de banii aia se poate lua ceva mai bun, parerea mea.
              Last edited by bogdan_cj; 10 October 2012, 16:55.

              Comment


              • #8
                Frumoasa, intr-adevar albul prinde foarte bine pe Sandero(cel putin mie imi place), mai ales pe unul cu toate cele vopsite in culoare...
                Totusi am observat ca ai aeratoare cu aspect crom satinat. Au fost asa din fabrica sau le-ai schimbat? De ce vrei sa le schimbi cu unele cromate, caci asa se asorteaza cu panoul central etc.
                'Butonul' orb din stanga celui de avarii mi se pare cel mai urat lucru, nu stiu de ce au scos de acolo butonul de degivrare luneta si l-au pus la climatizare. In continuare, am remarcat plansa bord cu insertie de crem, lucru ce iarasi imi place, insa tapiseria scaunelor va fi un cosmar, mai ales pe margini, cel putin la mine dupa ce s-a murdarit putin arata ca la o masina cu zeci, poate chiar sute de mii de km.. Am rezolvat problema prin curatarea periodica.
                O alta chestie: Poate fi cd-playerul performant, dar mi se pare ca nu e in ton cu restul bordului, nu se potriveste cu armonia simpla a interiorului(asta ca o parere personala).
                Panourile interioare ale usilor au insertie de material textil sau sunt doar plastic simplu? La cele fara material am constatat ca acea zona(unde venea materialul) se poate zgaria foarte usor chiar cu si cu unghia, la cele cu material nu stiu cum e...
                Conducte pentru incalzire/recircularea aerului pentru spate ai? Ar trebui sa fie undeva sub scaunele din fata niste fante... Eu nu am si pentru pasagerii din spate chiar este o problema distribuirea aerului uniform in habitaclu...
                Motorul de 1.2....am zis ca ii dau drumul masinii in Mures in primii 1000km, dupa asta s-a mai lasat, iar parca la 3000 a inviat brusc...
                In rest, cat mai multi km fara probleme si sa o stapanesti sanatos!

                Comment


                • #9
                  Nu are nici el conducte incalzire pentru spate. Doar 1.6 16v si dci-urile vin cu asa ceva. Dar se pot pune ulterior si nu costa asa mult. 120 ron amandoua conductele din cate tin minte.

                  Comment


                  • #10
                    nu e cam putin 1.2 ? avand in vedere ca ziceai ceva de un 307 turbo diesel ! cat a fost masina ?

                    Comment


                    • #11
                      Radio-Cd-ul este tip Daewoo AGC-1220RF nu cred ca are mufa pt. subwoofer. Insa e o scula OK se aude binisor se cupleaza bine la tel ( poate sa tina minte 5 conexiuni bluetooth) nu se asorteaza f bine cu bordul insa culorile la lumini sunt tot pe rosu in ton cu luminile de la bord.

                      Vreau sa-mi schimb inelele de la aeratoare cu inele cromate pentru ca cele "satinate" nu-mi plac - cele cromate se vor asorta cu butoanele de la radio-cd (margine nichelata) si cu cele 3 butoane de Lodgy ( aer cald/rece, aeroterma, dirijare aer) pe care le voi cumpara candva cand le voi gasi.

                      Consola centrala gri de la bord o urasc, nu-mi place deloc tot caut solutii ce sa-i fac insa sa nu iasa chici.

                      Dacia a costat 5500 E + 3 vouchere, avantaj client 900 E comanda si oferta pt august. De fapt era 5300 insa am mai pus 200E easy pack. Un pret f atractiv zic eu.
                      Se conduce complet diferit de peugeotul 307 pe care-l mai avem, pedalele sunt altcumva ca tinuta, regimul de turatii e altcumva - nici eu si nici sotia nu ne-am obisnuit inca.

                      Eu si sotia suntem multumiti nu avem ce sa reprosam deocamdata. Singura chestie ar fi etajarea cutiei de viteze care pt treapta 1,2 si 3 nu mi se pare foarte bine gandita. Sau poate mi se pare.
                      Chiar si pt o masina ieftina si tot fura ochii ( acuma ca e noua) si chiar multi cunoscuti au zis ca e frumusica.

                      Comment


                      • #12
                        O sa te obisnuiesti cu ea, are cutia cam scurta si probabil de aceea iti da impresia ca nu e gandita bine. Dar pentru oras e foarte ok masinuta, chiar si pentru drumuri extraurbane.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bogdan_cj View Post
                          Mie jantele nu imi plac, dar gusturile nu se discuta. Ziceai de cotiera in ceva post. Cele de la autospeed replica cu originalul sunt f ok. Am si eu una de un an si nu scartaie, vine perfect intre scaune si a fost 60 ron.
                          Daca te rog poti pune niste poze cu interiorul? stiu cum arata dar vreau sa vad cd-playerul cum arata. Mersi si inca odata multi km fara nici o problema(exceptand bolile din fabricatie
                          Compensam jantele de la Dacia cu astea OZ de la 307
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Motorul mic inseamna o grija in plus. Sa fii atent sa nu incarci masina foarte mult...tine-o in ce scrie in talon pt ca desi poate sa ti se para ca avand 70 de cai poate sa duca e problema cu demarajul...mai precis incarcand-o full de oameni si bagaje vei supra-solicita ambreiajul la plecari mai ales din rampa. Masinile cu motor sub 1,4 nu trebuie sa iasa dinoras. Eu am nenorocit un ambreiaj de la un Citroen C1 carand faianta cu ea. Ai grija la acest aspect.
                            In rest...milioane de km cu ea fara probleme!
                            Avantajul cutiilor mici e ca nu schimbi asa des in oras. Poti merge km buni doar cu a 3-a la 2000 de ture sau cu a 2-a la 3000.
                            Last edited by Mishoo; 11 October 2012, 12:39.

                            Comment


                            • #15
                              @Mishoo: Pe fabia aveam motor de 1.2 64 magarusi si am mers cu ea si in afara. Dezavantajul e cutia scurta. In treapta a 5-a la 130km/h aveam 4300rpm de unde si un consum maricel. Dar in rest in oras se descurca onorabil.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google