Ziua zero
Luni seara pe cand imi duceam copiii la bazin am trecut pe langa dealerul Dacia din Resita si ghici ce: in curtea interioara era tanti Sandero alba tocmai venita cu fisele de hartie in geam.
A doua zi dimineata m-au sunat sa vin sa o iau la pranz. S-au miscat repede au facut repede numerele rosii. Bineinteles la un pret dublu de 210 lei dar asta este. I-am tot batut la cap sa-mi dea presuri sau altceva
si cica: "presurile sunt in masina". Niste presuri de 30 lei de kk nu originale. Dar in fine :-))
Masina era OK am verificat tot nu am ce sa reprosez.
Bineinteles ca m-am dus cu manometru la cauciucuri - aveau aproape 3 bari (asa se transporta- stiam smecheria) si i-am pus sa le desumfle la cat trebuie.
Cred ca dealerul Dacia/Renault s-a pus intentionat langa 2 benzinarii pentru ca masina nu avea mai mult de 2 l de benzina in ea dar 100 de m a mers.
Impresii:
Albul Glacier prinde bine pe Sandero il face mare si elegant. Radio-Cd-ul e fain, mi se pare de calitate se conecteaza bine la telefon prin bluetooth, microfonul e in tavan langa plafoniera.
Tinuta de drum e buna am vazut ca are si bielete/bara antiruliu gropile nu se simt asa sensibil ca la Peugeotul 307 pe care il mai avem.
Motorul de 1.2 16V benzina e cam puturos urca cam incet in turatii demarajul e mai mare la turatii mari de peste 3000. Mi s-a spus ca 1000 km sa nu trec de 3500 ture ca e rodajul. La Peugeot mi se spusese ca rodajul a fost facut mecanic in fabrica. In fine.
Comportamentul motorului de 1.2 e complet diferit de unul diesel turbo. E cu totul alt stil de condus.
Pedala de ambreiaj e f moale si prinde sus - stiam asta toti se plang de asta - franele sunt OK.
Per ansamblu e o masina OK, frumusica un pic pt. gagici - cel putin pe alb.
Luni seara pe cand imi duceam copiii la bazin am trecut pe langa dealerul Dacia din Resita si ghici ce: in curtea interioara era tanti Sandero alba tocmai venita cu fisele de hartie in geam.
A doua zi dimineata m-au sunat sa vin sa o iau la pranz. S-au miscat repede au facut repede numerele rosii. Bineinteles la un pret dublu de 210 lei dar asta este. I-am tot batut la cap sa-mi dea presuri sau altceva

Masina era OK am verificat tot nu am ce sa reprosez.
Bineinteles ca m-am dus cu manometru la cauciucuri - aveau aproape 3 bari (asa se transporta- stiam smecheria) si i-am pus sa le desumfle la cat trebuie.
Cred ca dealerul Dacia/Renault s-a pus intentionat langa 2 benzinarii pentru ca masina nu avea mai mult de 2 l de benzina in ea dar 100 de m a mers.

Impresii:
Albul Glacier prinde bine pe Sandero il face mare si elegant. Radio-Cd-ul e fain, mi se pare de calitate se conecteaza bine la telefon prin bluetooth, microfonul e in tavan langa plafoniera.
Tinuta de drum e buna am vazut ca are si bielete/bara antiruliu gropile nu se simt asa sensibil ca la Peugeotul 307 pe care il mai avem.
Motorul de 1.2 16V benzina e cam puturos urca cam incet in turatii demarajul e mai mare la turatii mari de peste 3000. Mi s-a spus ca 1000 km sa nu trec de 3500 ture ca e rodajul. La Peugeot mi se spusese ca rodajul a fost facut mecanic in fabrica. In fine.
Comportamentul motorului de 1.2 e complet diferit de unul diesel turbo. E cu totul alt stil de condus.
Pedala de ambreiaj e f moale si prinde sus - stiam asta toti se plang de asta - franele sunt OK.
Per ansamblu e o masina OK, frumusica un pic pt. gagici - cel putin pe alb.

Comment