Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vocea Clientului Intrebari/Raspunsuri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    mda nocomment decat sa stau sa ma stresez ma duc tot la dacia..e de cacao..

    Comment


    • #92
      Primul e-mail 26.06.2010
      "Buna ziua,
      ......................................, posesor autoturism Dacia Sandero din iulie 2008.
      In 21.06.2010, la revizia de 2 ani a autoturismului mentionat pe care am facut-o la unitatea Dacoserv din B-ul Preciziei Bucuresti, am sesizat si urmatoarele defecte pe garantie:
      Vopseaua manerelor de la usa stanga fata si dreapta spate era cojita iar bratul stergatorul de la sofer, cand era ridicat, lovea capota producand si deteriorarea vopselei din zona respectiva.
      Inginerul mecanic a intocmit nota spre Dacia, a primit acceptul, iar sambata 26 iunie am fost chemat pt inlocuirea pieselor respective.
      Nemultumirile mele legate de aceste lucrari pe garantie sunt urmatoarele:
      1. Pentru montarea manerelor de usi a fost nevoie sa se desfaca masca cu tapiteria interioara a usilor. Aceasta masca vine din uzina cu un strat de mastic ( silicon) negru introdus in santurile respective, pus pt izolare. In urma demontarii, acest strat a fost distrus, o parte ramanand pe usa, alta pe masca si alta cazand complet. La observatia mea ca acest mastic trebuie refacut asa cum a fost initial, ca sa-si poata indeplini rolul pt care a fost pus de constructor, inginerul responsabil mi-a dat raspunsul ca "aceasta operatie nu intra in tehnologia de schimbare a manerelor de usi, tehnologie impusa de producator, ca ea se face doar daca se schimba respectiva masca cu tapiterie". Nu mi se pare normal ca atunci cand inlocuiesti o piesa, iar ca sa ajungi la ea trebuie sa demontezi si alte componente, acele componente cand se repun la loc sa nu fie aduse in starea initiala din constructie.

      2. In legatura cu bratul de la stergator. Acest brat este total diferit (ca aspect) fata de bratul initial. Este normal ca atunci cand, (dintr-o greseala care tine de constructor,proiectare) se inlocuieste bratul, sa se inlocuiasca si bratul pereche. Este anormal ca un brat sa fie un model si celalalt brat sa fie alt model. Pe seriile mai noi de Sandero au fost montate din uzina ambele brate ( care nu lovesc capota), nu numai bratul de la sofer.

      In concluzie, doresc urmatoarele:
      - Montajul fetei interioare a usilor sa se faca si cu inlocuirea masticului distrus in urma demontarii, pt a aduce componenta respectiva la parametrii de la iesirea pe poarta uzinei.
      - Schimbarea bratului stergator din dreapta (chiar daca nu afecteaza capota) cu acelasi tip de brat ca cel inlocuit la sofer"

      Neprimind nici un raspuns astazi 20.07.2010 am trimis un nou email:

      "Revin la sesizarea trimisa in data de 26.iunie 2010 la care nu am primit raspuns
      pana in prezent. Consider ca nu sunt probleme asa de grave incat sa nu se poata
      da un raspuns in aceasta perioada de timp. Va rog sa luati la cunostinta ca la
      expirarea termenului legal de solutionare a sesizarii, o sa ma adresez
      Autoritatii nationale pentru protectia consumatorului atat pentru faptul ca nu
      se rezolva favorabil problemele ridicate cat si pentru lipsa de raspuns."

      Dupa 6 ore am primit de la VC:
      "Va informam ca solicitarea dumneavoastra, in legatura cu autoturismul DACIA SANDERO LAUREATE 1.4, cu numar de identificare ........................., a fost analizata in cadrul Departamentului Tehnic Dacia.

      Astfel, suntem in masura sa va comunicam ca operatia de montare a manerelor de usa a fost efectuata de unitatea service DACOSERV din Bucuresti in conformitate cu tehnologia de remediere impusa de producator.

      Referitor la solicitarea dumneavoastra privind inlocuirea bratului stergator din dreapta, va informam ca Automobile Dacia nu poate raspunde pozitiv, intrucat acesta nu reprezinta un defect de fabricatie. "

      O sa ma adresez si ANPC, dar nu cred sa rezolv ceva

      Comment


      • #93
        Acel mastic negru de pe fata usii are printre altele si rolul de a nu permite apei de ploaie sa intre in masina. Sfatul meu este sa mergi cu masina la spalatorie si cu tine inauntru sa se apuce baietii sa spele masina udand geamul din belsug. Urmareste in partea de jos a usii daca nu se prelinge apa in masina. Daca intra apa in masina mergi cu ea urgent si spune-le ca datorita interventiei defectuoase intra apa in masina si daca nu remediaza urgent problema nu te certa cu ei, pleaca la Protectia Consumatorului si depune plangere scrisa. Sa vezi ca vor reactiona mult mai repede.
        Sandero Laureat 1.4 MPI

        Comment


        • #94
          pai vezi de ce nu m-am dus eu pentru brat ...pentru ca nu se merita sincer..si vopseaua de pe manere sa sara..gasesc o solutie...acu sincer..eu ma asteptam sa patesti asa..doar traim in rumania... si m-ar mira sa rezolvi ceva cu opc..oricum bafta si ne tii la curent..

          Comment


          • #95
            chitziman atata timp cat ai garantie la masina si schimbarea bratului stergator sau a manerelor de usa se face gratuit nu inteleg de ce trebuie "sa gasesti... o solutie". Dupa ce iese din garantie, te inteleg, e pe barba ta si faci ce crezi tu ca e mai bine, altfel....
            Si o informatie: atunci cand sare vopseaua de pe manere (ma refer la cele argintii) solutia aleasa de Dacia a fost schimbarea acestora complet, si nu revopsirea lor. La fel in cazul bratului stergator se repara si capota in cazul in care a fost rasa vopseaua de pe cant.
            E neplacut cand la o masina noua se intampla astfel de probleme, dar am intalnit colegi cu alte marci de masini (skoda, Kia) care deja au vizitat service-ul pentru probleme mult mai grave.
            Sandero Laureat 1.4 MPI

            Comment


            • #96
              @bobocul, eu in locul tau as fi cerut ca manerele usilor sa fie inlocuite un unele negre, nu argintii. Alea 2 exfoliate erau gratis, si as fi cumparat de la dezmembrari (sau chiar noi) inca 2 bucati si le lasam negre...macar stii o treaba, ca astea nevopsite nu se exfoliaza.
              Ps. eu nu probleme cu asa ceva, de fapt, nu am nici o problema cu masina...INCA...(are 1 an si 2 luni)
              ps2. chiar daca nu am nici o problema cu masina...eu unul NU voi mai cumpara o dacie in viata mea (sau o masina facuta de francezi).

              Comment


              • #97
                Ai dreptate bunicuta, dar, ar fi mers in combinatie si cu protectia de la usi si poate si cu barele de protectie care sa fie tot negre
                .

                Comment


                • #98
                  sv03tbh atata timp cat nu se realizeaza corect..nu merita timpul pierdut si nervi...

                  Comment


                  • #99
                    @Bobocul, daca pleci de la ideea ca oricum nu rezolvi ceva...
                    Sunt tare curios ce spune ANPC in acest caz.
                    Din ce ai scris tu, reiese ca DACIA a recunoscut practic ca prin "tehnologia de remediere impusa de producator" ti-a cauzat un prejudiciu.
                    Cum ai remarcat si tu, produsul, in cazul nostru masina, nu a fost adus dupa reparatie la starea initiala.
                    Ori asta este principala obligatie a unui furnizor de produse si servicii care acorda garantie.
                    Nu mai zic ca astia nu au recunoscut nici pana acum oficial, ca au avut o problema cu stergatoarele (pe langa multe altele).

                    Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.

                    Comment


                    • Noutati de la Vocea clientului nu mai are nimeni? Vreti sa-i lasati someri? Nu le dati de lucru?
                      Sandero Laureat 1.4 MPI

                      Comment


                      • Razvan20 in primul rând bine ai venit pe forum! In al doilea rând citește cu atenție și posteaza întrebările in zonele dedicate. Această secțiune așa cum vezi se adreseaza corespondenței dintre noi și cei de la Vocea Clientului.
                        Sandero Laureat 1.4 MPI

                        Comment


                        • probleme cu cutia de viteza la noul sandero

                          Buna ziua. Am achizitionat in martie anul acesta noul sandero motor 0.9 cmc si am o problema la el care nu apare tot timpu, problema ar fi ca nu intra tot timpu din prima in marsalier iar de la reprezentanta mi s-a spus ca trebui sa astept 3-4 secunde dupa ce debraiez ca sa pot introduce in marsalier,as dori niste sfaturi , va multumesc anticipat.

                          Comment


                          • Manual Sandero Stepway 1,5 dci 90CP Prestige

                            Va rog daca imi puteti spune unde pot gasi manualul in limba romana de la stepway 1,5 dci ca eu am acest manual in limba daneza. Va multumesc !!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google