Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Dacia Sandero 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Deci inseamna ca peste 30 de ani le vom putea inscrie ca masini de epoca =))Trece repede timpul acesta....
    Eu nu am mai vazut Sandero 1 pe site-ul Dacia inca din noiembrie 2012(cel putin la configurator nu mai era).
    Piese de muzeu nu avem, caci sunt totusi destul de multe exemplare in lume, dar candva vor fi(daca ajung masinile acestea masini de epoca, la cum sunt lucrate
    ). Al meu este al 331085 Sandero si este din noiembrie 2010,deci un 500000 de bucati de Sandero 1 s-au facut...
    In concluzie, frumos Noul Sandero, frumos si vechiul, mi-ar si placea unul nou, insa pacat ca fac reduceri de costuri la cele mai 'elementare' dotari, ca de exemplu: noua generatie nici pe varianta de varf Laurete nu este prevazuta cu iluminare torpedo(si Dacia 1300 avea), nu mai exista cablaj pentru incalzirea in scaune(Sandero 1 avea) , iar protectia caroseriei in partea inferioara mi se pare cam subtirica, pe pasajele din spate se vedea un strat mai subtire de antifon , lucru care la Sandero 1 nu il gasesc(cel putin la mine nu, chiar are un strat bunicel de antifon pe praguri, pasaje, planseu etc). Acest lucru l-am sesizat la masina de drive-test in noiembrie la lansarea noilor modele, era un Sandero 0.9tce Laurete, Rouge de Feu.
    Attached Files

    Comment


    • #47
      Vechiul Sandero a fost pana la 1 martie 2013 pe dacia.ro la Oferte Speciale cu 1000 E reducere.

      La noul sandero au luat de unde se vede ca sa puna unde se vede. :-)


      Au scut de plastic, nu mai sunt protectii de plastic asa mari la motor (cel putin la 0,8 TCE) bara din fata e din plastic negru la modelele ieftine etc.


      PS: ieri s-a lansat noul Logan break - ala chiar imi place e o masina frumoasa, reusita.

      Comment


      • #48
        Da, loganul break e o masina care mie imi place foarte mult si daca vor baga in septembrie 1.2tce-ul dupa cum se preconizeaza eu il voi cumpara ca imi place foarte mult.

        Comment


        • #49
          Cred ca in viitor dupa Peugeotul 307 break ( are 2 mc daca scot bancheta din spate) care-l am acuma o sa fie o Dacia Logan break diesel.

          Comment


          • #50
            Buna dimineata,

            Vineri in jur de ora 16 ma duc sa iau masinuta. Spuneti-mi va rog cam ce ar trebui sa veirific la ea? La ce sa ma uit, ce sa intreb. Si inca ceva: ce acte trebuie sa primesc de la ei? Mersi muult.

            Comment


            • #51
              Tu ai vrut-o:

              1.Control General
              1) Corespondenta seriilor (de caroserie, de fabricatie, de motor, cutie de viteze)
              2) Curatenia exterioara si interioara
              3) Finisaj exterior (zgarieturi, pete, usoare lovituri)
              4) Stare embleme si ornamente
              5) Trusa de scule (daca este cazul)
              6) Documentele tehnice (notita tehnica, cartea de garantie, factura de livrare),
              7) Suduri usi, balamale


              2. Verificari interioare
              1) deschidere – inchidere
              __a) capota fata
              __b) portbagaj
              __c) usi (aliniere, inchidere, incuiere cu cheia si centralizat)
              __d) capac rezervor
              __e) inchidere centralizata (telecomanda si buton bord)
              2) Joc pedala frana
              3) Cursa pedala ambreiaj
              4) Frana de mana (reglajul ei)
              5) Stergatoare parbriz/luneta, instalatie spalare parbriz/luneta, reglare jeturi de apa. Functionarea stergatoarelor pe toate vitezele.
              6) Ventilatoare instalatie climatizare
              7) Electroventilator motor
              8 ) Martori de bord (presiune ulei, temperatura, rezervor, faza lunga, iluminare bord, semnalizare, functionare computer de bord)
              9) Lumini (faza scurta, lunga, pozitii)
              10) Scrumiere bord, usi (daca e cazul)
              11) Mecanism inchidere torpedou, lumina torpedou
              12) Oglinzi retrovizoare interior – exterior, reglarea lor (manuala sau electrica). Daca se poate, verificarea incalzirii lor (daca e cazul). Verificarea plierii (manuala sau electrica, dupa caz)
              13) Lampa iluminare interior
              14) Bricheta (functionare si iluminarea ei)
              15) Manete, comanda climatizare, ventilator
              16) Macarale geamuri usi/ butoane inchidere electrica geamuri usi, functionare inchidere geamuri (inclusiv electrica)
              17) Sine scaune fata, reglaje scaun (adancime, inaltime, lombar, aplecare spatar, incalzire daca este cazul)
              18 ) Reglaj volan (daca este cazul)
              19) Claxon
              20) Tapiterie (stare, forma, culoare, pete)
              21) Ambele chei sa functioneze (inchidere usi, pornire motor)
              22) Inchiderea centralizata (de pe cheie, de pe bord)
              23) Centuri de siguranta fata-spate (functionarea corespunzatoare), reglajul lor (daca este cazul), existenta tuturor centurilor
              24) Trusa medicala, triunghiuri, cric, coarba
              25) Roata rezerva, starea de umflare, mecanismul de prindere
              26) Covorase in masina, portbagaj
              27) Tetiere (daca exista toate)
              28 ) Existenta sigurantelor de rezerva pe capacul cutiei de sigurante si a extractorului de sigurante (daca este cazul)
              29) Rabatarea/demontarea banchetei spate, inclusiv daca se rabateaza partial.
              30) Functionare sistem audio Casetofon/CD/ce-o mai fi
              31) Functionare aer conditionat/instalatie incalzire habitaclu
              32) prezenta si conformitatea cheilor antifurt, atat pentru roti cat si pentru capace (daca este cazul)
              33) Comutatorul pentru airbagul pasager, functionare si martorul luminos de pe bord
              34) Verificarea sistemului de navigatie (daca e cazul) - functionare, inclusiv introducerea si scoatere CD din unitate.


              3. Verificari exterioare
              1) Etanseitate usi, jocuri intre elementele caroseriei
              2) Stare geamuri (zgarieturi, ciupituri, matuiri, fisuri)
              3) Siguranta pentru copii la usi
              4) Etanseitate si securitate capota portbagaj
              5) Securitate buson rezervor benzina
              6) Lumini exterioare – pozitii, faze (scurta, lunga), stop, semnalizare, marsarier, proiectoare, lampa iluminare numar
              7) Verificare reglare faruri pe inaltime
              8 ) Strangere suruburi la exteriorul caroseriei, ornamente
              9) Strangere prezoane pe roti
              10) Verificare roata de rezerva, presiuni in roti (fata, spate, rezerva), capace roti, corespondenta dimensiune roti cu talonu si CI
              11) Integritatea caroseriei (lovituri, zgarieturi)


              4. Verificare motor
              1) Curatenie compartiment motor
              2) Nivelul plinurilor: ulei motor, ulei cutie de viteze, nivel ulei directie asistata
              3) Nivel plinuri: vas expansiune, lichid frana, electrolit baterie, vas stergator parbriz, nivel lichid directie asistata
              4) Fixare borne, tensiune baterie; verificare culoare indicator de incarcare baterie (daca este cazul)
              5) Intindere curea ventilator
              6) Stare furtune (apa, aer, frana, combustibil), fixarea lor pe coliere
              7) Cabluri electrice – fixare – relee, sigurante fuzibile, electromotor, alternator, claxon, lampa
              8 ) Pornirea motorului si verificare:
              - Etanseitate sistem alimentare
              - Etanseitate sistem ungere (capac culbutori, pompa benzina – daca este cazul)
              - Etanseitate sistem de racire (in compartiment motor)
              9) Verificare motor la turatii 750 – 800 si la 1500 (zgomote, functionare, intreruperi)
              10) Etansitate esapament. Aliniere si stare generala esapament
              11) Etanseitate sistem de franare

              5. Verificari sub automobil/motor
              1) Scurgeri ulei carter motor si filtru ulei, capac distributie, baie ulei, bujii, delcou
              2) Scurgeri lichid de frana (limitator, racorduri flexibile, etriere, pistonase)
              3) Nivel ulei cutie viteze
              4) Scurgeri ulei la cutia de viteze
              5) Pozitionare toba de esapament, scapari gaze
              6) Fixare bare stabilizatoare (fata / spate)
              7) Fixare inele cauciul la esapament
              8 ) Verificare suruburi de fixarela suportii motor si cutia de viteze
              9) Verificare amortizoare – fixare, pierderi lichid, blocare
              10) Fixare suruburi la: scut motor, scut portbagaj, bare directie fata – spate
              11) Fixare conducte de frana
              12) Fixare piulite – fuzete, brate inferioare – superioare, pozitionarea casetei de directie, capetele cremaliera
              13) Stare burdufuri de protectie la axe planetare, rotule superioare si caseta de directie
              14) Verificare sigilii la cutia de viteze, bord, amortizoare
              15) Verificare stare aerisitoare frana

              6. Verificare pe drum sau stand
              1) Eficacitate franare
              2) Functionare indicatori de bord – vitezometru, contor kilometric, turometru
              3) Pozitie volan si stabilitate automobil la mers pe drum
              4) Pastrarea traiectoriei la franare
              5) Verificare zgomote, la mers in gol, in diverse trepte de viteze
              6) Fulare roti
              7) Unghiuri de cadere roti
              8) Joc volan


              Bafta la noua masina!

              Vezi sa aiba toate accesorile comandate. Vezi ca la transport se umfla mai tare cauciucurile, o sa ai 2,5-3 atm in roti trebuie dezumflate la cat trebuie.

              Comment


              • #52
                Auuu..atatea? Le printez si ma duc cu ele acolo si le bifez pe rand. Cred ca or sa se cruceasca ;))). Nu stiu cum e chestia cu franarea. Au obligatia sa imi puna masina pe stand sa veirifice franarea? O sa fac poze si vi le pun cand ma intorc.
                Inca ceva important pentru mine: cum ii fac rodajul? Cati km, la cate turatii am voie sa merg si cu ce viteza? Cat de incarcata? Am voie sa o incarc cu patru persoane sau doar doua? Am auzit diverse pareri gen ca asa cum mergi cu ea in perioada de rodaj asa ii inveti motorul , turatia consumul etc. Sunt real sau mituri? Mersi frumos. SCuze ca pun intrebari stupide poate dar prefer sa stiu tot dinainte.

                Va multumesc frumos anticipat pentru ajutor !

                Comment


                • #53
                  Cat priveste rodajul: teoretic rodajul este facut in fabrica practic: 1000-3000 km sa mergi si tu cu turatii mai mici de 4000 sau cat iti spune nea Gheorghe ala de acolo. Adica sa mergi mai calm cu masina mai linistit. Poti sa mergi si cu 4 oameni in ea ca de aia e masina.

                  Cat priveste lista aia acum 4 luni cand mi-a venit masina o aveam si eu listata si la mine insa mi-a trecut. M-am uitat doar sa aiba masina toate accesorile si optionalele, sa nu fie zgariata la tabla sau plastic sau sa nu aiba geamuri fisurate.
                  Si l-am pus pe nea Gheorge de acolo sa-mi desumfle cauciucurile la cat trebuie pt.ca aveam manometru la mine si masina avea 2,5 in cauciucuri. Oricum cu chestia asta l-am siderat un pic. :-)

                  Si inca ceva: mi-a putit cateva zile vopseaua de pe radiator (cred) asa ca o soba incinsa data cu aurolac. :-)

                  Comment


                  • #54
                    Cat trebuie sa fie presiunea fata si spate? Da, eu chiar cred ca o sa ma tin de lista aia doar asa de..show..dar vedem. Singura chestie care ma deranjeaza e ca nu vine din fabrica cu aparatorile de noroi si am o obsesie ptr asta..dar na..sa mai facem rost de 100 euro sa le dam lor suprapret. Danke!

                    Comment


                    • #55
                      Presiunea si culoarea e scrisa pe stalpul masinii unde deschizi usa, e un autocolant acolo. Nu stiu exact cat scrie acolo.

                      Presiunea este importanta pentru ca au fost cazuri cand au mers oamenii cu masina luni intregi cu presiunea mare gen 3 atm in loc de aprox 2,2. E si periculos si distrugi cauciucurile. Cica presiunea mare e pt transport, stau mai bine in tir/tren. Insa cei de la service care pregatesc masina pt predare-vanzare ar trebui sa dezumfle cauciucurile.
                      Teoretic...

                      Comment


                      • #56
                        stai lin ca si yo m'am dus cu lista printata si nu am verificat nimik
                        esti prea entuziasmat sa o iei de acolo la o tura .
                        presiunea sa o faci rapid la prima benzinarie unde te opresti...baga nehaliti 3 si in ele...nuj de ce!

                        Comment


                        • #57
                          nu presiunea o verifici la ei ca de obicei la benzinarie is varza ...
                          sa te uiti atent mai intai sa nu aibe zgarieturi, usile sa se inchida ok ....si in rest bafta te asteptam la intalniri

                          Comment


                          • #58
                            Wel, ziua buna din nou.
                            Am luat masinuta joi si pot sa va spun ca e .... draguta imi place mult cum arata dpdv estetic...eu zic ca e mai frumoasa ca in poze. Motorizarea e o.9 tce. De joi pana azi am facut cam 300 km. Eu o sa fac cu ea in jur de 1500 - 2000 km lunar. Mi se pare buna insonorizarea, gropile si bordurile le simti f putin. Mi se pare un pic agresiva la curbele stranse. Consumul nu stiu cat o fi concret. Pe autostrada la 110 constant era pana in 6 l.i in oras daca nu mergi constant urca inspre 9l. Daca mergi constant 50 -60 iti ia ca 4l. Astept covorasele de interior momentan. Stergatoarele merg brici si nu lasa clasicul triunghi de la logan. Maine incerc cruise controlul pe A1. Eu pana acum ca masini am avut lada 1200, 2105, matiz si lada 111 deci poate ca in afara de rezistenta e peste celelalte la toae capitolele.
                            Eu sunt multumit pana acum. Rulajul e ok nu se aud zgomote ciudate. Ce am observat ieri dimineata, la pornire nu statea deloc la turatie constanta la relanti. Pesemne a fost mai frig sambata seara. Dupa 20 secunde s-a rezolvat. Eu sunt obisnuit ca sa merg cam subturat sau normal sa zicem. Rar depasesc 3500 turatii in oras sau afara. Asta e o obisnuinta de la matiz. Daca treceai de 80kmh iti lua 10 - 11 l. Acum o sa vedem. Sunt genul caree pe autostrada merg cu 130 maxim constant iar in oras 50-70kmh. Sper sa ma tina 5-7 ani fara probleme, chiar mai mult si apoi o dau. Cam asta pe scurt.

                            Comment


                            • #59
                              Mult noroc la noua masina! Macar ai scapat de bricolat si modificat la ea cum facem noi. Consumul care-l zici tu mi se pare cam mare.

                              Dar... poze nu vorbe, vrem poze!

                              Comment


                              • #60
                                Promit sa pun poze in week end. O intrebare vis a vis de consum: mi s-a spus ca acest consum mare se datoreaza rodajului. E adevarat? care ar fi explicatia? cred ca saptamana asta mai fac 3-400 km cu ea. E draguta Incerc impreuna cu logodnica mea sa ii gasim un nume haios. Multumesc !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google