Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Dacia Sandero 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da-i spanac...jegosii or sa cumpere sandero in draci..

    Comment


    • #17
      Am fost azi la reprezentanta sa vad noul sandero si noul Logan.

      Ca aspect noul Logan este castigatorul. Pacat ca are portbagajul mare insa gura de acces in portbagaj mica, ingusta ( ca la Symbol) nu poti sa bagi o cutie mai mare.

      Despre Sandero ce sa zic.... Stepway e frumusel, fura ochii insa si 12 mii euro sunt bani care nu cred ca i-as da pe o Dacie.

      Observatii: scutul e de plastic nu de tabla.
      Clantele la usi sunt mai urate dupa gustul meu, sunt tip scoica.

      Interiorul nu m-a dat pe spate, consola centrala nu m-a impresionat, volanul imi place in schimb - are si comenzi pe el.

      Botul si interiorul e la fel ca la Logan. Spatele seamana cu multe masini straine gen Polo.

      Motorul de 0.9 Turbo benzina nu este acoperit, capsat in plasticarie este liber.
      Marele castig sunt insa dotarile - airbaguri cortina si ESP-ul.

      E un lucru nou si ca orice lucru nou are alt aer. Loganuri o sa se vanda la greu. La Stepway am obs ca e roata de 16.

      Poze nu am putut face nu este voie in reprezentanta.

      Comment


      • #18
        eu le-am vazut marti pe 13 ca am avut o interventie in service..erau "pitite".le-am facut si poze..da mie sila sa le pun..ai dreptate cu portbagajul la logan...mie mi-a placut stepway...dar frate avea niste jante ca nu avea puse capacele..naspa...
        or sa se vanda ca pe criza asta orice altceva e mai scump cu 3-4 mii de euro

        Comment


        • #19
          Loganul o sa se vanda bine. Repet singurul plus real sunt dotarile suplimentare gen ESP airbaguri laterale - si pleaca de la dotari standard superioare ca pana acuma.

          Ca design e discutabil. E alta forma, noul e nou fura ochii. Ca sa mimimizeze costurile au facut multe parti comune sandero-logan-lodgy, asta se vede la bot si interior.
          Dacia este buna pana la un pret. Peste sunt si alte oferte. Stepaway cu 12 mii E e scump. Un Sandero cu 2 cm mai inalt ( centrul de greutate??) niste ornamente de plastic si alte chitibusuri. E tot 4x2. Dar fura ochii, e frumusel. Insa un pic prea umflat, supralicitat. La limita chiciului.

          Parerea mea.

          Comment


          • #20
            Am fost azi sa vad noua Generatie 3D... Am ramas placut impresionat, se vede o evolutie de la Sandero al nostru si cel nou. In interior finisajele mi se par mai bune, imbinarile realizate mai bine, dar sunt convins ca si acestea vor scartai dupa cativa km. Toate masinile expuse in showroom erau Laurete cu toate optiunile, MediaNav, senzori de parcare etc.Portbagajul la Sandero este la fel ca la cel vechi, insa buza de la margine(catre bara) este mai inalta. Au introdus spatii de depozitare si pe usile spate, iar tetierele de tip virgula din spate(toate 3) asigura o vizibilitate mai buna. De asemenea am observat ca au introdus si cunoscuta optiune de pornire a stergatoarelor la spritzarea parbrizului, precum si activarea computerului de bord la deschiderea uneia din usile fata(nu mai e nevoie de contact). In schimb m-a stresat sunetul scos la nepunerea centurii sau la uitarea farurilor aprinse(ops..am uitat ca are DLR care se aprind la punerea contactului) si nu mi-a placut cum se deschide portbagajul la Logan(nu are acea scobitura in bara pentru ridicarea capotei si este umpic incomod) si pe fetele de usi din spate dupa cum ne-am obisnuit nu exista niste manere normale pentru inchis usa, este tot o scobitura deloc adanca, care creeaza probleme mai ales femeilor cu unghii 'aranjate'. In plus am observat cursa lunga a manerelor usilor din exterior(trebuie trase mult pentru a deschide usa) si se pare ca radiatoarele sunt mai expuse deteriorarilor prin noul aspect al botului. Plasticul la interior este evident acelasi, dar pare 'mai fin', o idee mai placut la atingere.
            Per total, imi plac noile modele,insa vom vedea ce este de ele dupa ce apar pe forum. Pentru inceput, le urez 'Drum bun!'
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Cel mai mare salt l-a realizat Logan-ul.
              Sandero e mai finisat decat Loganul, are plasticul mai de calitate.
              Stepway cu roti de 16", cred ca e dotare doar pentru varianta full, in rest au rotile de 15".
              Motorul de 0,9 tce, e in 3 pistoane.

              Comment


              • #22
                Sandero era frumusel si inainte. Nu poti sa zici ca lesini cand vezi noul Sandero. La noul Logan se simte diferenta. Marile castiguri sunt dotarile superioare si eventual o mai buna insonorizare. Tinuta de drum nu e f diferita fata de cele vechi -asa spun cei ce le-au testat.

                Comment


                • #23
                  Va urma si 1.2tce de 115cai. Si probabil ca logan 1.2tce va fi viitoarea mea masina. Imi place foarte mult cum arata.

                  Comment


                  • #24
                    Am fost si eu in week-end si am vazut minunatia. E frumos, nu pot zice ca e urat.
                    Am observat ca nu mai are vizibile la interior piciorusele de inchidere centralizata. Arata mai bine si cred ca nici nu suna asa tare cand inchizi/deschizi masina. Intr-adevar bancheta spate este mai mica din cauza fetelor de usi ce au spatiu de depozitare. In rest miroase a nou si arata bine. Nu-mi plac insa fetele de usi, mi se par prea reci cu atata plastic. Macar la noi avem ceva insertii de material, pare mai caldut.

                    Comment


                    • #25
                      Ca orice lucru nou fura ochii atrage mai mult. Ca amanta vs nevasta. :-)))

                      Insa ca sa vb serios are dotari superioare noul Sandero si insonorizare mai buna cica. Tinuta de drum e asemanatoare cu a noastra s-a spus, adica barcuta insa buna la gropi. Eu volanul mi l-as pune insa vad ca sta nou chiar are comenzi pe volan pe cand la mine sunt sub volan.

                      Noua Dacia Sandero analizata in Top Gear Romania.

                      E interesant.


                      http://www.topgear.ro/masini/home/dacia/sandero
                      Last edited by ascomp; 27 November 2012, 12:14. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Mie imi place mult noul Sandero,abia astept sa ajung acasa.Sa-l vad pe viu

                        Comment


                        • #27
                          si-a comandat cineva de pe forum noul sandero?

                          Comment


                          • #28
                            Salut tuturor. D-abia m-am inregistrat pe forum. Este primul meu mesaj. Eu nu am comandat inca insa intentionez sa imi comand saptamana viitoare un sandero 2 stepway albastru. CUm am ajuns la asta?
                            Nu am timp sa stau sa mesteresc la masini. Anul asta ma voi casatori si stiti voi..casa...masinuta etc. Momentan am un matiz al familiei. Vroiam ceva nou. Nu iau second hand nici in ruptul capului. Decat daca e de la o ruda ceva. In bugetul meu aveam 2 optiuni: sandero 2 stepway si peugeot 207. Am renuntat la peugeot ptr ca e minuscul, e prea jos si nu e genul meu. Recunosc, am ajuns rapid la sandero 2 stepway. M-a atras aspectul. Ce vreau? Sa ma tina fara probleme minim 5 ani, sa nu bag banii in el si sa isi faca treaba. Eu am un serviciu si ocupatii de asa natura incat nu as avea timp sa mesteresc pe la o masina una alta. Ma rog..de bun simt schimbat o roata si intretinut da. Dar o voi folosi si nu vreau sa am probleme sa ma lase pe undeva.
                            Din start am ales stepway 2 0.9 tce. E prea scump dieselul iar asta pe benzina ma multumeste ( sper). Nu sunt vitezoman, maxim 130 km/h pe autostrada e suficient ptr mine. Imi place ca e inalta..nu suport masinile cu burta in pamant. Fac cam 1500 km lunar ( cu motocicleta faceam 2000 ).
                            Am fost la reprezentanta. Avans minim e 0,5 % apoi o rata de 1500 ron iar restul de aprox 9oo ron lunar. Masina o primesti in maxim 2 luni ( dupa spusele lor ).
                            Eu am pus cateva intrebari:
                            - scutul e de plastic sau metal? R: metal ( nu m-am uitat ptr ca nu aveau modelul)
                            - la lacasurile rotilor exista ceva protectii ( spatiul dintre roti si caroserie unde se strange noroi etc) din fabrica sau se pot comanda? R: nu exista, nu se fac dar e teava galvanizata si nu rugineste bla bla bla. M-am uitat si la alte suv-uri mai scumpe si nu au.
                            - cutia de viteze are rapoartele de la vechiul logan sau de la noul clio? R: de la noul clio 4.
                            - in portbagaj primesc si o protectie de plastic cum e pe site ptr a nu strica covorul plus scaun ptr bebelus? R: vedem .

                            Ideea e ca m-am decis rapid pentru masina, am nevoie de ea si zic eu ptr mine si viitoarea sotie e arhisuficienta. Daca m-am grabit si a fost o alegere proasta sau una buna...o sa vedem.
                            Pana una alta...voi care va pricepeti mai bine ( recunosc..nu ma pricep la masini sa le repar..stiu chestii de bun simt..schimbat roti..ulei..incarcat o baterie etc) ce intrebari ar fi sa mai pun reprezentantului? Va multumesc si o sa va tin la curent.

                            Comment


                            • #29
                              intreaba-i despre garantie. spune-le ca daca se defecteaza ceva si nu vor sa o repare pe garantie, o sa le rupi capul si o sa le faci reclamatii la vocea clientului, la protectia consumatorului, la DNA la SRI al SIE si la ce iti mai trece prin cap, baga spaima in ei.

                              eu am avut probleme cu caseta de directie si mi-au schimbat-o pe garantie dupa ce am mers 20 000km cu ea troncanind. apoi dupa 2000 de km a inceput sa troncane iar, si de la 40 000km in prezent am 130 000km, nu au mai vrut sa o schimbe...intre timp am iesit din garantie si la revedere. nu dau 20 de miliaone sa o schimb.
                              -fara-

                              Comment


                              • #30
                                Eu la Sandero 2 obisnuit am vazut ca e de plastic scutul, la fel si la Logan 2. Posibil ca la Stepway sa fie de metal pt conditii grele.

                                Nu te bucura prea tare ca nu e o masina joasa, eu am si 307 si Sandero si nu pot sa-ti spun ce diferenta este intre 307 si Sandero la curbe luate in viteza. :-) Insa pe Semenic pe zapada Sandero se comporta mai bine: mai usoara, scurta si mai inalta.

                                PS nu cred ca se poate compara 207 cu Sandero chiar si Stepway, sincer. Stepway fura ochii insa ca si calitate si dotari... Intretinerea e mai ieftina ca la Peugeot. Poate si mai fiabila. Poate...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google