Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema cu apa!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    De ce sunt mai buni cei de la Dacoserv fata de Adras sau Meridian. Chiar ma intereseaza. Multumesc.

    Comment


    • #92
      Din pacate iarasi cei de la service Feleac si-au dovedit incompetenta si mi-au oferit noi surprize. Nu am chef acuma sa detaliez ce s-a intamplat, poate cu alta ocazie dar cert este ca am ramas fara masina 2 zile din cauza lor.

      Comment


      • #93
        @ marian66v

        Adras
        1. Montat apărători noroi. Descoperit la prima spălare că apărătorile spate erau prinse doar în 2 puncte. Revenit. Pierdut timp. Nervi.
        2. Montat senzori parcare. Constatat că plaja de detectare nu corespunde cu cea din specificaţii. Revenit. Refuzat remediere sau înlocuire. Scandal, nervi, reclamat Vocea Clientului. Revenit. Nervi. Înlocuit unitatea centrală. Constatat după accident, unitatea centrală nefixată corespunzător, deşi electricianul garantat fixată cu arici.
        Renunţat la Adras.

        Meridian Vest, Departamentul Caroserii.
        Accident uşor spate (înlocuit bară protecţie spate). Deplasat Service. Programat după 3 săptămâni. Revenit. Băgat maşina în Service. Revenit 1. Revenit 2. Revenit 3. După 3 săptămâni maşina neintrată în reparaţie. Scandal. Nervi. Scuzat, iniţial dat vina pe asigurator, ulterior pe Dacia neexpediat nişte cleme. Scandal. Nervi. Verificat asigurator: OK. Verificat Dacia: OK. Reclamat Vocea Clientului şi ANPC. Maşina gata în 2 zile. Revenit. Refuzat recepţie: lucrare de proastă calitate. Scandal. Nervi. Revenit după 2 zile. Acceptat recepţia, deşi lucrarea nu era de foarte bună calitate.
        Renunţat la Meridian Vest.

        Dacoserv.
        1. Dat telefon, interesat Car Kit Parrot. Pe stoc. Deplasat în aceiaşi zi. Montat OK în 45 de minute. Amabilitate.
        2. Dat telefon, interesat jante. Lipsă pe stoc. Comandă. Primit telefon după 48 de ore. Ridicat. Amabilitate.
        3. Dat telefon, interesat cotieră. Pe stoc. Programat a doua zi. Montat OK în 30 de minute. Amabilitate.
        Rămas client Dacoserv.
        Mama proştilor este mereu gravidă!

        Comment


        • #94
          Eu sunt norocos. Am 13000 km facuti din iulie pe tot felul de drumuri si inafara de o despfafuire la frane(gratis) nu am avut nevoie de nimic (inafara de benzina). E drept ca nici capota nu am mai ridicat-o decat ca sa pun lichid de parbriz.

          Comment


          • #95
            eu am 17 000 si nu m-am dus la service decat sa schimb uleiul, si sa montez eleronul.

            p.s. desi condamnam spaga, crede-ma ca atunci cand am montat eleronul i-am dat aluia 25 lei inainte si m-a lasat sa stau langa el, l-am ajutat, i-am dat indicatii si a iesit excelent.
            concluzia: spaga rezolva unele probleme.
            -fara-

            Comment


            • #96
              Multumesc de raspuns maniac_user, cei de la dacoserv si-au mai facut un client. Spanu, de dat dam cu totii dar asta nu il face pe respectivul mai destept. Cand am fost cu fosta la prima revizie (de 1000 de km) undeva in Militari, au scos capacul de la vasul de expansiune si dupa un timp au pornit masina, antigelul era balta pe jos. Motorul nu mergea rotund, dupa reparatia lor am parcurs 1km si problema iar a aparut, noroc cu un vecin mecanic care a rezolvat intr-un minut. Bani le-am dat inainte si dupa m-au facut atent ca e cald si ar merge cateva beri. Asa ca lipsa de profesionalism si proasta organizare nu o cumperi cu bani.

              Comment


              • #97
                Salut. Nu stiu cum a mai decurs toata chestia asta cu masina ta, TheOne..dar as vrea sa fac o precizare, cu toate ca esti client fidel service-ului Feleac, si probabil faci si un remi cat stai acolo cu baietii ca va stiti de o vesnicie(glumesc)...eu ti-as recomanda sa te duci cu 30km mai departe de casa, la Turda. Citesc de aproximativ 1 sapt acest forum pentru ca sunt interesat de un Sandel, si din ce am vazut eu, toata lumea spune ca in Turda e cel mai bun service din toate punctele de vedere, profesionalism, amabilitate, promptitudine, s.a.m.d. E regretabil ceea ce ti s-a intamplat tie, dar din pacate adevarat si nu se poate face altceva decat sa incerci sa gasesti solutia cea mai buna in a rezolva situatia. Probabil nu o sa imi iau masina din Cluj, rezerv comisionul pentru AutoMoldova Piatra Neamt(locul de bastina...student)...unde am auzit doar cuvinte de lauda, spre deosebire de dealerii din Cluj. Sper sa te ajute mentiunea mea, si sa nu mai alte probleme, iar cele curente sa se fi rezolvat.

                Comment


                • #98
                  Presiune pneuri

                  Originally posted by TheOne View Post
                  La mine s-a rezolvat problema...sper...o sa ma conving cand o sa vina ploile.Mi-au schimbat garnitura de la stop.Au spus ca problema asta au mai avut-o mai multe Sandero-uri.
                  Aveti grija sa va verificati presiunea din pneuri!!!! Eu am avut 3 atmosfere!!!! in fiecare roata si trebuia sa am 2 atm pe fata si 2.2 pe spate.
                  La toate loganurile noi la primire presiunea este de 3 deoarece este presiunea de stocaj si transport....

                  Comment


                  • #99
                    O fi de 3 atm presiunea in pneuri, dar dealerul are OBLIGATIA sa iti predea masina in conformitate cu carnetul de garantie si exploatare, deci, e obligat sa aduca cauciucurile la 2 atm pe fata si 2.2 pe spate (parca asa e in cartea tehnica)

                    Comment


                    • Ca sa nu mai deschid un topic nou, tin sa va anunt ca azi, 03.06.2009 am avut prima tamponare. Intr-o intersectie nu l-am vazut pe unu din stanga si cand am dat sa intru in intersectie l-am vazut...in mine. El nu avea avarii, doar i s-a indoit numarul dar mie mi s-a indoit bara din fata, chiar langa proiectorul de ceata. A ramas indoita inauntru. Mai sunt vreo 2-3 zgarieturi in rest...alte daune nu am vazut si nu cred ca sunt.
                      Am sunat pe cineva de la service dacia sa vad daca mi-o rezolva si a zis sa ma duc maine dim sa vada situatia si ca s-ar putea sa sara vopseaua de pe ea cand o indreapta.
                      Sper sa o faca...acuma ca sare vopseaua...nu ii problema ca ii pe plastic, dar sa se indrepte bine ca de cat sa apelez la casco pt atata...mai bine o las asa.
                      Sper sa iasa bine maine.
                      Sa conduceti cu grija!

                      Comment


                      • deci turbez! ieri dimineataz(dupa 2 zile in care a plouat incontinuu) am plecat cu masina si am vazut ca era ud volanul(transpirat). am crezut ca e de la condens. azi dimineatza am deschis portbagajul si surpriza...aveam toata tabla transpirata. de unde Dumnezeu?. deci care e problema? maine ii sun pe cei de la Dacia.
                        -fara-

                        Comment


                        • Am mai citit pe undeva, pe sub masina sunt niste gauri si dupa cate am inteles daca mergi cu viteza si ploua abundent sau este apa multa pe sosea este posibil sa intre apa pe acele gauri.

                          Comment


                          • marian, da-mi voie sa ma indoiesc de ce spui tu, nici vorba de asa ceva, hai, da-o incolo, spanu zicea ca si volanul era transpirat, eu cred totusi ca e condens, si ca nu-ti ploua in masina spanule...
                            ps. eu cred ca masina mea a trecut testul "hidro" m-o prins ploaia in curte la tara, si timp de juma de ora s-o dezlantuit iadul, nici un gram de apa in masina...doar condens, care dupa 2 minute pe ventilator+AC treapta a 4-a a disparut.

                            Comment


                            • Nu spun sigur, asta am citit. Zilele trecute la o cunostinta cu solenza care a mers cam 1 km pe sosea unde apa avea in jur de 10 cm, s-a intamplat acelasi lucru, avea geamurile aburite si condens in toata masina, cand a ridicat covorasele de cauciuc mocheta era uda. Deci, poate fi orice, dar este de luat in considerare si ceea ce am scris mai sus.

                              Comment


                              • condensul apare atunci cand intra apa in masina. asta e clar. dar pe unde intra? si de ce nu a intrat pana acum? intrebari la care le-am gasit raspuns azi cand am examinat portbagajul.
                                1. toata patura din portbagaj era umeda.
                                2. la limita superioara a triplei spate exista un orificiu prin care trebuie sa se scurga apa.
                                3. acel orificiu era astupat de mizerie ( printre care si o bucatica de folie de 2 cm patrati) care au astupat orificiul, iar apa nu a avut unde sa se mai duca si a intrat in portbagaj.
                                4. cei de la dacia nu au raspuns la telefon
                                -fara-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google