Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema cu apa!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    cat despre comentariile lui marupri stiti ca am mai spus-o pe club ca"pe prost il omori cu tacerea"

    Comment


    • #77
      mai bine iti iei o dacie 1310 decat sa iti iei fiat. asta o sa il doara pe marupri.
      -fara-

      Comment


      • #78
        Cum a facut, cum nu a facut dar a reusit sa ne atraga atentia, pacat ca fiatul nu are acelasi succes

        Comment


        • #79
          terminati cu raspunsul la provocarile lui marupri...devine nesimtit deja, lasati-l in pace ca n-are rost...cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #80
            As vrea daca-mi permiteti sa fac un rezumat al tuturor problemelor care le-am avut, unele nu le-am spus inca si unele provocate chiar de catre cei de la service:
            1) Prima este cea mai grava...crepatura prin care imi intra apa pentru care m-am plimbat de N ori pana sa se afle de ea si normal ca eu am descoperit-o.
            2)Urmeaza apoi prima reparatie care normal ca nu a iesit cum trebuie si dupa inca o gramada de telefoane si plimbari a2a oara a iesit ca noua (culmea ca cei de la service au zis ca nu se poate mai bine ca si prima data)
            3)La a2a reparatie normal ca s-a intamplat ceva pentru ca nu se putea sa iasa totul ok si cel care mi-a vopsit-o mi-a murdarit-o toata cu ceva pasta(pe panoul usii, pe bancheta, sub hayon deasupra langa balamaua dreapta) si normal ca respectivul a inceput sa o curete. A dat cu nu stiu ce solutie(degresant) pe panoul usii sa o curete...si a curatat-o de tot, adica toata s-a albit.Apoi a mai data cu inca vreo 3 solutii ca sa o refaca si oarecum a reusit cam 70%.(nu spun ce a injurat si a facut pe victima ca imi cumpara alta masina, ca imi cumpara alt panou etc.) doar povesti, eu am ramas asa cu el dar mi-a spus seful de atelier ca mi-l schimba el pe garantie dupa ce implineste 1 an masina ca acum nu poate.(sa vedem ce va fi).Normal ca iarasi am sunat la vocea clientului ca de fiecare data.
            4)Problema cu cureaua de distributie care era prea intinsa si suna un vajait cand acceleram. Cred ca asta este singura problema care s-a rezolvat 100% corect, fara alte surprize (cred).
            5)Urmeaza directia (trebuia sa tin usor volanul virat spre dreapta ca sa ma duc drept), si aici s-a rezolvat fara alte interventii (iarasi cred).
            6)Problema aceasta din nou mi-a oferit surprize de catre incompetentii de la service. Era si normal la cat de "complicata era".Aveam un zgomot in bord(de care am mai auzit si la altii ca il au) si normal...eu fiind asa "sensibil" la auz ma duc la service...sa le expun problema. Mergem la un test de drum ca sa auda si expertii de acolo (unu tot impingea de plasticuri prin spate, pe consola centrala sau mai stiu eu pe unde, desi eu si celalalt care conducea i-am zis ca se aude inauntra, in dreapta volanului jos dar el...sa se afle in treaba...)confirma si ei cele declarate de mine si normal ca nu mi-o face pe loc, ma programeaza a2a zi(doar eu deja sunt "angajat" al lor si trebuie sa fiu prezent in fiecare zi).
            Ma duc a2a zi si incepe sa lucreze un baiat (stiam ca nu lucra bine dar noah...ma gandeam ce ii asa greu sa desfaca un bord). Desface el pe acolo...si ajunge la volan...sa vedeti lupta intre el si volanul cam 30 de min, baga surubelnita, trage de el...si trage...si iar baga surubelnita dar a iesit invingator volanul. A avut noroc ca a venit un coleg de a lui si in 3 sec l-a desfacut (va dati seama ce complicat a fost si ce se pricepea respectivu' care a luat-o-n barba de la volan).Stau acolo vreo 4-5 ore(asta "priceputu'" se tot plimba pe acolo n-avea treaba...mai desfacea una iarasi facea pauza doar era greu). Imi desface pana la urma cu chiu cu vai tot bordul (absolut tot ce era plastic). Duce panoul bordului nu stiu in ce camera, sta vreo 10 min si vine inapoi cu el. Se apuca la remontat si dupa ce au expirat cele 4-5 ore masina este gata. Era vorba ca ma suna ei cand este gata dar masina ma tot astepta gata "reparata" si ei nici un telefon. Ma duc eu jos (ca sa nu-si mai consume minutele) si imi spune ala ca ii gata masina (de parca nu stiam) si trebuie sa ma duc la un test de drum cu cineva de acolo sa vedem daca s-a remediat.Il intreb eu:
            -Care a fost problema si de ce a durat asa mult?
            El:
            -Pai nu stiu care a fost problema ca l-am desfacut, am strans suruburile si l-am pus la loc si sper sa se fi rezolvat. A durat atata ca ii mai complicat ca bordul de pe logan (a uitat sa spuna ca volanul i-a facut fata cca 30 de min).
            Acuma eu astept sa ma duc la test, dar cu cine? normal ca nu aveam cu cine ca toti erau "ocupati" si imi zice cel de la receptie "Daca vrei poti sa astepti sau sa mergi singur si sa vezi daca se mai aude". O iau, plec si revin. Problema rezolvata". Imi da actele masinii si ma urc sa ma duc acasa dar SURPRIZE SURPRIZE pe volan doua zgarieturi (de surubelnita cred). Ma duc din nou si le spun...vine maiestru si imi spune ti-o rezolv eu cand mai revii la service (parca stia ca o sa revin dupa scurt timp).
            Nu zic nimic si ma duc acasa. Trec 2-3 zile si ma duc sa imi spal si eu masina...o spal, sterg bordu, usile, volanul si...si din nou SURPRIZE SURPRIZE...cand sa dau cu carpa in spatele volanului vad o crepatura de vreo 2 cm. Iarasi nervi, telefoane la Vocea Clientului si imi spune domnisoara: "- Pai o sa trimit mai departea solicitarea dumneavoastra si o sa fiti sunat de cei de la service pentru a va programa la o constatare sa vedem daca INCIDENTUL S-A PRODUS DIN VINA NOASTRA!!!!!!!"
            Ii spun eu: "- Credeti ca m-am apucat eu sa imi crep volanul?"
            Ea: "Nu, eu NU POT sa spun asta." (desi in gandul ei cred eu ca asa se gandea).
            Ma tot plang si ii spun toate probleme care le-am avut ca is satul ca nu stiu ce( cum fac de fiecare data cand sun) si ea( cum face de fiecare data cand sun) imi spune ca spera ca nu o sa mai am probleme si ca nu o sa se mai intample si bla, bla, aceasi poveste.
            Dupa vreo 3 zile ma suna un baiat amabil (am auzit ca era fiul sefului de aici) si imi spune sa vin cand am timp sa vada si el care este problema (culmea, puteam sa aleg eu cand sa vin doar sa-l sun)a2a zi il sun, el la fel de amabil imi spune ca ma asteapta jos la receptie la ora stabilita. Ajung acolo si chiar asa a fost( ma mir). Vine, normal ca mai vin inca vreo 3 "specialisti" de la DrACIA sa se holbe la marea minune creata de bunul lor angajat(eu incep sa urlu sa le insir toate nemultumurile, asta doar de decor fara nici un efect asupra lor). Vad toti si vine unu' sa faca poza minunii sa o trimita la Pitesti si ca ma vor suna ei sa-mi spuna daca rapsunsul ESTE AFIRMATIV SAU NEGATIV. Ii zic, cum adica afirmativ sau negativ?credeti ca eu m-am apucat sa imi crep volanul? Pai eu nu zic asta dar sa vedem ce decid cei de la comisie si bla bla. Ma duc iarasi de acolo nervos ca de obicei si dupa vreo 3 ore ma suna maiestru' si imi spune ca mi s-a aprobat dosarul si ca imi vor schimba volanul si sa le spun de care volan am (si-ar fi putu da seama f simplu stiind ca am Laureate ca este volan normal, nu din piele). Stau vrei 5 min sa il lamuresc in privinta volanului ca este normal, nu din piele si inchid.
            ieri ma suna o domnisoara amabila si imi spune ca ea personal s-a interesat daca a ajuns dosarul cu comanda si o sa urmareasca ea comanda si ma va anunta inaintea celor de la service cand volanul a fost livrat.
            Mai tarziu ma suna alta femeie de la VC si imi spune ca a sosit volanul pentru ca fost comandat de urgenta si sa sun la service si sa ma programez pt montaj.
            Sun azi la service, ma prezint (normal ca tot service-ul ma stie deja) si imi spune sa astept. Il aud cum vorbeste cu maiestru "- Clientul cu cj 19 aas la telefonul cu problema cu volanul. Maiestru: - I-a ajuns volanul? (volanul era acolo de ieri si ei nici nu stiau) se uita pe calculator cred si receptionerul ii raspunde:- Da, a ajuns. Maestru: -Spune-i sa vina maine la ora 14:15 sa il schimbam." Termina cei doi conversatia si receptionerul imi confirma cele auzite de mine. Si maine trebuie sa ma prezint din nou la service si cine stie ce minuni ma asteapta.

            Cam asta ar fi "scurta" mea poveste cu Sandelul si problemele aparute in decursul celor 7 luni de cand "ne cunoastem". Unele detalii lipsesc dar nu cred ca isi mai au rostul si asa am lungit-o destul.
            Acum nu stiu ce sa cred...oi fi eu cel mai ghinionist cu Sandel?sau...?
            Celor care vor sa isi cumpere Sandero sa se gandeasca de N ori inainte de a face pasul spre DrACIA.
            Nu spun eu ca celelalte firme sunt sfinte dar nu cred sau nu am auzit inca situatii in care sa ai atatea probleme cu o masina in 7 luni si service-ul sa lucre numai in bataie de joc si sa-ti mai creeze si ei probleme si mai mari. Inca as fi inteles daca as fi avut probleme cu masina doar din cauza ei...ca asa a fost facuta si am avut eu ghinion si reparatiile sa fi fost executate impecabil, fara alte surprize din cauza celor de la service. Este strigator la cer ce se intampla in firma asta. Eu unul m-am lamurit cu ei si nu cred ca o sa mai imi iau DrACIE niciodata. Spun "nu cred" pentru ca exista vorba aia "Nu zi hop pana nu sari gardul" si cine stie pe viitor ce se va intampla...
            Oricum ma asteptat ca pe perioada in care o sa fie la mine masina sa mai am surprize si probleme si nu o sa mai mir. O sa ma duc calm la service (stiind dinainte ca primul drum o sa fie facut degeaba)
            In privinta service-ului cred ca sunt cel mai "fidel" client si as putea avea pretentii la salar din partea lor.
            va dau un sfat pe care l-am primit de la VC si sper sa va fie de folos. De fiecare data cand aveti probleme cu masina sau mergeti la service sa faceti ceva la ea sunati inainte la VC ca sa poata urmari cum decurg reparatiile sau ce aveti de facut la ea. O sa va ajute treaba asta uneori (cred).

            Lectura placuta si cat mai multi km fara probleme (am avut eu probleme cat pentru toti, ar trebuii sa-mi multumiti)!

            Comment


            • #81
              Multumim "TheOne"
              Sincer imi pare rau pt tine dar mai mult decat "asta e" nu prea pot spune. Sigur ar fi recomandari de genu "Da-i in judecata, eu demult i-as fi taiat" insa ca sa revenim cu picioarele pe pamant...asta e si nu prea avem ce face. SPER sa nu mai ai asemenea vizite pe la Dacia.

              Comment


              • #82
                pai aia de aceea te-au tinut 5 min. la telefon sa lamureasca ce volan aveai poate au vrut sa te rasplateasca cu un volan imbracat in piele dar tu ai refuzat

                Comment


                • #83
                  Au specificat clar ca sa stie de care sa comande, nu ca sa-mi faca, cadou.

                  @ Goan: Asa este, mersi.

                  Comment


                  • #84
                    Omule esti o fire calma, ii poti spune ghinion.

                    Comment


                    • #85
                      Un ghinion destul de mare, am avut si eu probleme cu masina din cauza junglei de trafic, bn ca nu a fost vina mea si a fost rezolvat destul de repede dar sa faca treaba buna treb sa ai si noroc ce "meseriasi" gasesti.

                      Comment


                      • #86
                        TheOne
                        Da,se pare ca ai avut destule probleme pentru toti posesorii de sandel...iti multumim ca ne-ai impartasit povestea. Eu stau si citesc diversele posturi cu probleme si incep sa-mi dau seama cat de norocos sunt - cel putin pana acum - ca nu am intalnit nici una din problemele relatate pe forum. Nu ma intelegeti gresit,nu ma laud ca doar am si eu nemultumirile mele legate de masina,dar macar nu mi s-a ivit nimic pe parcurs. Nu am intalnit vicii ascunse pana acum.Desi e corect sa spun si ca,desi am masina din iulie,am la bord doar 3370 km. Deci mai am timp...

                        Comment


                        • #87
                          Într-adevăr ai avut un ghinion maxim cu maşina asta şi crede-mă pe cuvânt că îmi pare rău cu adevărat de necazurile pe care le-ai avut până acum. Dar poate că ghinionul s-a spart. Nu ştiu ce să-ţi mai spun în plus. Doar că apreciez mult că nu ţi-ai pierdut moralul şi ai puterea să faci haz de necaz, că ai un caracter puternic.
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • #88
                            TheOne, multumesc pentru toate explicatiile de mai sus.
                            Tu spui ca ai ghinion, hmm, in primul post parca spuneai ca e prima ta masina, deci cred ca asteptarile tale au fost mari, asa cum vor fi si ale mele ca posesor de 1310 cand voi trece pe Sandero.
                            Din ce ai relatat tu, eu vad o singura problema cu masina: acea fisura prin care intra apa in masina. Atat !!! in rest e vorba de incompetenta celor din service, si nici macar asta nu e ghinion. De ce ? simplu, daca ai timp uitat-te pe forumurile fiat, hyundai, ford, skoda...etc si o sa vezi ca service-urile sunt dezastru la toti, rar gasesti oameni care sa indeplineasca 3 conditii: profesionalism, pasiune pentru masini, integritate.
                            Ghinionul tau e unul singur: ca ai ales sa mergi in acel service, daca alegeai altul, poate ai fi rezolvat problema aia cu apa fara alte complicatii.

                            Acum sa vorbesc putin despre garantia masinii: asta cu 3 ani garantie e praf in ochi, personal nu sper decat un lucru: sa-mi cumpar masina si sa nu aiba defecte ascunse, si atunci voi trece prin service-urile dacia in cei 3 ani doar de 2 ori pentru revizii (o data pe an) iar in al 3-lea an de garantie nu o sa mai merg, merg la privat, unde totul costa mult mai putin si angajatii profesionisti. Cu service-urile dacia voi dori sa am contact la limita minima.

                            Numai bine !

                            Comment


                            • #89
                              Va multumesc tuturor pentru sprijin.
                              @ Bunicuta: au fost 4 probleme cauzate numai de masina...nu una.
                              Si sper sa fie cum zici tu si sa nu fi nevoit sa mergi cu ea la service in cei 3 ani de garantie numai pt revizii dar eu cred ca totul este un vis.
                              Am avut foarte multe asteptari de la masina, fiind noua, si prima mea masina. Poate de aceea mi s-au intamplat toate astea.
                              Tocmai de aceea am zis "hai sa iau masina noua sa nu am probleme" dar...am luat o mare teapa.
                              Asta e, life goes on!

                              Comment


                              • #90
                                Dacă TheOne nu este ghinionist, înseamnă că eu sunt extrem de norocos.
                                În aproape 6 luni (6000 Km) nu am avut nicio problemă generată de calitatea maşinii. E adevărat însă că m-am lovit de nesimţirea şi incompetenţa celor de la Adras şi Meridian Vest cu ocazia unor upgrade-uri sau când am reparat mașina după accident. Şi că tot a venit vorba de service-uri, pentru Dacoserv, până în prezent, numai cuvinte de laudă.
                                Mama proştilor este mereu gravidă!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google