Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Performante

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    si tocmai ce ma contraziceam cu un prieten acum 20 minute. stiam ca daca ii scoti borna o cam resetezi intr-un mod negativ. nu pateste nimic daca ramane fara curent?
    -fara-

    Comment


    • #62
      cum s-o resetezi "negativ"? aia din fabrica crezi c-o fac sa nu functioneze optim? daca mergi tare cu ea si-o resetezi, normal ca acea resetare ducand-o la prescrierile de fabrica ii va mai taia putin "gazul", dar asta pt cativa zeci de km, dupa acre ecu se readapteaza. nu are ce sa-i deranjeze daca scoti borna. ar insemna sa nu avem voie sa ne schimbam bateriile...singurul lucru deranjant e ca trebuie fixat ceasul din bord si ala are un mod de reglaj de te doare mintea
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #63
        Pe langa asta trebuie introdus codul la player daca e cel din fabrica.

        Comment


        • #64
          Bine ca s-a continuat discutia pt ca din penultimul post a lui Seba am ramas cu impresia ca se scoate borna bateriei in timpul functionarii motorului , oricum nu se intampla nimic.

          Comment


          • #65
            caut o explicatie sper sa fie locul potrivit . Experienta mea ca sofer nu este una tocmai mare . Dar am avut placerea sa conduc de la Sandero la Evo 9 de gr. N , M3 , .. etc si astea din urma in conditii de circuit , macadam nu drum public . Ceea ce vroiam sa precizez este ca nu am o experienta fabuloasa dar nici Sandero nu e prima masina pe care o conduc . Ultima masina inainte de Sandero pe care am condus-o circa 4000 de km a fost un Mitsubishi Colt Cz3 1.3 95 cai . Din el am sarit in Sandero . Chestia de care am fost surprins la Sandero e ca mi se pare ca trage mai bine decat acel Colt , care chiar daca avea o cilindree mai mica avea putere mai multa. Nu imi explic de ce . Aceea nu era o masina de curse dar era mai inclinata spre performanta decat Sandero , plecand de la motor , suspensie si terminand cu cauciucurile care aveau o latime de 205 mm. Singurul potential raspuns care l-am gasit este ca Colt-ul , avea la aceleratie un sistem numit Drive by wire ( sper sa nu ma insel ) chestia era ca practic intre pedala de acceleratie si motor nu exista o legatura ( un cablu care tragea ceva) era ceva electronic care mie mi se parea ca , crea un delay. Ce este si mai surprinzator pentru mine este ca Coltul este cu jumate de secunda mai rapid pe hartie ( 0-100) decat Sandero ... si in realitate nu se simte . Aceasta impresie este sustinuta si de tatal meu care are o experienta mai bogata in domeniu decat mine . Caut o explicatie plauzibila daca poate cineva sa mi-o dea. Sper sa nu fi fost deplasat cand am postat aici . Toate cele bune .

            am uitat sa spun ca aceasta diferenta de putere se simte de la viteze mici pana la viteze mari . Nu numai de la 0-100 .
            Last edited by todea; 13 June 2009, 11:08. Reason: Automerged Doublepost
            Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

            Comment


            • #66
              Originally posted by need for speed View Post
              Pe langa asta trebuie introdus codul la player daca e cel din fabrica.
              Eşti sigur?
              Te întreb pentru că Radio CD MP3-ul pe care îl am din fabrică nu m-a întrebat niciodată de cod. Şi am avut scoasă borna de 2 ori: când am schimbat led-urile de la ceasuri şi când am fixat prin puncte de sudură ornamentul ţevii de eşapament.
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #67
                Todea, singura explicatie ar fi ca una este noua iar cealalta ceva mai obosita, parerea mea.

                Comment


                • #68
                  ambele masini noi noute domnul marian . Coltu era iunie 2008 sandero decembrie 2008 :|
                  Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

                  Comment


                  • #69
                    OK, atunci este posibil sa beneficiezi de puterea celui de 1300 numai la turatie mare.

                    Comment


                    • #70
                      din cate stiu eu este aceeasi poveste ca si la logan. Nu cunosc nici un caz legat de sandero...

                      Comment


                      • #71
                        playerul e codat numai daca nu are fata detasabila. cele cu fata detasabila nu au coduri. pentru ca e normal. codul reprezinta un sistem antifurt asa si fata de la player.
                        -fara-

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by marian66v View Post
                          OK, atunci este posibil sa beneficiezi de puterea celui de 1300 numai la turatie mare.
                          dar tocmai asa am crezut si eu dar si cu ala si cu Sandero am ajuns pana in zona rosie , ca sa spun asa , dar diferentele continuau sa apara ... dupa 130 Coltul parca se chinuia sa urce in conditii de pedala lipita de podea . Poate ca diferenta nu e asa mare , dar pur si simplu cu Sandero nu am ajuns in postura la care acelerezi si te uiti la kilometraj sa vezi daca mai urca vreunpic ... Asta ma socat de la inceput in Sandero , pentru ca sincer am fost cam reticent inainte sa o conduc ... in ceea ce o priveste ca masina . Ma pregateam sa fiu dezamagit in sinea mea . Dar nu sa intamplat .. decat cand am pus picioru pe frana si am observat o diferenta colosala . Dar sunt perfect rezonabil si sunt constient ca aia e o masina care costa de de doua ori mai mult. Si mai stiu ca nu e un termen bun de comparatie , dar este la indemana pentru mine ... toate cele bune .. si multumesc pentru raspunsuri... chiar daca nu inca nu sunt lamurit
                          Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

                          Comment


                          • #73
                            N-ai pentru ce sa-mi multumesti, de aceea suntem aici, sa discutam, sa ne dam cu parerea.

                            Comment


                            • #74
                              nu stiu ce impresie placuta ti-a putut face un sandero fata de un colt... eu am fost destul de "dezumflat" dupa testul cu sandero 1.6 care ma asteptam sa bata loganul 1.6 la fundul gol si de fapt amandoua se bat reciproc pe umar. cat despre simtitul puterii, aia e o chestie relativa. una e sa simti, alta e sa parcurgi pe cronometru o anumita distanta. in orice alta masina decat dacia viteza si puterea le simti altfel, desi sunt apropiate. acceleratia aia mult hulita pe cablu la unele masini, e de fapt tot electronica. diferenta e ca la alea drive by wire, pedala misca un potentiometru incorporat, pe cand la alea cu cablu, pedala trage un cablu care misca un potentiometru. atata timp cat exista ecu injectie, ala doar semnale electrice poate "citi", ca difera modul de actionare al respectivului senzor, e alta poveste. la benzinarele drive by wire e posibil un anumit delay, pt ca acel "pontometru" comanda o unitate de control al motorasului pas cu pas de pe corpul clapeta si de aici unele intarzieri. oricum, foarte mici spre insesizabil. exceptie primele modele drive by wire din anii '90. inca ceva, intotdeauna o masina mai mare, chiar daca aceelereaza mai prost decat una mica, iti va da senzatia ca e mai puternica. iar la performante apropiate, clar in masina un pic mai mare crezi ca sapi cu rotile in asfalt cand de fapt un "supozitor" de 800cmc merge la fel de bine/prost, dar in ala senzatia de viteza e mai pregnanta decat senzatia de accelerare. chestii ce depind mult de roti, reglajele suspensiei, dimensiunea masinii, etc.
                              ca sa scapi de dubii, cronometreaza-le pe ambele si vezi diferenta. oricum intre 88 si 95 nu are ce diferenta enorma sa fie...
                              Last edited by Seba; 15 June 2009, 12:05.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #75
                                sandro 1.6
                                140 ... oricum fratilor nu e facuta pt viteza... iti vine sa dormi in ea pana ajunge la 140...
                                in plus toata e plastic. am gasit si multe piese deja la dezmembrari... imagine that...
                                mai mergea dar cine asteapta 2 minute pana ajunge la 175km/h... cand ma urc pe motocicleta si in 12-13 secunde am 275 ? VITEZA NU E BUNA !!!! 90% din accidentele mortale sunt din cauza vitezei sau a vitezei si neadapatarii ei la conditiile de drum...
                                nu va jucati cu viata ca nu voi o dati si nu voi ar trebui sa v-o luati !

                                cine vrea senzatii tari sare cu parasuta sau merge cu motocicleta. altele nu sunt la indemana oricui... viata e pretioasa!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google