Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Performante

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    cate o data faptul ca ajunge de la 80 la 140 in 5s iti poate salva viata.Nu este acelasi lucru daca ai putere si o folosesti cum trebuie sau dispui de putere si da-i sa mearga...

    Comment


    • #77
      170 km/h, pe autostrada in Ungaria. Am ajuns greu la 170, masina parca era barcuta. Nu indic la nimeni viteza asta

      Comment


      • #78
        170 km/h am mers si eu pe A3

        Comment


        • #79
          Originally posted by todea View Post
          dar tocmai asa am crezut si eu dar si cu ala si cu Sandero am ajuns pana in zona rosie , ca sa spun asa , dar diferentele continuau sa apara ... dupa 130 Coltul parca se chinuia sa urce in conditii de pedala lipita de podea . Poate ca diferenta nu e asa mare , dar pur si simplu cu Sandero nu am ajuns in postura la care acelerezi si te uiti la kilometraj sa vezi daca mai urca vreunpic ... Asta ma socat de la inceput in Sandero , pentru ca sincer am fost cam reticent inainte sa o conduc ... in ceea ce o priveste ca masina . Ma pregateam sa fiu dezamagit in sinea mea . Dar nu sa intamplat .. decat cand am pus picioru pe frana si am observat o diferenta colosala . Dar sunt perfect rezonabil si sunt constient ca aia e o masina care costa de de doua ori mai mult. Si mai stiu ca nu e un termen bun de comparatie , dar este la indemana pentru mine ... toate cele bune .. si multumesc pentru raspunsuri... chiar daca nu inca nu sunt lamurit
          Problema e in felul urmator:

          Colt CZ3 are puterea maxima 95cp la 6000 de rpm si cuplul maxim la 4000 rpm.
          Sandero 1.6 are puterea maxima 87cp la 5500 de rpm si cuplul maxim la 3000 rpm.

          Ca sa scoti ceva putere din Colt ar trebui sa schimbi vitezele cam la 5000 de rpm astfel ca dupa schimbare turometrul sa 'cada' undeva la 4000 de rpm si sa poti accelera sustinut in continuare.

          La Sandero ca sa scoti ceva putere e deajuns sa schimbi la 4000 de rpm astfel incat turometrul sa 'cada' dupa schimbare la 3000 unde esti in cuplu maxim si poti continua accelerarea.

          Acuma banuiesc ca ai condus ambele masini in acelasi stil. Adica ai schimbat treptele cam la aceleasi turatii. Schimband la Colt treptele la 4000 nu exploatezi toata puterea motorului, iar ca sa tii motorul permanent in jur de 5000 de rpm e foarte obositor.

          Nu in ultimul rand, aceste puteri de 95 respectiv 87 de cp sunt puterile motoarelor, dar aici intervin pierderile in transmisie care pot fi si de 15% la masinile cu tractiune fata.

          Daca transmisia la Colt e facuta prost(pierderi mari) intervine sentimentul acela de 'cai putere pe hartie dar nu in realitate'(valabil si la Kia ceed 1.4 de 109 cp sau alte motoare foarte turate si cuplate cu transmisii proaste). Degeaba ai multi cai putere la motor daca o parte insemnata din ei se pierd prin transmisie si nu sunt 'pusi pe asfalt' adica utilizati la propulsia efectiva a masinii.

          In concluzie, un motor cu cuplul la o turatie mai joasa si cuplat cu o transmisie bine gandita vor face o impresie mult mai placuta in utilizarea cotidiana decat un motor cu multi cai putere 'pe hartie'.

          Comment


          • #80
            gresit...pt accelerarea maxima a unui benzinar aspirat, viteza se schimba la limita de turatie a motorului respectiv. turatia de cuplul maxim n-are nici o importanta la demaraj.
            apropo de kia ceed, aia are 1300 de kile, ia vezi un logan 16volti merge mai bine cand pui 2 oameni in el? nu prea cred...
            cu ce sunt de acord, e ca un motor cu cuplu mare la ture mici si o cutie lunga sunt mai comode la condus decat un "polizor", dar la performante dinamice, lucrurile pot sta complet de-a'ndoase-lea.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #81
              1.6

              Eu i`am dat maxim 170-175, nu m-am uitat insistent in bord.. la viteza aia si pe drumul care eram nu era indicat.. nefiind pe autostrada. Mai aveam si eu pedala, simteam ca s-ar mai putea duce .. insa mi-a fost frica .. in plus aveam senzatia ca eram intr`o "barcutza" nu intr`un "sandel" ;)) .. O voi testa si pe autostrada .. dar sa vedem cand, ca de obicei la drum lung ii am pe ai mei parinti langa mine si nu depasesc "suta" .. See`ya

              Comment


              • #82
                nu sunt teribilist dar am vrut sa vad cat duce "ciubota" si am plecat Focsani- Garoafa aproximativ 7 km ,195 km/h si cred ca ar mai fi mers si 200. dar de la 160 tragi de ea ....greu tare

                Comment


                • #83
                  acest 1,6 de 87 CP e destul de slab. e (foarte) lenes, accelereaza greu, consuma mult.
                  "ideal" pentru romanii nostalgici pentru vechile 1410 de la dacia...posed ..stiu!!
                  Last edited by Iorgovan; 2nd October 2010, 00:50.

                  Comment


                  • #84
                    cred ca n-ai mers cu 1.4 sa vezi cat e de lenes..

                    Comment


                    • #85
                      Am incercat si eu sa vad pana la cat pot ajunge - 7 dimineatza pe A2 - liber si ok drumul - singur in masina si fara bagaje. 180Km/h - si parca parca s-ar mai fi dus - totul pe o portiune dreapta aproximativ 10-15 minute (nu de alta da incepuse sa "suga" din rezervor cam multisor) - nu sunt masini de viteza - 110 - 120 - 130 e super ok. Mai ales pt drumurile si infrastructura noastra.

                      Comment


                      • #86
                        Maxim 174 km/h in Austria pe autostrada cu doua persoane la bord si cu portbagajul plin. Mi-a lasat impresia ca se putea mai mult mai ales ca prinsesem si o portiune de vale la viteza maxima.
                        Foarte instabila, trepidatii in volan dupa 150km/h, senzatie de barca cu vasle dar fara vasle si cu motor.
                        Nu recomand.

                        Comment


                        • #87
                          Nu e construita pentru astfel de viteze. Parerea mea este ca la mai mult de 150 incepeti sa va riscati cu ea, mai ales ca este inalta.

                          Comment


                          • #88
                            trepidatiile vin de la roti dezechilibrate sau jante lovite.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #89
                              Singur in masina am mers cu Sandero 1.6MPI cu 192 cel mai mult, am fost foarte curios sa vad ce poate si am avut o surpriza placuta ! Se misca bine masinuta, 100 de cai ar fi fost perfect ! Macar un pic mai mult de cuplu, 150-155 daca ar fi avut...foarte buna masina, dar consumul ma scoate din minti !!!(nu am un stil de condus agresiv)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google