Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Performante

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    da. sunt de acord. daca ai benzina buna si esti singur in masina. insa experimenteaza 150 cu a 5-a si incearca sa i-o dai pe a patra. sau du-te la 80 cu a 3-a si incearca sa i-o dai pe a 2-a.cand vrei sa retrogradezi in treapta, intra foarte greu daca in treapta respectiva turometrul se duce la peste 4000. intelegi nu?

    cand a comandat tata masina cred ca a vorbit cu ei sa o limiteze mai mult..ca stie ca sunt vitezoman. :P
    -fara-

    Comment


    • #47
      a 4-a tre' sa mearga pana la 170...acolo se taie injectia, la 6000rpm.
      spanu, ai avut benzol de 95?
      Last edited by Seba; 25 May 2009, 09:03.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #48
        da. eram 3 pers in masina si aveam benzina petrom 95.da mai aveam pedala - 2cm pana in podea si masina nu a reactionat.asta ma sperie. tin minte ca la un opel din 95 la relanti calcat in blana nu se ducea decat pana la 3500. s-a dus in service i-a dat cu sprai la carburator ;sau ce o avea; ca era infundat. apoi a mers ok. ma gandesc sa o curat si eu putin.
        -fara-

        Comment


        • #49
          ce sa-i cureti? corpul clapeta, eventual, desi ala la cati km ai tu cu masina (ma gandesc ca sub 30000) nu cred ca e necesar. eu nu l-am curatat pe-al meu nici la 42000 si mergea tot ca-n prima zi. ai fi dat de un pic de panta si de aia nu mai urca. daca ai fi fost in coborare, trebuia sa vezi un 170-175...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #50
            erm pe autostrada Buc-Pit. am mers asa 30 de minute. si tot nu a urcat mai mult de 4800 de ture. la curatat corpul clapeta ma gandeam si eu. am 24 000 km.
            -fara-

            Comment


            • #51
              Originally posted by Spanu View Post
              da. sunt de acord. daca ai benzina buna si esti singur in masina. insa experimenteaza 150 cu a 5-a si incearca sa i-o dai pe a patra.

              Erau 4 persoane in masina inclusiv eu (~260 kg) farab bagaje. benzina de 95 pt ca de 98 nu a mai gustat de mult timp, si da am duso in a-3a pe la +5000 ture pe urma a-4a pana la 150 cand am vazut acul vitezometrului am dus piciorul deasupra franei, si daca vroiam sa mai dau nu aveam unde ca urma si o curba unde cu cateva saptamani in urma se rasturnase unu cu un vectra.


              Sambata m am luat la tranta cu un logan nu am reusit sa vad daca e 1.4 sau 1.6 dar dupa cum se misca era 1.4,dupa ce am trecut primu am lasat`o mai moale pana cand am vaz ca se apropie am schimbat in a-4a dar dupa ap 5-6 sec am simtit un miros de ars(mai mult a ceva incins) exact cand loganul a trecut in fata dar nu cred ca era de la el.
              Intrebarea e de la ce poate sa fie? M am speriat cand am simtit mirosul si am lasato mai usor
              Last edited by Shoot; 25 May 2009, 15:09.

              Comment


              • #52
                miroase motorul, praf, ulei, benzina, toate incinse...daca v-ati gasit sa va luati la tranta
                cel cu loganul sigur zice acum "intr-un final l-am facut pe smecherul cu sandero", tu zici "dupa cum se misca, sigur era 1.4"... si de fapt, masinile voastre fiind identice ca performante, diferenta ati facut-o voi. iar daca i-ati dat blana timp indelungat, cum am zis mai devreme, probabil sa fi mirosit de la amandoi.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #53
                  Am intrebat pt ca nu prea a durat mult "joaca" in comparatie cu altele si mirosul a aparut doar atunci.

                  Comment


                  • #54
                    chiar ma gandeam cand ti-am raspuns: "ce dracu poate sa-i puta astuia in masina cand da blana? ca mie nu mi-a mirosit nimic...si daca eu nu i-am dat..."; de aia am zis posibile cauze ale mirosului. chiar nu vad ce altceva ar putea mirosi decat resturi de...te miri ce, ajunse pe patile calde ale motorului/evacuarii.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #55
                      salut baieti sunt un fost proprietar de sandero 1.4 mpi var de baza ,l-am dat la schimb pe un logan 1.6 mpi din 2005 un laureat gri metalizat cu aer , servo, geamuri electrice fata , inchidere pe cheie si cica 49500 km reali, masina a fost cu nr de prhova ph-22-tin, apoi vanduta la campina pe nr ph-25-krs si a ajuns acum la mine daca cunoaste cineva masina sa-mi povesteasca si mie cate ceva despre ea orisicum este a mea acum
                      si acum probleme : am venit singur de la campina cu plin ochi in rezervor cat consuma nu am facut pentru ca nu m-a interesat atunci pe moment vroiam sa ajung acasa la drum se asaza bine creeaza un confort lanseaza in mers dar nu are iuteala ca la sandero cand bagai pedala urca sandelu-n ture si fugea cu tine , asta dai pedala si o ia batraneste asa mai domol nu da fuga . la viteza cred ca i-am dat 130 la 3000ture are fix 110 km/ora mentionez ca tot drumul am mers numai cu aer pornit . asa trebuie sa mearga un motor de 1.6mpi la 50.000 de km sau a fost alergat .
                      eu la masini nu ma pricep prea mult am facut la ea un tester atunci pana sa o iau si pe calculator nu are nici un defect . pana ajung cu ea la un mecanic cam ce trebuie reparat la o masina cu 50000 de km , si cam cat mai duce motoru , mai merge vreo 50000 de mi
                      sandelu l-am dat pentru ca am avut nevoie de bani l-am dat in 6000 pe combinatie cu loganu si diferenta de bani 7000 ron. astept raspunsuri

                      Comment


                      • #56
                        Din moment ce ai avut nevoie de bani nu se mai pot pune intrebari, de ce, pentru ce, s.a. Poate o ia mai batraneste din cauza AC, oricum sa stapanesti loganul sanatos si sper sa ramai printre noi cei cu sandero.

                        Comment


                        • #57
                          ca performante, sandero si logan sunt la fel. si loganul de 1.6 il omori daca dai drumul la aer conditionat, se misca asa...ca un 1.4. acea "fuga" a sandero-ului e doar o impresieau aceleasi kile, aceleasi motoare, aceleasi cutii de viteza. sa nu crezi ca loganul 1.6 e vreun avion, pe dracu...se misca decent si atata tot. fara clima
                          asa, dupa 50000km, sa te astepti la 60000 sa schimbi bujiile, uleiul, filtrele si distributia. eventual placutele de frana si antigelul. in rest, daca n-are joc la capetii de bara, planetare, pivoti...las-o ca merge asa. spal-o, echilibreaza-i rotile si n-o ierta. de consumat, la 110km/h constant, fara a/c, ar trebui sa scoti consum cam 7%, poate si mai putin daca ai picior usor si nu bruschezi masina. ca sa fii sigur ca motorul ala da tot ce poate, ia-o la o tura de 20-30km cu peste 4500rpm. nu inseamna ca trebuie sa mergi in tr5, e destul tr3 sau tr4 sa mergi cu ea putin in ture si cam atat e tot ce poti sa-i faci daca restul e totul ok la masina. repet, nu te astepta la un avion, ca nu e. e mai tare decat 1.4, dar nu-ti rupe spatele la accelerari.
                          Last edited by Seba; 10 June 2009, 18:56.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #58
                            acum cautam pe net un ulei de calitate , nu stiu ce sa cumpar am auzit ca unele merg pana la 25-30000 km , unde scrie pe bidon cati km merge , la tr3 sau tr4 la peste 4500 ture ce se face se mai curata motoru sau se schimba felul de mers din calculator ceva , nu stiu intreb ? iar ceea ce spun spun spun din propia experienta .multam

                            Comment


                            • #59
                              Cred ca ar trebuii sa mergi o perioada cu uleiul existent si sa urmaresti pe joja, daca se vede o scadere a nivelului nu se merita un ulei prea scump. Km am vazut ca sunt trecuti pe spatele bidonului pe eticheta unde este traducerea, poti cauta si pe net sunt site-uri specializate in uleiuri.

                              Comment


                              • #60
                                atat la sandero cat si la logan, calculatorul de injectie se adapteaza stilului de condus al soferului. de aceea e...sa zicem "recomandat" ca ocazional sa-i dai pe "cocoasa" sau din cand in cand sa scoti o borna de la baterie pt 2-3 minute, ca sa revina ecu injectie la setarile de fabrica. si da, focul continuu in motor la peste 4000rpm arde posibilele depuneri facute de taximetristii care merg cu 40km/h in tr, cica, sa faca economie =))
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google