Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Performante

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu era de la covoras. ;)
    Cand deschizi capota, dai de un motor:
    Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

    Comment


    • #17

      Comment


      • #18
        Daa...
        Vinee!!!!

        Comment


        • #19
          Persoanl nu recomand nimanui mai mult de 100 pe drumurile noastre poate pe autostrada 130 dar....desi suntem o tara europeana nu avem inca infrastructura necesara.
          Cand am spus 160 m-am referit la eventualele incercari pe care le facem majoritatea.
          O masina care ruleaza constant cu viteze de 150+ are alte frane (discuri pe spate), cauciucuri mai groase si cu indice de viteza mai mare, directia este mai precisa garda la sol e mai mica si amortizoarele sunt mai tari.
          Nu vreau sa spun ca sandero e o masina proasta (chiar sunt placut surprins) dar nici o masina numai de autostrada nemteasca nu e. E o masina pentru drumurile noastre si nevoile noastre. Ar fi de preferat sa fie si pentru buzunarele noastre cand vine vorba de piese de schimb (am auzit ca sunt extrem de scumpe).
          Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca

          Comment


          • #20
            Update

            Originally posted by Adaymon19 View Post
            Salutare! Laureate 1.6, 3 persoane, rezervor plin, 40 kg bagaj, 2000 km la bord, drum E85 (Bucuresti-Bacau), viteza maxima atinsa: 170 km/h,timp efectiv de rulare la viteza maxima 5 min, benzina 99+ de la PetromV. Eu am tinut pedala apasata, nu am reusit sa depasesc 170..., poate si de la covorasul de cauciuc care era sub pedala.....Nu recomand si nu incurajez viteza excesiva!!!!
            Pe autostrada Bucuresti-Pitesti: 5 pasageri, cam 30 kg bagaj, benzina Petrom 95, "fara covoras" (am oprit si l-am scos), viteza maxima 180 km/h. Franele s-au comportat bine, trecere brusca de la 150 la 100 km/h fara emotii sau derapaje. Masina parea oarecum lenesa la demaraj, probabil si de la benzina.
            ...Nu recomand si nu incurajez viteza excesiva!!!!
            Vinee!!!!

            Comment


            • #21
              160 pe A2 2 persoane + bagaj mai aveam talpa ...

              Comment


              • #22
                degeaba mai aveati ca nu se mai duce mult. eu am 2 cm de pedala(pana in podea) la care masina nu reactioneaza.si ramane la 4800 de ture.
                -fara-

                Comment


                • #23
                  Sunt cei 2 cm care te tin in viata

                  Comment


                  • #24
                    in curand nu o sa mai fie, plus ca o sa dau gaura in podea sa se duca pedala si mai jos dupa remapare.

                    glumesc. tai din cablul de acceleratie
                    -fara-

                    Comment


                    • #25
                      La o anumita viteza nu mai ai timp de reactie pentru a evita sau oprii pana la un eventual obstacol, ai trecut de 120 km/h devii calator si viitor ingeras.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Spanu View Post
                        degeaba mai aveati ca nu se mai duce mult. eu am 2 cm de pedala(pana in podea) la care masina nu reactioneaza.si ramane la 4800 de ture.
                        Poate la 1.4 da la 1.6 crede-ne ca ,,se mai duce" ..

                        Comment


                        • #27
                          si la 1.4 mai trage..depinde de drum, benzina(cred). Eu inca nu am trecut de 3500 de ture in a 5 dar urmeaza si o sa vedem ce limite are. In cazul Daciei esti potential ingeras la 120, dar daca vorbim de alte marci te-as contrazice.

                          Comment


                          • #28
                            Nu conteaza masina, uitati-va la accidentele cele mai grave ce masini le-au provocat si la ce viteze, sa nu mai spunem ca supravietuitori sunt aproape zero, cu toate sistemele lor de siguranta. La o anumita viteza sa spunem 160 km/h in functie de cum reactionezi distanta minima de franare nu poate fi sub 100 de metri (cat un teren de fotbal), dar poate merge pana la 200-300 de metri. Daca obstacolul este la 50-60 de metri ce poti face, nimic, poate cel mult sa fi primul la poarta raiului

                            Comment


                            • #29
                              Nu vitezele excesive provoacă accidentele. Vitezele mari doar potenţează accidentele. Niciodată nu vei face un accident numai din cauza vitezei. Întotdeauna viteza sporită doar se asociază altor cauze: starea drumului, neatenţie, distanţa prea mică faţă de autovehiculul din faţă, defecţiune tehnică etc.
                              Mama proştilor este mereu gravidă!

                              Comment


                              • #30
                                Am facut referire la un eventual obstacol nu m-am referit la viteza in sine si am dat si exemplu. La noi aproape toate soselele sunt pline de gropi, obiecte desprinse sau cazute din masinile mari, sa nu mai spunem de animale sau de soferi inconstienti. Marea problema este ca, multi din cei care conduc cu viteza au impresia ca pot oprii in cativa zeci de metrii fara sa-si dea seama ca in acei cativa zeci de metrii abia apuca sa calce pedala de frana. Nu sunt unul care doarme pe drum si am mai spus ca, in localitate viteza de 50 km/h este o viteza prost aleasa si pentru treapta a treia si pentru a patra asa ca unde permite drumul merg cu 60-70 km/h, iar in afara localitatii un 90-110 km/h este suficient pentru a te deplasa in siguranta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google