Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1.6 90 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si Dacia are motoare Diesel cu consum mic de fapt motoare destul de bune cu consum mic care trag bine.

    Cat priveste ca nu se compara consumul unui Diesel cu un benzinar.... ce sa zic uite dau consumul din fisa tehnica a lui Sandero 2 0.9 TCe 90 CP:

    Urban 6,4
    Extraurban 4,4
    Mixt 5,9

    Sursa: http://www.adras.ro/dacia-sandero-2/...nte-consum.php

    No comment.

    Comment


    • daca promiti ca nu mai dai exemplu ,peugeotul ,eu te cred pe cuvint .

      Comment


      • Iarna, consumul in oras, in Brasov, Il am intre 7,5 si 8 l. Consumul il consider situatat catre limita superioara a suportabilitatii. Trebuie sa luam in calcul si o masa a masinii de cca 1000 kg, temperaturile de afara, aglomeratia din trafic, distanta pe care o parcurgi cu motorul rece, nr pasagerilor din masina etc, etc

        Colegul ascomp sta in Resita, acolo sunt alte conditii. Nu cred ca doar motorul de 1,2L il ajuta sa aiba un consum mai scazut.

        Comment


        • Intr-adevar Resita nu e la fel de oras ca Brasovul. Cum nici Brasovul nu e la fel de inghesuit si mare ca Bucurestiul. Asa este consumul in oras difera de la oras la oras.

          Insa toti zic pe forumuri ca motorul de 1.2 e bun pentru cei ce circula mai mult urban.

          Personal cred ca motorul de 1.2 are consumul in oras-oras de 7-8% iar cel de 1.6 un consum de 8-9-10%.

          E parerea mea si nu mi-o schimba nimeni.

          Comment


          • Eu in oras, iarna am un consum de 9.5-9.8, vara este alta problema, consumul scazand destul pana la 8.2 chiar 8.
            Iarna din cauza cauciucurilor este si normal sa creasca consumul, bine acum depinde si ce cauciucuri de iarna aveti.
            Mie personal nu mi se pare un consum exagerat mai ales pentru Bucuresti.

            Comment


            • Consumul Mediu intre doua alimentari l-am avut de 6.7 L/100, in conditiile in care cam jumatate din km parcursi i-am facut in oras iar restul in afara orasului, fara mers economic, si mers chair si cu greutate in portbagaj de peste 2-300 KG in anumite momente.
              Consumul aratat de CB a coicis cu alimentarea de la pompa.
              Alimentez numai cu 95 de la Petrom de pe Mihai Bravu

              Comment


              • Merg cu Sandelul meu mai mult in Bucuresti (din cei 20.000 km parcursi in 4 ani - e cam putin stiu! - vreo 17.000 sunt facuti in Bucuresti) si aveam consum de 10 l /100 km. Azi m-am uitat iar la consum si am constatat cu dezamagire ca a crescut - era la 11,3.. Mi se pare cam mult totusi, ce se intampla, odata cu uzura creste si consumul? Se poate face vreo resetare ceva, vreo smecherie ca sa scada consumul??

                Comment


                • mai scoate borna de la baterie..

                  Comment


                  • Adica? Fii mai explicit te rog , de ce sa fac asta? Sunt aproape de zero la chestii din astea si mecanica, d'aia te intreb :P

                    Comment


                    • Glumea.Consumul depinde foarte mult de ora la care mergi. Eu merg tot in Bucuresti si am consum 9 la suta. Pentru ca ma duc la munca la 6 dimineata si ma intorc la 14.30, adica la ore care nu prezinta trafic. De asemeni conteaza mult stilul de mers. Accelelrarile bruste, mersul in trepte inferioare de viteza la turatii mari(eu merg in orice treapta de viteza intre 2000 si 2500 de ture in oras, adica la 2000 schimb in treapta inferioar si la 2500 in superioara), aerul conditionat pornit, mersul cu geamurile deschise, cauciucuri dezumflate cresc consumul
                      P.S Eu anul asta in concediu in 3000 de km am scos consum 6,7 dar in felul urmator: Drumul de dus spre Grecia(Lefkada) am scos 6,1l la suta. In insula, care e foarte muntoasa, am dus consumul dupa 400 de km in 7.1l/100 km, iar la intoarcere am redus pana am ajuns in 6,7. De asta zic ca sunt multi factori care influenteaza consumul...de la relief la orele de mers
                      Last edited by Mishoo; 23 August 2013, 13:38.

                      Comment


                      • nu am glumit scoti borna si schimbi stilul de condus :P

                        Comment


                        • Multumesc Mishoo Chitzimane iti arde de gluma si mie imi arde buzunaru' :P O sa scot borna la baterie si o sa am consum 0 sic!
                          Eu plec la serviciu pe la 7.15 cand incepe sa fie deja trafic aglomerat. Ma intorc dupa 16.30 cand de asemenea traficul e aglomerat. Eu schimb vitezele pe la cel mult 3000 de rotatii dar o sa schimb pe la 2500 de acum sa vad daca da rezultat. E adevarat ca atunci cand scade turatia sub 2000 nu schimb in treapta inferioara.. O mai forjez recunosc, mai accelerez brusc si de exemplu intr-a treia o mai duc dincolo de 3000 de turatii, am ajuns si pe la 4000. Cu aerul conditionat nu prea circul, doar sa fie canicula mare, vara asta am mers mai mult cu geamurile de la usile din fata date jos. Pneurile zic eu ca nu le am dezumflate, le tin la presiunea recomandata.
                          O sa merg cu cel mult 60 la ora intr-a cincea, cu geamurile inchise, aerul conditionat oprit, fara accelerari bruste sa vad cat imi scade consumul :P

                          Comment


                          • Sa nu mergi sub 2000 de ture pt ca inti creste consumul, mananca ulei si per ansambu strici motorul.

                            Comment


                            • Ok, multumesc, o sa am grija.

                              Comment


                              • CHIAR NU AM GLUMIT....dupa ce scoti borna la baterie ...se reseteaza "creierasu" (al masinei ) ...si evident ca pui borna la loc..incerci sa schimbi stilul de condus..o inveti sa pape altfel

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google